MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 30
  1. #1
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default Miocic vs Cormier UFC 226, 7 juli

    Bevestigd. Eerst gaan ze nieuw seizoen ultimate fighter coachen en nadien dus om de zwaargewicht titel vechten. Supergaaf.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Om het helemaal ziek te maken: UFC wil ook DJ vs TJ én Cyborg vs Nunes op deze card....

  3. #3
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Dat zou de beste card Vh jaar zijn

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    dikke kaart dan!
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    167
    vCash
    20420

    Default

    Dat zou fucking vet zijn als ze dat voor elkaar krijgen ��
    Cormier tj en nunez als winnaar����

  6. #6
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Woodley heeft aan gegeven dat zijn operatie succesvol was. Hij mikt op een terugkeer op deze card.... Dat snap ik ja. Maar dat wordt echte te gortig...

  7. #7
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Wel de doodsteek voor de LHW voorlopig, daar zit nu eigenlijk geen kampioen meer in zonder Jones, Rumble en DC.
    Ja Gustafsson zonder tegenstand.
    Verder is het wel heel erg mooi dit natuurlijk want in de HW zijn alle partijen eigenlijk ook wel al gemaakt.

  8. #8
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    kruikenstad/Tilburg
    Posts
    296
    vCash
    164934

    Default

    nice!! UFC heb die ier met zijn grote mond helemaal niet nodig om leuke evenementen te organisren

  9. #9
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by kruikenstad goes bjj View Post
    nice!! UFC heb die ier met zijn grote mond helemaal niet nodig om leuke evenementen te organisren
    100% dat die Ier met zijn grote muil alsnog meer PPV's gaat verkopen dan deze monster card.

    Ik snap ook niet waarom McGregor er overal bij moet worden gehaald.

  10. #10
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Lekker hoor DC vs Miocic

  11. #11
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Het gaat echt niet beter worden dan DC tegen Miocic. DC kan zich echt legendarisch maken, Stipe heeft natuurlijk al historie geschreven, maar deze partij zal hij denk ik niet licht opnemen.

    Ook dat ze TUF gaan coachen, wat een feest.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  12. #12
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Het gaat echt niet beter worden dan DC tegen Miocic. DC kan zich echt legendarisch maken, Stipe heeft natuurlijk al historie geschreven, maar deze partij zal hij denk ik niet licht opnemen.

    Ook dat ze TUF gaan coachen, wat een feest.
    Nou ja, een fitte Cain vs Jon Jones was toch net iets bruter geweest. Op één of andere manier verwacht ik een vrij eenvoudige winstpartij voor Stipe.

  13. #13
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Dik!!

  14. #14
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Nou ja, een fitte Cain vs Jon Jones was toch net iets bruter geweest. Op één of andere manier verwacht ik een vrij eenvoudige winstpartij voor Stipe.
    Ja maar dat gaat nooit meer gebeuren haha. Ik had Fedor tegen Lesnar ook vetter gevonden maar helaas.Verder durf ik deze partij niet te voorspellen. Ik denk dat DC een betere vechter is dan waar Stipe ooit tegen gestaan heeft, maar Stipe heeft mij ook wel overtuigd de afgelopen partijen.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  15. #15
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Denk dat het probleem bij stipe is hoe hij zijn partijen heeft gewonnen dat hij daarom niet het respect krijgt wat bij zijn prestaties zal horen.

    vs Werdum - werdum onderschatte stipe en nam hem niet serieus liep als een mongool achter hem aan en liep op een stoot.

    vs Overeem - stipe won maar had ook anders af kunnen lopen scheelde maar een haartje of overeem had hem gehad.

    vs JDS - 2,5 jaar eerder vochten de 2 samen een oorlog uit die JDS won had ook Stipe kunnen zijn , de rematch wint stipe dominant. JDS zou uit zijn prime zijn.

    vs Ngannou - Ngannou was een nette win maar iemand die nog maar 4 jaar MMA doet.

    En Stipe gaat TUF coachen Da word niks moet een beetje bad bliod zitten tussen beide om het leuk te maken en dat zie ik niet gebeuren tussen DC en Miocic.
    De keren dat Miocic probeerde om stoer te praten Moest ik lachen staat hem echt niet.
    DC nemen we ook niet al te serieus als hij trashtalkt

  16. #16
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik vind het juist wel mooi dat twee van zulke gasten dit gaan doen. Wordt een heel seizoen vol met dad-jokes.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  17. #17
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Denk dat het probleem bij stipe is hoe hij zijn partijen heeft gewonnen dat hij daarom niet het respect krijgt wat bij zijn prestaties zal horen.

    vs Werdum - werdum onderschatte stipe en nam hem niet serieus liep als een mongool achter hem aan en liep op een stoot.

    vs Overeem - stipe won maar had ook anders af kunnen lopen scheelde maar een haartje of overeem had hem gehad.

    vs JDS - 2,5 jaar eerder vochten de 2 samen een oorlog uit die JDS won had ook Stipe kunnen zijn , de rematch wint stipe dominant. JDS zou uit zijn prime zijn.

    vs Ngannou - Ngannou was een nette win maar iemand die nog maar 4 jaar MMA doet.

    En Stipe gaat TUF coachen Da word niks moet een beetje bad bliod zitten tussen beide om het leuk te maken en dat zie ik niet gebeuren tussen DC en Miocic.
    De keren dat Miocic probeerde om stoer te praten Moest ik lachen staat hem echt niet.
    DC nemen we ook niet al te serieus als hij trashtalkt
    Het is maar net hoe je het verwoord:

    Vs Werdum- Werdum was de kampioen op dat moment en onderschatte Stipe, die bewees dat je nooit iemand moet onderschatten

    Vs Overeem - Hij overleeft een flinke eerste barrage aan stoten en een guillotine poging en komt sterk terug om de wedstrijd te winnen via TKO

    Vs JDS - Hij heeft een verliespartij uit het verleden weten te revancheren op overtuigende wijze

    Vs Ngannou - Een nette win die niemand verwachtte omdat Ngannou werd gehyped als the next best thing.

    Wat een beetje taal wel niet voor verschil kan maken

  18. #18
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Het is maar net hoe je het verwoord:

    Vs Werdum- Werdum was de kampioen op dat moment en onderschatte Stipe, die bewees dat je nooit iemand moet onderschatten

    Vs Overeem - Hij overleeft een flinke eerste barrage aan stoten en een guillotine poging en komt sterk terug om de wedstrijd te winnen via TKO

    Vs JDS - Hij heeft een verliespartij uit het verleden weten te revancheren op overtuigende wijze

    Vs Ngannou - Een nette win die niemand verwachtte omdat Ngannou werd gehyped als the next best thing.

    Wat een beetje taal wel niet voor verschil kan maken
    Heeft niks met taal te maken , voor de een is het glas halfvol voor de ander half leeg .

  19. #19
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    DC met ground en pound win

  20. #20
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Heeft niks met taal te maken , voor de een is het glas halfvol voor de ander half leeg .
    Ok daar kan ik ook bij in komen maar je begrijpt me.

  21. #21
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    DC gaat ook gewoon neer.

  22. #22
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    167
    vCash
    20420

    Default

    Als ze op die card nu nog eens Might Mouse vs Dillashaw en Nunez vs Cyborg erbij kunnen krijgen zou het helemaal een toppertje zijn.
    Ik denk dat DC hem gaat winnen maar aangezien de prestaties van Miocic gun ik hem de overwinning. Hoe dan ook een top partij.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Cain wil ook graag op deze card....

  24. #24
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Cain wil ook graag op deze card....
    Nou, zou dat even mooi zijn voor Overeem.

  25. #25
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Nou, zou dat even mooi zijn voor Overeem.
    Mooi? Ik bedank even. Kan Overeem niet gewoon tegen Volkov?
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •