MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 38 of 38
  1. #26
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Een one punch KO bij de vrouwen, das ook vrij uniek!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Het is wel stil op dit forum. Hier amper aandacht voor (niet eens een result topic).
    Opkomst van Till echt prachtig weer, verder even helemaal lens geslagen door Woodley, klasse overwinning!

  3. #28
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik moet het allemaal nog kijken. Begin september is altijd even drukte voor mij dus weinig tijd voor dit soort dingen. Ga Woodley-Till in ieder geval nog even kijken.

  4. #29
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Ik baal echt van deze uitkomst. Maar zie Till nog wel kampioen worden. Ik zie Colby wel winnen van Woodley, maar denk dat Till het weer van Colby zou gaan winnen.
    Maar op dit moment heeft Woodley wel goede zaken gedaan en als hij nu ook niet meer zo veel gaat zeuren dan krijgt hij nu wat meer support...

  5. #30
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Colby winnen van Woodley? Lijkt me sterk.

  6. #31
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    kruikenstad/Tilburg
    Posts
    296
    vCash
    164934

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Colby winnen van Woodley? Lijkt me sterk.
    weet niet wat je daar zeg,maar colby was laatst behoorlijk impressive!

  7. #32
    Join Date
    May 2016
    Posts
    142
    vCash
    121500

    Default

    weet niet wat je daar zeg,maar colby was laatst behoorlijk impressive!
    Heb jij dan Woodley wel gezien? Colby deed het aardig, maar volgens mij heeft hij geen schijn van kans tegen Woodley.

  8. #33
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Ik denk ook wel dat Colby zich tegen woodley naar een overwinning kan Grinden. Gaat super lelijk worden, (Zoals bijna altijd bij Covington) maar hij kan het wel redden

  9. #34
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Superstick View Post
    Heb jij dan Woodley wel gezien? Colby deed het aardig, maar volgens mij heeft hij geen schijn van kans tegen Woodley.
    Omdat Woodley nu een keer een dominante win heeft en een finish moeten we nie net alsof doen dat hij Jezus is. Kom op ff realistisch blijven.

  10. #35
    Join Date
    May 2016
    Posts
    142
    vCash
    121500

    Default

    Omdat Woodley nu een keer een dominante win heeft en een finish moeten we nie net alsof doen dat hij Jezus is. Kom op ff realistisch blijven.
    Kijk gewoon naar het lijstje met tegenstanders dat Covington heeft verslagen en dan naar het lijstje van Woodley. Dan is het tweede lijstje een stuk indrukwekkender. Het enige dat in het voordeel spreekt van Covington is zijn leeftijd, maar ik heb niet de indruk dat Woodley al minder aan het worden is.

  11. #36
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Superstick View Post
    Kijk gewoon naar het lijstje met tegenstanders dat Covington heeft verslagen en dan naar het lijstje van Woodley. Dan is het tweede lijstje een stuk indrukwekkender. Het enige dat in het voordeel spreekt van Covington is zijn leeftijd, maar ik heb niet de indruk dat Woodley al minder aan het worden is.
    2X
    Only on mixfight

  12. #37
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    kruikenstad/Tilburg
    Posts
    296
    vCash
    164934

    Default

    Quote Originally Posted by Superstick View Post
    Heb jij dan Woodley wel gezien? Colby deed het aardig, maar volgens mij heeft hij geen schijn van kans tegen Woodley.
    klopt! woodley was deze keer wel explosief maar kijk die twee partijen tegen wonderboy eens terug heb jij die dan wel gezien?nou nou was bijna in slaap gevallen of vind jij dat wel indrukwekkend?

  13. #38
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    kruikenstad/Tilburg
    Posts
    296
    vCash
    164934

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Omdat Woodley nu een keer een dominante win heeft en een finish moeten we nie net alsof doen dat hij Jezus is. Kom op ff realistisch blijven.
    x2 en weet ik niet hoe lang zijn titel niet verdedigd

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •