MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 49
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.653
    vCash
    126000

    Default Ismael Lazaar vier jaar geschorst.

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    kolere, da's een beste straf....

    Nah, je weet hoe Enfusion met dit soort disciplinaire straffen omgaat. Waarschijnlijk mag Ismael binnenkort een toernooitje in Dubai overslaan om daarna direct weer lekker te gaan klappen in het buitenland.
    It's okay to be white

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.653
    vCash
    126000

    Default

    Overdreven straf zeg! Als het goed is geldt deze straf wereldwijd. Glory heeft volgens de officiële klacht pas aangifte gedaan in augustus 2017 paar maanden na die partij tegen Rico in mei op Glory 41. Lazaar heeft zich niet verdedigd tegenover de dopingzaak wat er in die documenten staat. De officiële klacht en uitspraak kan je terug lezen in de comments van Facebook pagina van Mmadna daar staat die link.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Inderdaad erg extreem en overdreven zwaar ook. Als zoiets strikt uitgevoerd zou kunnen worden is zijn carriere kapot.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Gebruik je alles wat er te gebruiken valt en sta je zo in de ring. Ook niet erg nuttig geweest dan. Ik had er niks van mee gekregen moet ik zeggen.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    oeps Dus Glory heeft hem laten testen? Dat weet hij zelf toch . ik neem aan dat er urine is afgenomen? dit is een waarschuwing voor de rest. Zouden alle Glory vechters worden getest?

  7. #7
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij is de straf zo zwaar omdat ie zichzelf niet is gaan verdedigen.

  8. #8
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    4 jaar voor doping?
    Is dat niet wat heftig?
    Ik zie max 2 jaar bij de UFC:
    http://mmaimports.com/2017/02/compre...ug-violations/

    Dat van Lazaar was dat zo potente mengeling of zo?
    stanozolol, oxandrolone en 18-noroxandrolone zegt me niet zoveel namelijk.

    Daarnaasdt ook vreemd dat het resultaat zo vlak voor een groot enfusion event werd bekent gemaakt.
    Alu hoedje op: zou Glory dat bewust hebben gedaan om Enfusion er een aan te naaien?

  9. #9
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    4 jaar voor doping?
    Is dat niet wat heftig?
    Ik zie max 2 jaar bij de UFC:
    http://mmaimports.com/2017/02/compre...ug-violations/

    Dat van Lazaar was dat zo potente mengeling of zo?
    stanozolol, oxandrolone en 18-noroxandrolone zegt me niet zoveel namelijk.

    Daarnaasdt ook vreemd dat het resultaat zo vlak voor een groot enfusion event werd bekent gemaakt.
    Alu hoedje op: zou Glory dat bewust hebben gedaan om Enfusion er een aan te naaien?
    Stanozolol is winstrol en oxandrolone is Anavar .
    Als hij hier voor gepakt is ,heeft hij ws ook hogere testo waardes maar hebben ze hem niet op kunnen pakken ws

  10. #10
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Thomas Dekker, EPO 2 jaar Schorsing. (2009 tm 2011)
    In 2009 bleek dat er in 2007 epo in het lichaam van toenmalig wielrenner Thomas Dekker was aangetroffen. Nadat hij zelf ook toegaf dat hij doping had gebruikt werd hij tot 1 juli 2011 geschorst. Hij keerde terug in het wielrennen, maar kwam niet meer op zijn oude niveau. In maart 2015 beëindigde hij zijn wielerloopbaan.
    Simon Vroemen 2jaar
    De Nederlandse atleet Simon Vroemen maakte verschillende dopingschandalen mee. Vlak voor de Olympische Spelen van 2008 in Peking werd Vroemen positief getest op het gebruik van doping, en op het EK in 2006 had hij al gebruik gemaakt van een twijfelachtig zoutinfuus. Voor dat laatste werd hij uiteindelijk vrijgesproken van gebruik van doping. In november 2010 werd hij voor twee jaar geschorst vanwege het vermeende dopinggebruik in 2008, maar omdat hij tussen 2008 en 2010 al voorlopig geschorst was geweest mocht hij direct weer wedstrijden gaan rennen.
    Frank De Boer
    After the positive doping test (also the B sample showed an elevated nandrolone quantity), the UEFA banned de Boer for one year, but only for international matches. The FIFA took the suspension over. De Boer denied the accusation and called for appeal.


    Vergelek
    en met deze gevallen, vind ik de 4 jaar schorsing absurd hoog.

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Tja wel klote, maar dan had hij maar niet moet gebruiken denk ik dan.. Zonde van zon jongen
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #12
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.653
    vCash
    126000

    Default

    Dan nog vier jaar is een te hoge straf.
    Einde kickboks carrière. Je kan tegenwoordig beter een hoofdjury lid een tik geven kom je er beter mee weg.. En op dat niveau gebruikt iedereen wel wat alleen denk ik dat dit een Glory vs Enfusion gevecht is. Waarom na zo veel maanden pas melden bij de doping autoriteit. Misschien kwamen ze er niet uit om Lazaar wat meer partijen te laten vechten voor Glory? Ik weet het niet. Van Team Lazaar en Enfusion horen we nog niks.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    belachelijk hoog


    op de vot dermit

  14. #14
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Is wel hoog ja mishandeling loont een lagere straf eigenlijk helemaal geen straf, het recht is krom.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Dan nog vier jaar is een te hoge straf. Einde kickboks carrière. Je kan tegenwoordig beter een hoofdjury lid een tik geven kom je er beter mee weg.. En op dat niveau gebruikt iedereen wel wat alleen denk ik dat dit een Glory vs Enfusion gevecht is. Waarom na zo veel maanden pas melden bij de doping autoriteit. Misschien kwamen ze er niet uit om Lazaar wat meer partijen te laten vechten voor Glory? Ik weet het niet. Van Team Lazaar en Enfusion horen we nog niks.
    x2

  16. #16
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    lol, winstrol en anavar pakken en dan nog zo out of shape zijn!

    4 jaar is inderdaad wel lang ja, maar wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Maar wie neemt zo een schorsing over. ja In Nederland wellicht. maar denk dat hij in bv Rusland en China zo kan vechten. Die zullen daar echt niet mee zitten.

  18. #18
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    lol, winstrol en anavar pakken en dan nog zo out of shape zijn!

    4 jaar is inderdaad wel lang ja, maar wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.
    Hij was best beetje afgevallen al,anavar is geen wonder middel en hij had natuurlijk veel overgewicht.
    Maar 4 jaar is belachelijk veel,wat ga je je na 4 jaar nog terug komen,is gewoon klaar denk.

  19. #19
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ze hebben niet gewacht tot nu. In mei gevochten en in juli op de hoogte gesteld. Klaarblijkelijk hadden ze zijn adres niet want hij zegt van niks te weten want heeft geen protest aangetekend en heeft gewoon een partij aangenomen. Enfusion wist dus ook van niets en dat is raar.Ook nergens in de pers geweest.Vreemd verhaal.

    edit: het document in kwestie
    Last edited by Bromios; 12-03-2018 at 23:10.

  20. #20
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.653
    vCash
    126000

    Default

    Interessant artikel van Liver Kick.
    http://liverkick.com/ismael-lazaar-s...ing-violation/

  21. #21
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Interessant artikel van Liver Kick.
    http://liverkick.com/ismael-lazaar-s...ing-violation/
    Op zich interessant;

    Dat Lazaar er steeds wordt bijgehaald is een zogenaamde drogreden; "Drank is ook slecht dus ik mag roken". Het een heeft niets met het ander te maken. het lijkt heel oneerlijk op deze manier maar je moet elke zaak op zich bekijken.

    De reden waarom de schorsing zo lang is lijkt te zijn dat hij geen enkele communicatie heeft gevoerd of bezwaar heeft aangetekend.
    Ik denk dat als hij dat wel had gedaan dat hij een jaar had gehad. (maar dat is een gokje). Of de hoeveelheden zijn zo hoog dat ze een statement willen maken.

    De vraag blijft wie die aangetekende brief heeft ontvangen er voor heeft getekend. Hij kan in principe niet meer in beroep tenzij hij er een civiele zaak van maakt en kan aantonen dat hij de brief nooit gehad heeft. Glory houd het principe aan dat ze een positieve test pas bekend maken als het hele proces achter de rug is om de privacy van de vechter te waarborgen. Dat komt nu ff wat lastig uit.

  22. #22
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Lazaar en advocaat reageren en gaan in beroep.

    https://www.bd.nl/regiosport/ismael-...even~a7c60a85/

  23. #23
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.653
    vCash
    126000

    Default

    Ismael over zijn schorsing:
    https://youtu.be/a7wLv5H-CFQ

  24. #24
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Buiten dat vier jaar buitenproportioneel lang is, is het natuurlijk gewoon een eikel. Doping is valsspelen en je probeert dus een onnatuurlijk voordeel op je tegenstanders te hebben, iets wat ikzelf schandalig vind. We moeten dan ook niet gaan doen alsof hij nu het grootste slachtoffer is, want wie weet hoeveel van zijn wins hiervan afhankelijk waren.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  25. #25
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.653
    vCash
    126000

    Default

    Maar is het wel 100 procent zeker dat hij aan de juice zat, hij zegt van niet. Ik ben benieuwd wat er uit die rechtzaak komt.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •