MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 35 of 35
  1. #26
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.677
    vCash
    126000

    Default

    Wat een beest zeg Khabib, ik heb die partij even terug bekeken. Ik denk dat hij wel recht heeft op een titelgevecht tegen Ferguson als McGregor er nog niet klaar voor is. Komt er nog een partij tussen Ferguson vs McGregor?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Wat een beest zeg Khabib, ik heb die partij even terug bekeken. Ik denk dat hij wel recht heeft op een titelgevecht tegen Ferguson als McGregor er nog niet klaar voor is. Komt er nog een partij tussen Ferguson vs McGregor?
    Wat de geruchte zijn is dat ze khabib vs Ferguson willen (beetje vreem maar goed) En de winnaar tegen McGregor .Wel opvallend dat mcg nooit in is gegaan op twitter berichten van Ferguson maar nu wel over en weer gaat met khabib.Denk dat een match vs Khabib veel interessanter is qua ppv zelf veel interessanter dan mcg vs diaz 3.

    Khabib vs McGregor is the fight to make
    Last edited by Suplex; 03-01-2018 at 22:54.
    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  3. #28
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Khabib was inderdaad erg sterk, tegelijkertijd wel een kritische noot. Hij liep een deel van de tijd hands down achter Barbosa aan te rennen. Ik zie hem graag tegen een iemand met goede 'recht-door-het-midden-knieën'. Of iemand zoals RDA/Aldo (in betere tijden) die elke ronde 10 low snerpende low kicks geeft.

  4. #29
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    Khabib was inderdaad erg sterk, tegelijkertijd wel een kritische noot. Hij liep een deel van de tijd hands down achter Barbosa aan te rennen. Ik zie hem graag tegen een iemand met goede 'recht-door-het-midden-knieën'. Of iemand zoals RDA/Aldo (in betere tijden) die elke ronde 10 low snerpende low kicks geeft.
    10 lowkicks zoals Barboza bedoel je? Heb je zijn laatste partijen niet gezien?
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  5. #30
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Die linker inside lowkick kwam een aantal keer goed door. Khabib rende er gewoon doorheen. Deze stijl is tegen een Conor wel link maar ik kan me voorstellen dat Khabib zijn dekking iets beter bij zich houdt en dan alsnog naar voren rent.

  6. #31
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Als bijvoorbeeld McGregor een linker directe plaatst leunt hij vol op zijn voorste voet dus hij weet dat als hij er niet 100% op zit dat Khabib daarna als een stoomwals over hem heen gaat. Behoorlijk afbreukrisico dus. Ook als Khabib dan aangeslagen zou zijn dan lig je nog op je rug met hem op je en daar gaat ook de almachtige Conor niet blij van worden vermoed ik.

    Datzelfde geld ook voor lowkicks (dan leun je vol op je achterste been uiteraard). Hoewel bij de kuitkicks van RDA het risico op een shoot wat minder groot is.

    Kortom; de stijl van Khabib en het vermogen te incasseren zorgt ervoor dat de tegenstanders ook wat voorzichtiger worden. Dat zie je ook bij de top kick en thaiboxers die instromen in MMA. De dreiging van de takedown maakt ze enorm voorzichtig en juist daarom worden ze gepakt.

    Kortom; Conor heeft er geen enkel belang bij om tegen Khabib te gaan staan. Als hij al terugkomt zal hij tegen Tony gaan. Als de UFC eindelijk eens ballen krijgt zetten ze in Maart/April Tony tegen Khabib en zetten ze Conor in July tegen de winnaar. Of ze nemen zijn titel af.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Dana White verwacht Tony vs Khabib en winnaar krijgt Conor. En Cyborg vs Nunes...

  8. #33
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    White zegt ook dat McGregor de titel kwijt is als ie in maart nog niet gevochten heeft...'k vraag me af tegen wie dan als Khabib en Tony vechten...
    It's okay to be white

  9. #34
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Dana White verwacht Tony vs Khabib en winnaar krijgt Conor. En Cyborg vs Nunes...
    Ik lees net dat Conor een rematch wil tegen Floydd

  10. #35
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik lees net dat Conor een rematch wil tegen Floydd

    McGregor heeft niet veel meer te willen (@8:30):

    It's okay to be white

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •