MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42
  1. #1
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default UFC 221 Whittaker vs Rockhold

    10 februari ufc 221 George “pussy and ducking” saint Pierre heeft afstand gedaan van de MW titel.
    Whittaker vs Rockhold voor de MW titel ik hoop ip Rockhold.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  2. #2
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Bedankt voor je mening.

  3. #3
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Bedankt voor je mening.
    Je Hoef geen bedankt te zeggen het is hier een forum dus mag je je mening geven.
    Maar vind het fijn dat je het waardeert 👍🏻

  4. #4
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Je Hoef geen bedankt te zeggen het is hier een forum dus mag je je mening geven.
    Maar vind het fijn dat je het waardeert 👍🏻
    Haha, misschien niet. Maar erover discussiëren is natuurlijk wel interessant! Dus waarom hoop jij op Rockhold? Ik hoop namelijk meer op Whittaker, omdat hij veel actiever is geweest de laatste tijd, jonger is en Australiër (goed voor de globalisering van de sport, al is dat misschien niet zo heel hard meer nodig). Waarom jij Rockhold?

  5. #5
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    “pussy and ducking” lijkt me eerder van toepassing op de man in je avatar. Overigens maakt deze man(met uitzondering van de laatste paar maanden) net als GSP slimme keuzen wat betreft z'n loopbaan.

  6. #6
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Ik hoop ook Whittaker. Zoals ie Romero aanpakte, mooi man. Rockhold vind ik maar een blaaskaak. Wat Rockhold weer mee heeft is dat ie Bisping z'n pensioen heeft veiliggesteld.

  7. #7
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    “pussy and ducking” lijkt me eerder van toepassing op de man in je avatar. Overigens maakt deze man(met uitzondering van de laatste paar maanden) net als GSP slimme keuzen wat betreft z'n loopbaan.

  8. #8
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Wordt een toppartij. Lastig te voorspellen. Zit vaak gelijk met mijn voorspellingen. Alleen deze vind ik zeer lastig. Ga voor Whittaker! BAM

  9. #9
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    kruikenstad/Tilburg
    Posts
    296
    vCash
    164934

    Default

    Whittaker zekers te weten,die gast is de staand niet pakken en zijn take down defence is dik in orde ik gok op en K.O

  10. #10
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    “pussy and ducking” lijkt me eerder van toepassing op de man in je avatar. Overigens maakt deze man(met uitzondering van de laatste paar maanden) net als GSP slimme keuzen wat betreft z'n loopbaan.
    Haha reps

  11. #11
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Superstick View Post
    Haha, misschien niet. Maar erover discussiëren is natuurlijk wel interessant! Dus waarom hoop jij op Rockhold? Ik hoop namelijk meer op Whittaker, omdat hij veel actiever is geweest de laatste tijd, jonger is en Australiër (goed voor de globalisering van de sport, al is dat misschien niet zo heel hard meer nodig). Waarom jij Rockhold?
    Ben het eens met je argumenten over Whittaker , maar ben fan van de vechter Rockhold zie hem graag in de octagon mooie stijl.
    Persoon Rockhold is een argoante zak maar van de vechter Rockhold ben ik zeker fan.
    Whittaker heeft de gun factor maar een ding is zeker gaat een mooie worden.

  12. #12
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Ben het eens met je argumenten over Whittaker , maar ben fan van de vechter Rockhold zie hem graag in de octagon mooie stijl.
    Persoon Rockhold is een argoante zak maar van de vechter Rockhold ben ik zeker fan.
    Whittaker heeft de gun factor maar een ding is zeker gaat een mooie worden.
    Dat is een ding dat zeker is. Beiden zijn geen weglopers en zullen blijven staan en slaan. Dat wordt genieten!

  13. #13
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Whittaker is een absolute topper in alle opzichten. Hij is ook pas 26 maar bovenal de aardigste gozer in de ufc die er rondloopt.

  14. #14
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Bobby Knuckles!

  15. #15
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Ik hoop ook op Rockhold omdat hij naar mijn mening al heel lang de beste is van de divisie en Bisping heel lang de titel heeft gehad met een bosje irritante partijen. Niets ten nadele van Bisping, maar ik zie liever de in mijn ogen beste vechter als titelhouder. Whittaker is wel bizar sterk in zijn laatste performances en zie heel weinig holes in zijn game. Dus denk dat hij Rockhold qua skills voorbij is, maar zou mooi zijn als Rockhold toch bewijst de betere vechter te zijn.

  16. #16
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Whittaker geblesseerd ,
    Yoel romero vs Rockhold voor Interm Tittle

  17. #17
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Whittaker geblesseerd ,Yoel romero vs Rockhold voor Interm Tittle
    Ik snap het wel maar eigenlijk is het dan toch raar dat het dan toch een title-fight blijft.

  18. #18
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Helemaal kut natuurlijk dit. Whittaker - Rockhold zou de beste middleweight partij in jaren zijn...
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  19. #19
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    op korte termijn invallen zal de conditie van Romero niet ten goede komen. normaal vind ik hem wel de betere

  20. #20
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    ''I would like to apologize to all my supporters and fans of MMA for not being able to put on the show you deserve. I've been ruled medically unable to compete and wont be able to defend on home soil. This card meant so much to me and I'm devastated for not being able to fight. All I can do is focus on getting healthy to come back better than ever. All the best to Yoel and Luke for their fight and ill be waiting...''



  21. #21
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    op korte termijn invallen zal de conditie van Romero niet ten goede komen. normaal vind ik hem wel de betere
    Ik denk dat Rockhold de beste MW is hij pakt romero en ook Whittaker

  22. #22
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Whittaker geblesseerd ,
    Yoel romero vs Rockhold voor Interm Tittle
    Romero heeft vrij recent nog verloren. Daarom kan ik het niet laten om hier aan te denken: wat als Mousasi nog onder contract had gestaan bij de UFC?

  23. #23
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Superstick View Post
    Romero heeft vrij recent nog verloren. Daarom kan ik het niet laten om hier aan te denken: wat als Mousasi nog onder contract had gestaan bij de UFC?
    Mousasi komt tekort tegen de top 4 in mijn optiek. Ik ben sowieso een fan van Whittaker, dat zijn gasten waar Gegard het tegen aflegt helaas.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Whittaker kampt met een maaginfectie en ligt er voorlopig uit. Rockhold vs Romero wordt voor de interim titel...

  25. #25
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •