MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Wie gaat er winnen?

Voters
8. You may not vote on this poll
  • Badr

    6 75,00%
  • Hesdy

    2 25,00%
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 100
  1. #51
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft heel wat jaren stil gestaan en is ouder geworden, hij zal wel weer vol spuiten/slikken met troep voor deze partijen die waarschijnlijk weer niet zullen worden wat iedereen ervan verwacht
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Ik had liever Brestovac of D'Angelo Marshall gezien. Jongens met een WIN Streak die zich in de spotlights kunnen vechten. Gerges is leuk vanwege de geschiedenis, maar die is zo wisselvallig de laatste tijd.
    Ze hebben Badr niet echt aangetrokken om het competitie-element weer aan te wakkeren.

    Glory is al zo enorm debiel bezig met die 'contender' toernooien, waarbij winnaars niet eens tegen de kampioen mogen, dat ze een beetje richting UFC gaan wat betreft matchmaking. Alles voor het entertainment en geld binnenharken. En met Badr heb je dus sowieso alle Marokkanen van straat. Dat tikt aan.

  3. #53
    Join Date
    Sep 2017
    Posts
    31
    vCash
    50500

    Default

    Badr Hari has signed an exclusive multi-fight agreement with GLORY and is scheduled to headline GLORY 51 Rotterdam, broadcast live from Ahoy Rotterdam in the Netherlands on Saturday, March 3. His opponent and additional extra match-up for GLORY 51 Rotterdam will be announced shortly.


    “It’s a new year; expect great things in GLORY…” said Badr Hari. “For the sake of the public and the sport, we are on the way."

  4. #54
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Tegenstander is Hesdy Gerges.

  5. #55
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Tegenstander is Hesdy Gerges.
    Yup,


  6. #56
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Voor mij geen partij waar ik echt naar uitkijk.

  7. #57
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ironie is je vreemd geloof ik....
    Haha, nee, bedenk me nu alleen pas inderdaad het Enfusion verhaal.. Kwartje viel gewoon even niet bij me..

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Kickboksorganisatie Enfusion eist miljoen euro schadevergoeding van Badr HariKickboksorganisatie Enfusion eist van Badr Hari een schadevergoeding van ‘richting een miljoen euro’ wegens contractbreuk. Badr zou ook bij deze organisatie een contract hebben getekend voor een gevecht in Antwerpen, maar zegde dat plotseling af.Victor Schildkamp 18-12-17, 13:51 111 M Tien dagen geleden maakte kickboksorganisatie Glory bekend dat Badr Hari op 3 maart in Ahoy zijn comeback maakt in de ring. Meteen daarna dook Glory’s concurrent Enfusion op met het verhaal dat Badr ook bij Enfusion een contract zou hebben getekend voor een gevecht in mei. Badrs manager en advocaat Jacques de Wit ontkende dat niet, maar zei erbij dat Enfusion niet op tijd het eerste voorschotbedrag had betaald en dat daarmee het contract was vervallen.De Belgische advocaat Walter van Steenbrugge verwijst dat argument naar het rijk der fabelen. ,,Onzin, een drogreden. Er is over een weer mailverkeer tussen ons en meneer De Wit over de betalingen. Er zijn knuffels gegeven, tot weken na die eerste betaling zijn er voorbereidende contacten geweest, de machine was in werking en ineens kwam er een briefje dat ‘het niet doorging’.'' Antwerpen Als Badr Hari contractbreuk wil plegen, kunnen wij hem niet tegenhouden. Maar dan wel betalenAdvocaat Walter van Steenbrugge Van Steenbrugge zegt dat ze niet meer kunnen verhinderen dat Badr Hari op 3 maart in Ahoy verschijnt. ,,Als hij contractbreuk wil plegen, kunnen wij hem niet tegenhouden.’’ Wel eist de advocaat namens zijn cliënt een schadevergoeding. De kickboksorganisatie dacht met Badr Hari makkelijk sportpaleis Antwerpen (18.000 plaatsen) vol te krijgen, nog los van allerlei commercieel aantrekkelijke promotie-activiteiten en tv-rechten. ,,We hebben het management van Badr Hari laten weten dat we hem aansprakelijk stellen voor de schade. We zijn aan het rekenen hoe hoog de schade is, maar het gaat om vele tonnen, richting de miljoen. En als we er niet uitkomen wordt het een civiele rechtszaak. Die zal dan gevoerd worden in Gent'', zegt Van Steenbrugge. Volgens Van Steenbrugge bestaat de kans dat ook Glory aansprakelijk wordt gehouden. ,,Want zij wisten dat Badr een contract had voor een evenement in België.’’Net en professioneelTopman Scott Rudmann van Glory bemoeit zich inmiddels ook met de zaak. Hij bevestigt dat Badr 3 maart sowieso in Ahoy staat. ,,En verder is het een zaak tussen het team van Badr Hari en die organisatie, waarvan het me niet duidelijk is of het Enfusion is of een aan Enfusion gelieerd bedrijf. Maar het team van Badr Hari is het netste en meest professionele dat ik ken. Die andere organisatie heeft zich gewoon niet gehouden aan bepaalde voorwaarden, zoals ik het begrijp. Ze zijn boos en teleurgesteld, dat snap ik wel, maar wij hebben een keurig contract en Badr zal honderd procent zeker 3 maart bij ons in Ahoy staan.’’

  9. #59
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Gaat nog wel een dingetje worden

  10. #60
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.675
    vCash
    126000

    Default

    Dus wat ik begrijp is dat Enfusion de promotie van het Badr event al had gestart om hem te laten vechten tegen hun kampioen Luis Tavares in mei 2018 terwijl hij zijn titel nog in februari tegen Ismael Lazaar moet gaan verdedigen.
    Ik had nergens online gezien dat ze ermee bezig waren bij Enfusion om Hari binnen te halen voordat ik hun persbericht van vorige week over de contractbreuk had vernomen.
    Terwijl de CEO van Glory echt vaak aangaaf in interviews dat ze met de onderhandelingen bezig waren om hem binnen te halen voor een langere termijn.
    Ik neem aan dat die Jacques de Wit wel weet wat de voorwaarden zijn in een contract.
    https://www.vandiepen.com/advocaat/jacques-de-wit/



    Badr vs Hesdy
    Ik had liever andere tegenstander gezien zoals Dangelo Marschall maar dit gevecht tegen Hesdy kunnen ze natuurlijk makkelijker verkopen ivm hun historie. Hopelijk geen DQtje weer..

  11. #61
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Leuke pot vanwege de historie
    Sambo / Combat JiuJitsu / Dutch Kickboxing

  12. #62
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Ze hebben Badr niet echt aangetrokken om het competitie-element weer aan te wakkeren.

    Glory is al zo enorm debiel bezig met die 'contender' toernooien, waarbij winnaars niet eens tegen de kampioen mogen, dat ze een beetje richting UFC gaan wat betreft matchmaking. Alles voor het entertainment en geld binnenharken. En met Badr heb je dus sowieso alle Marokkanen van straat. Dat tikt aan.
    Ennnn alle tokkies en alle PVV'ers heh


    de naam badr valt en mixfight leeft weer!

  13. #63
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Ennnn alle tokkies en alle PVV'ers heh


    de naam badr valt en mixfight leeft weer!
    Ik weet niet of die kaartjes voor Badr kopen, wat ik wel weet is dat er dan veel Marokkanen zitten. Tenminste, wat ik bij Collision gezien heb, toen stonden ze tot aan de ring.

    Geen idee over tokkies en alle PVV'ers eigenlijk.

  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    De presale is al uitverkocht hoorde ik , donderdag start de reguliere verkoop

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  15. #65
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.675
    vCash
    126000

    Default


    Over 74 dagen neemt kickbokser Hesdy Gergers het op tegen Badr Hari. De rivalen stonden in 2010 voor het laatst tegenover elkaar. 'Badr is na die partij tegen mij nooit meer echt op zijn oude niveau teruggekomen.'


    Ik vond Hari in 2012 tegen Saki aardig goed op zijn top niveau vechten, Saki had niks in te brengen. Na die partij heb ik zijn oude top niveau niet meer terug gezien.
    Last edited by Eindbaas; 20-12-2017 at 03:49.

  16. #66
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Het gameplan tegen Saki was briljant inderdaad.

  17. #67
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Ik weet niet of die kaartjes voor Badr kopen, wat ik wel weet is dat er dan veel Marokkanen zitten. Tenminste, wat ik bij Collision gezien heb, toen stonden ze tot aan de ring.

    Geen idee over tokkies en alle PVV'ers eigenlijk.
    Kijkcijfers

  18. #68
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Hesdey is ook niet half zo goed als 2010 dus ja.
    Volgens bensaddik had team badr hem uitgedaagd voor 3 maart maar heeft glory gekozen voor gerges.

  19. #69
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.675
    vCash
    126000

    Default

    Hesdy is volgens mij super gemotiveerd:
    https://www.telegraaf.nl/sport/14567...-aan-badr-hari

  20. #70
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Raar dat Gerges nu opeens onder de NL-vlag gaat vechten. Hij vocht toch altijd onder de Egyptische?
    It's okay to be white

  21. #71
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Raar dat Gerges nu opeens onder de NL-vlag gaat vechten. Hij vocht toch altijd onder de Egyptische?
    ah, net Vechtersbazen gezien...duidelijk.
    It's okay to be white

  22. #72
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Wat een prijzen... Ik sla over.

  23. #73
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    35
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Wat een prijzen... Ik sla over.
    Vak 104 800 per kaartje.. kijk thuis wel

  24. #74
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.675
    vCash
    126000

    Default

    Volgende week zal Hesdy bekend maken wie zijn team zal versterken voor de partij tegen Badr. Ik ben benieuwd..
    https://youtu.be/dJecauKrcv0

  25. #75
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.675
    vCash
    126000

    Default

    Mousid Akhamrane gaat Hesdy klaarstomen om in maart een winst partij te halen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •