MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 59
  1. #1
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default Belachelijke beslissingen GLORY 49 REDEMPTION!

    Kan iemand mij hier uitleggen hoe de jury tewerk gaat?

    Jamal was in de eerste ronde met afstand beter dan Rico. Jury gaf een score van: 10-9??? Was dus zeker niet nipt!
    2e ronde was overduidelijk voor Jamal. Jury besluit, verbaaaazingwekkend!, anders???

    Scheidsrechter weigerde tevens om Rico 10 tellen te geven na een knock down van Jamal.

    Het is dat Rico met een mooie KO heeft gewonnen. Was de wedstrijd niet op KO beslist? Dan was het thuisvoordeel zeker in het voordeel geweest voor RICO. Een beetje Japan tafarelen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    94
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by RedaHari View Post
    Kan iemand mij hier uitleggen hoe de jury tewerk gaat?

    Jamal was in de eerste ronde met afstand beter dan Rico. Jury gaf een score van: 10-9??? Was dus zeker niet nipt!
    2e ronde was overduidelijk voor Jamal. Jury besluit, verbaaaazingwekkend!, anders???

    Scheidsrechter weigerde tevens om Rico 10 tellen te geven na een knock down van Jamal.

    Het is dat Rico met een mooie KO heeft gewonnen. Was de wedstrijd niet op KO beslist? Dan was het thuisvoordeel zeker in het voordeel geweest voor RICO. Een beetje Japan tafarelen.

    😂😂😂

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik neem aan dat dit humor is om alle razende Marokkanen in de maling te nemen maar zo niet:


    1. Number of knockdowns.
    2. Damage inflicted on the opponent.
    3. Number of clean strikes with spectacular techniques (flying and spinning techniques, etc.)
    4. Number of clean strikes with normal techniques.
    5. Degree of Aggressiveness or Ring Generalship (whichever has greater impact on the round)

    It should be noted that in assessing the general impression, attack is valued higher than defense.


    1e ronde: Voor een 10-8 moet je de hele ronde dominant zijn en Jamal verdedigd alleen maar en laat Rico komen. Goeie counter, bijna gelukt maar geen hele ronde dominantie. Dus 10-9
    2e ronde: Rico neemt het initiatief; bokst punten bij elkaar. Jamal doet niks. Wat hij doet is wel hard maar hij staat in de achteruit. 10-9 Rico.
    3e + 4e ronde idem
    5e lijkt me duidelijk.

    Keihard 4 rondes staan uit te hijgen nadat je 5 x hard hebt geslagen in de eerste ronde leveren geen punten op.

    Jamal zag er een stuk beter uit dan in de partij tegen Londt en een knockout hangt altijd in de lucht maar het is toch zo enorm zonde dat hij veel te zwaar is en veel te weinig conditie heeft.



  4. #4
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Ik ga helemaal met Bromios mee.
    De eerste ronde was idd voor Jamal, maar daarna pakt Rico het over.
    In de tweede ronde nog wat twijfelachtig, maar hij scoort gewoon meer dan Jamal.
    Je ziet gewoon dat Jamal hoopt op de rake knaller om het af te maken. Hij zet niet veel meer op om een techniek te maken. Het zijn allemaal loeiers van de hoogste orde.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik neem aan dat dit humor is om alle razende Marokkanen in de maling te nemen maar zo niet:


    1. Number of knockdowns.
    2. Damage inflicted on the opponent.
    3. Number of clean strikes with spectacular techniques (flying and spinning techniques, etc.)
    4. Number of clean strikes with normal techniques.
    5. Degree of Aggressiveness or Ring Generalship (whichever has greater impact on the round)

    It should be noted that in assessing the general impression, attack is valued higher than defense.


    1e ronde: Voor een 10-8 moet je de hele ronde dominant zijn en Jamal verdedigd alleen maar en laat Rico komen. Goeie counter, bijna gelukt maar geen hele ronde dominantie. Dus 10-9
    2e ronde: Rico neemt het initiatief; bokst punten bij elkaar. Jamal doet niks. Wat hij doet is wel hard maar hij staat in de achteruit. 10-9 Rico.
    3e + 4e ronde idem
    5e lijkt me duidelijk.

    Keihard 4 rondes staan uit te hijgen nadat je 5 x hard hebt geslagen in de eerste ronde leveren geen punten op.

    Jamal zag er een stuk beter uit dan in de partij tegen Londt en een knockout hangt altijd in de lucht maar het is toch zo enorm zonde dat hij veel te zwaar is en veel te weinig conditie heeft.



    Dank voor uitleg.
    Vond jij dat Rico 10 tellen moest krijgen? Vele denken er namelijk wel zo over. Rico raakte niet uit balans.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedaHari View Post
    Dank voor uitleg.
    Vond jij dat Rico 10 tellen moest krijgen? Vele denken er namelijk wel zo over. Rico raakte niet uit balans.
    Volgens mij stond ie meteen weer op. Was duidelijk uit balans. Geen 8 tellen en zeker geen 10

  7. #7
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Het was sowieso niet echt de avond voor onze moslimvrienden. Contender toernooi verloren, middleweight titelgevecht verloren, dat eerste gevecht op Redemption verloren van die knuffelthai. En dan ook Jamal.

  8. #8
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Het is een sport gat82, heeft niks met moslims niet moslims te maken.
    Je zit op de verkeerde forum en verkeerde sport, gezien het een multi achtergronden sport is en op de bijna alle sportscholen diverse mensen tegen komt is het waarschijnlijk niks voor jou.

    Zoals je ziet trainen er veel moslim vechters onder niet moslim trainers die zijn als familie voor elkaar zie mikes gym vos gym carbin en de lijst gaat door, you piece of shit.

  9. #9
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Nou, laat ik hier maar gewoon niet op ingaan.

  10. #10
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Het was sowieso niet echt de avond voor onze moslimvrienden. Contender toernooi verloren, middleweight titelgevecht verloren, dat eerste gevecht op Redemption verloren van die knuffelthai. En dan ook Jamal.
    Waarom heb je het over moslims? Zelfs al zijn er vechters die met een moslim achtergrond hebben gewonnen wordt zo'n discussie niet op sport gebied gevoerd. Frappant.

    Nu je het toch over moslims hebt, Moslims die gewonnen hebben: Alim Nabyev die Nieky Holzken voorschut zette. Tyjani die van Larsen wint en Danenberg van Bates.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Omdat die groep ook aardig vertegenwoordigd was op de tribunes. Ik geef er overigens geen waardeoordeel aan hoor. Ik benoem enkel. Jullie schieten in de vlekken.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Het was sowieso niet echt de avond voor onze moslimvrienden. Contender toernooi verloren, middleweight titelgevecht verloren, dat eerste gevecht op Redemption verloren van die knuffelthai. En dan ook Jamal.
    Jouw opmerking slaat ook werkelijk waar nergens op. waarom de term moslimvrienden? En hoe weet jij nou zo goed dat zij allemaal moslim zijn? gebasseerd op aannames? JIj hoort niet in deze sportforum thuis.

    Red(actie)???

  13. #13
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedaHari View Post
    Dank voor uitleg.
    Vond jij dat Rico 10 tellen moest krijgen? Vele denken er namelijk wel zo over. Rico raakte niet uit balans.
    Excuus. 8 tellen idd. maar dat hij meteen weer opstond neemt toch niet weg dat het alsnog een knock down is?
    Overigens vond ik dat de scheidsrechter te laat ingreep bij de KO van Rico. Onnodig en kon levensgevaarlijk zijn.

  14. #14
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Die baardman heb ik altijd al een waardeloze scheids gevonden. John Axewood is goed!

  15. #15
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by RedaHari View Post
    Jouw opmerking slaat ook werkelijk waar nergens op. waarom de term moslimvrienden? En hoe weet jij nou zo goed dat zij allemaal moslim zijn? gebasseerd op aannames? JIj hoort niet in deze sportforum thuis.

    Red(actie)???
    Omdat ze dat zijn? En vriendelijk op me overkwamen. Er zitten hier duidelijk wat onderhuidse frustraties.

  16. #16
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by RedaHari View Post
    Excuus. 8 tellen idd. maar dat hij meteen weer opstond neemt toch niet weg dat het alsnog een knock down is?
    Overigens vond ik dat de scheidsrechter te laat ingreep bij de KO van Rico. Onnodig en kon levensgevaarlijk zijn.

    'k vond het wel een duidelijk struikelmoment hoor, Rico was niet groggy ofzo. Hij werd gewoon uit balans gebracht. En daarbij, Jamal kreeg bij zo'n zelfde moment ook geen 8-tellen.
    De call was erg laat ja, maar Ahoy had daar geen enkel probleem mee.
    It's okay to be white

  17. #17
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Jamal zijn hoek had ook kunnen ingrijpen ipv hem 8 tellen te laten ondergaan en hem terug te sturen.

  18. #18
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Jongens stop lekker met dat gelul over moslims enzo. Ja Marokkanen zijn enorm chauvinistisch, nou prima toch. Sfeer in Ahoy was gewoon geweldig en die jongen die van die Thai verloor (kom even niet op zijn naam) die komt uit voor Nederland, wat ik ook leuk vind om te zien.

  19. #19
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik neem aan dat dit humor is om alle razende Marokkanen in de maling te nemen maar zo niet:


    1. Number of knockdowns.
    2. Damage inflicted on the opponent.
    3. Number of clean strikes with spectacular techniques (flying and spinning techniques, etc.)
    4. Number of clean strikes with normal techniques.
    5. Degree of Aggressiveness or Ring Generalship (whichever has greater impact on the round)

    It should be noted that in assessing the general impression, attack is valued higher than defense.


    1e ronde: Voor een 10-8 moet je de hele ronde dominant zijn en Jamal verdedigd alleen maar en laat Rico komen. Goeie counter, bijna gelukt maar geen hele ronde dominantie. Dus 10-9
    2e ronde: Rico neemt het initiatief; bokst punten bij elkaar. Jamal doet niks. Wat hij doet is wel hard maar hij staat in de achteruit. 10-9 Rico.
    3e + 4e ronde idem
    5e lijkt me duidelijk.

    Keihard 4 rondes staan uit te hijgen nadat je 5 x hard hebt geslagen in de eerste ronde leveren geen punten op.

    Jamal zag er een stuk beter uit dan in de partij tegen Londt en een knockout hangt altijd in de lucht maar het is toch zo enorm zonde dat hij veel te zwaar is en veel te weinig conditie heeft.



    Hier sluit ik me volledig bij aan! Jamal kwam gewoon op conditioneel vlak tekort en had in principe niet heel veel inbreng dan na de 1ste ronde. Hij was teveel aan het loeren naar de counter punch terwijl Rico zo zijn puntjes pakte.

    Toch mijn complimenten voor Jamal dat hij heel gefocust was, vocht vrij gecontroleerd en dat hij unberhaupt de 5e ronde haalde.

  20. #20
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Jongens stop lekker met dat gelul over moslims enzo. Ja Marokkanen zijn enorm chauvinistisch, nou prima toch. Sfeer in Ahoy was gewoon geweldig en die jongen die van die Thai verloor (kom even niet op zijn naam) die komt uit voor Nederland, wat ik ook leuk vind om te zien.
    (must spread..)
    Sfeer was fantastisch. Eigenlijk juist door die gekke Marokkanen die Ahoy even een boost gaven waardoor de NL'ers ook lekker loskwamen. Geen kwaad woord vanuit de Marokkaanse hoek trouwens toen Ben Saddik KO ging. Wel teleurgesteld, maar geen onvertogen woord. Prima feestje.

    Zouggary.
    It's okay to be white

  21. #21
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Laten we het rustig houden, geloofsovertuiging staat los van de sport heren.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    precies Rico schrok zich helemaal wild in de 1 e ronde en je zag dat duidelijk dat hij in de 2e ronde ook nog van slag was maar hij herstelde perfect en won zeer overtuigend. ik vond dat de scheidsrechter eerder had moet ingrijpen maar hij stond helemaal verkeerd achter Rico. Jammer van Holzken die kan beter gaan boksen wat heeft hij nog te bereiken hier.Zakaria Zouggary het supertalent ging zwaar ko en ik hoop dat hij goed herstelt. props voor die Thai die op zijn 22 jaar zijn 158e overwinning binnen sleepte

  23. #23
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Wel pas 26e op KO. Ik vond die Bulgaar overigens fantastisch.

  24. #24
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Wel pas 26e op KO. Ik vond die Bulgaar overigens fantastisch.
    Kwam uit Azerbeidzjan maar hij deed het goed. Uiteindelijk blijf ik de Thaise vechters toch het mooist vinden.

  25. #25
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Kwam uit Azerbeidzjan maar hij deed het goed. Uiteindelijk blijf ik de Thaise vechters toch het mooist vinden.
    Dat knuffelen de hele tijd...

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •