MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 9 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 206
  1. #26
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    https://images1.persgroep.net/rcs/-h...7f&quality=0.9
    Badr: Nog geen sprake van rematch tegen Rico

    Van een rematch tussen Badr Hari en Rico Verhoeven ‘is nog geen sprake’. ,,De gesprekken liggen nu een beetje stil en pas als de paycheck goed is, kom ik”, zei Badr Hari vanmiddag op de persconferentie voor zijn gevecht 3 maart tegen Hesdy Gerges.

    Badr zal dan zijn comeback maken in de ring, 15 maanden na zijn door een blessure op suffe wijze verloren partij tegen Rico. Daarna zat Badr een tijdlang in de gevangenis vanwege een serie mishandelingen uit het verleden. Badr is nu 33 en keert in de ring terug tegen Amsterdammer Gerges over wie hij met respect sprak. ,,Nu vragen naar Rico is onbeschoft. Hesdy is een serieuze tegenstander tegen wie je, als je niet goed voorbereid bent, zomaar kan verliezen.”

    Badr maakte vandaag een afgetrainde, slanke indruk. Hij zei nog niet besloten te hebben of hij uberhaupt weer tegen Rico gaat boksen en of dat om de wereldtitel is. ,,Ik ben een broodvechter. Gordels van wereldtitels zijn alleen goed om stof te vangen. Ik kijk eerst of een gevecht goed betaalt. Als de paycheck goed is, komt het gevecht vanzelf.”

    https://www.ad.nl/sport/badr-nog-gee...rico~a10360f6/
    Denk ook niet dat Badr nu zit te wachten op een partij tegen Rico. Hij zal zijn oude niveau ook niet meer halen ook al denkt iedereen van wel. Een tweede partij tegen Rico gaat hij verliezen. Als je zo lang stil staat kan je nooit beter worden, alleen maar slechter.

    Gewoon lekker zijn geld pakken en Rico uit zijn hoofd zetten, slecht voor zijn legacy denk ik.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Het paardenvlees is ook weer in de aanbieding zie ik. Tering.

  3. #28
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Als peter aerts op zn 41ste in de finale van de k1 staat dan denk ik dat badr op zn 33ste iedereen nog kan pakken. hij moet trainen als vroeger en zn lichaam moet zoals 2008 weer worden slank gespierd. denk echt nog steeds dat saki en badr de beste zijn ook op dit moment alleen is de vraag willem ze nog echt.

  4. #29
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Als peter aerts op zn 41ste in de finale van de k1 staat dan denk ik dat badr op zn 33ste iedereen nog kan pakken. hij moet trainen als vroeger en zn lichaam moet zoals 2008 weer worden slank gespierd. denk echt nog steeds dat saki en badr de beste zijn ook op dit moment alleen is de vraag willem ze nog echt.
    Grote misvatting, wat Aerts op zijn 41e was, is Badr op zijn 33e allang niet meer. Op en top prof die Peter en zeldzaamheid qua mindset

  5. #30
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by killroy View Post
    Grote misvatting, wat Aerts op zijn 41e was, is Badr op zijn 33e allang niet meer. Op en top prof die Peter en zeldzaamheid qua mindset
    Jij duikt ook alleen maar op bij badr topics, wat doe je zelf eigelijk? Train jezelf ook en of heb je ook partijen gedraaid? Of zit je met een bierbuik thuis te praten, als jezelf niet actief bent in de vechtsport op zijn minst dat je al jaren traint, vind ik dat je niet moet zwijgen maar niet praten alsof je verstand heb van zaken terwijl je nooit een stoot hebt geincasseerd.

  6. #31
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Dat mag jij een misvatting vinden ik heb dan een ander kijk op dan jij. Als Aerts, Hoost en Schilt zo lang door kunnen gaan dan kan Badr dat zeker ook. Want Badr heeft ook een betere motoriek dan bijvoorbeeld Aerts en Schilt die wat houterig zijn, en Badr is ook explosiever en ik denk echt als de wil er is met serieus trainen dan zou hij zeker nog 3 jaar door kunnen op hoog niveau helemaal als hij gaat vechten zoals toen tegen londt met goede voetwerk stoten naar de buik en slim vechten. Maar of hij zijn ouwe niveau haalt moet dit jaar blijken. maar een Badr op 70 procent is nog steeds gevaarlijk voor de huidige top.

  7. #32
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Badr is in aanleg natuurlijk de beste. Dus op zijn 33e hem weer op topniveau krijgen is in theorie best mogelijk. Ik vond zijn partij tegen Rico niet indrukwekkend, ik heb het idee dat er lichamelijk iets was met hem. Maar topfit is hij toch een beetje de Messi van het kickboksen, al is Rico een goede Christiano.

  8. #33
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.674
    vCash
    126000

    Default






  9. #34
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    Dat mag jij een misvatting vinden ik heb dan een ander kijk op dan jij. Als Aerts, Hoost en Schilt zo lang door kunnen gaan dan kan Badr dat zeker ook. Want Badr heeft ook een betere motoriek dan bijvoorbeeld Aerts en Schilt die wat houterig zijn, en Badr is ook explosiever en ik denk echt als de wil er is met serieus trainen dan zou hij zeker nog 3 jaar door kunnen op hoog niveau helemaal als hij gaat vechten zoals toen tegen londt met goede voetwerk stoten naar de buik en slim vechten. Maar of hij zijn ouwe niveau haalt moet dit jaar blijken. maar een Badr op 70 procent is nog steeds gevaarlijk voor de huidige top.
    Stoten naar de buik!

    Kijk, dat zijn tips waar Badr wat aan heeft.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by killroy View Post
    Grote misvatting, wat Aerts op zijn 41e was, is Badr op zijn 33e allang niet meer. Op en top prof die Peter en zeldzaamheid qua mindset
    Goed punt, wat grote kampioenen onderscheid is het vermogen om te gaan met tegenslag binnen en buiten de ring.

  11. #36
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Wat een gelul weer. Ik geef gewoon aan waarom ik dingen logisch vind. Aerts is wereldtop maar dat is Badr ook. Badr heeft dezelfde potentie om ook langer door te gaan en nog steeds te domineren. Badr is fit, heeft goede trainers, heeft zijn straf gezeten, krijgt goed betaald en ziet er gewoon heel gezond uit.
    het is afwachten en het gaat er niet om dat badr wat aan heeft wat ik hier schrijf of wat andere hier melden het gaat hier om meningen en om met elkaar te kunnen discussieren op een nette manier.
    Maar ik weet de volgende reactie al doe wat aan je spelling en aan het formulieren van je verhaal krijg ik zeker te horen.

  12. #37
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M B View Post
    het gaat hier om meningen en om met elkaar te kunnen discussieren op een nette manier.
    x 2, helemaal mee eens

    Andere mening of niet = gewoon respectvol blijven

  13. #38
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Ik heb het idee dat Badr nog steeds niet traint met toppers. Dat Rico Verhoeven bokst met Fury legt het vast geen windeieren. Badr lijkt zich vooral te richten op wat hij al kan ipv zich nog verder te ontwikkelen. Maar dat zeg ik wel als buitenstaander.

  14. #39
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Ik dacht dat rico ook geregeld bij colosseum in Utrecht traint. Van badr heb ik geen idee. Waarschijnlijk tegen dronken mensen in kroegen.

  15. #40
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.674
    vCash
    126000

    Default

    Vast wel dat Mike een paar goeie sparringpartners regelt. Mike heeft genoeg connecties. Voor zijn laatste partij tegen Rico was Badr volop aan het sparren met Ibrahim El Bouni en Tarik Khbabez, lijken mij geen alcoholisten. Weet iemand wie de nieuwe fitness coach is van Badr? Andrew Houtveen is niet meer in dienst bij Team Badr.

  16. #41
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.674
    vCash
    126000

    Default

    VechtersBazen interviewt Mohammed Jaraya over zijn aankomende partij op 3 maart.
    https://youtu.be/ivTNES8VtHo

  17. #42
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Ik heb het idee dat Badr nog steeds niet traint met toppers. Dat Rico Verhoeven bokst met Fury legt het vast geen windeieren. Badr lijkt zich vooral te richten op wat hij al kan ipv zich nog verder te ontwikkelen. Maar dat zeg ik wel als buitenstaander.
    Het belangerijkste is in dit geval niet met wie Badr traint dat zal hem niet meer of minder maken. We hebben het over iemand met een waslijst aan gevechten die wel inmiddels weet hoe het werkt. Badr moet dit keer vechten zoals vele van ons willen dat hij vecht. Gecontroleerd, beheerst en technisch. Ben al blij dat hij meer de focus legt op het kickboksen zelf dan krachttraining. Een kickbokser moet een altletische bouw hebben. Al die spieren werken averechts. Hoe meer spier hoe minder conditie.

  18. #43
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by MoCCino View Post
    Het belangerijkste is in dit geval niet met wie Badr traint dat zal hem niet meer of minder maken. We hebben het over iemand met een waslijst aan gevechten die wel inmiddels weet hoe het werkt. Badr moet dit keer vechten zoals vele van ons willen dat hij vecht. Gecontroleerd, beheerst en technisch. Ben al blij dat hij meer de focus legt op het kickboksen zelf dan krachttraining. Een kickbokser moet een altletische bouw hebben. Al die spieren werken averechts. Hoe meer spier hoe minder conditie.
    Logenstraft Verhoeven die woorden niet meteen? Die heeft best een aardige conditie en behoorlijk gespierd lichaam. En Badr kan natuurlijk nog steeds beter worden. De sport ontwikkelt zelf ook door, dus dan moet je kickbokser ook steeds trachten jezelf te ontwikkelen. Bovendien heeft Badr jaren stilgestaan in zijn ontwikkeling.

  19. #44
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Logenstraft Verhoeven die woorden niet meteen? Die heeft best een aardige conditie en behoorlijk gespierd lichaam. En Badr kan natuurlijk nog steeds beter worden. De sport ontwikkelt zelf ook door, dus dan moet je kickbokser ook steeds trachten jezelf te ontwikkelen. Bovendien heeft Badr jaren stilgestaan in zijn ontwikkeling.
    Logenstraft?

  20. #45
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by MoCCino View Post
    Logenstraft?
    Idd

  21. #46
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Logenstraft Verhoeven die woorden niet meteen? Die heeft best een aardige conditie en behoorlijk gespierd lichaam. En Badr kan natuurlijk nog steeds beter worden. De sport ontwikkelt zelf ook door, dus dan moet je kickbokser ook steeds trachten jezelf te ontwikkelen. Bovendien heeft Badr jaren stilgestaan in zijn ontwikkeling.
    Stilstand is achteruitgang. Terwijl jij niks doet ontwikkelen anderen zich verder. En het is als kickbokser zeker belangrijk met wie je traint. Hoe beter de sparringpartners (dus hoe zwaarder de sessies), hoe beter jij ook wordt. Train as you fight.

  22. #47
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by MoCCino View Post
    Logenstraft?
    lo·gen·straf·fen (logenstrafte, heeft gelogenstraft)
    1 de onwaarheid van iets aantonen

    Ik had er ook nog nooit van gehoord hoor maar mijn google is niet kapot :P

  23. #48
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by killroy View Post
    Stilstand is achteruitgang. Terwijl jij niks doet ontwikkelen anderen zich verder. En het is als kickbokser zeker belangrijk met wie je traint. Hoe beter de sparringpartners (dus hoe zwaarder de sessies), hoe beter jij ook wordt. Train as you fight.
    Dan zijn we het eens.

  24. #49
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.674
    vCash
    126000

    Default

    Inside GLORY met Badr Hari en Hesdy Gerges interviews.
    https://youtu.be/rRcYn3MZA0o

  25. #50
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.674
    vCash
    126000

    Default

    FunX bij Jaraya op bezoek.
    https://youtu.be/gfkcC0vJSjg

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •