MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 15 of 15

Hybrid View

  1. #1
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default Nieky Holzken terug bij GLORY Kickboxing

    Is het dan zover is Nieky Holzken teruggekeerd naar GLORY? In een net geplaatste post op Instgram plaatste Holzken een foto met op de achtergrond een poster van zichzelf met zijn bij GLORY behaalde titels. Er wordt sinds de bekendmaking dat GLORY in de Johan Cruijff Arena een groots toernooi organiseert, flink gespeculeerd over een terugkomst van Holzken naar GLORY. Zo zou hij als potentiële tegenstanders wellicht Murthel Groenhart of Mohammed Jaraya tegenover zich kunnen treffen? Al eerder zinspeelde Holzken over een terugkeer naar GLORY!
    Terugkeer in Amsterdam een mooie rentree voor Holzken

    Dat Holzken nu een Instagram post plaatst moet welhaast een duidelijke boodschap zijn aan de fans en de eventuele tegenstanders die hij zou kunnen treffen. Holzken die overigens momenteel zeer succesvol is in het boksen, zal zeker nog kunnen imponeren binnen de GLORY ring. De vechter is van nature geen opgever en een terugkeer in Amsterdam zou wel eens een mooie rentree kunnen zijn.

    http://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/...ry-kickboxing/

  2. #2
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Nou, dan heeft ie snel weer de motivatie gevonden. Hopen dat ie blessurevrij kan vechten, dan zie ik 'm graag weer in de kickboksring!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  4. #4
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Ik las niet lang geleden een interview dat hij helemaal klaar was met kickboksen. Wie weet een sterke comeback, nieky tegen grigorian wil ik wel zien die hebben nooit tegenover elkaar gestaan allebei goede handen, nieky natuurlijk beter

  5. #5
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Voorverkoop is al gestart. Gezien die bizarre vloerprijzen verwacht ik wel Badr vs Rico 2.

  6. #6
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Voorverkoop is al gestart. Gezien die bizarre vloerprijzen verwacht ik wel Badr vs Rico 2.
    Alleen Badr kan de arena uitverkopen elke andere vechter in de hoofdpartij word hem niet.

  7. #7
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Maar als ik het allemaal goed lees is deze topic aangemaakt omdat Holzken een instagram foto plaatst met op de achtergrond een foto van hem met zijn glory belts???

    En word er daarom vanuit gegaan dat hij terug gaat naar glory????

  8. #8
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    1+1=..
    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Maar als ik het allemaal goed lees is deze topic aangemaakt omdat Holzken een instagram foto plaatst met op de achtergrond een foto van hem met zijn glory belts???

    En word er daarom vanuit gegaan dat hij terug gaat naar glory????

  9. #9
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Maar als ik het allemaal goed lees is deze topic aangemaakt omdat Holzken een instagram foto plaatst met op de achtergrond een foto van hem met zijn glory belts???

    En word er daarom vanuit gegaan dat hij terug gaat naar glory????
    Niet mijn conclusie maar die van vechtsportinfo. Ik heb alleen hun spul gepost.

  10. #10
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Niet mijn conclusie maar die van vechtsportinfo. Ik heb alleen hun spul gepost.
    Ik zie het zit net die site een beetje te bekijken en zie niks anders als onzin voorbij komen echt een heel ongeloofwaardige site die nieuws probeert te maken.

    Overigens plaatsten ze gisteren een stuk waarin holzken duidelijk aan geeft niet terug te willen keren in het KIckboxen.
    Die site maar lekker links laten liggen dat is het beste

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik wist niet eens dat hij weg was. Laat staan dat hij terug was.

  12. #12
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Holzken verdient natuurlijk beter bij het kickboxen dan bij het boksen momenteel dus dat is niet zo gek dat 'ie dan nog even partijtje draait.

    Ik denk wel dat 't zijn laatste partij is als hij verliest.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Holzken verdient natuurlijk beter bij het kickboxen dan bij het boksen momenteel dus dat is niet zo gek dat 'ie dan nog even partijtje draait.

    Ik denk wel dat 't zijn laatste partij is als hij verliest.
    ik denk niet dat hij voor 1 partij tekent

  14. #14
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Vechtsportinfo.nl neem ik met een korreltje zout. Veel geruchten weinig feiten.
    Holzken heeft nog een partij op zijn Glory contract, maar bij Officieel Bonjasky gaaf hij aan liever voor het boksen te gaan. Terecht want tegen de huidige top in het Kickboksen in zijn gewicht zie ik hem niet meer dik winnen. Hij is gewoon klaar met kickboksen.
    https://youtu.be/tYH28wNZDu4

  15. #15
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Vechtsportinfo.nl neem ik met een korreltje zout. Veel geruchten weinig feiten.
    Holzken heeft nog een partij op zijn Glory contract, maar bij Officieel Bonjasky gaaf hij aan liever voor het boksen te gaan. Terecht want tegen de huidige top in het Kickboksen in zijn gewicht zie ik hem niet meer dik winnen. Hij is gewoon klaar met kickboksen.
    https://youtu.be/tYH28wNZDu4
    Holzken kan het nog altijd lastig maken hoor.. Ik zie hem bijvoorbeeld wel van Harut winnen. Stijl technisch gezien waren Nabiyev en Doumbe gewoon slechte tegenstanders voor hem.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •