MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 8 of 9 FirstFirst ... 456789 LastLast
Results 176 to 200 of 206
  1. #176
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MoCCino View Post
    Ik verwacht dat Badr drie rondes gaat uitvechten en zal winnen op punten. Ik denk niet dat hij bij voorbaat al voor de K.O. Zal gaan. Hij zal ook niet als een dolle stier tekeer gaan in de eerste ronde. Hij zal meer trappen meer combineren en weer op de loer gaan vechten. Niks forceren, maar wel zijn kansen benutten. Ik denkt dat als hij op K.O. wint dit wel een hele mooie K.O. zal zijn.
    Hij vocht zoals ik al eerder aangaf.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #177
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Staat Hesdy bekend om zijn conditie?
    Hij loopt bij de Mac soms wel 3 x naar de balie om nieuwe big-macs te halen. Conditiebeest. Soms 4x als hij een goede dag heeft. En dan nog helemaal naar de auto op de parkeerplaats.

    Wat een bedroevende vertoning. 3 rondes van 3 minuten en allebei helemaal kapot. Waarom gaat zo'n Gerges überhaupt elke dag naar de sportschool als hij zijn voeding niet op orde heeft. Voor "de fight of his life" had ik wel wat meer verwacht.Laten we het over de andere partijen (ik heb er 4 gezien) maar niet hebben. Wat een bedroevend niveau.

  3. #178
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.675
    vCash
    126000

    Default

    Een leuke hoofdpartij maar ik had toch iets meer vuurwerk verwacht. De superfights waren wederom leuker dan die hele Welterweight toernooi. Dat zag je ook bij Glory 45 en 49 waarvan de Superfights in het eerste helft leuker waren.

    Badr moet sowieso minimaal nog drie wedstrijden draaien bijv tegen Guto Inocente, wedstrijdritme opbouwen voordat hij tegen conditie beest Rico moet vechten.
    Iets meer gewicht zou hem wel goed doen voor zijn lengte en leeftijd.. 101 kg is nu toch te weinig leuk vroeger maar hij wordt ouder, je lichaam verandert.
    Dat blokken van lowkicks had hij ook even verleerd.. maar niet slecht voor iemand die 1,5 jaar geen wedstrijden heeft gedaan op het hoogste niveau.

    Hesdy moet lekker bij Mousid blijven en dat buikje weg trainen en paar cans vechten om zijn win record omhoog te krikken, dan zie ik hem weer een goed terugkomen. Tenminste als hij nog gemotiveerd is.

    Die Doumbe kwam lengte te kort tegen lange Alim. Ik heb niks met die extreem lange weltergewichten boven de 1.90 m zoals ook die Daneberg. Ga wat meer eten en vecht tegen je echte lengtegenoten bijv in de licht zwaargewichten divisie. Moet wel een eerlijke leuke competitie blijven.

    Mooie geweldige knock out trap van Tyjani Beztati tegen die Turkse invaller in de eerste ronde.
    Jaraya gaat het zwaar krijgen met zijn huidige gewichtsklasse waar hij nu in vecht. Hij had het conditioneel wel zwaar. Maar een win is a win.

    Glory wil wat meer de zwaargewichten divisie opvullen had ik vernomen van Mr Ziggo.. misschien Roman Kryklia, Zabit Samedov, Ibrahim El Bouni, Luis Tavares, Antonio Plazibat, Tarik Kbabez, Murat Aygun contracteren?

  4. #179
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    In ronde 3 sloeg de vermoeidheid pas toe en zelfs toen deelde badr nog best harde bodyshots uit, ik weet niet waar jullie naar gekeken hebben al die tijd maar vroeger was het niet anders.
    Kijk naar badr remy deel 1, einde vd de derde ronde waren ze ook allebei moe. Kijk naar bijvoorbeeld saki ghita een, einde derde ronde was het ook meer tikken.

    Sommige partijen die sterk beginnen hebben nou eenmaal zo een impact, ze hebben in ieder geval 2 volle rondes actie laten zien en een laatste ronde vermoeidheid als je de kickboksarchieven zwaargewichten pakt is dat zo gek nog niet.

  5. #180
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    In ronde 3 sloeg de vermoeidheid pas toe en zelfs toen deelde badr nog best harde bodyshots uit, ik weet niet waar jullie naar gekeken hebben al die tijd maar vroeger was het niet anders.
    Kijk naar badr remy deel 1, einde vd de derde ronde waren ze ook allebei moe. Kijk naar bijvoorbeeld saki ghita een, einde derde ronde was het ook meer tikken.

    Sommige partijen die sterk beginnen hebben nou eenmaal zo een impact, ze hebben in ieder geval 2 volle rondes actie laten zien en een laatste ronde vermoeidheid als je de kickboksarchieven zwaargewichten pakt is dat zo gek nog niet.
    Er is een nieuwe koning. Die kan wél 5 ronden lang gas geven. Dus dan is het aanpassen of buigen. Wat vroeger de standaard was, is nu niet meer relevant.

  6. #181
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    hesdy is altijd in conditie en schredded en waarom is hij nu opeens 40% body fat niemand die dit raar vind? ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt en mensen die zeiden dat dit een "opwarmertje" zou worden.

    badrtje die overleefde het maar net hij heeft wel goede body stoten en je kunt bij hem merken dat hij meer als een "bokser" vecht maar dat was nog lang niet genoeg.

  7. #182
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.675
    vCash
    126000

    Default

    Nee zeker niet genoeg voor Badr. Tegen Adegbuyi en Ben Saddik had hij in deze vorm verloren. Hij moet gewoon wat meer partijen draaien, meer wedstrijd fitheid en paar kilos extra aankomen.

    Nu.nl verslag over de uitverkochte Ahoy.
    https://www.google.nl/amp/s/www.nu.n...er-in-ahoy.amp

  8. #183
    Join Date
    May 2014
    Posts
    532
    vCash
    111758

    Default

    Uiteindelijk een partij die op alle vlakken gemiddeld was. Het was 2012 dat ik van Hari de laatste partij heb gezien met die unieke stijl die hem anders maakt. Sindsdien is het verhaal steeds dat hij weer in het ritme moet komen; ik geloof er niet meer in.

  9. #184
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Uiteindelijk een partij die op alle vlakken gemiddeld was. Het was 2012 dat ik van Hari de laatste partij heb gezien met die unieke stijl die hem anders maakt. Sindsdien is het verhaal steeds dat hij weer in het ritme moet komen; ik geloof er niet meer in.
    Ik ook niet, ook een JBS had hem kapot gemaakt. Maar goed, toch ben ik blij dat hij er is want hij geeft de zwaargewicht-divisie weer extra kleur. Die 2 zwaargewichten daarvoor konden er ook geen ruk van trouwens. Slowaakje zag er wel goed uit, skills waren helaas wat minder.

  10. #185
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    "Als Badr goed en serieus traint en 15 kilo aankomt, is hij weer de beste."

    Als Badr dit...

    Als Badr dat...

    Elke keer weer...
    It's okay to be white

  11. #186
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Wat was er met het canvas aan de hand? Leek wel een ijsbaan. Je ziet in de partij van Jaraya en Simson, dat beiden gewoon wegglijden. De kracht van de trappen en stoten is weg op het moment dat er geen goed contact met de vloer is. Glory mag daar wel iets aan doen.

  12. #187
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Al met al was het een tegenvallende avond. Saaie partijen en de toegift leek ook nergens meer op. Nee, de tijden van it’s showtime waren een stuk beter qua aanbod van vechters etc. Badr Hari was inderdaad voor het laatst in 2012 op zijn goede niveau, daarna is het nooit meer wat geweest en ik vrees dat het dat niet meer wordt ook. En altijd die eeuwige arrogantie dat ie wel even de allerbeste is ... als hij in deze vorm tegen Verhoeven moet kan hij wel inpakken maar dat weet hij zelf ook wel denk ik. Conditioneel stelden zowel Hari maar zeker ook Gerges bijzonder weinig voor. Als je dan als Gerges zegt zo hard getraind hebt voor deze partij , en je laat dan dit zien dan neemt niemand je toch meer serieus...

  13. #188
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    We kunnen toch ook stellen dat die stoten en trappen naar de milt van Gerges een goede tactiek was? Je zag het het, Hesdy was leeg. Niet zo lang geleden vocht Gerges tegen Londt en daar heeft hij echt 3 rondes als een machine gevochten en onterechte verloren.

    Dat Badr ooit zijn oude niveau zal halen? Nee zeker niet. Wie kan er nou ooit terug in zijn prime tijden. Wel kan hij nog hele mooie partijen draaien mits hij wedstrijd ritme heeft. Glory mag wel blij zijn met Badr gezien hij Glory en het Kickboxen promoot en stelt als absolute wereldtop. Zo van, laten de boksers en mma'ers maar hier komen inplaatst van dat gelul andersom. Het Kickboksen is waar wij Nederlanders heel goed in zijn en de rest van de wereld nog steeds geen vechters kan leveren zoals wij ze leveren. Daar mogen we trots op zijn.

  14. #189
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Het enige positieve aan deze partij was het gedrag van Badr in aanloop naar dit gevecht. Ik heb 'm nooit zo relaxed en respectvol gezien, een verademing. Hij weet ook wel dondersgoed dat Rico het paradepaardje van Glory is en het meeste geld in het laadje brengt met z'n perfecte schoonzoongedrag. De meeste mensen zijn die grootspraak wel zat, vooral als er geen daden tegenover staan. Dan kan je beter een trainpaard als Rico hebben die wel vijf ronden door kan gaan en overal loopt te cashen.
    It's okay to be white

  15. #190
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Wat mij betreft gaat Glory naar 3x5 minuten want 3x3 is gewoonweg te kort. Of 5x3.
    En straffen op het veelvuldig clinchen want dat heeft deze editie verpest.

  16. #191
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Zeker die Japanse scheids sushi. Laat die jongens nou effe clinchen !!

  17. #192
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Wat mij betreft gaat Glory naar 3x5 minuten want 3x3 is gewoonweg te kort. Of 5x3.
    En straffen op het veelvuldig clinchen want dat heeft deze editie verpest.
    Ik zou 3x3 er juist wel in laten maar dat clinchen/hangen leg een gevechten elke keer stil en haalt de snelheid van een vecht er ook keer op keer uit. De scheids had die Thai afgelopen zaterdag puntaftrek moeten geven. Dat soort gevechten zijn geen goede reclame voor GLORY. De Thai verdiende puntaftrek. Als dat was gebeurd dan moest hij wel alles op alles (K.O.) geven om te winnen!

    Dus GLORY moet gewoon veel strenger zijn met clinchen/hangen. Het ‘boe’ geroep was niet voor niks.

  18. #193
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Loopt de klok eigenlijk gewoon door ? Heb ik niet op gelet. Anders gewoon 3x3 met werkelijke tijd. Telt het clinchen niet mee.

  19. #194
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Loopt de klok eigenlijk gewoon door ? Heb ik niet op gelet. Anders gewoon 3x3 met werkelijke tijd. Telt het clinchen niet mee.
    Ja de klok loopt gewoon door.
    Clinchen afstraffen met puntenaftrek lijkt mij het effectiefst. Dat gebeurt al alleen ze moeten er strenger op toezien!

  20. #195
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    "Als Badr goed en serieus traint en 15 kilo aankomt, is hij weer de beste."

    Als Badr dit...

    Als Badr dat...

    Elke keer weer...
    Als Badr even 10 jaar jonger wordt is hij zo weer de oude.

  21. #196
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Als Badr even 10 jaar jonger wordt is hij zo weer de oude.
    Als Badr dan maar wel de huidige relaxte boy is ipv "bad boy" of "golden boy".

    En als hij natuurlijk zich niet laat afleiden door zaken waar hij zich toen door liet afleiden.

    Maar dan zie ik het wel gebeuren. Als... dan...

  22. #197
    Join Date
    Sep 2017
    Posts
    31
    vCash
    50500

    Default

    GLORY Kickboxing traveled to Rotterdam, the Netherlands, on Saturday, March 3, for its 51st event, dubbed Bad Blood.
    The event was headlined by a heavyweight rematch between the sport’s notorious bad boy, Badr Hari, and veteran Hesdy Gerges. The pair met previously under the It’s Showtime banner in 2010, with Gerges winning by disqualification after Hari kicked him while he was on the mat following a knockdown.

  23. #198
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Een leuke hoofdpartij maar ik had toch iets meer vuurwerk verwacht. De superfights waren wederom leuker dan die hele Welterweight toernooi. Dat zag je ook bij Glory 45 en 49 waarvan de Superfights in het eerste helft leuker waren.

    Badr moet sowieso minimaal nog drie wedstrijden draaien bijv tegen Guto Inocente, wedstrijdritme opbouwen voordat hij tegen conditie beest Rico moet vechten.
    Iets meer gewicht zou hem wel goed doen voor zijn lengte en leeftijd.. 101 kg is nu toch te weinig leuk vroeger maar hij wordt ouder, je lichaam verandert.
    Dat blokken van lowkicks had hij ook even verleerd.. maar niet slecht voor iemand die 1,5 jaar geen wedstrijden heeft gedaan op het hoogste niveau.

    Hesdy moet lekker bij Mousid blijven en dat buikje weg trainen en paar cans vechten om zijn win record omhoog te krikken, dan zie ik hem weer een goed terugkomen. Tenminste als hij nog gemotiveerd is.

    Die Doumbe kwam lengte te kort tegen lange Alim. Ik heb niks met die extreem lange weltergewichten boven de 1.90 m zoals ook die Daneberg. Ga wat meer eten en vecht tegen je echte lengtegenoten bijv in de licht zwaargewichten divisie. Moet wel een eerlijke leuke competitie blijven.

    Mooie geweldige knock out trap van Tyjani Beztati tegen die Turkse invaller in de eerste ronde.
    Jaraya gaat het zwaar krijgen met zijn huidige gewichtsklasse waar hij nu in vecht. Hij had het conditioneel wel zwaar. Maar een win is a win.

    Glory wil wat meer de zwaargewichten divisie opvullen had ik vernomen van Mr Ziggo.. misschien Roman Kryklia, Zabit Samedov, Ibrahim El Bouni, Luis Tavares, Antonio Plazibat, Tarik Kbabez, Murat Aygun contracteren?
    Dan mag Glory wel eens flink aan het scouten slaan, want ze gaan echt de boot missen. KUNLUN, WFL, K-1, en nu ook ONE FC zitten in dezelfde vijver te vissen, alleen die organisaties kijken wel verder dan Mike's, Colosseum en Hemmers.

  24. #199
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.675
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Dan mag Glory wel eens flink aan het scouten slaan, want ze gaan echt de boot missen. KUNLUN, WFL, K-1, en nu ook ONE FC zitten in dezelfde vijver te vissen, alleen die organisaties kijken wel verder dan Mike's, Colosseum en Hemmers.
    Dit valt iedereen nu wel op, ook mensen in mijn omgeving die soms wel eens naar het kickboksen kijken.

  25. #200
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.675
    vCash
    126000

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •