MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 59
  1. #26
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Dat knuffelen de hele tijd...
    Even los van die enorme KO
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Jongens stop lekker met dat gelul over moslims enzo. Ja Marokkanen zijn enorm chauvinistisch, nou prima toch. Sfeer in Ahoy was gewoon geweldig en die jongen die van die Thai verloor (kom even niet op zijn naam) die komt uit voor Nederland, wat ik ook leuk vind om te zien.
    Inderdaad! Vond het ook mooi om hem voor Nederland te zien uitkomen. Laatst kwam Toutouh ook uit voor Nederland tegen Buakaw. Mooi om te zien dat die verbondenheid blijkbaar toeneemt.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default



    Als je naar de verslaggever luistert dan zie je het inderdaad zoals de topic-starter. Als je het gevecht bekijkt dan is het heel simpel. Rico loopt op wat stoten in de eerste ronde en verliest die terecht, daarna zet hij druk naar voren en blijft scoren tot hij uiteindelijk in de 5e ronde de ko scoort. In de derde ronde glijdt hij duidelijk uit na een lowkick geplaatst te hebben, geen kd in de verste verte niet. Saddik was halverwege de tweede ronde leeg, hij stond regelmatig gewoon stil. En dat is denk ik ook wat het verschil maakt tussen Rico en de rest. Rico blijft doorgaan en bewegen waar de rest zich leeg slaat in de eerste rondes. En ze aan het eind van het gevecht als twee dronken kroegvechters elkaar staan te hoeken.
    En die verslaggever moet weer lekker voetbal gaan commentariëren, want hij roept maar wat. "Jamal is de actieve vechter" terwijl die hijgend met de rug tegen de touwen staat en nog meer van dat soort opmerkingen.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post


    Als je naar de verslaggever luistert dan zie je het inderdaad zoals de topic-starter. Als je het gevecht bekijkt dan is het heel simpel. Rico loopt op wat stoten in de eerste ronde en verliest die terecht, daarna zet hij druk naar voren en blijft scoren tot hij uiteindelijk in de 5e ronde de ko scoort. In de derde ronde glijdt hij duidelijk uit na een lowkick geplaatst te hebben, geen kd in de verste verte niet. Saddik was halverwege de tweede ronde leeg, hij stond regelmatig gewoon stil. En dat is denk ik ook wat het verschil maakt tussen Rico en de rest. Rico blijft doorgaan en bewegen waar de rest zich leeg slaat in de eerste rondes. En ze aan het eind van het gevecht als twee dronken kroegvechters elkaar staan te hoeken.
    En die verslaggever moet weer lekker voetbal gaan commentariëren, want hij roept maar wat. "Jamal is de actieve vechter" terwijl die hijgend met de rug tegen de touwen staat en nog meer van dat soort opmerkingen.
    die commentator was bar slecht. Alleen maar algemene containerbegrippen en 8nfo, maar geen inhoudelijke info. geef mij Fred Royers maar.

  5. #30
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Commentaar idd drama. Hij zat naar een compleet andere partij te kijken. We zaten met een paar man te kijken en ik gaf elke keer tussen de rondes in wat ik verwachte van de jury en klopte precies. Hebben ze nou echt niets beters bij Ziggo ?

    Even een vraagje. De eerste 8 tellen werden vanuit de hoek gefilmd waar Jamal stond. Toen hij weer naar voren ging werd hij nat gegooid lijkt het wel. Wat gebeurde daar nou precies ?

  6. #31
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Hij werd nat gegooid Bromios, hij werd nat gegooid....

  7. #32
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    Hij werd nat gegooid Bromios, hij werd nat gegooid....
    Dat zag ik, Maar waarom ? Leek uit zijn eigen hoek te komen. Helpt dat ?

  8. #33
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Het zou kunnen helpen denk ik.. als ik slaperig ben werkt een plens water in mijn gezicht ook altijd heel goed

  9. #34
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Denk niet dat het een weloverwogen beslissing is geweest. Inderdaad proberen op welke manier dan ook je vechter wakker te maken. Ze hadden beter de handdoek kunnen gooien

  10. #35
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

  11. #36
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Top.

    Daar kunnen aantal mixfight leden en een heleboel YouTube gebruikers van leren.

  12. #37
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default


  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  14. #39
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.669
    vCash
    126000

    Default

    Respect! Visitekaartje voor de sport.
    Mensen die dat soort walgelijke reacties zetten op FB weten niks af van de sport.

  15. #40
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik heb het even nagekeken zonder adrenaline.
    Verhoeven was minder aangeslagen in de 1e ronde dan ik dacht. 2e ronde was wel erg close maar het feit dat Verhoeven constant vooruit vecht rechtvaardigt de winst van de ronde wel. Aan het einde van de 2e ronde zag je Jamals vertrouwen dalen. Over ronde 3 bestaat eigenlijk geen discussie en het was zeker geen KD. Zo nu en dan gooide Jamal er een harde counter uit (op de dekking) maar dat was het wel.

  16. #41
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik heb het even nagekeken zonder adrenaline.
    Verhoeven was minder aangeslagen in de 1e ronde dan ik dacht. 2e ronde was wel erg close maar het feit dat Verhoeven constant vooruit vecht rechtvaardigt de winst van de ronde wel. Aan het einde van de 2e ronde zag je Jamals vertrouwen dalen. Over ronde 3 bestaat eigenlijk geen discussie en het was zeker geen KD. Zo nu en dan gooide Jamal er een harde counter uit (op de dekking) maar dat was het wel.
    Zelf zei Rico dat hij aan het eind van de eerste ronde al hersteld was en helder in de hoek stond tijdens de break.

  17. #42
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.669
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb wel genoten van die knalpartij.
    We zouden vaker dit soort partijen horen te zien.

    https://www.telegraaf.nl/sport/14155...-rico-kansloos
    Jbs moet echt veel meer aan zijn conditie werken. De gastank moet ruimer worden.
    Meer tactisch en technisch vechten ook.
    Misschien dat Hemmers Gym Semmy Schilt kan contacteren voor wat tips en tricks voor Jamal. Zou een goede samenwerking zijn.

  18. #43
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Ook wel genoten alleen het niveau (ik heb alleen de partijen van Duut en Rico gezien) was wel heel erg laag. Geen combinatie, niet afronden met een lowkick. Vond het wel treffend wat Hoost zei: in het landen der blinden is eenoog koning.

  19. #44
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Tegen JBS moet je ook niet teveel combo's willen maken, dan eet hij ze en krijg je de counter te pakken. Rico's aanvalsplan was gewoon perfect. Ik vind Hoost misschien wel de mooiste kickbokser ooit maar denk oprecht dat hij het zou afleggen tegen Rico, al was het alleen al vanwege het fysiek.

  20. #45
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Tja, Hoost... Beetje zuur. Jamal is niet minder dan Bob Sapp.

  21. #46
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Hoe weet jij nou in hemelsnaam of het moslims zijn. Jij kent niet eens het verschil tussen een Marokkaan en een Turk joh. En gebruik alleen het term vrienden en laat het woord moslim achterwege aub

  22. #47
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Nooo dat zou vernederend zijn. Maar ik snap jouw punt

  23. #48
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Mwah. Vond het duidelijk een knock-out down. Maar goed. Meningen zijn nu eenmaal sterk verdeeld. Klopt. Zo’n KO is heerlijk om te zien maar totaal niet verantwoord. Slechte scheids

  24. #49
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Eerlijk jongens. Ik vind de tegenstanders van Rico echt slappe vechters. Hoe komt het dat je nu geen types meer hebt rondlopen als hari, Aerts, hoost, le banner etc. Ik vind het echt zonde

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Bij dit soort evenementen op tv kan je niet om Fred Roijers heen voor verslaggeving idd.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •