MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 42 of 42
  1. #26
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Ben ik niet met je eens, Rory is een grote welterweight, daarbij vecht Gastelum nu voor de mw titel in de UFC en versloeg GSP vorig jaar bisping nog als welterweight. De verschillen zijn niet zo groot als ze lijken. Gegard is gewoon een monster en het is eeuwig zonde dat hij weg is bij de UFC.
    helemaal mee eens, zou het ook super vinden om hem bij de UFC een titel te zien halen, maar ja de financiën he.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  2. #27
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Ik denk dat mousasi meer erkenning krijgt bij bellator en dat hij daar dus wel goed zit. Bij de ufc zetten ze hem op een tweede spoor.

  3. #28
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Ben ik niet met je eens, Rory is een grote welterweight, daarbij vecht Gastelum nu voor de mw titel in de UFC en versloeg GSP vorig jaar bisping nog als welterweight. De verschillen zijn niet zo groot als ze lijken. Gegard is gewoon een monster en het is eeuwig zonde dat hij weg is bij de UFC.
    Zeker is mousasi een topper. En ik ben het met je eens dat het eeuwig zonde is dat hij weg is bij de UFC. Ik vind kampioen worden bij bellator net niet omdat hij zeker kampioen had kunnen zijn/worden bij de UFC. (De kans krijgen is natuurlijk een 2e)

    En GSP als tegenstander vergelijken met Rory slaat natuurlijk helemaal nergens op.

    Dat hij meer waardering krijgt van bellator dan van de UFC mag duidelijk zijn. Alleen een UFC kampioen krijgt van het publiek meer waardering dan een bellator kampioen.

    Het gaat mousasi duidelijk ook niet meer om de beste te zijn maar om het geld anders had hij wel bij de UFC gebleven.
    Dat ook een hele goeie reden is om te vechten natuurlijk begrijp me niet verkeerd! Zeker in de laatste jaren van je carrière.
    Last edited by Suplex; 01-10-2018 at 13:29.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Volgens mij zei Mousasi inderdaad letterlijk in een interview dat hij het voor het geld doet. Zijn afweging om voor Bellator zal dan ook gebasseerd zijn op financiele regeling. En ik geef hem geen ongelijk. Misschien nog een paar jaar op dit niveau draaien, dan wat cashen in Japan. Als hij goed met zijn geld om gaat en eventueel een sportschool oid opstart dan kan hij hier de rest van zijn leven op teren.

  5. #30
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Wat een dominantie, had iets meer verwacht van Rory, maar Mousasi is gewoon fenomenaal goed.

  6. #31
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Gegard Mousasi: $150,000 (no win bonus)
    def. Rory MacDonald: $150,000 (no win bonus)

    Quinton Jackson: $300,000 (no win bonus)
    def. Wanderlei Silva: $200,000 (no win bonus)

    Douglas Lima: $130,000 (no win bonus)
    def. Andrey Koreshkov: $55,000

    Aaron Pico: $80,000 (includes $40,000 win bonus)
    def. Leandro Higo: $14,000

    Keri Melendez: $25,000 (no win bonus)
    def. Dakota Zimmerman: $4,000

    Gaston Bolanos: $24,000 to show (includes $12,000 win bonus)
    vs. Ysidro Gutierrez: $2,000

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    waarom krijgt Mousasi geen win-bonus?

  8. #33
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    waarom krijgt Mousasi geen win-bonus?
    Zal zo afgesproken zijn, zieje wel vaker

  9. #34
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Zit net even Rampage-Silva te kijken. Hele andere generatie vechters maar wat mij betreft heerlijk om naar te kijken. Gewoon niet bang en proberen elkaars kop er af te slaan. Het is geen pride meer; daar zijn ze te oud voor, maar genoeg actie om vermakelijk te zijn.

  10. #35
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Zit net even Rampage-Silva te kijken. Hele andere generatie vechters maar wat mij betreft heerlijk om naar te kijken. Gewoon niet bang en proberen elkaars kop er af te slaan. Het is geen pride meer; daar zijn ze te oud voor, maar genoeg actie om vermakelijk te zijn.
    En twee keer de gage van Mousasi krijgen......

  11. #36
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    En twee keer de gage van Mousasi krijgen......
    Dat geeft op zich wel aan dat de mensen dit willen zien. Zij hebben ook jaren lopen knokken voor veel te weinig geld dus dat ze nu wat meer krijgen vind ik niet zo'n probleem.
    Vind het wel raar dat het verschil met een titel gevecht zo groot is.

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dat geeft op zich wel aan dat de mensen dit willen zien. Zij hebben ook jaren lopen knokken voor veel te weinig geld dus dat ze nu wat meer krijgen vind ik niet zo'n probleem.Vind het wel raar dat het verschil met een titel gevecht zo groot is.
    waar teweinig geld? UFC of Pride?

  13. #38
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    waar teweinig geld? UFC of Pride?
    UFC. Pride durf ik geen uitspraken over te doen omdat daar op papier minimum loon betaald werd maar er onder de tafel nog wel eens het een en ander werd toegevoegd.

  14. #39
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    De salarissen van Rampage en Silva zie ik ook wel als eerbetoon aan hun staat van dienst. En 150.000 voor een partij is niet verkeerd hoor.

  15. #40
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    https://www.youtube.com/watch?v=6FD27JbLXbg --> Vooral vanaf 0:32 erg interessant

  16. #41
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    https://www.youtube.com/watch?v=6FD27JbLXbg --> Vooral vanaf 0:32 erg interessant
    heb hier zo om gelachen haha
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  17. #42
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    En twee keer de gage van Mousasi krijgen......
    Wanderlei zei afgelopen week in een interview dat hij 1 miljoen dollar krijgt voor zijn partij tegen rampage.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •