MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Rematch Jorina Baars vs Anissa Haddaoui - WFL?

    Jorina Baars vraagt op Facebook wie haar volgende tegenstander gaat worden.

    Lijkt mij de rematch tegen WFL kampioen Anissa Haddaoui
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Bron foto: World Fighting League
    WFL bevestigd rematch Jorina Baars vs Anissa Haddaoui

    Jul 24, 2018 Binnenkort gaat de droom van Jorina Baars in vervulling, Baars zal eindelijk weer eens een groot gevecht in eigen land vechten. De Bellator kampioene zal op 22 september in het Topsportcentrum Almere de zwaar beladen rematch tegen Anissa Haddaoui vechten.


    “Hoi Hoi, eindelijk!”, is haar eerste reactie op het nieuws. Want het stond al geruime tijd op haar verlanglijstje om weer eens voor eigen publiek de ring in te gaan. Volgens de organisatie van de World Fighting League is dit een gevecht waar heel kickboksminnend Nederland al zeven jaar op wacht, een superfight tussen twee A-klasse vrouwelijke vechters die op dit moment de wereldtop van het kickboksen domineren.

    Melvin Manhoef van de World Fighting League: “Dit is het moment van de waarheid! Het was één van de eerste A-partijen van Anissa toen in 2011 tegen Jorina vocht. Nu zijn zij allebei pro, extreem gegroeid en staan allebei in de top van hun carrière. Daarom is dit het moment van de waarheid, allebei al een tijd ongeslagen en beste dames van wereld op dit moment. Wie is echt de beste?!”

    Jorina Baars: “Ik kijk enorm uit naar deze partij. Ik denk dat Anissa een waardige tegenstandster is. Het wordt een beukpartij! En het is voor mij nog leuker dat ik eindelijk weer eens in Nederland kan vechten. Nu kunnen al mijn fans eindelijk mijn partij live bekijken zonder ver te hoeven reizen.”

    Annisa Haddaoui: “Deze partij moet er gewoon komen voor ons en voor alle kickboksfans! Dat Jorina ongeslagen is, dat maakt mij niet uit. Het gaat om de partij en niet om iemands record. Het is een mooie uitdaging voor beiden. De partij tussen Jorina en mij gaat komen. Tijd voor revanche!”

    In 2011 werd de eerste partij van Baars vs. Haddaoui vroegtijdig gestopt, omdat volgens de scheidsrechter de neus van Haddaoui gebroken was. Dit bleek achteraf niet het geval, toch werd de winst aan Baars toebedeeld. Na de partij heeft Haddaoui niet één kickbokspartij meer verloren. Ze werd zelfs twee keer WFL- kampioen (Superfight en Tournament) en als eerste Europese Kunlun kampioen, tot ze in 2017 volgens velen onterecht in China op punten verloor. Nu heeft zij haar pijlen gericht op Jorina Baars.

    Baars wordt gezien als één van de sterkste vrouwelijke kickboksers ooit. Ongeslagen en de enige vrouw die Cris Cyborg versloeg in Muay Thai. Ze vocht in april van dit jaar nog een partij voor Bellator in Boedapest met wederom winst. Sinds 2013 heeft Jorina niet meer in Nederland gevochten, wat deze partij extra bijzonder maakt voor Baars. Het is dus de hoogste tijd dat Baars en Haddaoui elkaar op Nederlandse bodem treffen voor deze spectaculaire rematch tijdens Spike presents: WFL Final 8. De Superfight is net zoals het Final 8-tournament te zien op zaterdag 22 september in TopSportCentrum Almere en vanaf 20.00 uur LIVE op Viacom-zender Spike.


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Go JOJO
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Leuke pot.
    Die Baars heb volgens mij nog nooit verloren.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Leuke pot.
    Die Baars heb volgens mij nog nooit verloren.
    Klopt, ze is nog ongeslagen. Mooie rematch

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Klopt, ze is nog ongeslagen. Mooie rematch
    Ja ze is onverslagen....ook tegen orinta...

    https://youtu.be/xkK4Q9gxFe8

  9. #9
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Hummm wat is het nou?
    Op die youtube video wint die andere dame, maar Baars haar Wiki geeft een win aan?
    (Nou is haar wiki natuurlijk door jan en alleman om te zetten)

    Is die uitslag omgezet?

  10. #10
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    Hummm wat is het nou?
    Op die youtube video wint die andere dame, maar Baars haar Wiki geeft een win aan?
    (Nou is haar wiki natuurlijk door jan en alleman om te zetten)

    Is die uitslag omgezet?

    kijk eens onder die video:

    "]Published on Oct 22, 2009"
    It's okay to be white

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •