MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 39 of 39
  1. #26
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    69
    vCash
    51000

    Default

    Nu dit allemaal gebeurt is en Khabib de nieuwe kampioen is zal er waarschijnlijk een partij komen tussen Khabib en Conor die natuurlijk heel de wereld wil zien en als een malle verkoopt.En mocht Conor ook nog winnen zal die vele en vele malen populairder worden als dat die al was.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jantje View Post
    Nu dit allemaal gebeurt is en Khabib de nieuwe kampioen is zal er waarschijnlijk een partij komen tussen Khabib en Conor die natuurlijk heel de wereld wil zien en als een malle verkoopt.En mocht Conor ook nog winnen zal die vele en vele malen populairder worden als dat die al was.
    Klopt maar Connor is een acteur...
    Ik denk niet dat hij tegen Khabib, fergusson of Lee wilt vechten. En dat is niet erg. Had dan gewoon na die 100mil gezegd “hahaha fok alles ik stop”. Dan had niemand raar gekeken.
    Maar om iedereen op Instagram continue te jennen en uit te dagen en dan niet vechten. Dat is poppenkast. En voor Diaz vind ik nu precies het zelfde. Insta champs zijn het.
    En Connor doet stoer als er wat tussen is. Net als toen hij werd exposed toen hij zogenaam Alvares wilde aanvallen. Pakt een stoel en doet of hij hem wilde gooien.... niemand hield het gooien van die stoel tegen, Dana hield hem met 1 hand tegen. Lol allemaal toneelstukken.
    Maar ja de UFC heeft een nieuwe blanke vechter nodig die ze op basis van 10potjes de beste kunnen noemen en vervolgens als het zwaar wordt kan die altijd nog naar de WWF....😂

  3. #28
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    "de UFC heeft een nieuwe blanke vechter nodig"
    .
    Wat is dit voor een
    racistische opmerking?
    Wat de fak heeft de kleur van McCracker er mee te maken?
    Ik geloof niet dat toen John Jones die aanrijding had de algemene tendens was (op dit forum) dat hij dit deed omdat hij donker was, maar gewoon een eikel die coke/weed had gebruikt.
    Jij ziet echt dingen die er niet zijn. Al was Conor paars dan zou hij nog vechten/gehyped worden door de UFC.

  4. #29
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Die teambadguy is echt de Sylvana Simons van mixfight aan het worden. Bij elk gevecht weet hij er wel een rassending van te maken. Waarschijnlijk een doorgedraaide linkse, voor het eerst gestemd (en op DENK natuurlijk, waarom? Geen idee) en pro-Palestina activist die vechtsport is gaan kijken. Neem je haat weer mee uit de vechtsport en trek je af op Badr Hari en Jamal

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    zo relax man . snap je niet dat hij bedoelt dat Connor meer kijkers trekt in in Europa en de USA dan bijvoorbeeld in Zuid-Amerika of Azie? Bij de UFC draait alles om het geld en dus de payperview en kijkcijfers.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  7. #32
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    "de UFC heeft een nieuwe blanke vechter nodig"
    .
    Wat is dit voor een
    racistische opmerking?
    Wat de fak heeft de kleur van McCracker er mee te maken?
    Ik geloof niet dat toen John Jones die aanrijding had de algemene tendens was (op dit forum) dat hij dit deed omdat hij donker was, maar gewoon een eikel die coke/weed had gebruikt.
    Jij ziet echt dingen die er niet zijn. Al was Conor paars dan zou hij nog vechten/gehyped worden door de UFC.
    Je kan niet racistisch zijn naar blanken toe.

  8. #33
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    69
    vCash
    51000

    Default

    Conor McGregor mogelijk elf jaar de cel in.

    De woedeaanval van Conor McGregor, waarbij hij een steekwagen naar een bus gooide, kan een vervelende bijsmaak krijgen.

    De vechter kan hiervoor elf jaar gevangenisstraf krijgen.
    McGregor werd dit weekend op borgtocht vrijgelaten.
    Zijn teamgenoot Dillion Danis betaalde de borgsom van $50.000.
    Toch betekent dat niet dat hij zich niet meer hoeft te melden bij de rechter, want op 14 juni staat een hoorzitting gepland.
    De vechter wordt verdacht van geweldpleging en crimineel gedrag en kan daarvoor mogelijk elf jaar cel krijgen volgens de wetten in de staat New York, meldt The Mirror.
    De Ierse vechter liet voor het eerst na het incident iets van zichzelf horen op social media.
    Hij plaatste op Twitter een foto met daarbij een bid-emoji.
    Wat hij met het cryptische bericht bedoelt, blijft gissen, want binnen een half uur deletete hij zijn tweet weer.
    Hij heeft daarnaast nog niet inhoudelijk gereageerd over wat er precies gebeurde op de parkeerplaats.
    Tijdens een UFC-evenement viel McGregor een bus aan waarop dat moment een aantal vechters inzaten.
    Doordat hij een steekwagen door het raam gooide, raakten verschillende mensen gewond, waaronder vechter Michael Chiesa. Volgens geruchten was de Ier boos omdat hij zijn wereldtitel verloor, doordat hij te lang niet in actie is gekomen in de UFC.
    Inmiddels is de Rus Khabib Nurmagomedov wereldkampioen lichtgewicht bij UFC.
    We zijn dan ook benieuwd of we McGregor binnenkort in de kooi terugzien in plaats van de cel.
    Last edited by Jantje; 09-04-2018 at 14:47.

  9. #34
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Dit is hoogstwaarschijnlijk door de UFC de wereld in gestuurd. Het is echt te belachelijk voor woorden, het ene moment noemt de hele UFC het het meeste walgelijke moment ooit in de UFC, 6 uur later is het de thumbnail van de embedded en gewoon ordinair promo materiaal.
    Van mij mogen ze Conor echt opsluiten, lijkt me heerlijk rustig. Het is gewoon white trash met teveel geld.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  10. #35
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Nou, hij gaat er echt niet met 2 weken vanaf komen. Als ie een jaar(12 zal het niet worden mag ik hopen) moet zitten is dat toch wel "vervelend".

    Kijk als hij die steekwagen nu tegen de zijkant van de bus had gegooid, dan was het nog wel grappig geweest. 50k boete, paar dagen schoffelen en gruwelijk veel publiciteit.
    Nu zijn er gewonden gevallen, en de rechter gaat hem dat zwaar aanrekenen, ook gezien zijn "voorbeeldfunctie"(niet alleen voor wat er gebeurd is, maar om wat er had kunnen gebeuren. B.v. mensen blind door rondvliegend glas). Hij heeft echt een vet probleem.

  11. #36
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Ik denk dat hij geen straf zal krijgen en dat het geschikt word mensen als Chiesa en Borg krijgen een leuk bedrag bijgeschreven op hun rekening .
    De bedragen die hij moet betalen verdient hij in veelvoud terug na dit gebeuren in een partij vs Khabib.

  12. #37
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Ik denk dat hij geen straf zal krijgen en dat het geschikt word mensen als Chiesa en Borg krijgen een leuk bedrag bijgeschreven op hun rekening .
    De bedragen die hij moet betalen verdient hij in veelvoud terug na dit gebeuren in een partij vs Khabib.

    Dat denk ik ook ja.
    Cursusje woedebeheersing, sorry zeggen en klaar.

  13. #38
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Jullie vergeten even dat er ook nog een openbare aanklager is, en dat alles op video staat.
    Dat is iets anders dan b.v. een zaak waar mensen mishandeld zijn, met alleen maar getuigen. Dan is het zo geen getuigen = geen zaak.
    Ook al dienen Chiesa /en/of Borg geen aanklacht in of trekken ze die terug, dan nog gaat het een staartje krijgen.
    Last edited by YoMarK; 11-04-2018 at 13:11.

  14. #39
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Dat denk ik ook ja.
    Cursusje woedebeheersing, sorry zeggen en klaar.
    Dit dus. Loopt af met een sisser

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •