MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 34

Thread: Struve

  1. #1
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default Struve

    Zo live op Fox he jongens. UFC Hamburg
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Zet hem net op Thanx !

  3. #3
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Hoop echt zo dat hij eindelijk weer eens vecht zoals hij kan... Laatste partij was echt om te huilen en die tegen Volkov was ook niet nodig
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  4. #4
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Hoop echt zo dat hij eindelijk weer eens vecht zoals hij kan... Laatste partij was echt om te huilen en die tegen Volkov was ook niet nodig
    Hoop het ook , hij ziet er goed en sterk uit , Dat slungelige is er echt af.
    Is Nu de eerste keer bij Struve dat ik het gevoel heb dat er een vent De kooi instapt ipv een jongen

  5. #5
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Jammer. Zit zoveel meer in die jongen.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    feanwalden, FRL
    Posts
    677
    vCash
    106561

    Default

    zo jammer.. misschien toch beter weer "gewoon"in Beverwijk trainen?

  7. #7
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Tja. Ik zag wel weer vuur in zijn ogen. Maar hij wad een zekerheidje voor takedowns.
    Nee het was technisch gewoon echt te weinig.

  8. #8
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    251
    vCash
    89460

    Default

    Ondanks dat Struve al een poosje meedraait, en zijn staat van dienst er mag wezen...er is weinig tot geen progressie helaas.

    Elke keer hoop ik een betere versie te zien, en dan bedoel ik vooral staand, maar zijn standup is echt belabberd en daarbij luistert hij ook nog steeds niet naar aanwijzingen.

  9. #9
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Zijn standup zou in Amerika toch met stappen vooruit moeten zijn gegaan. Het is na de hartproblemen gewoon niet meer wat het was. Winst tegen Noguiera was leuk, evenals die tegen Bigfoot, maar het waren allebei Brazilianen die al jaren met pensioen hadden moeten gaan. Naar mijn mening (maar wie ben ik, ik zit nu achter mijn laptop) zou hij moeten stoppen of overstappen naar een andere bond waar het niveau lager ligt. Hij gaat van de top 12 (hij staat zelf 13) echt niet winnen. Je kan je bijna gaan afvragen waar je het dan binnen de UFC voor doet.

    De top 12 ziet er trouwens zo uit:
    C: Cormier
    1: Miocic
    2: Lewis
    3: Blaydes
    4: Ngannou
    5: Volkov
    6: Overeem
    7: JDS
    8: Hunt
    9: Tybura
    10: Tuivasa
    11: Oleinik
    12: Arlovski
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  10. #10
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Alle 12 te sterk vrees ik.
    Nee ik herformuleer mezelf, ik weet het helaas wel zeker.

  11. #11
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Struve zoveel potentie met zijn lengte mag wel van sportschool veranderen. Hij moet met Rico Verhoeven gaan trainen. Als hij wat aan zn spieren gaat werken en wat harder gaat worden dan is hij moeilijk te verslaan. Hij maakt al jaren geen progressie zonde want lijkt me wel een goeie jongen die je gunt.

  12. #12
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Struve zoveel potentie met zijn lengte mag wel van sportschool veranderen. Hij moet met Rico Verhoeven gaan trainen. Als hij wat aan zn spieren gaat werken en wat harder gaat worden dan is hij moeilijk te verslaan. Hij maakt al jaren geen progressie zonde want lijkt me wel een goeie jongen die je gunt.
    Hij zit al op 120 kg dus kan wat dat betreft niet veel meer. Daarbij gaat met Verhoeven trainen je niet helpen tegen die worstel-monsters. Of hij hard traint twijfel ik niet aan, dat doet hij echt wel. Ik vrees gewoon dat hij niet goed genoeg is. De gunfactor heeft hij in mijn ogen meer dan wie ook.

  13. #13
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Ja 120 kilo aan vet hij mag wel wat aan zn spiermassa doen. Je bent zo in het voordeel met zijn lengte die korte dwerg vandaag mag niet eens in de buurt komen. Zijn skills op de grond zijn gewoon goed. Je irriteert je meer aan zijn houding staand. Te onzeker en dat zien zn tegenstanders ook. Hij kan zkr nog 40% beter worden staand. Ik weet zeker dat als hij met Rico gaat trainen of bij Mikes Gym hij binnen het jaar een sixpack heeft en iedereen ko ramt in de heavyweight divisie.

  14. #14
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Ja 120 kilo aan vet hij mag wel wat aan zn spiermassa doen. Je bent zo in het voordeel met zijn lengte die korte dwerg vandaag mag niet eens in de buurt komen. Zijn skills op de grond zijn gewoon goed. Je irriteert je meer aan zijn houding staand. Te onzeker en dat zien zn tegenstanders ook. Hij kan zkr nog 40% beter worden staand. Ik weet zeker dat als hij met Rico gaat trainen of bij Mikes Gym hij binnen het jaar een sixpack heeft en iedereen ko ramt in de heavyweight divisie.
    Kan ook best een beetje in het hoofd zitten. Heb nooit met hem getraind, maar wel met andere mensen (Sander Mckiljan bijv) van zijn formaat met veel techniek en kracht. Op de training bijna door niemand aan te pakken, maar onder de lichten is het toch anders.

    Kunnen ze Shogun trouwens aub met pensioen sturen. Dat begint zielig en erg ongezond te worden….

  15. #15
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Ja 120 kilo aan vet hij mag wel wat aan zn spiermassa doen. Je bent zo in het voordeel met zijn lengte die korte dwerg vandaag mag niet eens in de buurt komen. Zijn skills op de grond zijn gewoon goed. Je irriteert je meer aan zijn houding staand. Te onzeker en dat zien zn tegenstanders ook. Hij kan zkr nog 40% beter worden staand. Ik weet zeker dat als hij met Rico gaat trainen of bij Mikes Gym hij binnen het jaar een sixpack heeft en iedereen ko ramt in de heavyweight divisie.
    Ik vind hem juist ook op de grond minder dan vroeger. Eerder was die veel vlugger & soepeler. Als je in zijn guard zat wist je gewoon dat je een triangle-chocke om je oren kreeg. Staand is het ook niet verbetert maar zijn groundgame is ook minder geworden.

  16. #16
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Zijn grondwerk is juist niks meer tegenwoordig. Iedereen wil met hem naar de grond. En hoe dat nou kan, ik snap er niks van.

  17. #17
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Als hij naar de grond gaat blijf ie ook lekker liggen en dat terwijl hij makkelijk zou moeten kunnen opstaan. Hij geeft zn
    tegenstander alleen maar lekker tijd om uit te rusten door een beetje te knuffelen op de grond. Hij zou zn tegenstander meer onder druk moeten zetten. Hij zou zich moeten focussen op het sterker worden staand en zo min mogelijk naar de grond.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Wordt tijd voor bellator of rizin

  19. #19
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Met zijn huidige vorm zie ik hem in Bellator ook niet winnen. Het is net of hij het allemaal maar een beetje laat gebeuren.

    Vraag me al jaren af waarom hij nooit met Schilt is gaan trainen. Die had hem toch zeker wat dingen kunnen bijbrengen op het gebied van je lengte gebruiken.
    Ik denk dat Struve de mazzel heeft dat de HW-divisie niet echt groot is, anders hadden ze hem al lang gecut.

    Ik hoop dat hij zn oude vorm ooit nog een x terug krijgt, de gunfactor is groot.

  20. #20
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Hij is ook niet actief in zijn laatste partijen 1e ronde gaat het nog daarna is het gedaan.
    Mas conditie dingetje na het aanzetten van massa

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  22. #22
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Lieve leden, ik denk dat we moeten accepteren dat als je voor een dubbeltje geboren bent je nooit een kwartje zult worden.

    Struve heeft met echt super goede trainers getraind, maar meer zit er gewoon niet in.

    We moeten gewoon accepteren dat hij een SUPTOPPER is. En daar hoeft hij zich niet voor te schamen want dat is beter dan 95% van ons is 😉.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Hij heeft goede trainers gehad, maar niet zulke goede als hier posten

  24. #24
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Hij heeft goede trainers gehad, maar niet zulke goede als hier posten
    Nee hier zitten de beste trainers op! Wist je dat niet dan?

  25. #25
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Hij heeft goede trainers gehad, maar niet zulke goede als hier posten
    Vroeger kwamen hier nog wel eens professionele vechters op het forum. Toen ging het ook veel beter met de NLse vechtsportsuccessen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •