MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 14 of 17 FirstFirst ... 41011121314151617 LastLast
Results 326 to 350 of 407
  1. #326
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Zeker is conor ook fout maar we moeten nu niet net alsof doen dat deze “brother” van khabib met een vredige oplossing die kooi over probeerde te klimmen want dat is gewoon onzin.
    Hier ga je dus te ver. Je kan niet in iemands hart kijken wat zijn intentie was. Hij kon toch ook gewoon Khabib wegtrekken? Is dat een onrealistische theorie?

    Dit soort dingen wordt telkens gebruikt om de acties van Conor te downplayen, en hij komt er telkens mee weg! Eindelijk trek iemand een grens aan dit soort respectloos tuig. Goeie statement van Khabib waardoor UFC voor een dilemma nu staat.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #327
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik zit niet zo in de trashtalk maar is het bij de notoire trashtalkers zoals Ali en in deze sport Sonnen en Bisping niet altijd zo geweest dat het op de man werd gespeeld maar wel binnen de sport ? En dat McGregor het als eerste er buiten trekt ? Of heb ik dat mis ?

  3. #328
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dus je vind het belachelijk dat Khabib over de ring klimt en iemand aanvalt en je vind het oké dat Conor iemand van de rand van de kooi slaat ?
    Raar verhaal?? Dit is een beetje raar antwoord brompotje.
    Ik schrijf toch dat conor ook fout is? Of heb je poep in je ogen?
    Last edited by Suplex; 11-10-2018 at 21:49.

  4. #329
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Hier ga je dus te ver. Je kan niet in iemands hart kijken wat zijn intentie was. Hij kon toch ook gewoon Khabib wegtrekken? Is dat een onrealistische theorie?

    Dit soort dingen wordt telkens gebruikt om de acties van Conor te downplayen, en hij komt er telkens mee weg! Eindelijk trek iemand een grens aan dit soort respectloos tuig. Goeie statement van Khabib waardoor UFC voor een dilemma nu staat.

    Dat laatste waag ik te betwijfelen.

    Je denkt toch niet dat de UFC bibbert voor de grote Khabib?

    Beetje het Badr-effect dat Khabib teweegbrengt. Bepaalde mensen verliezen alle objectiviteit, zal wel een cultureel dingetje zijn.

  5. #330
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Nu de PPV uitslagen binnen zijn zullen ze zeker jagen op Khabib vs Conor 2. Geld bepaald hun handelingen helaas, etiquettes en eerlijkheid zal het daarvan verliezen. Dus nu heeft Khabib wel een soort troef in handen om een rematch onmogelijk te maken.

  6. #331
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Dat laatste waag ik te betwijfelen.

    Je denkt toch niet dat de UFC bibbert voor de grote Khabib?

    Beetje het Badr-effect dat Khabib teweegbrengt. Bepaalde mensen verliezen alle objectiviteit, zal wel een cultureel dingetje zijn.
    Ik denk dat als de UFC zich nu principieel gaat opstellen en Khabib eruit flikkert dan krijgen ze een enorme shitstorm over zich heen.
    Daarnaast is Khabib tegen wil en dank ineens een enorme publiekstrekker geworden. Iedereen gaat kijken naar zijn volgende partij.
    Dus bibberen nee, maar dit is wel dikke reclame.

    Daarnaast vind ik het prima dat Khabib dit deed want nu ligt er wel een grens hoever je kunt gaan in de build-up van een partij. Jammer dat het Khabib is want deze divisie is met hem leuker dan zonder.

  7. #332
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    En dat wordt alleen maar meer met een rematch. Het is eigenlijk zielig maar dit trekt de aandacht van veel mensen die de UFC nog niet volgen. Het zou me niks verbazen als een rematch voor bijna 3 miljoen ppv's zorgt.

    Wat zou de PVV verdeling zijn? 80% Conor en 20% Khabib?

    Khabib moet in zijn handen knijpen dat hij zoveel pieken in 1 keer heeft verdient.
    Als hij nou tegen Tony moet dan komt de PVV nog niet boven de half miljoen gok ik.

    We (de 2.4 Miljoen PPV buys) kijken alleen maar omdat het Conor is en hoe hij de fight verkoopt. Stel dat Conor net zo dominant was Might Mouse en ook net zo zijn gevechten zou promoten als Might Mouse. Het zou ons geen zak schelen.

    Khabib moet daarnaast eens een beetje uit zijn slachtoffer complex kruipen. dat ge-ja-maar gedoe is niet echt bevorderlijk.

  8. #333
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik denk dat als de UFC zich nu principieel gaat opstellen en Khabib eruit flikkert dan krijgen ze een enorme shitstorm over zich heen.
    Daarnaast is Khabib tegen wil en dank ineens een enorme publiekstrekker geworden. Iedereen gaat kijken naar zijn volgende partij.
    Dus bibberen nee, maar dit is wel dikke reclame.

    Daarnaast vind ik het prima dat Khabib dit deed want nu ligt er wel een grens hoever je kunt gaan in de build-up van een partij. Jammer dat het Khabib is want deze divisie is met hem leuker dan zonder.

    Khabib die de grens trekt door iemand op z'n bek te timmeren.



    Zit je aan de medicijnen of zoiets?!

  9. #334
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Nu de PPV uitslagen binnen zijn zullen ze zeker jagen op Khabib vs Conor 2. Geld bepaald hun handelingen helaas, etiquettes en eerlijkheid zal het daarvan verliezen. Dus nu heeft Khabib wel een soort troef in handen om een rematch onmogelijk te maken.

    Je stelt je nogal kritisch op waar het de UFC betreft.

    Ik denk dat de UFC een toonbeeld van etiquette en eerlijkheid is als je ze afsteekt ten opzichte van Khabib's held Kadyrov.

  10. #335
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Je stelt je nogal kritisch op waar het de UFC betreft.

    Ik denk dat de UFC een toonbeeld van etiquette en eerlijkheid is als je ze afsteekt ten opzichte van Khabib's held Kadyrov.
    Over Kadyrov gesproken, (off topic) ik zag dat Spong ook vrolijk met hem aan het poseren en hem aan het verheerlijken was. Valt me tegen van hem

  11. #336
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Via Instagram bedankte Tyrone Spong president Kadyrov van Tsjetsjenië voor zijn gastvrijheid tijdens zijn verblijf in het land. Echter was aan de reacties te zien, dat niet iedereen blij was met het bezoek wat Spong bracht aan het land.

    Op Instagram meldt Spong: “Dank President Kadyrov voor de gastvrijheid en een goede behandeling zoals altijd, uw steun aan uw atleten en land wat staat voor discipline, respect, toewijding, vastberadenheid, eenheid om er maar een paar te noemen.”

    Dat het bezoek van Spong aan Tsjetsjenië en haar president in het verkeerde keelgat schoot van enkele volgers bleek uit een aantal reacties. Zo meldt een volger: “Jammer deze meneer in dat vreselijke land, heeft vreselijke dingen op zijn geweten, daarheen ok maar bedanken en dan doen alsof het goede mensen zijn. “

    “Are you that hard up for cash that you need to tongue the balls of a vile dictator? Sold your soul to the devil. “

    Steunbetuiging
    Toch kreeg Spong ook steun van enkele fans: “i bet all these hypcrites commenting would’ve been singing a different tune had you taken a pic with, Bush, Clinton, Obama, Theresa May, Justin Treadou or any of these monsters who have made 10’s of millions in profit for their themselves and billions for their Corp masters in their insane, illegal and immoral wars on other indept nations. So dont pay attention to their views.”

    “Much love and respect bro. It‘s so shameful that people think kadyrov is a hortible person, people getting brainwashed from the media. “

    Kadyrov staat bekend om zijn generositeit naar de atleten in zijn land, hij is zelf een actief beoefenaar van vechtsport en organiseert grote toernooien in het land onder de naam Akhmat. Grote internationale namen uit de vechtsport zijn kind aan huis bij Kadyrov, ook Nederlandse vechters zijn vaak genodigd om de toernooien bij te wonen.

    Beloning
    De Akhmat vechters in de stal van Kadyrov hebben overigens niets te klagen. Eerder dit jaar kregen een groot aantal van deze vechters een nieuwe Mercedes cadeau. Naast grote geldprijzen ontvangen de vechters als zij hun wedstrijden winnen exorbitante prijzen zoals dure auto’s en huizen.

    Toch wordt Kadyrov door velen als omstreden gezien door de strenge wetten in het land, echter lijkt men zich daar in Tsjetsjenië weinig van aan te trekken en draagt men de president op handen
    Bron:

    https://www.vechtsportinfo.nl/nieuws...k-tsjetsjenie/

    Die Kadyrov sponsort een hoop bekende vechters met zijn Akhmat Fight. Ik zou het ook gedaan hebben als ik prof vechter was geweest, een seminartje geven, even stoer op de foto poseren met Kadyrov en zijn matties af en toe wedstrijd pakken in een volle stadion. Makkelijk veel geld binnenharken.
    Last edited by Eindbaas; 12-10-2018 at 03:09.

  12. #337
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post

    Ik zou het ook gedaan hebben als ik prof vechter was geweest, een seminartje geven, even stoer op de foto poseren met Kadyrov en zijn matties af en toe wedstrijd pakken in een volle stadion. Makkelijk veel geld binnenharken.

    Ik niet.

  13. #338
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Ik niet.
    makkelijk praten

  14. #339
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Hier ga je dus te ver. Je kan niet in iemands hart kijken wat zijn intentie was. Hij kon toch ook gewoon Khabib wegtrekken? Is dat een onrealistische theorie?

    Dit soort dingen wordt telkens gebruikt om de acties van Conor te downplayen, en hij komt er telkens mee weg! Eindelijk trek iemand een grens aan dit soort respectloos tuig. Goeie statement van Khabib waardoor UFC voor een dilemma nu staat.
    Hij hoort niet thuis in die kooi. Dus zijn intentie maakt niet uit. Chael Sonnen heeft het heel mooi samengevat.
    Conor was waar hij moest zijn. In die kooi. Die andere had niks te zoeken daar. En als je tijdens zo een massale vechtpartij iemand van de tegenpartij binnen armlengte hebt maakt het niet uit wie de eerste stoot geeft, je hebt het recht om je te verdedigen.

  15. #340
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Hoorn
    Posts
    14
    vCash
    60812

    Default

    https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=ARAT9HQY6e4

    Leuke podcast van Joe Rogan en Conor's coach.
    When nothing goes right, go left.

  16. #341
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    213
    vCash
    160677

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik zit niet zo in de trashtalk maar is het bij de notoire trashtalkers zoals Ali en in deze sport Sonnen en Bisping niet altijd zo geweest dat het op de man werd gespeeld maar wel binnen de sport ? En dat McGregor het als eerste er buiten trekt ? Of heb ik dat mis ?
    Denk dat je helemaal gelijk hebt. En niet als eerste, maar hij heeft het toch ook niet nodig? En Dana W(WF)hite mag zelf ook wel eens eerder een grens trekken, dan escaleert het ook niet.

    En iedereen die iets positiefs over meneer Kadyrov kan melden is niet goed bij zijn hoofd....

  17. #342
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    En iedereen die iets positiefs over meneer Kadyrov kan melden is niet goed bij zijn hoofd....[/QUOTE]Hij houd van mma.

  18. #343
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    En iedereen die iets positiefs over meneer Kadyrov kan melden is niet goed bij zijn hoofd....
    Hij houd van mma.[/QUOTE]

    Gauw tevreden zeg

  19. #344
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Hij houd van mma.
    Gauw tevreden zeg[/QUOTE]

    Hij heeft een toffe baard

  20. #345
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    hij heeft veel volgers op instagram

  21. #346
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Toch wordt Kadyrov door velen als omstreden gezien door de strenge wetten in het land, echter lijkt men zich daar in Tsjetsjenië weinig van aan te trekken en draagt men de president op handen n.
    Haha ja gek hč , geloof niet dat er iemand is die zich daar durft uit te spreken dat ze het niet eens zijn met meneer Kadyrov.

  22. #347
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Hij hoort niet thuis in die kooi. Dus zijn intentie maakt niet uit. Chael Sonnen heeft het heel mooi samengevat.
    So what dat hij niet in de kooi hoort? Dus mag je een burger die jou niet aanvalt, niet van plan is om jou aan te vallen, gewoon voorbij je gaat zonder dat hij naar je kijkt een laffe suckerpunch geven, slechts omdát hij niet in de kooi hoort? Grappig

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    En als je tijdens zo een massale vechtpartij iemand van de tegenpartij binnen armlengte hebt maakt het niet uit wie de eerste stoot geeft, je hebt het recht om je te verdedigen.
    Die vechtpartij was buiten. Binnen de kooi was er helemaal niks aan de hand totdat Conor ineens een hoek uitdeelt en daarmee een tweede vechtpartij start.

    Volgens mij is het allemaal niet zo moeilijk. Khabib start vechtpartij 1 en Conor start vehtpartij 2.

  23. #348
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post

    Volgens mij is het allemaal niet zo moeilijk. Khabib start vechtpartij 1 en Conor start vehtpartij 2.

    Khabib is verantwoordelijk voor beide vechtpartijen.
    Vechtpartij 2 is een gevolg van vechtpartij 1. Als vechtpartij 1 niet was begonnen door khabib had vechtpartij 2 er niet geweest

  24. #349
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Zo werkt het rechtsysteem niet

  25. #350
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Khabib is verantwoordelijk voor beide vechtpartijen.
    Vechtpartij 2 is een gevolg van vechtpartij 1. Als vechtpartij 1 niet was begonnen door khabib had vechtpartij 2 er niet geweest
    Vechtpartij 2 is géén gevolg van vechtpartij 1. Als Conor niet die totaal onnodige hoek uitdeelde dan was er überhaupt geen tweede vechtpartij!

    Waarom is het zo moeilijk voor vele Conorfans om te zeggen dat zowel Khabib als Conor fout waren? Ik proef van hen (en van wat MMA media) een downplayen van hoe wij naar Conor en zijn team kijken en hoe we die moeten bestraffen. Die Lobov is ook nooit door de UFC bestraft.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •