MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 21 of 21
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default Overeem: "Ngannou is nog niet van mij af"

    Wat vinden jullie hiervan?
    Ik zie liever een rematch in de UFC tegen vrachtwagenchauffeur Ben Rothwell of uiteraard aan het "paardenvlees" dieet een kickboks partij tegen Verhoeven.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Ik heb gisteren nog eens dat gevecht tussen Ngannou en Stipe terug gekeken en wat zonde dat overeem zo dom vocht. Hij had hem net zo voorzichtig moeten aanpakken zoals in overeems laatste partijen. Onbegrijpelijke uitvoering van zijn gameplan

  3. #3
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    antwerp
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Jongen moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden, gaat echt vaak en meestal hard ko.
    Kan nooit goed zijn...

  4. #4
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    antwerp
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    En dan die onzin over verdum, een van de slechtste beslissingen ooit net als mcgregor vs die 2

  5. #5
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    antwerp
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=el mustafa;1325006]En dan die onzin over verdum, een van de slechtste beslissingen ooit net als mcgregor vs diaz 2

  6. #6
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Ik heb gisteren nog eens dat gevecht tussen Ngannou en Stipe terug gekeken en wat zonde dat overeem zo dom vocht. Hij had hem net zo voorzichtig moeten aanpakken zoals in overeems laatste partijen. Onbegrijpelijke uitvoering van zijn gameplan
    Maar je ziet dan ook dat Miocic een aantal klappen krijgt waarvan ik bang ben dat Overeem die niet eet.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Pernik View Post
    Maar je ziet dan ook dat Miocic een aantal klappen krijgt waarvan ik bang ben dat Overeem die niet eet.
    Goed punt en dat is inderdaad zeer de vraag. Feit blijft dat hij veel behoudender had moeten vechten en hem zichzelf moe had laten maken

  8. #8
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    respect voor de vechtlust, maar wanneer gaat een gezonde toekomst zwaarder tellen dan zijn ego?

  9. #9
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Proximo View Post
    respect voor de vechtlust, maar wanneer gaat een gezonde toekomst zwaarder tellen dan zijn ego?
    Ik snap wat je bedoeld(sowieso is vechten niet echt goed voor de brains), maar normaal gesproken zeg je dat soort dingen over uitgerangeerde vechters. Overeem kan imho zeker nog wel wat potten breken in de UFC, al is de titel wel heeel ver weg natuurlijk.

  10. #10
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Hopelijk gaat Overeem nog twee jaartjes door bij de UFC en in die periode zie ik 'm echt nog wel een contenderpartij vechten. Zo diep is die HW-divisie ook weer niet en de komende tijd zal ie bij de top vier blijven horen.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Dit is de ranking van de UFC, ben benieuwd wie er na Cormier voor de titel mag vechten. Hoop dat Cain Velasquez een keer terug komt en waar is JDS in de ranking

    http://www.ufc.com/rankings?fb_comme...3cf5bacb522046

    Heavyweight

    Champion : Stipe Miocic


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  12. #12
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Dit is de ranking van de UFC, ben benieuwd wie er na Cormier voor de titel mag vechten. Hoop dat Cain Velasquez een keer terug komt en waar is JDS in de ranking

    http://www.ufc.com/rankings?fb_comme...3cf5bacb522046

    Heavyweight

    Champion : Stipe Miocic

    Zal wel vanwege zijn ''aanvaring'' met USADA zijn.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Mark Hunt op 5 toe maar... het is wel droevig gesteld als deze 40er nog in de top 5 staat. Zitten wel een paar namen tussen overigens die over een paar jaar misschien goed kunnen zijn.

  14. #14
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Zal wel vanwege zijn ''aanvaring'' met USADA zijn.
    Ja klopt als jr geschorst bent door USADA verdwijn je ook uit de ranglijsten zelfde geld voor Ben Rothwell.

    Ben bang dat we de oude Cain nooit meer terug zien , mensen spraken na zijn partij tegen Werdum over sea-level Cain ik denk zelf meer aan een USADA-Cain hij heeft sinds de komst van USADA 2x gevochten en was toen nog maar een schim van Cain met de gastank en constante druk.

    Overeem is zeker nig niet klaar .Francis was een onnodig verlies maar dat besefte ik ook pas nadat ngannou verloor tegen stipe.
    Met een slimmer gamelan kan AO Ngannou hebben.
    En stipe kan hij ook hebben hij had hem bijna en is het dichtstbij een overwinning op stipe geweest van alle contenters kunnen werdum jds en Ngannou niet zeggen die hadden geen schijn van kans tegen stipe.

    Als er iemand in de HW divisie is die stipe kan pakken is het AO en de oude Cain maar twijfel of we die terug gaan zien.
    Last edited by Suplex; 29-01-2018 at 22:35.

  15. #15
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Ja klopt als jr geschorst bent door USADA verdwijn je ook uit de ranglijsten zelfde geld voor Ben Rothwell.

    Ben bang dat we de oude Cain nooit meer terug zien , mensen spraken na zijn partij tegen Werdum over sea-level Cain ik denk zelf meer aan een USADA-Cain hij heeft sinds de komst van USADA 2x gevochten en was toen nog maar een schim van Cain met de gastank en constante druk.

    Overeem is zeker nig niet klaar .Francis was een onnodig verlies maar dat besefte ik ook pas nadat ngannou verloor tegen stipe.
    Met een slimmer gamelan kan AO Ngannou hebben.
    En stipe kan hij ook hebben hij had hem bijna en is het dichtstbij een overwinning op stipe geweest van alle contenters kunnen werdum jds en Ngannou niet zeggen die hadden geen schijn van kans tegen stipe.

    Als er iemand in de HW divisie is die stipe kan pakken is het AO en de oude Cain maar twijfel of we die terug gaan zien.
    Lmfao..
    Only on mixfight

  16. #16
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  17. #17
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Quote Originally Posted by Proximo View Post
    respect voor de vechtlust, maar wanneer gaat een gezonde toekomst zwaarder tellen dan zijn ego?
    Zonder ego geen vechtsport, ben blij dat Overeem dat nog heeft anders kon hij echt beter stoppen. Van een topvechter (zwaar) verliezen en dit willen revancheren lijkt me naar vechtsportmaatstaven heel gezond (Niet wegnemende dat vechtsport an sich niet zo gezond is).

    En iemand de Overeem tegen zichzelf in bescherming wil nemen, ga aub tafeltennis kijken, is hands down echt wel leuk om te zien.

  18. #18
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post
    Cain op 205 zou heel interessant zijn

  19. #19
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Cain is in 2017 nog 8x getest door USADA dus hij kan geen Lesnartje doen door te juicen en dan 3 maanden te laten testen voor een terugkeer.
    Hij zit nog gewoon in de testpool.

    Dus ik snap zijn move naar 205 wel.
    Het is verrekte lastig een schone gespierde droge heavyweight te zijn en 5 rondes door te kunnen gaan.

  20. #20
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Cain is in 2017 nog 8x getest door USADA dus hij kan geen Lesnartje doen door te juicen en dan 3 maanden te laten testen voor een terugkeer.
    Hij zit nog gewoon in de testpool.

    Dus ik snap zijn move naar 205 wel.
    Het is verrekte lastig een schone gespierde droge heavyweight te zijn en 5 rondes door te kunnen gaan.
    Wat een onzin zeg, Cain was nooit een droge heavyweight. Daarbij zie ik ook niet echt iemand in die gym rondlopen die er aan zit (of erop getest heeft). DC is zelfs een klasse lager gaan vechten en bijna dood gegaan van zn weightcuts.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  21. #21
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    DC zal dan wel naar HW gaan. Die is dan ook direct top 3 denk ik. DC tegen Werdumlijkt mij een toppartij

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •