MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 60
  1. #1
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default Floyd says hè has an multi-fight offer from the UFC

    Floyd zegt dat de UFC hem een contract aanbied voor 3 of 4 partijen en volgens floyd zijn er billions mee gemoeid.

    https://www.mmafighting.com/2017/12/...illion-dollars
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  2. #2
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Gaat echt nooit gebeuren. Kansloos.

    -loopt jaren achter op worstelen en bjj
    -te oud

    Tenzij hij bewust komt om te verliezen en te cashen
    Last edited by CombatGuy; 13-12-2017 at 20:22.
    Sambo / Combat JiuJitsu / Dutch Kickboxing

  3. #3
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    antwerp
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Wees daar maar niet zo zeker van... zou hem graag zien tegen conor in de octagon en denk dat hij zou winnen !!

  4. #4
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    MCCracker vermoord hem in de Octagon.
    .
    Je kan Max Verstappen wel op een Moto GP motor zetten, maar hij zal never nooit niet van Rossi winnen.

  5. #5
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Je kunt toch niet serieus denken dat Floyd het goed gaat doen jongens. Dat kan gewoon niet.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Zijn zoveel voorbeelden geweest van gerenomeerde atleten die denken in MMA nog een zakcentje te kunnen verdienen. Dan lukt dat laatste wel, maar zelden is het een serieuze competitie geweest.

  7. #7
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Als je floyd tegen een goede kickbokser zet wordt hij al gesloopt, een of twee lowkicks en het is klaar laat staan mma.
    Ik geef hem 0,1 procent kans.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    De kans dat Conor wint van Floyd in een Boksring is laag. Misschien wint Floyd 90/100 keer.

    De kans dat Floyd wint van Conor in een Octagon is nagenoeg onmogelijk. 100/100 wint Conor.
    Sambo / Combat JiuJitsu / Dutch Kickboxing

  9. #9
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.677
    vCash
    126000

    Default

    James Toney is het ook niet gelukt tegen Randy Couture op MMA regels. Ik zie het niet gebeuren dat Floyd op MMA regels gaat vechten.

  10. #10
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    253
    vCash
    89460

    Default

    Het enige interessante hieraan is misschien de gigantische bedragen die, volgens Mayweather, uitgekeerd gaan worden.

    Sensatiegehalte van hem tegen welke mma-er dan ook is echt nihil. Elke kenner weet wat er gaat gebeuren, hij is echt kansloos en wordt vrij snel afgestraft.

    Alle vechtsporters uit andere disciplines denken dat ze het gaan flikken, totdat ze plotseling op hun rug liggen en weerloos gemolesteerd worden.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Doe het dan goed en zet hem tegenover Khabib. Lekker in het rond gooien.

  12. #12
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    De kans dat Conor wint van Floyd in een Boksring is laag. Misschien wint Floyd 90/100 keer.

    De kans dat Floyd wint van Conor in een Octagon is nagenoeg onmogelijk. 100/100 wint Conor.
    Niks is 0 en niks is 100. McGregor wint ook niet 1 op de 10x tegen Mayweather met boksregels. Als je dan met cijfers komt, zorg dan dat ze wat minder fragiel zijn dan dit natte vingerwerk

  13. #13
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Weet nog dat Dana onlangs zei dat die iets met boksen wilden doen. Denk dat ze hem gewoon laten boksen in de UFC nooit op MMA regels.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    antwerp
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Gaan jullie het nu nooit leren , mayweather zal zich zeer goed voorbereiden en een gevecht begint staand verder is conor niet echt een grondvechter.
    Schrijf floyd niet af ...

  15. #15
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.677
    vCash
    126000

    Default

    Paar goede lowkicks dan gaat Floyd vanzelf wel liggen. Grondvechten heb je tijd voor nodig om het te leren. Ik zie hem ook niet omgaan met ellebogen en knieën tijdens een MMA gevecht. Of hij moet zijn eerste partij vechten tegen een pannenkoek. Maar eerst zien dan geloven dat hij in de UFC gaat vechten.

  16. #16
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el mustafa View Post
    Gaan jullie het nu nooit leren , mayweather zal zich zeer goed voorbereiden en een gevecht begint staand verder is conor niet echt een grondvechter.
    Schrijf floyd niet af ...
    Echt 0% kans voor Floyd met mma regels. Conor vecht graag staand maar hij kan zeker goed grapplen. Zijn hoofd coach is blackbelt bjj onder de machado/ haueter linage. Dat is legit bjj. Conor traint met Dilon Danis, blackbelt van bjj GOAT Marcelo Garcia. Floyd verliest van een bluebelt met een redelijke double of single leg. Als ie tegen een worstelaar komt te staan wordt ie alle kanten op gesuplext.

  17. #17
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by el mustafa View Post
    Gaan jullie het nu nooit leren , mayweather zal zich zeer goed voorbereiden en een gevecht begint staand verder is conor niet echt een grondvechter.
    Schrijf floyd niet af ...
    Oh hier hebben we het anti blanken praatje weer. Mayweather is van origine Afri, dus tuurlijk wint die van een witmangs! Stelletje rasiesten! Hoe durven jullie! Of niet el Moesie?

  18. #18
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Echt 0% kans voor Floyd met mma regels. Conor vecht graag staand maar hij kan zeker goed grapplen. Zijn hoofd coach is blackbelt bjj onder de machado/ haueter linage. Dat is legit bjj. Conor traint met Dilon Danis, blackbelt van bjj GOAT Marcelo Garcia. Floyd verliest van een bluebelt met een redelijke double of single leg. Als ie tegen een worstelaar komt te staan wordt ie alle kanten op gesuplext.
    Dat iemand traint/getraind wordt door een legit black belt zegt niet altijd wat, Manhoef werdt getraind door Pardoel....

  19. #19
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Oh hier hebben we het anti blanken praatje weer. Mayweather is van origine Afri, dus tuurlijk wint die van een witmangs! Stelletje rasiesten! Hoe durven jullie! Of niet el Moesie?
    Er is echt iets goed mis met je, ik zou eens met iemand gaan praten als ik jou was

  20. #20
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by el mustafa View Post
    Gaan jullie het nu nooit leren , mayweather zal zich zeer goed voorbereiden en een gevecht begint staand verder is conor niet echt een grondvechter.
    Schrijf floyd niet af ...
    1. Als je nog nooit hebt gegrappled dan moet je jarenlang voorbereiden

    2. Klopt, een gevecht begint staand. Een worstelaar begint ook staand. Succes met de takedowns en clinch.
    Sambo / Combat JiuJitsu / Dutch Kickboxing

  21. #21
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Dat iemand traint/getraind wordt door een legit black belt zegt niet altijd wat, Manhoef werdt getraind door Pardoel....
    Ik denk dat Pardoel niet zo maar een bruine band weg geeft....

  22. #22
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    antwerp
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Beste mensen , ik ben blank en Belg dus weet niet goed wat je bedoeld.

    Ik probeer iedereen graag te hebben .

    Maar heb de laatste 15 jaar mayweather gevolgd zowel live in Vegas als op tv en heel goed gekeken hoe hij vecht en naar mijn mening zie ik hem in de octagon zeker niet kampioen worden of iedereen gaan domineren maar dat hij daar wel enig succes kan hebben .

  23. #23
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by el mustafa View Post
    Beste mensen , ik ben blank en Belg dus weet niet goed wat je bedoeld.

    Ik probeer iedereen graag te hebben .

    Maar heb de laatste 15 jaar mayweather gevolgd zowel live in Vegas als op tv en heel goed gekeken hoe hij vecht en naar mijn mening zie ik hem in de octagon zeker niet kampioen worden of iedereen gaan domineren maar dat hij daar wel enig succes kan hebben .
    Ach jongen toch....
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  24. #24
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Hou het simple, lowkick, lowkick eeennnnn, lowkick, en lowkick...klaar

  25. #25
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •