MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Wie wint?

Voters
18. You may not vote on this poll
  • Khabib

    16 88,89%
  • Tony Ferguson

    2 11,11%
Page 1 of 6 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 143
  1. #1
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default UFC 223 - Khabib Nurmagomedov VS. Al Iaquinta

    Volgens verschillende mma media word de hoofdpartij voor ufc 223 Ferguson vs Khabib.
    Er word gezegd dat dit voor de LW titel is en conor word gestript er is nog niks officieel bevestigd.
    Conor zou pas in september terug keren en als dit zo is word hij gestript volgens Dana White.
    Gisteren waren het niet de betrouwbaarste bronnen die met deze info kwamen maar nu ook de betrouwbaardere mainstream bronnen.
    Hoop dat het waar is dit is wel een partij die ik wil zien.
    Dat deze partij komt tijdens ufc 222 zou ook zelfs ook nig een optie zijn
    Last edited by Suplex; 15-01-2018 at 10:41.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Jinx het niet.
    Ik hoop dat deze partij er nooit komt, lijkt me de stomste partij ooit om te zien.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  3. #3
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Hoezo S.B? 2 toppers tegen elkaar. En Furguson is een beest op de grond, hij gaat vast een paar keer vliegen, maar Khabib gaat daar niet relaxed in top positie zitten.

  4. #4
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Of Dana flikt het khabib weer om een gevecht van khabib te gebruiken om conor onder druk te zetten om toch tegen Ferguson te vechten in maart.

    Of ze conor strippen van zijn belt heeft geen invloed denk dat hij toch direct een TS krijgt als hij terug keert in september tegen khabib of Ferguson of mss zelfs Woodley of RDA

  5. #5
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Hoezo S.B? 2 toppers tegen elkaar. En Furguson is een beest op de grond, hij gaat vast een paar keer vliegen, maar Khabib gaat daar niet relaxed in top positie zitten.
    Altijd als ik me echt verheug op een partij, gaat hij niet door. Dus ik probeer bij deze een beetje mijn enthousiasme te temperen
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  6. #6
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Heel goed nieuws.

    Laat McGregor maar lekker z'n money fights afwerken, terwijl de echte jongens de competitie weer nieuw leven inblazen.

  7. #7
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Altijd als ik me echt verheug op een partij, gaat hij niet door. Dus ik probeer bij deze een beetje mijn enthousiasme te temperen
    Logisch het blijft bij khabib altijd maar de vraag of hij het red om de octagon te halen.
    Had wel het idee dat hij laatste keer een goede weight cut had en het onder controle had dus dat is al een zorg minder nu de blessures nog

  8. #8
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Heel goed nieuws.

    Laat McGregor maar lekker z'n money fights afwerken, terwijl de echte jongens de competitie weer nieuw leven inblazen.
    Geloof wel dat de partij er zal komen mcgregor vs de winnaar khabib Ferguson tot die tijd zal de titel nooit legitiem voelen wie hem ook heeft dat geld ook voor mcgregor zolang hij niet tegen khabib of Tony heeft gestaan Voelt zijn titel niet legitiem.

    Maar hoedan ook wie ze ook aan elkaar matchen van deze 3 het zijn partijen waar je voor gaat zitten.

  9. #9
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik zag van de week een interview voorbij komen met Conor na zijn partij tegen Chad Mendes: I am the most active champion.

    Ok lol.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Laat Conor maar een keer een titel verdedigen..
    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #11
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik zag van de week een interview voorbij komen met Conor na zijn partij tegen Chad Mendes: I am the most active champion.

    Ok lol.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  12. #12
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Heeft ie tweemaal tegen Mendes gevochten?

    @Suplex, helemaal met je eens en die discussie wie er beter was zal je dan altijd houden. Hopen dat Khabib wint en dan in Rusland tegen McGregor verdedigen.

  13. #13
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Dat zou wel vet zijn UFC in Rusland. Is het al eerder daar een keer gehouden in Russia?

  14. #14
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Dat zou wel vet zijn UFC in Rusland. Is het al eerder daar een keer gehouden in Russia?
    Nee nog nooit , 2018 komt het eerste ufc event in Rusland in moscow is september moscow stadium is al geboekt naar wat ik begrepen heb.

    Mcgregor heeft aangegeven in september terug te willen keren , zou idd wat zijn mcgregor vs khabib in Rusland .

  15. #15
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Het kan best zo zijn dat Conor in Moskou net zoveel support krijgt als wereldster als Khabib. Rusland is groot en er zijn heel veel verschillen tussen de regio's.

  16. #16
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    kruikenstad/Tilburg
    Posts
    296
    vCash
    164934

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Dat zou wel vet zijn UFC in Rusland. Is het al eerder daar een keer gehouden in Russia?
    Als Conor daar wint in Rusland dan heb hij wat mij betreft al zijn credits weer terug verdient,zou wat zijn op vijandelijk gebied Khabib ff uitchocken.

  17. #17
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Rip Conor
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  18. #18
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Namajunas tegen Joanna wordt waarschijnlijk de co-main. Wordt een mooie card denk ik zo
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  19. #19
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Het is officieel

    BREAKING: Tony @TonyFergusonXT and @TeamKhabib to fight for the UFC Lightweight title at #UFC223. Conor #McGregor to be stripped of the title... https://t.co/IvLpxHMi3v https://t.co/fYNc9EMhbO
    Sambo / Combat JiuJitsu / Dutch Kickboxing

  20. #20
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Is nog niet bevestigd dat McGregor zijn titel moet inleveren. Morgen is er een persconferentie mbt deze pot.

  21. #21
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Is nog niet bevestigd dat McGregor zijn titel moet inleveren. Morgen is er een persconferentie mbt deze pot.
    Ze kunnen strippen wat ze willen het blijft een Interm tittel gevecht de winnaar zal tegen conor gaan pas dan zullen we weten wie de echte LW champ is.
    Khabib pakt Ferguson.
    Conor vs khabib zou wel een pot zijn zeg als die er komt.
    Ultieme striker vs grappler match up.

  22. #22
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Ze kunnen strippen wat ze willen het blijft een Interm tittel gevecht de winnaar zal tegen conor gaan pas dan zullen we weten wie de echte LW champ is.
    Khabib pakt Ferguson.
    Conor vs khabib zou wel een pot zijn zeg als die er komt.
    Ultieme striker vs grappler match up.
    Conor wacht eerst even af of Tony wint en komt dan terug. Als Khabib wint gaat hij zijn heil of in een andere gewichtsklasse zoeken of hij stopt er mee.
    Eeuwig zonde. Nooit een titel verdedigd. Wat een kneus. Altijd jammer als een sporter alleen voor geld komt en niet voor de eer. Ze mogen van mij enorme hoeveelheden verdienen maar de liefde voor de sport zou toch op 1 moeten staan.

  23. #23
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Conor wacht eerst even af of Tony wint en komt dan terug. Als Khabib wint gaat hij zijn heil of in een andere gewichtsklasse zoeken of hij stopt er mee.
    Eeuwig zonde. Nooit een titel verdedigd. Wat een kneus. Altijd jammer als een sporter alleen voor geld komt en niet voor de eer. Ze mogen van mij enorme hoeveelheden verdienen maar de liefde voor de sport zou toch op 1 moeten staan.
    Denk dat je het verkeerd ziet , door deze partij word een partij tegen conor alleen maar groter heel deze partij zal om conor draaien 80% van de vragen tijdens de pers conferentie zullen over conor gaan.
    Tony heeft hij altijd genegeerd omdat Tony financieel geen interessante partij is voor Connor . Tony is een top vechter maar is gewoon een kneus om te zien en slecht in trashtalken en verkoopt geen ppv.
    Khabib pakt Tony net als conor Tony pakt .
    Mocht Tony khabib toch pakken word een partij tegen Tony weer financieel veel interessanter dan die nu is.

    Dadelijk krijg je khabib vs conor in Rusland en dat word en big big money fight precies wat conor wil en het is nog groter doordat conor gestript.
    Khabib vs conor gaat alles overtreffen.

    Conor vs de ongeslagen khabib die een beest is op de grond en de (Interm) LW titel heeft in Rusland.
    Dat gaat verkopen en bij winst snoert conor alle critisie de mond , maar dat moet ik iig nog zien gebeuren.

    Dit is gewoon een heel doordacht zakelijk besluit geweest van conor om het zo te laten lopen.

    Begrijp me niet verkeerd want ik vind dat conor tegen Tony had moeten staan op ufc 223 ipv khabib
    Last edited by Suplex; 19-01-2018 at 14:59.

  24. #24
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Denk dat je het verkeerd ziet , door deze partij word een partij tegen conor alleen maar groter heel deze partij zal om conor draaien 80% van de vragen tijdens de pers conferentie zullen over conor gaan.
    Tony heeft hij altijd genegeerd omdat Tony financieel geen interessante partij is voor Connor . Tony is een top vechter maar is gewoon een kneus om te zien en slecht in trashtalken en verkoopt geen ppv.
    Khabib pakt Tony net als conor Tony pakt .
    Mocht Tony khabib toch pakken word een partij tegen Tony weer financieel veel interessanter dan die nu is.

    Dadelijk krijg je khabib vs conor in Rusland en dat word en big big money fight precies wat conor wil en het is nog groter doordat conor gestript.
    Khabib vs conor gaat alles overtreffen.

    Conor vs de ongeslagen khabib die een beest is op de grond en de (Interm) LW titel heeft in Rusland.
    Dat gaat verkopen en bij winst snoert conor alle critisie de mond , maar dat moet ik iig nog zien gebeuren.

    Dit is gewoon een heel doordacht zakelijk besluit geweest van conor om het zo te laten lopen.

    Begrijp me niet verkeerd want ik vind dat conor tegen Tony had moeten staan op ufc 223 ipv khabib
    Ik geloof niet dat Conor tegen Khabib gaat vechten. Dat redt hij niet en in de UFC wil hij die schier-onaantastbare status behouden. Als 'ie voor veel geld wil verliezen, gaat 'ie wel boksen.
    Commercieel gezien is Conor natuurlijk een hele slimme jongen, het is financieel de meest succesvolle mma'er aller tijden. Maar een echte warrior is hij niet en zal hij nooit worden. Kun je zien aan de keuzes die hij af en toe maakt en aan bijvoorbeeld het afkloppen bij een verwurging.

  25. #25
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Superstick View Post
    en aan bijvoorbeeld het afkloppen bij een verwurging.
    Vertel, wat is daar mis mee? Is gewoon kansloos(domme stoerdoenerij) om het niet te doen imho. Soms zit je in een choke, en dan voel je dat je het net wel /net niet kan uithouden: dan is het een kwestie van doorbijten en maar zien of je kan ontsnappen. En soms zit je in een choke,die zit zo hard en vast dat je geen kant op kan, dat je weet(voelt) dat je over 3 seconden gaat slapen: dan is het dom en met name onsportief om niet te tappen. Erken gewoon dat je verloren hebt.
    Last edited by YoMarK; 19-01-2018 at 15:42.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •