MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 120 of 120
  1. #101
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Spoiler!

    Mooi gala mag ook gezegd worden!!

    Paul"Knockdown"Nichols wat een waardeloze scheidsrechter. Ik begrijp niet waarom Glory hem blijft uitnodigen voor hun wedstrijden. Die man strooit met knockdowns terwijl het geen knockdowns zijn of hij grijpt te laat in. Op het sherdog forum delen ze gelukkig ook dezelfde mening.

    Leuke partij tussen Duut vs Bouzidi wat een mooie knock out van Duut. Hij mag wat vaker zakelijker vechten daardoor haalt hij er veel meer uit. Misschien binnenkort Duut vs Hadar. Een partij die Hadar al te graag wil. Even kijken of die Hadar het spelletje echt beheerst op dat niveau of het gewoon een sociale media hype is.
    Roel Mannaart heeft gewonnen van die Skvor maar kan alleen beter en beter worden. Misschien zien we nog dit jaar Roel Mannaart vs Max van Gelder een pupil van Dennis Krauweel.
    Petch heeft terecht gewonnen van Robin van Roosmalen. Geen cadeautje gewoon dik verdiend. Bij Robin zag ik al tijdens de weging als of hij wist dat hij titel kwijt zou raken aan Petch. Ik zou Robin nog wel in 70 kg divisie terug willen zien. Dat afvallen naar 65 kg vergt gewoon te veel van zijn lichaam.
    Groenhart vs Jaraya, knockdown in de eerste ronde was niet terecht maar wat verwacht van je Nichols. Maar dan nog heeft Jaraya op dit moment van zijn carrière niks te zoeken in de 77 kg divisie.. ik zou serieus overwegen om in 70 kg divisie te vechten. Netjes afgemaakt door Murthel Groenhart in zijn ArenA.
    Baya vs Beztati was een mooie partij om te zien. Kon wel beide kanten op. Maar terecht dat Beztati gewonnen heeft, iets meer punten in mijn ogen. Beide zijn toppers.
    Dangelo Marshall vs Jamal Ben Saddik. Dangelo was er duidelijk in en heilig overtuigd van dat hij JBS knock out zou slaan. In veel interviews gaaf hij het aan. Het tegenovergestelde gebeurde, T.KO! Mooi dat JBS terug is hij mag wat vaker zijn mokerslagen gebruiken zonder te lang afwachtend te zijn. Wat meer verbetering in zijn spel is altijd goed meegenomen voor de komende partijen voor hem. JBS vs Badr, ik zie het Badr het wel zwaar krijgen. De Badr van voor 2012 krijgen we niet meer terug maar toch een dikke knalpartij die binnen no time uitverkocht is!

    In de hoofdpartij van Rico vs Guto was ik toch teleurgesteld in de conditie en combinaties van Guto Inocente. Lol wel een mooie Judo worp maar dat was het eigenlijk voor Guto, kwam gewoonweg tekort. Rico vocht verstandig zoals altijd.
    De titelpartij die nu te maken is voor Rico vs Benjamin Adegbuyi III als zijn Roemeense trainings partner het nog wel aandurft of een superfight zoals Rico vs Stefan Struve, leuk voor de fans want op dit moment zie ik niemand in de Glory ranking een kans maken tegen Verhoeven. Mooie vechtkaart!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    mooi gala. jammer voor RVR en fijn voor Jamal! Groenhart deed wat hij moest doen. ik had geen andere uitslagen verwacht. alleen Duut en Bouzidi had ik anders

  3. #103
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default



    Beest. Mooi event, maar had prima in Ahoy gekund. Koude, kille bak.

  4. #104
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Ruim een miljoen kijkers voor Veronica. Dat is wel heel veel. Rico verkoopt de sport wel heel erg goed. Jammer voor mannen als Hoost, Aerts en Schilt dat hun nooit die waardering van Nederland hebben gekregen. Ook jammer voor Nederland dat ze dat niveau nooit hebben kunnen zien.

  5. #105
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Capo dei capii View Post
    Ruim een miljoen kijkers voor Veronica. Dat is wel heel veel. Rico verkoopt de sport wel heel erg goed. Jammer voor mannen als Hoost, Aerts en Schilt dat hun nooit die waardering van Nederland hebben gekregen. Ook jammer voor Nederland dat ze dat niveau nooit hebben kunnen zien.
    ignorance is bliss

  6. #106
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Ruim 1 miljoen kijkers. Nice! Dat het nu op een open kanaal te zien is helpt ook zeker mee.
    https://mediamagazine.nl/veronica-sc...ico-verhoeven/

    Zag dit VICE interview voorbij komen van Roel Mannaart die zijn Glory debuut heeft gemaakt op Glory 59. Wel leuk om te lezen
    https://sports.vice.com/nl/article/n...aart-k-1-japan

  7. #107
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Was inderdaad koud in de arena. Maar die Nichols is nu toch chef regels bij Glory, dus niet zo gek dat hij zelf in de ring staat

  8. #108
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Capo dei capii View Post
    Ruim een miljoen kijkers voor Veronica. Dat is wel heel veel. Rico verkoopt de sport wel heel erg goed. Jammer voor mannen als Hoost, Aerts en Schilt dat hun nooit die waardering van Nederland hebben gekregen. Ook jammer voor Nederland dat ze dat niveau nooit hebben kunnen zien.

    Toen was alles verweven met zware criminaliteit, waar bovenstaande vechters ook hun voordeel uit konden halen. Logisch dus dat de sport toen een slecht imago had.
    It's okay to be white

  9. #109
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Zuidlaren
    Posts
    339
    vCash
    126256

    Default

    Quote Originally Posted by Capo dei capii View Post
    Ruim een miljoen kijkers voor Veronica. Dat is wel heel veel. Rico verkoopt de sport wel heel erg goed. Jammer voor mannen als Hoost, Aerts en Schilt dat hun nooit die waardering van Nederland hebben gekregen. Ook jammer voor Nederland dat ze dat niveau nooit hebben kunnen zien.
    Zeker jammer. Moet ook eerlijk zeggen dat het niveau van de HW divisie ook echt treurig is. Vind de HW van nu niet om aan te zien. Rico is goed, maar de rest gewoon een flinke klasse lager. Hij had het in prime K1 tijd nooit zoveel partijen ongeslagen volgehouden. Zeker tegen bovenstaande drie toppers niet.

  10. #110
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Capo dei capii View Post
    Ruim een miljoen kijkers voor Veronica. Dat is wel heel veel. Rico verkoopt de sport wel heel erg goed. Jammer voor mannen als Hoost, Aerts en Schilt dat hun nooit die waardering van Nederland hebben gekregen. Ook jammer voor Nederland dat ze dat niveau nooit hebben kunnen zien.
    Heel veel keken voor de partij jaraya vs murthel omdat er veel aan vooraf ging .
    Indd jammer dat K1 tijden waar er op niveau werd gevochten schilt, bonjasky, Aerts , hari, overeem , saki , spong niet veel aandacht asn werd gegeven .
    Nu is het meer commerciëler denk ik.
    Niveau is ook om te huilen nu
    Ik heb vooral genoten van dieThai tegen RVR. zuivere trappen 5 rondes lang

  11. #111
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Quato View Post
    Zeker jammer. Moet ook eerlijk zeggen dat het niveau van de HW divisie ook echt treurig is. Vind de HW van nu niet om aan te zien. Rico is goed, maar de rest gewoon een flinke klasse lager. Hij had het in prime K1 tijd nooit zoveel partijen ongeslagen volgehouden. Zeker tegen bovenstaande drie toppers niet.
    Duidelijke taal! Kom op boys! Dit noem je toch geen niveau??? Als Rico in de K1 tijd vocht dan was hij middelmaat. Kwam dan wel door de voorrondes maar vloog er tijdens een K1 toernooi in de 1e ronde uit.
    Wat een lachertje zeg die guto.

  12. #112
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    lol @ ouwelullenpraat

    Alsof je Messi kan vergelijken met Van Basten of Gullit.
    It's okay to be white

  13. #113
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Robin van Roosmalen stopt als vedergewicht.
    Die Thai was sowieso de winnaar ook al was Robin in zijn goede vorm. Robin heeft het altijd lastig tegen Thaise vechters die constant hard trappen en druk zetten. Dat zag je ook bij Sittichai.
    https://www.bd.nl/regiosport/teleurg...even~a937637a/

    We weten nu wel dat huidige zwaargewicht divisie in het Kickboksen om te janken is. Maar daar kan de ideale schoonzoon Rico weinig wat aandoen. Hij doet zijn huiswerk en presteert in de ring. Het is geen mooie vechtstijl naar mijn mening maar hij wint wel zijn wedstrijden. Goede tegenstanders zijn er in Glory niet echt behalve, Adegbuyi, Wilnis en Ben Saddik maar die komen ook net iets te kort. Het beste wat Glory nu kan doen is wat meer leuke zwaargewichten van buiten halen zoals El Bouni, Maslobojev, Plazibat, Kryklia, Rogava, Mahieddine etc. En dan een kwalificatie 16 mans toernooi starten en aan het einde van het jaar een 8 mans toernooi houden net als de K1 en dan krijgt wel de huidige HW kampioen (Rico) automatisch een wildcard.
    Dit zou de HW GLORY competitie in een keer zeer interessant maken. Nu weet je al bij voorbaat al dat Rico zijn 5 ronde titel wedstrijdjes gaat winnen.

  14. #114
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Mooi gala inderdaad en het was koud ja hahaha.
    Vond die partij van Murthel en Duut de dikste.
    Jarraya was goed stil ineens.
    RVR was niet zo explosief als normaal vond ik en die Thai had verdient gewonnen.
    Rico tegen Guto was saai.
    Ben saddik vs Badr yessss laat maar komen.

  15. #115
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    We weten nu wel dat huidige zwaargewicht divisie in het Kickboksen om te janken is. Maar daar kan de ideale schoonzoon Rico weinig wat aandoen. Hij doet zijn huiswerk en presteert in de ring. Het is geen mooie vechtstijl naar mijn mening maar hij wint wel zijn wedstrijden. Goede tegenstanders zijn er in Glory niet echt behalve, Adegbuyi, Wilnis en Ben Saddik maar die komen ook net iets te kort. Het beste wat Glory nu kan doen is wat meer leuke zwaargewichten van buiten halen zoals El Bouni, Maslobojev, Plazibat, Kryklia, Rogava, Mahieddine etc. En dan een kwalificatie 16 mans toernooi starten en aan het einde van het jaar een 8 mans toernooi houden net als de K1 en dan krijgt wel de huidige HW kampioen (Rico) automatisch een wildcard.
    Dit zou de HW GLORY competitie in een keer zeer interessant maken. Nu weet je al bij voorbaat al dat Rico zijn 5 ronde titel wedstrijdjes gaat winnen.
    x2

  16. #116
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Precies 16 mans Toernooi zou dik zijn.

  17. #117
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Blijft rvr wel bij Glory of gaat hij mma doen?

  18. #118
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Heb af en toe het idee dat Hélène Hendriks er meer verstand van heeft dan Bonjasky.

    Wat kraamt die man een onzin uit.

  19. #119
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    41
    vCash
    30500

    Default

    Leuk gala. Eerste keer een Glory event live meegemaakt en heb er wel van genoten.

    Jammer genoeg heel weinig sfeer in het publiek. Mogelijk te wijten aan het feit dat er alcoholvrij bier werd verkocht. Al kan ik die beslissing ook wel begrijpen...

  20. #120
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by F30 View Post
    Leuk gala. Eerste keer een Glory event live meegemaakt en heb er wel van genoten.

    Jammer genoeg heel weinig sfeer in het publiek. Mogelijk te wijten aan het feit dat er alcoholvrij bier werd verkocht. Al kan ik die beslissing ook wel begrijpen...
    Sfeer was idd matig, alleen bij Jaraya vs Groenhart beetje aanwezig. Bij Mannaart en Duut zelfs meer als bij van Roosmalen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •