MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 40
  1. #1
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default Badr trekt geen tv-kijkers meer

    Badr Hari is geen kijkcijferhit zonder Rico Verhoeven. Zijn gevecht tegen Hesdy Gerges werd gisteravond door slechts 247.000 kijkers bekeken op Ziggo Sport. Een mooie score voor die zender, maar zijn gevecht tegen Rico Verhoeven werd in 2017 nog door 774.000 kijkers bekeken.

    Het was de terugkeer van Badr Hari in de ring. Zijn laatste grote gevecht was tegen Rico Verhoeven. Des tijds moest het vechtkanon opgeven, vanwege een blessure aan zijn arm. Gisteravond was hij zijn tegenstander wel de baas. Nadat er na drie rondes nog geen winnaar was, werd hij door de jury als sterkste beoordeeld.

    De laatste grote bokswedstrijd op Ziggo Sport was het wereldtitelgevecht tussen Rico Verhoeven en Jamal Ben Saddik. Eind 2017 won Verhoeven die wedstrijd. Er zaten toen 366.000 kijkers voor de televisie. Goed voor een 24e plek in de kijkcijferlijst van Stichting KijkOnderzoek. Het gevecht van Badr Hari tegen Hesdy Gerges is vandaag niet in die kijkcijferlijst terug te vinden.

    bron

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    It's okay to be white

  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Tja, maar GLORY heeft ongetwijfeld Verhoeven vs Badr II al in de steigers staan

  3. #3
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Grootste gros mensen was daar aanwezig,Rotterdam is denk iets dichterbij dan oberhausen.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Uitverkochte Ahoy. Dankzij onze Mocro broeders. Niet iedereen heeft Ziggo.

  5. #5
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Grootste gros mensen was daar aanwezig,Rotterdam is denk iets dichterbij dan oberhausen.

    250k plus de 10k in Ahoy gister, dan zit je nog niet op de 360k van Rico waar trouwens ook heel Ahoy vol zat...
    It's okay to be white

  6. #6
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Hij is niet meer wat hij was. Lijdt nu aan kaalheid, verloor zijn anabole massa, discutabele geaardheid(Ronaldo*wink*).

  7. #7
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Ik neem aan dat er ook mensen buiten NL hebben gekeken. Ik weet niet of het ook live is uitgezonden op de zenders in Marokko en Egypte? Laat we ook eerlijk zijn Rico vs JBS was wel goed gepromoot.

  8. #8
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Hij is niet meer wat hij was. Lijdt nu aan kaalheid, verloor zijn anabole massa, discutabele geaardheid(Ronaldo*wink*).
    Zolang jij maar lekker jezelf blijft en dit soort dingen blijft posten kan mijn dag niet meer stuk!

  9. #9
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Grootste gros mensen was daar aanwezig,Rotterdam is denk iets dichterbij dan oberhausen.
    Ahoy een half mille stoelen????

  10. #10
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Hieruit kunnen we concluderen dat Rico het kijkcijferkanon is en niet Badr?

    Feiten spreken voor zich.

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Hoe dan ook, hij kan wel lekker effe schudden aan de boom met HW's bij GLORY.
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #12
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat het voor Glory meer de vraag is hoeveel kijkers er internationaal waren. Badr heeft in bijv. Japan en Marokko een zeer grote fanbase achter zich. De ziggo cijfers zijn leuk en aardig, maar ik denk dat Badr wereldwijd meer kijkers trekt dan iedere andere heavy weight vechter. Om een indicatie te geven, kijk naar het aantal social media volgers (Facebook Badr 2.2 mln/Rico 200k - Insta: Badr 1,5mln/Rico 400k) En dat terwijl Badr al jarenlang niet meer op serieus niveau actief is.

  13. #13
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft een soort god status voor velen maar is al jaren niet meer wat hij was, wat een peter Aerts op zijn 40 was, is Badr allang niet meer op 33, dat hij de microfoon pakte en toch weer ging opscheppen neem ik niet al te serieus (hij ziet er trouwens echt oud uit en iets te mager als je het aan mij vraagt)

  14. #14
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Nee hoor gewoon een status van een bijzondere vechter, he maar wanneer hebben jullie voor het laatst in het zwaargewicht kickboksen zo een mooie geplaatste achterwaartse trap gezien? Hij was wel op de dekking maar mooi geplaatst, toch wel wat hoogstandjes en een hesdey die hele tijd achter zijn gesloten dekking stond te schuilen en met trappen countert maakt een partij ook niet makkelijk om te eindigen in een ko.Wedstrijdritme is belangrijk, zie gokhan saki zijn laatste kickboks partij was ook beneden zijn niveau.Als hij nog een of twee goede tussenpartijen krijgt met niet te lang er tussen en een soort gymleventje blijft leven zie ik hem wel weer een goede niveau halen.

  15. #15
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by VivaLaStef View Post
    Hieruit kunnen we concluderen dat Rico het kijkcijferkanon is en niet Badr?

    Feiten spreken voor zich.
    Een conclusie trekken op basis van 1 partij? Best knap .

    Het feit dat Badr getekend is bij GLORY zegt volgens mij genoeg over de kijkcijfers
    Last edited by MoCCino; 05-03-2018 at 11:28.

  16. #16
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by MoCCino View Post
    Een conclusie trekken op basis van 1 partij? Best knap .

    Het feit dat Badr getekend is bij GLORY zegt volgens mij genoeg over de kijkcijfers
    Die lager zij dan ooit voor een Glory event.

  17. #17
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Die lager zij dan ooit voor een Glory event.
    Glory is een internationale kickboksorganisatie. Heb jij de totale kijkcijfers? Of baseer jij dit op basis van ziggo cijfers??

  18. #18
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Die lager zij dan ooit voor een Glory event.
    Op nationaal vlak wel ja. Maar GLORY is wereldwijd.

  19. #19
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Beast mode View Post
    Ahoy een half mille stoelen????
    Mss zaten ze bij mekaar op schoot 4-5 hoog.

  20. #20
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Dat 774.000 keken naar rico vs badr en 366.000 naar rico vs ben saddik, kan ook als bewijs worden genomen dat badr juist wel kijkcijfers trekt.
    Ik bedoel ondanks de promotie van rico vs ben saddik heeft badr 300.000 meer kijkers getrokken.

    Het gevecht bensaddik werd overal gepromoot, praat programmas etc rico en jamal waren overal te zien en dan iets meer dan 100.000 kijkers niet meer dan normaal als je het zo bekijkt.
    Last edited by tarantula; 05-03-2018 at 16:30.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Volgens de website is de maximale capaciteit van de Ahoy ongeveer 30000 mensen.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Wat Glory wel bewezen heeft is dat ze Badr niet echt meer nodig hebben om de zaal te vullen. Wat voor mij al zeker een positieve ontwikkeling is. Uiteindelijk rekenen we op het total plaatje en daar lijkt Glory in te slagen in onze lage landen, niet afhankelijk van één naam dus = beter voor de sport. Wat betreft volgers op facebook, twitter, instagram denk ik moet ook gerelativeerd worden en bekeken worden tussen actieve en non-actieve volgers. Denk dat Rico het wel ok doet en dat ie heel wat positiviteit brengt in de sport. Wel benieuwd naar de cijfers wereldwijd wel en het verschil tussen Badr vs Hesdy, Rico vs Badr en Jamal vs Rico...

  23. #23
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Wat een gejank hier zeg. Wees allemaal gewoon blij dat Badr er weer bij is. Dat is altijd beter dan zonder hem. Het is jammer dat een aantal HW's gewoon niet fit zijn. Zimmerman, Gerges, JBS, Londt zijn gewoon niet topfit momenteel. Badr wel, gewoon blij zijn dat hij erbij is.

  24. #24
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by MoCCino View Post
    Op nationaal vlak wel ja. Maar GLORY is wereldwijd.
    Quote Originally Posted by hakkelaar View Post
    Glory is een internationale kickboksorganisatie. Heb jij de totale kijkcijfers? Of baseer jij dit op basis van ziggo cijfers??
    Dat zijn op dit moment de cijfers die ik van het bronartikel heb ja.

    Hebben jullie dan de wereldwijde cijfers, of gokken jullie gewoon dat de PPVs wereldwijd veel hoger zijn, omdat Badr vecht. Want met fantasie komen we dan een heel eind natuurlijk.

    Misschien hebben jullie ook cijfers van de illegale streams?


    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Wat een gejank hier zeg. Wees allemaal gewoon blij dat Badr er weer bij is. Dat is altijd beter dan zonder hem. Het is jammer dat een aantal HW's gewoon niet fit zijn. Zimmerman, Gerges, JBS, Londt zijn gewoon niet topfit momenteel. Badr wel, gewoon blij zijn dat hij erbij is.
    Ik denk dat veel mensen blij zijn met de terugkeer van Badr, maar hoezo wordt er hier gejankt dan? Er is toch gewoon een discussie gaande?
    It's okay to be white

  25. #25
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Hoe dan ook, hij kan wel lekker effe schudden aan de boom met HW's bij GLORY.

    hoeveel krijgt hij voor een partij tegenwoordig iets van 800.000?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •