MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 9 FirstFirst 12345678 ... LastLast
Results 76 to 100 of 206
  1. #76
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Badrhari007 View Post
    Ik dank u vriendelijk voor uw professionele houding en kritiek jegens het verleden van The Legend ''Badr Hari''

    Reagerend op uw vraag, kan ik hieruit concluderen dat we hier met 2 scenario's te maken hebben omtrent interpretatie wangedrag van THE LEGEND Badr Hari.

    1. Onderschatting van zijn tegenstanders vanuit gaand dat hij ze in de 1ste ronde Knockout kan slaan, waardoor een hoge prestatie druk op hem was. Uit woede zich misdroeg.

    2. Gezien Badr Hari een heel emotioneel vechter is, kan de emoties erg hoog op lopen. Waardoor hij veranderd in een Super Saiyan en overgaat naar MMA.


    Dat maakt hem als vechter heel uniek/spektakel vandaar de hoge KO ratio. (om ervan te schuimbekken)
    Dan ga ik voor optie 2! Dat zou ik graag willen zien. Niet het MMA gedeelte voor de duidelijkheid, maar het Super Saiyan gedeelte.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Mooi interview van VICE met Sensei Thom Harinck over de partij tussen Badr vs Hesdy.
    https://vicesports.nl/in-gesprek-met...ce=sportsfbned

  3. #78
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Badrhari007 View Post
    Beste forumbroeders,

    Voel mij nogal vereerd dat jullie naar mijn deel 2 van mijn professioneel analyse verlangen. Doe dit met alle zorgvuldigheid/deskundigheid met onderbouwende expertises.

    Excuses aanvaard en kijk ernaar uit, om met veel deskundigheid met jullie in zee te gaan.

    Graag wil ik wat belangrijke stelregels/voorwaarden met jullie bespreken, zodat ik optimaal mijn functie kan bewerkstelligen.

    1. Gelieve mij met je aanspreken ipv u, gezien ik altijd bescheiden will blijven. Ondanks jullie tevredenheid.

    2. Bij eerste waarschuwing krijg je een 1e gele kaart. 2e gele kaart voel ik mij genoodzaakt om je een week te negeren.

    3. Gelieve op een respectvolle manier een dialoog voeren omtrent vechters.( in specifieke The Legend Badr Hari)


    Eindbaas, sta achter je sterke analyse/onderbouwing en zal wat aanvullende onderbouwing/deskundigheid toevoegen.

    Ronde 1: Wordt aftasten met jabs / kicks. Met hoog tempo en voetbeweging.
    Ronde 2: Komt de killer instinct van The Legend Badr Hari naar boven met spektakel. Voornamelijk met bommenwerpers, ninja achtige kicks / kabwira achtige mul kick.

    Wil nogmaals mededelen dat ik nogal bescheiden wil blijven ondanks jullie tevredenheid/complimentjes.


    Voor meer deskundigheid omtrent The Legend Badr hari verwijs ik jullie naar mijn inbox
    Moccino? Van Marokko.nl?
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  4. #79
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    NOS op bezoek bij Badr.
    https://youtu.be/LZOy7-MhCP8

  5. #80
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Badr ziet er goed uit. Doet me denken aan de jonge Badr the Snake.

  6. #81
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Inderdaad een afgetraind koppie. Mike kreeg er ook aardig van langs

  7. #82
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    13
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Moccino? Van Marokko.nl?
    Nee, ik ben geen moccino.

    Hoewel ik mij vaag kan herinneren dat hij in het verleden ook kwam.

    Hoewel ik nogal bescheiden wil blijven, presenteer ik mezelf als ''Professioneel analist met diepgaand inzicht / interpretatie vermogen''. Voor meer informatie verwijs ik je graag naar mijn forumbroeders.

    Aangenaam kennis met u te maken bananenplukster.

  8. #83
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    13
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Dan ga ik voor optie 2! Dat zou ik graag willen zien. Niet het MMA gedeelte voor de duidelijkheid, maar het Super Saiyan gedeelte.

    Mijn complimenten heb je Braint.!

    Optie 2 met snelle combinaties / harde geplaatste stoten.

    - Ben sterk aan het overwegen om Badr Hari op zijn facebook aan te spreken. Om wat nuttige tactiek te bespreken . Graag wil ik jullie adviseren om wat geduld te hebben met mij, zal de tactiek wellicht na de wedstrijd met jullie bespreken..

    UITMUNTENDHEID, ga ik als koptekst gebruiken en natuurlijk de bijbehorende deskundigheid/analyse.

  9. #84
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    13
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik ga voor optie 4; Zwaar uit shape en een beetje lopen te kroeghoeken. (dat je je loopt af te vragen of Mike zelf toevallig in de ring staat).
    Dan in de 2e ronde gaat hij voor optie 3 van Briant. Opgeven en gage ophalen.

    Hesdy is ook niet altijd even goed voorbereid en afgetraind dus ik verwacht een Big Mac vs Whopper partij.

    Edit: dit is uiteraard een positieve respectvolle reactie. Ik houd heel erg van McDonalds en Burger King. Mijn analyse is natuurlijk niet zo goed onderbouwd als hierboven maar we kunnen natuurlijk niet allemaal een analyse-legende zijn.

    Gelieve uw reactie na de wedstrijd van 3 maart j.l..!

  10. #85
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Hij ziet er heel scherp uit. Hoop dat we weer een glimp van de oude Badr gaan zien, want ondanks alles wat die geflikt heeft was echt een beest in de ring.

  11. #86
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  12. #87
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Badrhari007 View Post
    Nee, ik ben geen moccino.

    Hoewel ik mij vaag kan herinneren dat hij in het verleden ook kwam.

    Hoewel ik nogal bescheiden wil blijven, presenteer ik mezelf als ''Professioneel analist met diepgaand inzicht / interpretatie vermogen''. Voor meer informatie verwijs ik je graag naar mijn forumbroeders.

    Aangenaam kennis met u te maken bananenplukster.
    Ik wil ook bescheiden en professioneel blijven:

    HAHA je zei ANAL!

  13. #88
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Maar even serieus...

    Ik vind Badr minder gespierd ogen, en ik hoop dat de oude Badr weer tevoorschijn komt. De Badr die we in het begin van zijn carriere zagen. Die Badr van voor de DQ tegen Remy Bonjasky. Toen vocht hij nog op techniek.

  14. #89
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Maar even serieus...

    Ik vind Badr minder gespierd ogen, en ik hoop dat de oude Badr weer tevoorschijn komt. De Badr die we in het begin van zijn carriere zagen. Die Badr van voor de DQ tegen Remy Bonjasky. Toen vocht hij nog op techniek.

    Hij ziet er minder gespierd uit maar wel nog steeds buiten normaal droog en onnatuurlijke aders, een sterke indicatie van juice helaas.
    De badr van remy 1 en 2 was gewoon natuur, normale postuur geen rare aders gewoon een afgetrainde lichaam.




  15. #90
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Ik verwacht dat Badr drie rondes gaat uitvechten en zal winnen op punten. Ik denk niet dat hij bij voorbaat al voor de K.O. Zal gaan. Hij zal ook niet als een dolle stier tekeer gaan in de eerste ronde. Hij zal meer trappen meer combineren en weer op de loer gaan vechten. Niks forceren, maar wel zijn kansen benutten. Ik denkt dat als hij op K.O. wint dit wel een hele mooie K.O. zal zijn.

  16. #91
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Moccino? Van Marokko.nl?

  17. #92
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    MoCCion jij bedoelt eigenlijk hoe hij vocht tegen ismail londt. Slim vechten met goede voetwerk, achteruitvechten, stoten naar de buik, kansen afwachten om acht tellen uit te delen dat was een van de slimste badr gevechten. Ik vind badr nu veel lijken op de badr tegen ray sefo zn hoofd is ook kleiner geworden zie ik door alle trainingen cardio enz. Ik denk dat ie tegen rico ook geen groot lichaam nodig heeft want tegen hong man choi toen die woog 160 kilo had ie ook geen problemen mee. en tegen schilt in de arena was ie ook niet zo heel groot. ik vond de beste badr tegen schilt in de arena en tegen karaev3 in 2009 toen ie binnen 38 seconden klaar was met karaev dat was echt een klasse hoger dan rico.
    Ik ben benieuwd ik denk dat ie wel wint van gerges want gerges heef verloren van londt en badr sloeg londt ko. ik denk dat badr wint in ronde 2 op ko. wat ik zeker weet is dat er zoiezo 8 tellen gaan vallen.

  18. #93
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default




  19. #94
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default



  20. #95
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Komop Glory, niet eens een foto van je co-main event vechter??

  21. #96
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Even los van de foto zeggen ook de namen van beide heren me niets. Verder helemaal voor wat vers bloed.

  22. #97
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Tomas Mozny en Daniel Skvor beide vechters komen uit de Oostblok. Het zijn de nieuwe generatie grote zwaargewichten.
    Voor hun voorbereiding voor Glory 51 trainen ze wel in Nederland. Skvor bij Colosseum en Mozny bij Mousid.


    Matchmaker notes Cor Hemmers over Glory 51
    https://www.glorykickboxing.com/news...a-82fb5676d57f

    Offtopic nieuwe tv deal (Fox Sports) voor Glory in Zuid Amerika
    https://www.glorykickboxing.com/news...c-015f35dcedfc

  23. #98
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

  24. #99
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by MoCCino View Post
    Ik verwacht dat Badr drie rondes gaat uitvechten en zal winnen op punten. Ik denk niet dat hij bij voorbaat al voor de K.O. Zal gaan. Hij zal ook niet als een dolle stier tekeer gaan in de eerste ronde. Hij zal meer trappen meer combineren en weer op de loer gaan vechten. Niks forceren, maar wel zijn kansen benutten. Ik denkt dat als hij op K.O. wint dit wel een hele mooie K.O. zal zijn.

    Dit verwacht ik dus ook hij heeft veel minder massa dan normaal hij gaat waarschijnlijk technisch vechten dat was hij eigenlijk ook van plan tegen Rico maar zelfs toen had hij veel meer massa dan nu.

  25. #100
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Inside Glory 51: part 3 en 4
    https://youtu.be/DZmKXxeXqMY
    Part 4 met Doumbe Nambijev, Hari en Gerges
    https://youtu.be/s3xzuqqGc5M

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •