MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 120
  1. #76
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.671
    vCash
    126000

    Default

    Toch zie ik wel gewoon Groenhart winnen. Ondanks hij soms wel wisselvallig presteert, 77 kg is zijn divisie daar vecht hij al jaren in. Voor Jaraya is het eigenlijk net iets te vroeg om in zijn tweede 77 kg partij tegen Murthel te gaan staan. Maar wie weet misschien zien we een mooie verassing.

    Guto Inocente traint nu verder bij Bert Kops voor zijn titel partij.
    http://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/...-tegenstander/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Zie groenhart wel winnen van jarraya. Heeft iets meer ervaring. Ze gooien jarraya te snel voor de leeuwen vind ik. Ze hadden hem beter paar partijen kunnen laten draaien om te wennen aan die 77kg divisie.

    Rico gaat guto gewoon pakken. Guto Komt gewoon tekort voor dat niveau en dat was duidelijk te zien toen guto het moest opnemen tegen Jamal. Ben benieuwd in iedergeval!

  3. #78
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.671
    vCash
    126000

    Default


  4. #79
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Hopelijk wat minder WTF beslissingen dan afgelopen weekeind.

  5. #80
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.671
    vCash
    126000

    Default




  6. #81
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.671
    vCash
    126000

    Default

    Deel 3 met Guto bij Kops Gym, Rico, Jaraya
    https://youtu.be/Qq2oCS00-Uw


    Deel 4 met Roel Mannaart, Petch
    https://youtu.be/r2i4fB3eYT8

  7. #82
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Hopelijk wat minder WTF beslissingen dan afgelopen weekeind.

    'k geloof niet dat Zelaznik vechters onder zijn hoede of geldzorgen heeft, dus het zal meevallen.
    It's okay to be white

  8. #83
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Ik voorspel:

    Rico winst op Guto maar denk dat Guto een goede partij gaat knokken. Helaas heeft hij te zwakke conditie om dit 5 rondjes vol te houden.

    RVR winst. Wordt denk wel weer een hele close partij.

    D'Angelo winst op JBS. Dangelo heeft een top conditie, daar gaat JBS niet van winnen ook al zegt 'ie dat hij keihard op z'n conditie heeft getraind. Proof it.

    Beztati winst op Baya mits hij goed zijn afstand kan bewaren.

    Murthel op Ko van Jaraya. Groenhart is altijd een beest in dit soort partijen.

    Danenberg winst op Nabiyev. Danenberg een van de slimste vechters in de 77kg divisie. Toekomstige wereldkampioen.

  9. #84
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Ik voorspel:

    Rico winst op Guto maar denk dat Guto een goede partij gaat knokken. Helaas heeft hij te zwakke conditie om dit 5 rondjes vol te houden.

    RVR winst. Wordt denk wel weer een hele close partij.

    D'Angelo winst op JBS. Dangelo heeft een top conditie, daar gaat JBS niet van winnen ook al zegt 'ie dat hij keihard op z'n conditie heeft getraind. Proof it.

    Beztati winst op Baya mits hij goed zijn afstand kan bewaren.

    Murthel op Ko van Jaraya. Groenhart is altijd een beest in dit soort partijen.

    Danenberg winst op Nabiyev. Danenberg een van de slimste vechters in de 77kg divisie. Toekomstige wereldkampioen.
    Ik ben eens dat Danenberg een slimme vechter is,, maar denk dat Nabiyev nog even te ervaren is.
    Ik hoop dat Petch wint van RVR aangezien hij bij hun vorige ontmoeting al is beroofd door de jury.
    JBS vs Marshall, lastig, hangt een beetje af van welke JBS er op komt dagen. Als hij fel begint zie ik het D'angelo nog lastig krijgen. Maar hoe langer die partij duurt, hoe meer kans D'angelo krijgt.
    Beztati wint idd van Baya denk ik.
    En Rico? ik hoop dat Guto de persoon is om hem weer met beide benen op de grond te zetten. Rico is natuurlijk favoriet, maar denk dat veel mensen Guto onderschatten.

  10. #85
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  11. #86
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat Guto gaat verassen,gewoon puur voor de omwisseling.
    Maar ben wel voor Rico.
    Lekker verwarrend hè 🤪

  12. #87
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.671
    vCash
    126000

    Default

    De officiële weging. Vuurwerk tussen Groenhart vs Jaraya
    https://youtu.be/VZ6phDemQNc

    Voor de mensen die thuis voor de buis dit event willen kijken. Veronica zendt zaterdag Glory 59 om 20.00 uur uit.

  13. #88
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Ik ben eens dat Danenberg een slimme vechter is,, maar denk dat Nabiyev nog even te ervaren is.
    Ik hoop dat Petch wint van RVR aangezien hij bij hun vorige ontmoeting al is beroofd door de jury.
    JBS vs Marshall, lastig, hangt een beetje af van welke JBS er op komt dagen. Als hij fel begint zie ik het D'angelo nog lastig krijgen. Maar hoe langer die partij duurt, hoe meer kans D'angelo krijgt.
    Beztati wint idd van Baya denk ik.
    En Rico? ik hoop dat Guto de persoon is om hem weer met beide benen op de grond te zetten. Rico is natuurlijk favoriet, maar denk dat veel mensen Guto onderschatten.
    Ik weet niet of je welleens bij the colliseum bent voor die sparsessies. Eyevan domineert bij de sparsessies, zelfs tegen zwaargewicht. Maar maybe ook een goede positie om als underdog gezien te worden.

    In ieder geval lekkere partijen! Als er maar spektakel gebracht wordt!

  14. #89
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Vond jamal er erg fit uit zien voor het eerst. Ben benieuwd of die fit zal zijn. Zie rico wel winnen van guto, groenhart iets te ervaren voor jaraya.

  15. #90
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Iemand een idee of er een livestream is voor de mensen die niet in NL wonen?

  16. #91
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Iemand een idee of er een livestream is voor de mensen die niet in NL wonen?
    First Row Sports mss?

  17. #92
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    First Row Sports mss?
    Ga ik proberen thanx

  18. #93
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Helaas niet op First Row Sports.

  19. #94
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Iemand een idee of er een livestream is voor de mensen die niet in NL wonen?
    http://live.harleyquinnwidget.com/fr...659429700.html Hier heb ik ook de prelims bekeken, liep net wat voor op veronica maar ze lopen nu gelijk op.
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  20. #95
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    https://a2zgamesonline.com/Glory-59/

    Ik niet if het was is maar zag deze link internet

  21. #96
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    http://live.harleyquinnwidget.com/fr...659429700.html Hier heb ik ook de prelims bekeken, liep net wat voor op veronica maar ze lopen nu gelijk op.
    Thanx, ziet ernaar uit dat het werkt🙂

  22. #97
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Thanx, ziet ernaar uit dat het werkt🙂
    Graag gedaan ;-)!

    Spoiler......




    Dat was een vluggertje van jamal ben saddik!
    Groenhart heeft waargemaakt wat hij allemaal zei die was ook snel klaar, ze hadden Jarayya tegen iemand anders moeten laten vechten zoals velen hier op het forum al zeiden om te wennen aan zijn gewicht.
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  23. #98
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Jamal heel goed gevochten. Zag er ook beter uit als normaal, goed gebruik gemaakt van zijn brute kracht.
    dat word wel een knal partij tegen badr, ben benieuwd.
    Groenhart zeer overtuigend, liet zien dat hij veel ervaring heeft en heeft het goed gedaan!
    jaraya moeten ze gewoon rustig brengen js een groot talent maar heeft meer tijd nodig, misschien terug naar een lagere gewichtklasse.
    Rico heeft gewoon zijn ding gedaan. Denk dat iedereen dit verwacht had. Heeft gewoon 5 rondes lang lopen spelen met guto. Viel me wel op dat er wat lege plekken was in de arena of ligt dat aan mij?

  24. #99
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lacrim View Post
    Jamal heel goed gevochten. Zag er ook beter uit als normaal, goed gebruik gemaakt van zijn brute kracht.
    dat word wel een knal partij tegen badr, ben benieuwd.
    Groenhart zeer overtuigend, liet zien dat hij veel ervaring heeft en heeft het goed gedaan!
    jaraya moeten ze gewoon rustig brengen js een groot talent maar heeft meer tijd nodig, misschien terug naar een lagere gewichtklasse.
    Rico heeft gewoon zijn ding gedaan. Denk dat iedereen dit verwacht had. Heeft gewoon 5 rondes lang lopen spelen met guto. Viel me wel op dat er wat lege plekken was in de arena of ligt dat aan mij?
    Nee was vol. Mensen gingen al snel weg nadat de partij klaar was van Rico.

  25. #100
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    -Rico, gewonnen maar niet overtuigend. Ik denk dat Rico niet beter wordt dan dit. Mist toch dat dynamite in z'n vuisten.

    - Petch: Verdient wereldkampioen. Heeft een perfecte partij gedraait tegen een tegenvallende RVR.

    - Bensaddik heeft zich positief hersteld na zijn verliespartijen wat ik niet verwacht had. Ik zet wel mijn vraagtekens bij de tactiek van Marshell? Waarom zo gehaast voor de KO gaan? Daardoor liep hij op die rechtse.

    -Beztati heeft echt top partij gedraait. Zit echt progressie bij hem in iedere wedstrijd. Heeft de ervaren Baya flink laten missen.

    -Groenhart heeft gedaan wat 'ie moest doen. Op ervaring en power.

    - Danenberg heeft teveel respect getoond aan de ervaren Nabiyev. Zonde.

    - Mannaart is een verrijking voor Glory.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •