MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 60
  1. #26
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    https://www.telegraaf.nl/sport/14584...ulaire-rentree

    Ook Dana white bevestigd dat er gesprekken zijn.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  3. #28
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Als Dana White zoiets zegt...vergeet het dan maar.

    Floyd heeft het trouwens al weer ontkend.

  4. #29
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by el mustafa View Post
    Beste mensen , ik ben blank en Belg dus weet niet goed wat je bedoeld.Ik probeer iedereen graag te hebben .Maar heb de laatste 15 jaar mayweather gevolgd zowel live in Vegas als op tv en heel goed gekeken hoe hij vecht en naar mijn mening zie ik hem in de octagon zeker niet kampioen worden of iedereen gaan domineren maar dat hij daar wel enig succes kan hebben .
    Jij moet zeker wel een hele grote Mayweather poster hebben hangen thuis. Ray Mercer is de enige boxer die het lukte om een redelijke naam in het MMA op MMA regels te verslaan. En dat wat een one punch KO. Floyd staat nou niet echt bekend om zijn KO power. Als je naar de boks partij tussen hem en McGregor kijkt, Op het moment dat Mayweather met zijn rug naar Conor draait in de kooi dan supplexed elke MMA vechter hem vol op zijn nek of gaat voor een rear naked choke. Mayweather is een top bokser, maar zijn boksen gaat hem echt niet helpen aan een overwinning tegen welke UFC vechter dan ook. Die stijl is daar gewoon niet geschikt voor. en Mayweather gaat echt niet in een jaar even leren hoe hij zich tegen trappen, takedowns en submissions gaat verdedigen.

  5. #30
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Als Dana White zoiets zegt...vergeet het dan maar.

    Floyd heeft het trouwens al weer ontkend.
    Dit wellis nietus spelletje kennen we van de bokspartij mayweather vs mcgregor die partij kwam er ook.

    Maar of floyd echt naar de ufc komt betwijfel ik

  6. #31
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Dit wellis nietus spelletje kennen we van de bokspartij mayweather vs mcgregor die partij kwam er ook.

    Maar of floyd echt naar de ufc komt betwijfel ik
    Klopt. Een natte scheet op Twitter en hele fora staan in vuur en vlam.

  7. #32
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    253
    vCash
    89460

    Default Floyd Mayweather squashes fighting in the UFC talk: ‘I’m not doing it’


  8. #33
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Mighty mouse zegt op twitter ik wil 20 pounds omhoog gaan in gewicht om tegen floyd te vechten.
    Alweer zon pussy champ nu komt het hem uit en is gewicht geen isseu meer. Vecht dan ook gewoon tegen TJ .

  9. #34
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Mighty mouse is 9 cm korter dan TJ. Die zitten beiden gewoon in de juiste gewichtsklasse.

  10. #35
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Mighty mouse is 9 cm korter dan TJ. Die zitten beiden gewoon in de juiste gewichtsklasse.
    Ze zitten niet in de zelfde gewichtsklasse TJ is bentamweight en MM is flyweight , TJ wil omlaag komen maar zelfs daar maakt MM een probleem van omdat hij bang is dat hij het gewicht niet haalt en een gewichtsklasse omhoog om tegen TJ te staan wil hij al helemaal niet.
    Behalve nu het hem uitkomt voor floyd wil hij zelfs naar 145 gaan wat een clown die MM.

  11. #36
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik zeg ook niet dat ze in dezelfde gewichtsklasse zitten. Ik zeg dat ze in de juiste zitten.

  12. #37
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Pussy champ bla bla bla sommigen van jullie leven echt in een fantasie wereld. Er is 1 ding dat telt en dat is geld. Je weet dat als je tegen mayweather vecht je veel betaald krijgt. Natuurlijk doen mensen die uitspraken.

  13. #38
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Pussy champ bla bla bla sommigen van jullie leven echt in een fantasie wereld. Er is 1 ding dat telt en dat is geld. Je weet dat als je tegen mayweather vecht je veel betaald krijgt. Natuurlijk doen mensen die uitspraken.
    Nu is geld wel belangrijk?
    Hij wil idd cashen tegen floyd en ruim boven zijn gewicht zodat zijn titel niet op het spel staat.
    TJ is voor MM ook een money fight omdat deze partij te verkopen is en PPV kan opleveren iets dat MM nooit gehad heeft dus TJ is zijn kans maar dit wil meneer MM niet. Pussy dus een echt champ vecht tegen iedereen zeker op zijn eigen gewicht.

  14. #39
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Nu is geld wel belangrijk?
    Hij wil idd cashen tegen floyd en ruim boven zijn gewicht zodat zijn titel niet op het spel staat.
    TJ is voor MM ook een money fight omdat deze partij te verkopen is en PPV kan opleveren iets dat MM nooit gehad heeft dus TJ is zijn kans maar dit wil meneer MM niet. Pussy dus een echt champ vecht tegen iedereen zeker op zijn eigen gewicht.

    Mighty Mouse een pussy noemen...sjongejonge. Die gast heeft jarenlang iedereen in z'n divisie vermorzelt en jij noemt 'm vanachter je telefoontje een pussy...


    McGregor ontwijkt elke relevante tegenstander, gaat lekker geld verdienen en die heb jij als avatar staan....maakt het nóg geloofwaardiger...
    It's okay to be white

  15. #40
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post


    McGregor ontwijkt elke relevante tegenstander, gaat lekker geld verdienen en die heb jij als avatar staan....maakt het nóg geloofwaardiger...
    Hebben we het over de zelfde? Want die mcgregor in mijn avatar vocht tegen mendes die inviel voor aldo , daarna aldo versloeg in 23 sec.
    Daarna in gewichtsklasse omhoog ging om daar tegen de champ te vechten. Maar raakte geblesseerd en toen een partij aanpakte tegen diaz nog een gewichts klasse hoger en toen verloor en direct een rematch wilde op het zelfde gewicht en die won? En daarna alvares versloeg alsof het een amateur was? Of bedoel je een andere?

    Neemt niet weg dat Ik vind dat hij zsm een partij tegen Ferguson aan moet nemen. Dat hij dat ff op hold heb gezet om 140 mil te cashen tegen floyd neem ik hem niet kwalijk.
    Als mcgregor zijn titel niet waardig verdedigt op LW is hij voor mij ook af gedaan. Maar tot nu toe heeft mcgregor nooit de makkelijke weg genomen.

  16. #41
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Hebben we het over de zelfde? Want die mcgregor in mijn avatar vocht tegen mendes die inviel voor aldo , daarna aldo versloeg in 23 sec.
    Daarna in gewichtsklasse omhoog ging om daar tegen de champ te vechten. Maar raakte geblesseerd en toen een partij aanpakte tegen diaz nog een gewichts klasse hoger en toen verloor en direct een rematch wilde op het zelfde gewicht en die won? En daarna alvares versloeg alsof het een amateur was? Of bedoel je een andere?

    Neemt niet weg dat Ik vind dat hij zsm een partij tegen Ferguson aan moet nemen. Dat hij dat ff op hold heb gezet om 140 mil te cashen tegen floyd neem ik hem niet kwalijk.
    Als mcgregor zijn titel niet waardig verdedigt op LW is hij voor mij ook af gedaan. Maar tot nu toe heeft mcgregor nooit de makkelijke weg genomen.
    Ow, dus McGregor z'n carrière kan je wel waarderen, maar de jarenlang dominante DJ doe je af als pussy. Beetje selectief, maar goed, het zal jou wel logisch in de oren klinken.
    It's okay to be white

  17. #42
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Hebben we het over de zelfde? Want die mcgregor in mijn avatar vocht tegen mendes die inviel voor aldo , daarna aldo versloeg in 23 sec.
    Daarna in gewichtsklasse omhoog ging om daar tegen de champ te vechten. Maar raakte geblesseerd en toen een partij aanpakte tegen diaz nog een gewichts klasse hoger en toen verloor en direct een rematch wilde op het zelfde gewicht en die won? En daarna alvares versloeg alsof het een amateur was? Of bedoel je een andere?

    Neemt niet weg dat Ik vind dat hij zsm een partij tegen Ferguson aan moet nemen. Dat hij dat ff op hold heb gezet om 140 mil te cashen tegen floyd neem ik hem niet kwalijk.
    Als mcgregor zijn titel niet waardig verdedigt op LW is hij voor mij ook af gedaan. Maar tot nu toe heeft mcgregor nooit de makkelijke weg genomen.
    Je kan mooi debatteren en je hebt veel feitenkennis (meer dan ik zeg ik je eerlijk), maar je komt op mij niet over als iemand die vecht of met vechters werkt. Anders vind ik het raar dat je uitspraken doet als "Als mcgregor zijn titel niet waardig verdedigt op LW is hij voor mij ook af gedaan. Maar tot nu toe heeft mcgregor nooit de makkelijke weg genomen." suggererend dat mensen op het niveau van DJ wel de makkelijke weg genomen hebben of nemen.

  18. #43
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Ow, dus McGregor z'n carrière kan je wel waarderen, maar de jarenlang dominante DJ doe je af als pussy. Beetje selectief, maar goed, het zal jou wel logisch in de oren klinken.
    Een champ hoort tegen iedereen te vechten die ze hem voorschotelen zodra een champ hier selectief in word en de “makkelijke” partijen kiest doet dat voor mij iig veel af aan hun status. MM doet er alles aan om TJ te ontwijken.
    Mcgregor heeft naar mijn mening nooit de makkelijke tegenstander gekozen altijd de zwaredere partijen aan gepakt.
    Als blijkt dat mcgregor Ferguson en bv Khabib gaat ontwijken doet dit voor mij ook heel veel af aan de status van mcgregor.

  19. #44
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Een champ hoort tegen iedereen te vechten die ze hem voorschotelen zodra een champ hier selectief in word en de “makkelijke” partijen kiest doet dat voor mij iig veel af aan hun status. MM doet er alles aan om TJ te ontwijken.
    Mcgregor heeft naar mijn mening nooit de makkelijke tegenstander gekozen altijd de zwaredere partijen aan gepakt.
    Als blijkt dat mcgregor Ferguson en bv Khabib gaat ontwijken doet dit voor mij ook heel veel af aan de status van mcgregor.

    ok
    It's okay to be white

  20. #45
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    maar je komt op mij niet over als iemand die vecht of met vechters werkt.
    Nee ik ben een Lamlul die zomaar wat roept totaal geen ervaring 😂😂😂.

    Dat jij dat opmaakt omdat ik een mening heb over het feit dat als een champ bewust tegenstanders aan het ontwijken is en ik dat dan pussy vind , dat vind ik al heel knap.
    Dus omdat ik een andere mening heb als jou? Ben ik geen vechter of werk ik niet met vechters? Dat is beetje raar toch?

    Of heb je andere argumenten waarom je dit denkt?

  21. #46
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Nee ik ben een Lamlul die zomaar wat roept totaal geen ervaring ������.

    Dat jij dat opmaakt omdat ik een mening heb over het feit dat als een champ bewust tegenstanders aan het ontwijken is en ik dat dan pussy vind , dat vind ik al heel knap.
    Dus omdat ik een andere mening heb als jou? Ben ik geen vechter of werk ik niet met vechters? Dat is beetje raar toch?

    Of heb je andere argumenten waarom je dit denkt?
    Omdat je blijkbaar niet beseft wat mensen er voor moeten doen en laten om op dat niveau te komen. Om dan te beweren dat vechters "de makkelijke weg" nemen slaat als een tang op een varken.

    Ik kan er naast zitten en voor mij hoef je je echt niet te bewijzen. Maar het is de gedachte die in me opkomt als ik je posts zo lees.

  22. #47
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Omdat je blijkbaar niet beseft wat mensen er voor moeten doen en laten om op dat niveau te komen. Om dan te beweren dat vechters "de makkelijke weg" nemen slaat als een tang op een varken.

    Ik kan er naast zitten en voor mij hoef je je echt niet te bewijzen. Maar het is de gedachte die in me opkomt als ik je posts zo lees.
    Precies, want de toptegenstanders in twee divisies laten wachten, omdat hij zo nodig money fights wil doen is natuurlijk heeeeeel anders dan je divisie vermorzelen en dán pas een money fight willen doen, om daarna door iemand een 'pussy' genoemd te worden, omdat TJ graag wil afvallen...
    Suplex is enigszins bevooroordeeld, zo is wel duidelijk. McGregor is nota bene gestripped, omdat ie weigerde de tegenstand aan te gaan en z'n belt te verdedigen...wat voor champ is dat dan wel niet...Suplex ziet het anders.
    It's okay to be white

  23. #48
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Omdat je blijkbaar niet beseft wat mensen er voor moeten doen en laten om op dat niveau te komen. Om dan te beweren dat vechters "de makkelijke weg" nemen slaat als een tang op een varken.

    Ik kan er naast zitten en voor mij hoef je je echt niet te bewijzen. Maar het is de gedachte die in me opkomt als ik je posts zo lees.
    Je titel niet willen verdedigen tegen TJ en vervolgens wel tegen ray borg kies je toch gewoon de makkelijke weg?
    Of wil je beweren dat borg een zwaardere tegenstander is dan TJ?
    Wat MM daar allemaal wel of niet voor heb hoeven doen om aan de top te komen staat daar toch los van?

  24. #49
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Precies, want de toptegenstanders in twee divisies laten wachten, omdat hij zo nodig money fights wil doen is natuurlijk heeeeeel anders dan je divisie vermorzelen en dán pas een money fight willen doen, om daarna door iemand een 'pussy' genoemd te worden, omdat TJ graag wil afvallen...
    Suplex is enigszins bevooroordeeld, zo is wel duidelijk. McGregor is nota bene gestripped, omdat ie weigerde de tegenstand aan te gaan en z'n belt te verdedigen...wat voor champ is dat dan wel niet...Suplex ziet het anders.
    Mcgregor moest een van zijn belts laten vallen van Dana toen mcgregor dit weigerde is hij gestript van de 145 belt.
    De reden dat hij gestript is , is omdat hij de uitdaging hoger op zocht eerst was LW de bedoeling maar het werd zelfs WW omdat hij er schijt aan had wie zijn tegenstander was. En tot nu toe tegen iedereen gevichteb heeft die hem voor geschoteld werd.
    Mcgregor zette alles wat hij had opgebouwd op het spel in rematch tegen diaz als hij ook die verloren had was zijn waarde een heel eind gedaald. Maar hij nam het risico en weigerde de partij aan te nemen op LW maar eiste deze partij op WW om zich te revancheren.
    Dat zijn tenminste actie die zeggen dat je Man bent. Ipv van selectief zijn.
    Ook zijn money fight tegen floyd neem ik hem niet kwalijk voor 140 mil . Daarnaast stapt hij ook gewoon inde ring met waarschijnlijk een van de beste boxer allertijden en doet hij dat gewoon en nog redelijk verdienstelijk ook.
    Nu is het aan mcgregor om te laten zien dat hij de LW belt waard is en word het tijd dat hij hem gaat verdedigen tegen Ferguson.

  25. #50
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    't Is goed joh, het is wel duidelijk dat jij een McGregorfanboy bent, je hoeft 'm echt niet te verdedigen hoor. Jij vindt dat een champ zijn belts moet verdedigen tegen een ieder die hem wordt aangeboden. Behalve McGregor, want die is een man omdat ie money fights prefereert boven zijn eigen competitie waar ie al twee jaar niet meer in wilt vechten.
    Jij vindt DJ een pussy omdat ie dezelfde weg wil bewandelen, prima man.

    Fijne Kerst
    It's okay to be white

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •