MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 9 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 51 to 75 of 206
  1. #51
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Badr ziet er verdomde relaxed uit zeg. Hij lijkt bijna sympathiek...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    It's okay to be white

  2. #52
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.677
    vCash
    126000

    Default

    2016 vs 2018



    Last edited by Eindbaas; 23-02-2018 at 09:58.

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #55
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    13
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post


    https://www.youtube.com/watch?v=u8kPguZV66w

  6. #56
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Badr ziet er goed uit.
    Slank en atletisch.
    Zal hem goed doen denk ik.

  7. #57
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Zeker!

  8. #58
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.677
    vCash
    126000

    Default

    Glory 51: Badr is back
    https://youtu.be/u8kPguZV66w
    Fight watch: Badr vs Hesdy 1
    https://youtu.be/RhkIFAMSI2U

  9. #59
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    13
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Glory 51: Badr is back
    https://youtu.be/u8kPguZV66w
    Fight watch: Badr vs Hesdy 1
    https://youtu.be/RhkIFAMSI2U

    Beste forum broeders,

    Wie kijk erna uit om de wedstrijd tussen THE LEGEND Badr Hari vs Hesdy Gergers te zien?

    Voordat ik mijn kort professioneel analyse met jullie deel, wil ik mezelf als eerst netjes voorstellen.

    - Ik ben een oud bekende die vaak hier op forum kwam om informatie te winnen omtrent kickboksen. Helaas heb ik in het verleden vaak ervaren dat het hier hard aan toe ging en vooral respectloos, waardoor ik mij genoodzaakt voelde om per direct te eindigen. Excuses is hierbij erg gepast. Bij voorbaat dank!

    Kort analyse:

    Wellicht hebben we hier met 2 scenario's te maken:

    1 Gretig hongerig afgetrainde Badr Hari die komt om bommen te werpen en voor de snelle Knockout gaat. (vs Overeem style)

    2 Of een gedisciplineerd gecontroleerde Badr Hari met heel wat voetbeweging/ geplaatste stoten/ trappen.(vs Gokhan saki style)


    Gelieve jullie mening met aanvullende gronden/onderbouwing.
    Last edited by Badrhari007; 25-02-2018 at 11:50.

  10. #60
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Badrhari007 View Post
    Beste forum broeders,

    Wie kijk erna uit om de wedstrijd tussen THE LEGEND Badr Hari vs Hesdy Gergers te zien?

    Voordat ik mijn kort professioneel analyse met jullie deel, wil ik mezelf als eerst netjes voorstellen.

    - Ik ben een oud bekende die vaak hier op forum kwam om informatie te winnen omtrent kickboksen. Helaas heb ik in het verleden vaak ervaren dat het hier hard aan toe ging en vooral respectloos, waardoor ik mij genoodzaakt voelde om per direct te eindigen. Excuses is hierbij erg gepast. Bij voorbaat dank!

    Kort analyse:

    Wellicht hebben we hier met 2 scenario's te maken:

    1 Gretig hongerig afgetrainde Badr Hari die komt om bommen te werpen en voor de snelle Knockout gaat. (vs Overeem style)

    2 Of een gedisciplineerd gecontroleerde Badr Hari met heel wat voetbeweging/ geplaatste stoten/ trappen.(vs Gokhan saki style)


    Gelieve jullie mening met aanvullende gronden/onderbouwing.
    😁😁😁

  11. #61
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Badrhari007 View Post
    Beste forum broeders,

    Wie kijk erna uit om de wedstrijd tussen THE LEGEND Badr Hari vs Hesdy Gergers te zien?

    Voordat ik mijn kort professioneel analyse met jullie deel, wil ik mezelf als eerst netjes voorstellen.

    - Ik ben een oud bekende die vaak hier op forum kwam om informatie te winnen omtrent kickboksen. Helaas heb ik in het verleden vaak ervaren dat het hier hard aan toe ging en vooral respectloos, waardoor ik mij genoodzaakt voelde om per direct te eindigen. Excuses is hierbij erg gepast. Bij voorbaat dank!

    Kort analyse:

    Wellicht hebben we hier met 2 scenario's te maken:

    1 Gretig hongerig afgetrainde Badr Hari die komt om bommen te werpen en voor de snelle Knockout gaat. (vs Overeem style)

    2 Of een gedisciplineerd gecontroleerde Badr Hari met heel wat voetbeweging/ geplaatste stoten/ trappen.(vs Gokhan saki style)


    Gelieve jullie mening met aanvullende gronden/onderbouwing.
    Bedankt voor deel kort professioneel analyse!

  12. #62
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Badrhari007 View Post
    Beste forum broeders,

    Wie kijk erna uit om de wedstrijd tussen THE LEGEND Badr Hari vs Hesdy Gergers te zien?

    Voordat ik mijn kort professioneel analyse met jullie deel, wil ik mezelf als eerst netjes voorstellen.

    - Ik ben een oud bekende die vaak hier op forum kwam om informatie te winnen omtrent kickboksen. Helaas heb ik in het verleden vaak ervaren dat het hier hard aan toe ging en vooral respectloos, waardoor ik mij genoodzaakt voelde om per direct te eindigen. Excuses is hierbij erg gepast. Bij voorbaat dank!

    Kort analyse:

    Wellicht hebben we hier met 2 scenario's te maken:

    1 Gretig hongerig afgetrainde Badr Hari die komt om bommen te werpen en voor de snelle Knockout gaat. (vs Overeem style)

    2 Of een gedisciplineerd gecontroleerde Badr Hari met heel wat voetbeweging/ geplaatste stoten/ trappen.(vs Gokhan saki style)


    Gelieve jullie mening met aanvullende gronden/onderbouwing.


    Bij voorbaat excuses, dank voor het alvast accepteren, maar wanneer komt deel 2 van je analyse?!
    It's okay to be white

  13. #63
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    811
    vCash
    126000

    Default

    Badr is een verlopen Marokkaan.

  14. #64
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.677
    vCash
    126000

    Default

    Hoi Badrhari007,

    Het is nu echt koffiedik kijken bij Badr.
    Laatste keer dat hij echt zijn top niveau haalde was in 2012 tegen Gokhan Saki. Saki had totaal niks in te brengen in die partij. Geweldige game plan.
    6 jaar geleden alweer! In 2015 tegen Londt, die win partij was hij wel goed maar dat was ook niet zijn oude top niveau het was voornamelijk alles op kracht. In 2016 tegen Rico zat hij strak aan de anabolen en andere chemische middelen. Van paar maanden tijd van skinny fat naar een bodybuilder lichaam.. die tactiek heeft geen vruchten afgeworpen voor hem in die partij.

    Mijn analyse is dat hij nu voor een betere conditie gaat en dat hij er meer een technische partij wil van maken tegen Hesdy.
    Partijen van Hesdy tegen bijv Verhoeven en Adegbuyi dan zie je dat ze niet voor de k.o gaan maar dat ze er technische punten partij van maken.
    Hesdy is iemand die “normaal” moeilijk neergaat en natuurlijk hij is momenteel ook echt goed gemotiveerd voor deze hoofdpartij en wil natuurlijk ook voor de winst gaan.
    Dus dat belooft een wel een leuke knalpartij te worden op 3 maart.


    Maar na 3 maart kunnen we zien of Badr het nog in zich heeft om paar keer nog wat top partijen neer te zetten voor de komende twee jaar en dat geldt eigenlijk ook voor Hesdy.

    Osu!

  15. #65
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Hoi Badrhari007,

    Het is nu echt koffiedik kijken bij Badr.
    Laatste keer dat hij echt zijn top niveau haalde was in 2012 tegen Gokhan Saki. Saki had totaal niks in te brengen in die partij. Geweldige game plan.
    6 jaar geleden alweer! In 2015 tegen Londt, die win partij was hij wel goed maar dat was ook niet zijn oude top niveau het was voornamelijk alles op kracht. In 2016 tegen Rico zat hij strak aan de anabolen en andere chemische middelen. Van paar maanden tijd van skinny fat naar een bodybuilder lichaam.. die tactiek heeft geen vruchten afgeworpen voor hem in die partij.

    Mijn analyse is dat hij nu voor een betere conditie gaat en dat hij er meer een technische partij wil van maken tegen Hesdy.
    Partijen van Hesdy tegen bijv Verhoeven en Adegbuyi dan zie je dat ze niet voor de k.o gaan maar dat ze er technische punten partij van maken.
    Hesdy is iemand die “normaal” moeilijk neergaat en natuurlijk hij is momenteel ook echt goed gemotiveerd voor deze hoofdpartij en wil natuurlijk ook voor de winst gaan.
    Dus dat belooft een wel een leuke knalpartij te worden op 3 maart.


    Maar na 3 maart kunnen we zien of Badr het nog in zich heeft om paar keer nog wat top partijen neer te zetten voor de komende twee jaar en dat geldt eigenlijk ook voor Hesdy.

    Osu!
    Juistem

  16. #66
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Badrhari007 View Post
    Beste forum broeders,

    Wie kijk erna uit om de wedstrijd tussen THE LEGEND Badr Hari vs Hesdy Gergers te zien?

    Voordat ik mijn kort professioneel analyse met jullie deel, wil ik mezelf als eerst netjes voorstellen.

    - Ik ben een oud bekende die vaak hier op forum kwam om informatie te winnen omtrent kickboksen. Helaas heb ik in het verleden vaak ervaren dat het hier hard aan toe ging en vooral respectloos, waardoor ik mij genoodzaakt voelde om per direct te eindigen. Excuses is hierbij erg gepast. Bij voorbaat dank!

    Kort analyse:

    Wellicht hebben we hier met 2 scenario's te maken:

    1 Gretig hongerig afgetrainde Badr Hari die komt om bommen te werpen en voor de snelle Knockout gaat. (vs Overeem style)

    2 Of een gedisciplineerd gecontroleerde Badr Hari met heel wat voetbeweging/ geplaatste stoten/ trappen.(vs Gokhan saki style)


    Gelieve jullie mening met aanvullende gronden/onderbouwing.
    Je nickname doet mij geruststellen, dacht bijna dat je bevooroordeeld zou zijn.

  17. #67
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    13
    vCash
    113500

    Default

    Beste forumbroeders,

    Voel mij nogal vereerd dat jullie naar mijn deel 2 van mijn professioneel analyse verlangen. Doe dit met alle zorgvuldigheid/deskundigheid met onderbouwende expertises.

    Excuses aanvaard en kijk ernaar uit, om met veel deskundigheid met jullie in zee te gaan.

    Graag wil ik wat belangrijke stelregels/voorwaarden met jullie bespreken, zodat ik optimaal mijn functie kan bewerkstelligen.

    1. Gelieve mij met je aanspreken ipv u, gezien ik altijd bescheiden will blijven. Ondanks jullie tevredenheid.

    2. Bij eerste waarschuwing krijg je een 1e gele kaart. 2e gele kaart voel ik mij genoodzaakt om je een week te negeren.

    3. Gelieve op een respectvolle manier een dialoog voeren omtrent vechters.( in specifieke The Legend Badr Hari)


    Eindbaas, sta achter je sterke analyse/onderbouwing en zal wat aanvullende onderbouwing/deskundigheid toevoegen.

    Ronde 1: Wordt aftasten met jabs / kicks. Met hoog tempo en voetbeweging.
    Ronde 2: Komt de killer instinct van The Legend Badr Hari naar boven met spektakel. Voornamelijk met bommenwerpers, ninja achtige kicks / kabwira achtige mul kick.

    Wil nogmaals mededelen dat ik nogal bescheiden wil blijven ondanks jullie tevredenheid/complimentjes.


    Voor meer deskundigheid omtrent The Legend Badr hari verwijs ik jullie naar mijn inbox
    Last edited by Badrhari007; 26-02-2018 at 09:55.

  18. #68
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    13
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Je nickname doet mij geruststellen, dacht bijna dat je bevooroordeeld zou zijn.

    Ik dank u vriendelijk.

    Ben totaal niet van het vooroordelen. Zal ieder forumbroeder oordelen op zijn uitlatingen/onderbouwing.

    Ben zeer openhartig/loyaal naar mijn forum leden en ben zelf bereid om handtekeningen uit te delen.


    Voor meer deskundigheid/advies verwijs ik je naar mijn inbox.

  19. #69
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Scherpe analyse Badr, denk je dat er ook een mogelijkheid is dat we een Badr zien die zijn geld komt ophalen en opgeeft op het moment dat hij een tegenslag tijdens de partij te verwerken krijgt? Op basis van het recente verleden is dit namelijk wel een realistisch beeld.

  20. #70
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Badrhari007 View Post
    Beste forumbroeders,

    Voel mij nogal vereerd dat jullie naar mijn deel 2 van mijn professioneel analyse verlangen. Doe dit met alle zorgvuldigheid/deskundigheid met onderbouwende expertises.

    Excuses aanvaard en kijk ernaar uit, om met veel deskundigheid met jullie in zee te gaan.

    Graag wil ik wat belangrijke stelregels/voorwaarden met jullie bespreken, zodat ik optimaal mijn functie kan bewerkstelligen.

    1. Gelieve mij met je aanspreken ipv u, gezien ik altijd bescheiden will blijven. Ondanks jullie tevredenheid.

    2. Bij eerste waarschuwing krijg je een 1e gele kaart. 2e gele kaart voel ik mij genoodzaakt om je een week te negeren.

    3. Gelieve op een respectvolle manier een dialoog voeren omtrent vechters.( in specifieke The Legend Badr Hari)


    Eindbaas, sta achter je sterke analyse/onderbouwing en zal wat aanvullende onderbouwing/deskundigheid toevoegen.

    Ronde 1: Wordt aftasten met jabs / kicks. Met hoog tempo en voetbeweging.
    Ronde 2: Komt de killer instinct van The Legend Badr Hari naar boven met spektakel. Voornamelijk met bommenwerpers, ninja achtige kicks / kabwira achtige mul kick.

    Wil nogmaals mededelen dat ik nogal bescheiden wil blijven ondanks jullie tevredenheid/complimentjes.


    Voor meer deskundigheid omtrent The Legend Badr hari verwijs ik jullie naar mijn inbox
    Sorry het spijt me vanwege u deskundigheid en expertise ben ik toch genoodzaakt om u met u aan te spreken ipv met “je” dit omdat ik respect wil tonen voor u en u kundigheid en kennis op het gebied van analyse.
    Ik hoop dat u mij begrijpt en mijn respect dat ik voor u heb zal accepteren.

    U bent een groot analist we zijn zelfs aan het overwegen hier op het forum om u ook “legend” te gaan noemen.

    Nogmaals dank voor de heldere en deskundige en vooral objectieve bijdrage in dit topic

  21. #71
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Talking

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Sorry het spijt me vanwege u deskundigheid en expertise ben ik toch genoodzaakt om u met u aan te spreken ipv met “je” dit omdat ik respect wil tonen voor u en u kundigheid en kennis op het gebied van analyse.
    Ik hoop dat u mij begrijpt en mijn respect dat ik voor u heb zal accepteren.

    U bent een groot analist we zijn zelfs aan het overwegen hier op het forum om u ook “legend” te gaan noemen.

    Nogmaals dank voor de heldere en deskundige en vooral objectieve bijdrage in dit topic
    hahahaha top!

  22. #72
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    13
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Scherpe analyse Badr, denk je dat er ook een mogelijkheid is dat we een Badr zien die zijn geld komt ophalen en opgeeft op het moment dat hij een tegenslag tijdens de partij te verwerken krijgt? Op basis van het recente verleden is dit namelijk wel een realistisch beeld.
    Ik dank u vriendelijk voor uw professionele houding en kritiek jegens het verleden van The Legend ''Badr Hari''

    Reagerend op uw vraag, kan ik hieruit concluderen dat we hier met 2 scenario's te maken hebben omtrent interpretatie wangedrag van THE LEGEND Badr Hari.

    1. Onderschatting van zijn tegenstanders vanuit gaand dat hij ze in de 1ste ronde Knockout kan slaan, waardoor een hoge prestatie druk op hem was. Uit woede zich misdroeg.

    2. Gezien Badr Hari een heel emotioneel vechter is, kan de emoties erg hoog op lopen. Waardoor hij veranderd in een Super Saiyan en overgaat naar MMA.


    Dat maakt hem als vechter heel uniek/spektakel vandaar de hoge KO ratio. (om ervan te schuimbekken)
    Last edited by Badrhari007; 26-02-2018 at 12:09.

  23. #73
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik ga voor optie 4; Zwaar uit shape en een beetje lopen te kroeghoeken. (dat je je loopt af te vragen of Mike zelf toevallig in de ring staat).
    Dan in de 2e ronde gaat hij voor optie 3 van Briant. Opgeven en gage ophalen.

    Hesdy is ook niet altijd even goed voorbereid en afgetraind dus ik verwacht een Big Mac vs Whopper partij.

    Edit: dit is uiteraard een positieve respectvolle reactie. Ik houd heel erg van McDonalds en Burger King. Mijn analyse is natuurlijk niet zo goed onderbouwd als hierboven maar we kunnen natuurlijk niet allemaal een analyse-legende zijn.
    Last edited by Bromios; 26-02-2018 at 12:12.

  24. #74
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    13
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Sorry het spijt me vanwege u deskundigheid en expertise ben ik toch genoodzaakt om u met u aan te spreken ipv met “je” dit omdat ik respect wil tonen voor u en u kundigheid en kennis op het gebied van analyse.
    Ik hoop dat u mij begrijpt en mijn respect dat ik voor u heb zal accepteren.

    U bent een groot analist we zijn zelfs aan het overwegen hier op het forum om u ook “legend” te gaan noemen.

    Nogmaals dank voor de heldere en deskundige en vooral objectieve bijdrage in dit topic

    Hoewel ik liever bescheiden wil blijven en niet populair wil worden.

    Kan u respect/compliment erg waarderen. Heb heel veel begrip waardering voor mijn fans/analisten.

    Nogmaals vriendelijk bedankt zal zeker de moeite nemen om erover na te denken om wellicht mijn nick te veranderen in '' the legend''

  25. #75
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Werd tijd dat er weer vers bloed met kennis van zaken hier op het forum verschijnt.
    Ik blijf je wel met 'je' aanspreken, dank voor die mogelijkheid, want voor m'n vrienden heb ik doorgaans het meeste respect.

    Zoals Badr zich de laatste tijd presenteert is er wel heel wat veranderd ten opzichte van voorheen. Stuk relaxter, geen opgepompt lijf meer. Eigenlijk met de uitstraling van de jonge Badr waar we vroeger allemaal van genoten.
    Hesdy lijkt er ook klaar voor dankzij Mousid, die laat 'm niet de kantjes er vanaf lopen.

    Al met al, zin in!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •