MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 59
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default Professioneel kickbokser twee keer op één dag voor rechter wegens vechten

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Goeie reclame voor de sport is die gozer toch.

  3. #3
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Heerlijk altijd weer die Finnen met hun rot gedrag

  4. #4
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Godverdomme. Sukkel.
    Nou echt oprotten met dat 'talentje'....jammer hoor. Ga maar weer naar Enfusion de bink uithangen...
    It's okay to be white

  5. #5
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Jochie probeert al te graag het slechte gedrag van zijn idool na te doen.
    Binnenkort zien we weer Fun X langs komen bij hem en dan zegt hij weer iets met sorry, emoties, slachtofferrol weer aannemen en dan is het weer vergeven en vergeten door zijn fans.

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    wat een zooitje en dat in het altijd zonnige Breda
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Wat het ergste is imo is dat hij een voorbeeld is voor veel jonge mensen. Toen ik op het speciaal onderwijs werkte waren 2 dames helemaal verliefd op hem en ik kreeg het geregeld dat hij samen met mij op een videootje zei dat ze hun best op school moesten doen.
    Vervolgens flikt hij meerdere keren dit soort dingen en vooral dat soort kinderen denken dan dat dat ok is. En die hebben al zo weinig kansen in het leven.

  8. #8
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Jullie zijn gewoon Haters/Jaloers/Racisten!
    (Zal wel weer een veel gebruikt argument worden door zijn fans)

  9. #9
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Heerlijk altijd weer die Finnen met hun rot gedrag
    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Jullie zijn gewoon Haters/Jaloers/Racisten!
    (Zal wel weer een veel gebruikt argument worden door zijn fans)
    Hoe oud zijn jullie? 12?

  10. #10
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Ik wil zijn gedrag niet goed praten maar enige nuance is op zijn plaats.

    Zijn beste vriend is vermoord door iemand. Tijdens de strafzaak van de moordenaar ging hij kijken bij de rechtzaak. Door het gedrag en het gebrek aan berouw van die
    Moordenaar in de rechtzaal knapte er iets in hem en viel hij aan in de rechtbank. Niet goed natuurlijk, maar emoties kunnen soms de overhand nemen. Vergeet niet, hoe oud is hij eigenlijk, pas 21 ofzo???

  11. #11
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Je hebt gelijk.

    Ik roste op m'n 21e ook regelmatig rechtbanken leeg.

  12. #12
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Je hebt gelijk.

    Ik roste op m'n 21e ook regelmatig rechtbanken leeg.
    Tuurlijk deed jij dat niet. Maar jouw beste vriend is ook nooit vermoord geweest neem ik aan 😉

  13. #13
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    ben verbaasd dat The Colosseum dit tolereert, past niet bij hun gym

  14. #14
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    288
    vCash
    126000

    Default

    Hij gaat steeds meer op Badr lijken......
    Ja buiten de ring ja, maar nu nog in de ring. Badr was van een totaal ander kaliber.
    Jaraya zn laatste knock down/knock out is alweer 2,5 jaar terug. Bij Badr was er altijd spektakel.
    Terug naar enfusion is geen optie. Loopt nog jaar schorsing.

  15. #15
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Tuurlijk deed jij dat niet. Maar jouw beste vriend is ook nooit vermoord geweest neem ik aan 😉
    Waarvoor is die vermoord dan?

  16. #16
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Waarvoor is die vermoord dan?
    lekkere vraag hahahaha

  17. #17
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Ik wil zijn gedrag niet goed praten maar enige nuance is op zijn plaats.

    Zijn beste vriend is vermoord door iemand. Tijdens de strafzaak van de moordenaar ging hij kijken bij de rechtzaak. Door het gedrag en het gebrek aan berouw van die
    Moordenaar in de rechtzaal knapte er iets in hem en viel hij aan in de rechtbank. Niet goed natuurlijk, maar emoties kunnen soms de overhand nemen. Vergeet niet, hoe oud is hij eigenlijk, pas 21 ofzo???
    Als dit het enige incident was , dan zou je kunnen spreken over nuance ,
    Maar het gaat om deze vechtpartij en een zware mishandeling tijdens oud en nieuw.
    Dan hebben we het nig niet over het incident dat meneer Jaraya zijn emotie niet de baas kan en hij een scheidsrechter slaat.

    Maar enige nuance is op zijn plaats hij vond dat hij onterecht verloren had.

    3 gewelds dilicten binnen een jaar dan is het gewoon een structureel probleem.
    En is er geen enkele nuance meer op zijn plaats.
    En dan zijn dit alleen nig maar de delicten die aan het licht komen.

  18. #18
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Als dit het enige incident was , dan zou je kunnen spreken over nuance ,
    Maar het gaat om deze vechtpartij en een zware mishandeling tijdens oud en nieuw.
    Dan hebben we het nig niet over het incident dat meneer Jaraya zijn emotie niet de baas kan en hij een scheidsrechter slaat.

    Maar enige nuance is op zijn plaats hij vond dat hij onterecht verloren had.

    3 gewelds dilicten binnen een jaar dan is het gewoon een structureel probleem.
    En is er geen enkele nuance meer op zijn plaats.
    En dan zijn dit alleen nig maar de delicten die aan het licht komen.

    Maar hij is thuis zo'n lieve jongen. Ik zweerhetjeman. Ik zweerhetje!
    It's okay to be white

  19. #19
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Maar hij is thuis zo'n lieve jongen. Ik zweerhetjeman. Ik zweerhetje!
    Haalt ie ook goeie cijfers op school en helpt oma'tjes met oversteken?

  20. #20
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Emotionele kinderlijke reacties hier altijd, wie heeft bepaalt of een vechter buiten de ring niet betrokken kan raken bij vechtpartijen? Is het alleen dat anders de ''sport'' een foute naam krijgt? Wat een naief volk hier, denken jullie nou echt dat hij en Badr de enige zijn die hun handen laten gaan buiten de ring?

    Er is hier ergens een interview van michael duut dat hij ook regelmatig buiten knokte, alistair overeem en broer hebben ook weleens geknokt met een groep portiers en ik weet vrijwel zeker dat dat niet de enige opstootje was van beide heren, niet bij elke knokpartij wordt de politie erbij gehaald en aangifte gedaan, vooral tijdens het uitgaansleven als ze er meteen ervan tussen gaan.

    Aan jullie reacties te zien, hebben jullie geen contact met echte vechters en staan jullie ver van het wereldtje, als dat niet zo is praat maar eens met vechters of ze weleens opstootjes hebben meegemaakt of andere vechters kennen die dat hebben meegemaakt, gegarandeerd dat het zo is.
    Last edited by tarantula; 15-07-2018 at 14:05.

  21. #21
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Emotionele kinderlijke reacties hier altijd, wie heeft bepaalt of een vechter buiten de ring niet betrokken kan raken bij vechtpartijen? Is het alleen dat anders de ''sport'' een foute naam krijgt? Wat een naief volk hier, denken jullie nou echt dat hij en Badr de enige zijn die hun handen laten gaan buiten de ring?

    Er is hier ergens een interview van michael duut dat hij ook regelmatig buiten knokte, alistair overeem en broer hebben ook weleens geknokt met een groep portiers en ik weet vrijwel zeker dat dat niet de enige opstootje was van beide heren, niet bij elke knokpartij wordt de politie erbij gehaald en aangifte gedaan, vooral tijdens het uitgaansleven als ze er meteen ervan tussen gaan.

    Aan jullie reacties te zien, hebben jullie geen contact met echte vechters en staan jullie ver van het wereldtje, als dat niet zo is praat maar eens met vechters of ze weleens opstootjes hebben meegemaakt of andere vechters kennen die dat hebben meegemaakt, gegarandeerd dat het zo is.
    Tuurlijk kan het een keer gebeuren dat je in een opstootje terecht komt of dat er is een keer een klap valt.
    Maar 3x binnen een jaar Buiten de keren die je benoemd dat er geen politie word bij gehaald.
    Dan heb je het over een structureel probleem. Hij slaat al als hij vind dat hij onterecht verliest.

    Tevens staat hij terecht voor ZWARE mishandeling. Dan is er niet tijdens een opstootje een klap gevallen maar heeft hii iemand gewoon flink toegetakeld en onderhanden genomen.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Een opstootje is anders dan mishandeling. En ik ken er genoeg die ook terecht hebben gestaan voor opstootjes. Die hebben misschien geluk gehad niet zo groot in het nieuws te staan. Aan de andere kant ken ik er maar 1 die een jury heeft aangevlogen. Dat is toch wel next level.

  23. #23
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Tuurlijk kan het een keer gebeuren dat je in een opstootje terecht komt of dat er is een keer een klap valt.
    Maar 3x binnen een jaar Buiten de keren die je benoemd dat er geen politie word bij gehaald.
    Dan heb je het over een structureel probleem. Hij slaat al als hij vind dat hij onterecht verliest.

    Tevens staat hij terecht voor ZWARE mishandeling. Dan is er niet tijdens een opstootje een klap gevallen maar heeft hii iemand gewoon flink toegetakeld en onderhanden genomen.

    Met jou kan ik praten, je bent een stuk volwassener dan sommige hier.
    Ik maak ook een onderscheid tussen propotionele geweld door omstandigheden of buitenproportioneel en vaker voorkomend.

    Het heeft ook te maken met hoe iemand zijn persoonlijkheid is, jaraya lijkt mij iemand die zich niet echt kan controleren, tenminscte bij kleinere niet echt provocerende situaties, als je een scheids aanvalt heb je echt wel een gedragprobleem, maar een vechter die buiten de ring wordt uitgedaagd of zijn vrouwtje wordt uitgescholden of wat dan ook en het loopt uit een proportionele knokpartij zonder soccerkicks etc dan vind ik daar niet veel mee aan de hand.
    Last edited by tarantula; 15-07-2018 at 15:10.

  24. #24
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Met jou kan ik praten, je bent een stuk volwassener dan sommige hier.
    Ik maak ook een onderscheid tussen propotionele geweld door omstandigheden of buitenproportioneel en vaker voorkomend.

    Het heeft ook te maken met hoe iemand zijn persoonlijkheid is, jaraya lijkt mij iemand die zich niet echt kan controleren, tenminscte bij kleinere niet echt provocerende situaties, als je een scheids aanvalt heb je echt wel een gedragprobleem, maar een vechter die buiten de ring wordt uitgedaagd of zijn vrouwtje wordt uitgescholden of wat dan ook en het loopt uit een proportionele knokpartij zonder soccerkicks etc dan vind ik daar niet veel mee aan de hand.
    Ik ben blij dat ik met jou niet kan praten.
    Het goedkeuren dat een professioneel kickbokser zomaar iemand de vernieling in mag trappen. Dan ben je gewoon af.
    "Ach, als je maar geen soccerkicks gebruikt."

    Dude...

    Heb je wel eens gehoord van je schouders ophalen en doorlopen? Ik vraag me af hoe volwassen jij bent. Echt.

  25. #25
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Ik ben blij dat ik met jou niet kan praten.
    Het goedkeuren dat een professioneel kickbokser zomaar iemand de vernieling in mag trappen. Dan ben je gewoon af.
    "Ach, als je maar geen soccerkicks gebruikt."

    Dude...

    Heb je wel eens gehoord van je schouders ophalen en doorlopen? Ik vraag me af hoe volwassen jij bent. Echt.
    Denk je dat ik behoefte heb om met een cyberkneus als jou te praten, jij leeft duidelijk in een cyberwereld en niet in de werkelijkheid.
    Met je schouders ophalen alsof dat altijd een optie is, en alsof een getrainde kickbokser automatisch een getrainde pedagoog moet zijn, soms kunnen emoties hoog oplopen door agressieve mensen noem maar op.

    Jou emoties hebben je te pakken dude, want je vedraait mijn woorden, ik heb juist erbij gezegd proportionele geweld en niet iemand de vernieling intrappen kneusje.

    Maar je houd er natuurlijk wel van en smult ervan als iemand in een kooi bebloed in elkaar getrapt wordt, sukkel.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •