MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 48
  1. #1
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default Nieky holzken in world boxing super series

    Nieky holzken vervangt Braehmer in de world boxing super series kwartfinale hij zal aanstaande zaterdag 24 februari komen te staan tegen Callum Smith.
    Is een mooie kans voor holzken om te laten zien wat hij kan .
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  2. #2
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Ik ben niet zo goed thuis in het boksen, maar is dit een prestigieus toernooi dan?

  3. #3
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    69
    vCash
    51000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Ik ben niet zo goed thuis in het boksen, maar is dit een prestigieus toernooi dan?
    The World Boxing Super Series (WBSS) is a professional boxing tournament organised by Comosa AG. The tournament is at two weight classes: cruiserweight and super middleweight.

    Each weight class features eight boxers competing in an annual knockout competition with the champion from each weight class taking the Muhammad Ali Trophy, named after the former heavyweight champion Muhammad Ali, and sharing a total prize fund of US$50 million, with winner of each tournament receiving US$10 million

    The tournament started in September 2017 and will finish with two finals in May 2018. The cruiserweight division is expected to crown its first undisputed champion since 2006.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Bron foto: World boxing news
    World Boxing Super Series: Nieky Holzken vervangt Juergen Braehmer

    Feb 20, 2018 Zaterdag 24 februari vind in de Arena Nürnberger Versicherung in Duitsland de tweede halve finale plaats van de World Boxing Super Series.


    Juergen Braehmer (49-3, 35 KO’s) heeft zich vanwege een griep teruggetrokken uit de halve finale van zaterdag tegen Callum Smith (23-0, 17KOs).

    ”Ik heb al sinds zondag last van de griep. Het is voor mij niet mogelijk de ring in te gaan en ik wil mijn excuses maken naar de fans. Ik was goed voorbereid en ik keek uit naar het gevecht tegen Callum.” Aldus Braehmer op de website van World Boxing Super Series.

    Inmiddels heeft de organisatie bekend gemaakt dat de 34-jarige Nieky Holzken (13-0, 10 KO’s) Braehmer gaat vervangen.

    "Gelukkig zijn we voorbereid op zulke tegenvallers en zal het toernooi verder gaan met onze reserve vechter Nieky Holzken. Hij zal het nu in de halve finale opnemen tegen Callum Smith."

    Holzken stond al op de matchmaking van het evenement, hij zou het oorspronkelijk op de undercard opnemen tegen Dmitry Chundinov.

    Bijna alle bokswedstrijden van Holzken hebben plaatsgevonden in zijn eigen sportschool in Helmond, Nederland. Hij heeft echter nog nooit tegen iemand gevochten van het niveau van Smith maar is er naar eigen zeggen klaar voor:

    "Ik heb op deze kans gewacht," zei Holzken. "Ik wist dat ik een reserve vechter was en ik stond al op de matchmaking dus ik ben in goede vorm en ben voorbereid op zaterdag. Ik heb Callum vele malen zien vechten. Ik volg iedereen in mijn gewichtsklasse. Hij is een goede, solide vechter. We zijn allebei grote body-punchers, dit gaat een uitstekend gevecht worden.”

    "Callum, je kunt maar beter klaar zijn want dat ben ik ook en ik kom je verslaan!"

    Nieky ”The Natural" Holzken is een zeer gerespecteerde kickbokser en heeft zich de laatste jaren ook op het professioneel boksen gericht. Holzken is de voormalig weltergewicht kampioen van Glory, tweevoudig Europees Muay Thai kampioen en in 2006 was Holzken de K-1 MAX Scandinavia toernooi kampioen.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #5
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    http://mixfight.com/blogimg/1000/500...th-holzken.pngBron foto: World boxing news
    World Boxing Super Series: Nieky Holzken vervangt Juergen Braehmer

    Feb 20, 2018 Zaterdag 24 februari vind in de Arena Nürnberger Versicherung in Duitsland de tweede halve finale plaats van de World Boxing Super Series.


    Juergen Braehmer (49-3, 35 KO’s) heeft zich vanwege een griep teruggetrokken uit de halve finale van zaterdag tegen Callum Smith (23-0, 17KOs).

    ”Ik heb al sinds zondag last van de griep. Het is voor mij niet mogelijk de ring in te gaan en ik wil mijn excuses maken naar de fans. Ik was goed voorbereid en ik keek uit naar het gevecht tegen Callum.” Aldus Braehmer op de website van World Boxing Super Series.

    Inmiddels heeft de organisatie bekend gemaakt dat de 34-jarige Nieky Holzken (13-0, 10 KO’s) Braehmer gaat vervangen.

    "Gelukkig zijn we voorbereid op zulke tegenvallers en zal het toernooi verder gaan met onze reserve vechter Nieky Holzken. Hij zal het nu in de halve finale opnemen tegen Callum Smith."

    Holzken stond al op de matchmaking van het evenement, hij zou het oorspronkelijk op de undercard opnemen tegen Dmitry Chundinov.

    Bijna alle bokswedstrijden van Holzken hebben plaatsgevonden in zijn eigen sportschool in Helmond, Nederland. Hij heeft echter nog nooit tegen iemand gevochten van het niveau van Smith maar is er naar eigen zeggen klaar voor:

    "Ik heb op deze kans gewacht," zei Holzken. "Ik wist dat ik een reserve vechter was en ik stond al op de matchmaking dus ik ben in goede vorm en ben voorbereid op zaterdag. Ik heb Callum vele malen zien vechten. Ik volg iedereen in mijn gewichtsklasse. Hij is een goede, solide vechter. We zijn allebei grote body-punchers, dit gaat een uitstekend gevecht worden.”

    "Callum, je kunt maar beter klaar zijn want dat ben ik ook en ik kom je verslaan!"

    Nieky ”The Natural" Holzken is een zeer gerespecteerde kickbokser en heeft zich de laatste jaren ook op het professioneel boksen gericht. Holzken is de voormalig weltergewicht kampioen van Glory, tweevoudig Europees Muay Thai kampioen en in 2006 was Holzken de K-1 MAX Scandinavia toernooi kampioen.
    geweldig, go Nieky! Mooie kans, ik ben benieuwd hoe hij het doet op dit niveau. Wel lef om zo kort van te voren in te vallen.

  6. #6
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Hij moet echt alles geven joh wat een kans is dit om zich te vestigen in het boksen.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Ik ben niet zo goed thuis in het boksen, maar is dit een prestigieus toernooi dan?
    Winnaar van dit toernooi is beste supermiddelweight

  8. #8
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Wauw, wat een bizarre kans.

  9. #9
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Winnaar van dit toernooi is beste supermiddelweight
    Iig de WBA en IBO super middelweight titel die zijn nu in het bezit van George Groves die heeft zich afgelopen week geplaatst voor se finale geen kleine bondjes en tegenstanders van formaat en als ik me niet vergis 9 miljoen euro voor de winnaar van het toernooi dus 2 partijen winnen en hij verdient meer dan de hele 77 kilo divisie bij glory ooit bij elkaar gebokst heeft.
    Last edited by Suplex; 20-02-2018 at 19:48.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Doet hij sneller dan Spong...

  11. #11
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Doet hij sneller dan Spong...
    Nou ja, Nieky(overigens zou het slimmer zijn om in de vs een naam als Nick te gebruiken voor de marketing) gaat er voor. Hij is er serieus over in tegenstelling tot anderen.

    Ik denk niet dat hij het gaat halen met zo'n grote stap in niveau maar hopelijk maakt hij Van Klaveren trots.

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    GO NIEKY!
    Be a Warrior, not a Worrier

  13. #13
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Das geen koekenbakker die tegenstander: https://www.youtube.com/watch?v=DBhkn5ciL80
    Ik hoop dat ie gaat redden, maar ook als ie zeg maar net als McCracker goed "partij" geeft dan kan hij tevreden zijn. (ja ik weet of McCracker goed was of niet is onderwerp van discussie, maar wel iets waar we allemaal naar gekeken hebben.)

  14. #14
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Holzken heeft al aardig wat boks partijen gedraaid. Beetje onzinnige vergelijking dus.

  15. #15
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Dit is idd wel ff flinke stap omhoog in competitie ipv tegen zelf uitgezochte tegenstanders waar je tegen staat op je eigen gala.
    We gaan nu zien hoe goed nieky wel of niet is ben heel benieuwd ga zeker kijken

  16. #16
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    iedereen is al aan het speculeren dat hij binnen 2 rondes word gelynched.

    "a complete mismatch"

  17. #17
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Lijkt me logisch dat hij geen favoriet is nee... Maar het blijft een prachtige kans.

  18. #18
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    1 ding is zeker Nieky heeft geen headmovement en blijft liever in zijndekking dan dat hij beweegt. Twee zware min punten wat hij zeker moet veranderen aankomende zaterdag.

  19. #19
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    1 ding is zeker Nieky heeft geen headmovement en blijft liever in zijndekking dan dat hij beweegt. Twee zware min punten wat hij zeker moet veranderen aankomende zaterdag.
    Normaliter verander je zoiets niet eventjes maar laten we het hopen.

  20. #20
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Denk ook dat die weinig kans maakt de Nederlandse kickboksers zijn te statisch wat ook wel begrijpelijk als je een highkick of lowkick wilt verdedigen.

  21. #21
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Als je ook kijkt naar de laatste goede bokser van Nederland vergelijkt Raymond Joval met Holzken ja het ziet er gewoon amateuristisch uit vergeleken met Joval.

  22. #22
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Denk ook dat die weinig kans maakt de Nederlandse kickboksers zijn te statisch wat ook wel begrijpelijk als je een highkick of lowkick wilt verdedigen.
    Niet alle kickboxers zijn statisch. Heeft puur met stijl te maken.

  23. #23
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Denk ook dat die weinig kans maakt de Nederlandse kickboksers zijn te statisch wat ook wel begrijpelijk als je een highkick of lowkick wilt verdedigen.
    Maar als je zo goed kan stoten, trappen en knieën, stel je dan eens voor hoe goed je kan boksen als je je alleen daarop richt.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default



    Das duidelijk...

  25. #25
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Nieky is statisch idd , stylistisch gezien is dit ook nog eens een hele slechte match up voor nieky lange tegenstander met een lange reach.
    Dus hij zal moeten bewegen om in het bereik van zijn tegenstander te komen .

    Zou toch wel wat zijn hè als hij hem zou pakken

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •