MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Gegard Mousasi wil na Bellator 200 gevecht tegen Rory MacDonald



    Gegard Mousasi wil na Bellator 200 gevecht tegen Rory MacDonald

    Mar 12, 2018 Onlangs werd bekend gemaakt dat voormalig Strikeforce licht zwaargewicht kampioen en voormalig UFC middengewicht vechter Gegard Mousasi op 25 mei tijdens Bellator 200 terugkeert naar de Bellator kooi. Tijdens dit memorabele evenement wat in London gehouden wordt vecht Gegard Mousasi voor de titel tegen de regerende middengewicht kampioen Rafael Carvalho.


    Als Mousasi tijdens Bellator 200 wint hoopt hij dat dit de deur opent naar meer mogelijkheden bij Bellator zoals een confrontatie met de weltergewicht kampioen van Bellator Rory MacDonald.

    Mousasi heeft op maandag tijdens The MMA Hour met verslaggever Ariel Helwani gesproken over een mogelijk gevecht tegen MacDonald. Nadat hij het laatste gevecht van MacDonald gezien heeft, vijf rondes tegen Douglas Lima, denkt Mousasi dat hij de Canadese ster gemakkelijk kan verslaan.

    “Het was geen geweldige prestatie van MacDonald, maar ik ga niet op Twitter om domme dingen te zeggen”, zei Mousasi.

    “Hopelijk kunnen we deze partij na mijn gevecht voor elkaar krijgen en kan hij komen om zijn vaardigheden te tonen," vervolgde hij. “Hij zal tekort komen. Zijn stijl is perfect voor mij, hij vecht vooruit maar hij zal waarschijnlijk door mij verslagen worden."

    Natuurlijk is MacDonald niet de enige optie die Mousasi ziet als hij Carvalho verslaat. Hij is ook geïnteresseerd om terug te keren naar de licht zwaargewicht divisie waar potentiële tegenstanders als Ryan Bader, Phil Davis, Muhammed "King Mo" Lawal en Chael Sonnen op hem wachten.

    "Als ik Carvalho versla dan opent dat deuren" zei Mousasi. "Ik zou terug kunnen keren naar de licht zwaargewicht divisie om daar misschien de titel te winnen. Als ik het goed doe in de titelstrijd en ik win, kan ik nog grotere dingen bereiken. "

    Gegard Mousasi is bezig aan een sterke reeks van zes gewonnen gevechten op rij, hij versloeg Thales Leites, Thiago Santos, Vitor Belfort, Uriah Hall, Chris Weidman en in zijn Bellator debuut won hij van Alexander Shlemenko.

    Bekijk hieronder de uitzending van The MMA Hour met Gegard Mousasi



    http://mixfight.com/2018/03/Gegard-M...Rory-MacDonald
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Die Gegard loopt straks met 4 belts in verschillende gewichtsklasses rond daar.

  3. #3
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Whahhah daar zou ik helemaal geen bezwaar tegen hebben.
    Zie ook wel uit naar die pot tegen Rory als die er van gaat komen, Gegard sloopt hem denk ik, normaal root ik voor Rory maar als hij tegen Mouss staat dan gaan we uiteraard voor the dreamcatcher
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  4. #4
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Laten we het hopen..

  5. #5
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Onderschatting is bij het overstappen naar een andere bond vaak toch wel een dingetje. Kijk naar Bendo, die heeft het ook niet echt lekker gedaan bij Bellator terwijl hij gewoon een klasse-kampioen was in de UFC.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •