MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 44 of 44
  1. #26
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Stipe is een coole gast, waardige kampioen.
    Ngannou kan zich verbeteren cardio grond dan zou hij een kampioen kunnen worden, zijn handwerk blijft gevaarlijk en zijn kin is ijzersterk.
    Ik vond hem ook eerlijk en nederig na de partij, respect voor beide brothers.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Inderdaad, beide reageerde sportief. Zo hoort het ook. Dat zag je ook bij DC en Volkan.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Goed, de hype train is ontspoord, nu hebben ze CmG wel nodig.
    Stipe heeft de uitstraling van een pak melk, maar een waardig kampioen.
    Denk echter wel dat Cain hem pakt

  4. #29
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Cain ja , maar na zo'n lange afwezigheid???? Weet niet... En weer Stipe onderschatten? UFC kan daar wel een hype uit breien maar vrees dat Stipe gewoon ook van Cain wint. Ideaal zou zijn dat Cain één of twee partijen kan inwerken bv. tegen Ngannou of Overeem... Enja, wint Overeem dan dan toch Overeem vs Stipe als bijna allerlaatste kans voor Alistair??

    Ik lees hier ook dat Ngannou een "can" is. Ben ik niet mee akkoord. Als je vier jaar in de sport zit en je gaat zonder eerdere ervaring in een 5 ronden battle de challenge aan met misschien wel de meest onderschatte HW en deze 5 ronden ook gewoon uitdoet, dan ben je voor mij geen "can". Zeker als je ziet hoe hij eerdere tegenstanders heeft mishandeld (Overeem, Arlovski). Het enige nadeel dat Ngannou heeft is dat hij alle vorige partijen vroegtijdig heeft gewonnen..als je dat al een nadeel kan noemen natuurlijk. Maar om dan voor titel te vechten en voelt dat je de champ er niet gaat uitkegelen na één twee rondes ben je de pineut. Geef de man nog enkele partijen...Aanwinst voor de HW divisie 100%!!

  5. #30
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Guytje View Post
    Cain ja , maar na zo'n lange afwezigheid???? Weet niet... En weer Stipe onderschatten? UFC kan daar wel een hype uit breien maar vrees dat Stipe gewoon ook van Cain wint. Ideaal zou zijn dat Cain één of twee partijen kan inwerken bv. tegen Ngannou of Overeem... Enja, wint Overeem dan dan toch Overeem vs Stipe als bijna allerlaatste kans voor Alistair??

    Ik lees hier ook dat Ngannou een "can" is. Ben ik niet mee akkoord. Als je vier jaar in de sport zit en je gaat zonder eerdere ervaring in een 5 ronden battle de challenge aan met misschien wel de meest onderschatte HW en deze 5 ronden ook gewoon uitdoet, dan ben je voor mij geen "can". Zeker als je ziet hoe hij eerdere tegenstanders heeft mishandeld (Overeem, Arlovski). Het enige nadeel dat Ngannou heeft is dat hij alle vorige partijen vroegtijdig heeft gewonnen..als je dat al een nadeel kan noemen natuurlijk. Maar om dan voor titel te vechten en voelt dat je de champ er niet gaat uitkegelen na één twee rondes ben je de pineut. Geef de man nog enkele partijen...Aanwinst voor de HW divisie 100%!!
    Amen. Maar Overeem zal niet meer voor die titel vechten. En iedereen kan gaan liggen in deze divisie maar Overeem zijn kin kan het gewoon echt niet hebben. De KO tegen Stipe, Stipe zelf kopt die tikken wel weg.

  6. #31
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik had Stipe altijd in het rijtje Arlovski, Barnett, Mir, Struve. Prima heavyweight maar niet meer dan dat.

    Ik ben er ook nog niet achter of het nou gebrek aan talent is in de heavyweights of dat hij toch echt beter geworden is.

  7. #32
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik had Stipe altijd in het rijtje Arlovski, Barnett, Mir, Struve. Prima heavyweight maar niet meer dan dat.

    Ik ben er ook nog niet achter of het nou gebrek aan talent is in de heavyweights of dat hij toch echt beter geworden is.
    Denk niet dat het een gebrek aan talent is denk dat het USADA is dat het niveau naar beneden trekt.
    Veel toppers zijn ineens sterk achteruit gegaan sinds USADA

  8. #33
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Denk niet dat het een gebrek aan talent is denk dat het USADA is dat het niveau naar beneden trekt.
    Veel toppers zijn ineens sterk achteruit gegaan sinds USADA
    Dat en welke heavy weight steekt er nu duidelijk boven de genoemde heavy weights uit? Er is naar mijn idee niet echt 1 duidelijke dominante heavy weight in de UFC. Iedereen kan van iedereen winnen. Ben benieuwd hoe Stipe het volhoudt. Cain wordt veel genoemd, maar die heeft al een hele tijd niet meer gevochten en de anderen hebben niet stil gezeten natuurlijk.

  9. #34
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Is er nou ook relevante info beschikbaar over een eventuele comeback van Cain? Ik heb hem namelijk afgeschreven en hij wordt er ook niet jonger op.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb ook wel weer te doen met Ngannou moet ik zeggen. Het is ongezond als je ziet welke portie aandacht die man kreeg voor deze pot. De UFC marketing machine draaide op volle toeren en hij werd nogal opgehemeld (nog zacht uitgedrukt) Blijf dan maar eens dicht bij jezelf en vooral nuchter, zijn er maar weinig die dat kunnen. Het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen. Dan Stipe.. Net als velen hier vond ik hem niet zo veelzeggend of hoopvol in het begin. Maar wat een groot sportman en groot kampioen is deze man. Petje af voor zijn prestaties zeg. Idd schitterend hoe hij Dana op een nette manier te kakken zet in de octagon Stipe vs Cain is een leuk discussie, maar wat moet je daarvan zeggen? Hij is al zo lang uit de roulatie, dat zal hem toch opbreken? Lijkt me wel een prachtige matchmaking. Eerst maar een opwarmertje voor de beste man.

  11. #36
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Is er nou ook relevante info beschikbaar over een eventuele comeback van Cain? Ik heb hem namelijk afgeschreven en hij wordt er ook niet jonger op.
    Cain is weer aan het trainen, ik verwacht dat hij als hij fit blijft dan in de zomer weer fit is. Zal wel international fightweek worden.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  12. #37
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Ik zou Vitali Minakov wel in de UFC willen zien. Ik ben wel benieuwd naar zijn niveau in de UFC.

  13. #38
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Amen. Maar Overeem zal niet meer voor die titel vechten. En iedereen kan gaan liggen in deze divisie maar Overeem zijn kin kan het gewoon echt niet hebben. De KO tegen Stipe, Stipe zelf kopt die tikken wel weg.
    Ben ik het helaas mee eens ja.
    Had Overeem groot de titel zien winnen nog een keer.

  14. #39
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Graag😬

  15. #40
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Dana white zegt stipe vs DC ook wel te zien zitten.
    DC is duidelijk en wil cain niet voor de voeten lopen.
    Dana zegt dat DC bij winst de titel zonder probleem kan laten vallen om cain niet in de weg te zitten

  16. #41
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Dana zegt dat DC bij winst de titel zonder probleem kan laten vallen om cain niet in de weg te zitten
    Die bolle kale wilt wel heel graag van Stipe af zijn.


  17. #42
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Die bolle kale wilt wel heel graag van Stipe af zijn.

    https://media.giphy.com/media/l3diPu...L10k/giphy.gif
    Stipe heeft helemaal gelijk. Dana piepelt hem in de aanloop naar deze partij. Hij pakt hem even terug.

    Dat t-shirt van Stipe vond ik ook wel top. Baddest man on the planet. Dat zegt Dana steeds als hij het over Francis heeft.

  18. #43
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Die bolle kale wilt wel heel graag van Stipe af zijn.

    https://media.giphy.com/media/l3diPu...L10k/giphy.gif
    Stipe verdient meer respect dan hij krijgt van Dana en MMA fans grote probleem is dat hij een marktwaarde van 0 heeft.

  19. #44
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Stipe is gruwelijk! Ben echt fan sinds ie Overeem versloeg en hoe! Terwijl ik pro overeem ben btw

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •