MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Lee Murray over ConorMcGregor: Ik ben de echte "Notorious"

    Lee Murray over ConorMcGregor: Ik ben de echte "Notorious"


    Jul 12, 2018 Lee Murray heeft maar één gevecht voor de UFC gevochten maar staat bekend als een van de meest beruchte vechters die ooit in de Octagon heeft gestaan.



    Murray werd vooral bekend na een straatgevecht in Engeland waarbij hij de UFC-kampioen Tito Ortiz knock-out sloeg. Iedereen wilde Murray, die al een aantal indrukwekkende MMA gevechten op zijn naam had staan, in de UFC zien en uiteindelijk maakte hij in 2004 zijn debuut voor de organisatie. Murray won zijn enige gevecht in de UFC via een submission in de eerste ronde van Jorge Rivera, maar visumproblemen en problemen met de wet in zijn geboorteland Engeland weerhielden hem ervan opnieuw voor de UFC te vechten.

    Het is nu bijna 14 jaar geleden dat Murray voor het laatst een MMA gevecht vocht maar zijn naam bleef dankzij zijn vermeende rol als brein achter de grootste geldoverval in de Britse geschiedenis lange tijd de krantenkoppen voorzien. Nu dient Murray een gevangenisstraf van 25 jaar uit in Marokko maar hij is toch in staat is om tijdens zijn detentie op de hoogte te blijven van wat zich allemaal afspeelt in de MMA wereld.

    Gezien de nogal beruchte geschiedenis van Murray in zowel het MMA als op straat is het gemakkelijk voor te stellen waarom een van de meest uitgesproken atleten in de geschiedenis van het MMA nogal wat te vertellen had over de huidige UFC-superster Conor McGregor.

    "Hij heeft een grote impact gemaakt en het is een feit dat hij goed werk heeft verricht en veel heeft geholpen met de groei van de sport. Dat gezegd hebbende, denk ik niet dat hij meer heeft gedaan dan ik gedaan zou hebben,” vertelde Murray onlangs aan Bloody Elbow.

    “Hij is niet de kampioen die ik zou zijn geweest, jullie hebben nooit de kampioen gezien die ik zou zijn geweest. Conor kan ervan dromen om zoals mij te zijn, maar meer dan een droom is het niet. Hij zou nooit zo zelfverzekerd als mij kunnen zijn, hij heeft niet zoveel lef als mij of de skills en kracht die ik heb. Hij kan doen alsof hij mij is maar en zal nooit een nieuwe versie van mij komen."

    Lees hier de eerste twee interviews van in totaal zeven van Bloody Elbow met Lee Murray, Interview 1 en Interview 2
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Lee Murray part 1


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #5
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Maar de 1 kan van zijn verdiende miljoenen genieten en het zorgeloos uitgeven, de ander moet door de tralies naar buiten kijken.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Ze hebben wel ongeveer even lang niet gevochten

  7. #7
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ze hebben wel ongeveer even lang niet gevochten
    😂😂😂 lol

  8. #8
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    FREE MURRAY!!!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •