MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Foto: Brock Lesnar en Dana White



    Dana White plaatste deze foto op Twitter , Zullen we Brock Lesnar weer terug zien in de UFC?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Laat Reem ook even een tijdje ongestoord juicen en we hebben een mooie rematch!

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    wat een beest is het ook
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik verwacht een Jones - Lesnar gevecht eind van het jaar.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    UFC-president Dana White heeft zondagavond een foto van zichzelf samen met de huidige WWE-ster en voormalig UFC-zwaargewichtkampioen Brock Lesnar op zijn social media gedeeld. Er wordt online volop gespeculeerd over een mogelijke comeback van Brock Lesnar.

    Omdat Lesnar een UFC shirt draagt ​​en White bij de afbeelding simpelweg alleen een smiley-emoji bijvoegt kan de aanname zeker worden gemaakt dat er een potentiële UFC comeback voor Lesnar mogelijk is.



    Onlangs meldde Dave Meltzer in de Wrestling Observer dat het WWE contract van Lesnar op 8 april na WrestleMania 34 zou aflopen. In de nieuwsbrief stond ook dat Lesnar zonder toestemming van Vince McMahon tot augustus nergens buiten de WWE zou mogen concurreren.

    Lesnar (5-3 MMA) vocht voor het laatst in juli 2016 toen hij tijdens UFC 200 Mark Hunt versloeg. De uitslag van het gevecht werd na het evenement al snel veranderd in een no-contest nadat bekend werd dat Lesnar voorafgaand aan het gevecht twee keer positief getest was op het gebruik van verboden middelen.

    Lesnar kreeg een boete van $ 250.000 en werd door de Nevada Athletic Commission voor een jaar geschorst waarna Lesnar in februari 2017 voor de tweede keer in zijn carrière bekend maakte te stoppen met MMA.

    Mocht hij terugkeren naar de UFC dan moet hij de resterende vijf maanden van zijn schorsing nog uit zitten.

    http://mixfight.com/2018/02/Brock-Le...ug-naar-de-UFC

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  6. #6
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Ik verwacht een Jones - Lesnar gevecht eind van het jaar.
    Lijkt mij top

  7. #7
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Dana heeft bevestigd dat de kans groot is dat Lesnar terugkeert.

  8. #8
    Join Date
    Sep 2017
    Posts
    31
    vCash
    50500

    Default

    WWE is like Santa Claus I mean everyone knows it's fake besides the kids but when ur a kid it's the best thing ever and then u realize it's fake but u still thinks it was cool and good to be in your childhood.

  9. #9
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Dana heeft bevestigd dat de kans groot is dat Lesnar terugkeert.
    Probleem met Dana is dat zijn uitspraken gewoon niet te vertrouwen zijn. Ik geloof het pas als Brock op de poster staat.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Probleem met Dana is dat zijn uitspraken gewoon niet te vertrouwen zijn. Ik geloof het pas als Brock op de poster staat.
    En dan boeit het me nog niet. wat heeft die kerel nou toe te voegen. Niet spectaculair, niet goed en ongetwijfeld nog duur ook.

  11. #11
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Mij ook niet. Brock is toch meer voor de Amerikaanse markt interessant. Dat staat echter los van de geloofwaardigheid van ome Dana.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •