MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default UFC Fight Night 130 | Results **Spoiler**

    Darren Till def. Stephen Thompson by unanimous decision (48-47, 49-46, 49-46)
    Neil Magny def. Craig White by TKO (strikes). Round 1, 4:32
    Arnold Allen def. Mads Burnell by submission (ninja choke). Round 3, 2:41
    Makwan Amirkhani def. Jason Knight by split decision (27-30, 29-28, 29-28)
    Claudio Silva def. Nordine Taleb by submission (rear-naked choke). Round 1, 4:31
    Darren Stewart def. Eric Spicely by TKO (punches). Round 2, 1:47
    Tom Breese def. Daniel Kelly by TKO (punches). Round 1, 3:33
    Lina Länsberg def. Gina Mazany by unanimous decision (30-27, 30-27, 29-28)
    Carlo Pedersoli def. Brad Scott by split decision (28-29, 29-28, 29-28)
    Gillian Robertson def. Molly McCann by technical submission (rear-naked choke). Round 2, 2:05
    Elias Theodorou def. Trevor Smith by unanimous decision (30-27, 30-27, 29-28)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Darren Till is toch wel speciaal hoor, ondanks dat je vragen kan stellen bij de beslissing.
    25 jaar, ongeslagen, wins tegen Cowboy en Wonderboy, de UFC naar Liverpool halen... Hij is een nieuwe superster. Nu alleen nog hopen dat hij zijn weightcut volgende keer gewoon haalt.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  8. #8
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Vond wel dat hij veel met het publiek bezig was en zich daar mss enigszins door af liet leiden.

    En respect voor je tegenstander vind ik top en moet je zeker hebben.
    Maar kreeg een beetje het idee dat Till verliefd was op wonderboy en dat hij hem mee wilde gaan vragen.
    Till is een topper maar dit was wel een saaie partij hoor mensen

  9. #9
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Darren Till, ik was al fan maar na zijn opkomst was het definitief. Zo opkomen kan alleen in Engeland, dat kunnen ze nergens anders. Beste liedje ook, net als die darter. Brad Picket heeft een nieuwe opvolger wat dat betreft.
    Door die knock down vond ik de beslissing wel terecht, daarvoor had ik hem aan wonderboy gegeven. Maar dit was hogeschool hoor, ondanks dat het niet spectaculair was. Ik vind dat zelf dus helemaal niet saai, ik vond het fenomenaal.

  10. #10
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Darren Till, ik was al fan maar na zijn opkomst was het definitief. Zo opkomen kan alleen in Engeland, dat kunnen ze nergens anders. Beste liedje ook, net als die darter. Brad Picket heeft een nieuwe opvolger wat dat betreft.
    Door die knock down vond ik de beslissing wel terecht, daarvoor had ik hem aan wonderboy gegeven. Maar dit was hogeschool hoor, ondanks dat het niet spectaculair was. Ik vind dat zelf dus helemaal niet saai, ik vond het fenomenaal.
    2x, briljante pot
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  11. #11
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Darren Till, ik was al fan maar na zijn opkomst was het definitief. Zo opkomen kan alleen in Engeland, dat kunnen ze nergens anders. Beste liedje ook, net als die darter. Brad Picket heeft een nieuwe opvolger wat dat betreft.
    Door die knock down vond ik de beslissing wel terecht, daarvoor had ik hem aan wonderboy gegeven. Maar dit was hogeschool hoor, ondanks dat het niet spectaculair was. Ik vind dat zelf dus helemaal niet saai, ik vond het fenomenaal.
    Precies, leuk om een keer twee absolute toppers te zien op het gebied van 'stand-up'. Je zou kunnen zeggen dat het meer past in een kickboksring, maar ik heb er evengoed van genoten.
    Zonde dat er toch een klein beetje glans vanaf gaat door het niet halen van het juiste gewicht.. Volgens Dan Hardy is het ook eigenlijk een middengewicht. Hij moet het de volgende keer wel echt gaan halen, anders moet 'ie maar een klasse zwaarder.. Ben benieuwd naar zijn volgende tegenstander. Ik zou hem graag Colby een paar tikken zien geven, maar die heeft natuurlijk eerst Dos Anjos.

  12. #12
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Vond wel dat hij veel met het publiek bezig was en zich daar mss enigszins door af liet leiden.

    En respect voor je tegenstander vind ik top en moet je zeker hebben.
    Maar kreeg een beetje het idee dat Till verliefd was op wonderboy en dat hij hem mee wilde gaan vragen.
    Till is een topper maar dit was wel een saaie partij hoor mensen
    Heb je z'n partij in Rotterdam gezien? Daar bleven ze elkaar ook maar het hof maken joh. Ik ging er bijna van blozen.

    Wel briljante pot hoor. Ook heerlijk om Wonderboy weer bezig te zien in zo'n klassiek schaakspel in de octagon.

    Tom Breeze ook weer lekker terug. Hopen dat hij en Amirkhani wat vaker in de octagon te zien zijn dit jaar.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •