MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 9 of 17 FirstFirst ... 5678910111213 ... LastLast
Results 201 to 225 of 407
  1. #201
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by dennisyzf View Post
    McG ziet er erg rustig, bijna ongefocussed uit😲
    Niet zo erg als bij Diaz 1, toch?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #202
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Superstick View Post
    Niet zo erg als bij Diaz 1, toch?
    Khabib oogt wat zenuwachtig....
    Beiden heb ik op het eerste gezicht wel eens scherper gezien

  3. #203
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Bah, wat een schandalig einde!

  4. #204
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Was ook wel een beetje te verwachten. Denk dat er nog wel wat problemen gaan komen in las Vegas tussen de ieren en Russen.

    Khabib gewoon heel dominant staand had mcgregor nix in te brengen het was juist mcgregor die moeite had de afstand te overbruggen.

    Dat had niemand voorspeld denk ik.

    Zit nog maar 1 ding op Ferguson vs Khabib!

  5. #205
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Khabib kwam ijzersterk en domineerde elke ronde volledig! Mc Gregor was niet opgewassen tegen Khabib. Geen schijn van kans gewoon!

  6. #206
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Karma is een bitch.

    Die busaanval is 200x als promo gebruikt en nu janken om deze actie. Bedreigen dat als Khabib afzegt dat hij niet veilig is etc.

    Ik denk dat Conor met rillingen naar zijn hotel wordt gebracht haha. Khabib the real deal.

  7. #207
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Schorsen die idioot. En de titel afpakken. Stelletje mongolen.

  8. #208
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    het is gevaarlijk Las Vegas vannacht

  9. #209
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Wat een monster die Khabib. Over die acties erna kan je zeggen wat je wil maar het is wel een koekje van eigen deeg zeg maar.
    Benieuwd of McGregor ooit nog terugkomt, hij is wel even klaar denk ik, of ze zetten hem tegen Diaz voor de 165 belt.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  10. #210
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Kebab en zijn team bewijzen alle vooroordelen weer waar met hun gedrag. Als je zo dominant wint hoe ziellig ben je dan om alles weg te gooien? Waarschijnlijk een shorsing van zijn titel en flinke boetes.

  11. #211
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Kebab en zijn team bewijzen alle vooroordelen weer waar met hun gedrag. Als je zo dominant wint hoe ziellig ben je dan om alles weg te gooien? Waarschijnlijk een shorsing van zijn titel en flinke boetes.
    Wat kan jij ongelofelijk dom overkomen. Echt niet te doen. Ik denk dat overige uitleg overbodig is.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  12. #212
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Kebab en zijn team bewijzen alle vooroordelen weer waar met hun gedrag. Als je zo dominant wint hoe ziellig ben je dan om alles weg te gooien? Waarschijnlijk een shorsing van zijn titel en flinke boetes.
    Dit was emotie
    Die busactie
    Disrespect naar zijn team en zijn geloof vooraf
    Door conor

  13. #213
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Wat kan jij ongelofelijk dom overkomen. Echt niet te doen. Ik denk dat overige uitleg overbodig is.
    +1

  14. #214
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Wat een monster die Khabib. Over die acties erna kan je zeggen wat je wil maar het is wel een koekje van eigen deeg zeg maar.
    Benieuwd of McGregor ooit nog terugkomt, hij is wel even klaar denk ik, of ze zetten hem tegen Diaz voor de 165 belt.
    X2

  15. #215
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Leg het eens uit. Ik ben benieuwd.

  16. #216
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by A-team View Post
    Leg het eens uit. Ik ben benieuwd.
    Ik neem aan dat je op mij doelt, dus bij deze:
    Conor en zijn team hebben: De bus aangevallen, 15 tegen 1 ofzo, de vader van Khabib beledigd, de religie beledigd (maar t15 ziet niet in wat daar verkeerd aan is), hem bedreigd, gister de handen niet thuis gehouden bij de weging, maanden lang lopen zieken.

    Khabib heeft Danis aangevallen en een van zn vriendjes heeft Conor aangevallen.

    Dom gelul over vooroordelen, schorsen en weet ik veel wat is volkomen selectief en als je dat niet ziet ben je niet bijster intelligent.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  17. #217
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Ik neem aan dat je op mij doelt, dus bij deze:
    Conor en zijn team hebben: De bus aangevallen, 15 tegen 1 ofzo, de vader van Khabib beledigd, de religie beledigd (maar t15 ziet niet in wat daar verkeerd aan is), hem bedreigd, gister de handen niet thuis gehouden bij de weging, maanden lang lopen zieken.



    Khabib heeft Danis aangevallen en een van zn vriendjes heeft Conor aangevallen.

    Dom gelul over vooroordelen, schorsen en weet ik veel wat is volkomen selectief en als je dat niet ziet ben je niet bijster intelligent.

    Dus als iemand een andere mening heeft dan is die volgens jou niet intelligent. Het is duidelijk dan waarom jij die mening dan hebt over het voorval. Jij bent net zo’n idioot.

  18. #218
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by A-team View Post
    Dus als iemand een andere mening heeft dan is die volgens jou niet intelligent. Het is duidelijk dan waarom jij die mening dan hebt over het voorval. Jij bent net zo’n idioot.
    Hij geeft toch geen mening? Hij doet aannames en geeft een ''bevestiging'' van vooroordelen. Denk dat we toch niet uit deze discussie gaan komen en laten we dat ook niet proberen. Fijne dag!
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  19. #219
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Hij geeft toch geen mening? Hij doet aannames en geeft een ''bevestiging'' van vooroordelen. Denk dat we toch niet uit deze discussie gaan komen en laten we dat ook niet proberen. Fijne dag!
    Jij ook een fijne dag!

  20. #220
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Khabib flikt het weer, wat een monster. Heeft alle Conor fans de mond gesnoerd 27-0

  21. #221
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default



    Conor, Khabib, Ferguson en Dana zijn nog niet geweest!
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  22. #222
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Wat kan jij ongelofelijk dom overkomen. Echt niet te doen. Ik denk dat overige uitleg overbodig is.
    +2

  23. #223
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    WAR Khabib! Weddenschap gewonnen. Wel jammer wat er daarna gebeurde, maar McGregor en zijn hooligans zijn er mee begonnen met constant uitlokken, beledigen. Leuk om een gevecht op te hypen maar er moet ook wel een grens zijn. Want uiteindelijk krijg je dit soort taferelen na een wedstrijd.

  24. #224
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    et is dikke prima dat Khabib dat deed. Conor is uitstekend in het hypen van partijen maar gaat daarbij veel en veel te ver. Die bus-actie was het ultieme dieptepunt en Dana staat er lachend bij. Tot nu toe is alles altijd pais en vree na de partij maar Khabib doet er niet aan mee en hij heeft gelijk. Conor is hier even van zijn apenrots geflikkerd. Ik vind de commentatoren dan ook behoorlijk hypocriet en als Khabib een boete krijgt van de UFC ipv een schouderklopje van Dana dan moet hij zijn spullen pakken en naar Bellator verhuizen.

    En nog hele dikke complimenten voor Khabib ook dat hij dat tot na de wedstrijd kon bewaren.

    Bij de volgende tegen Diaz zal Conor wel wat normaler doen want de Diaz brothers zijn wel geïnspireerd door dit denk ik.

    Oh ja; en nou allemaal gewoon weer normaal doen en komen om te knokken.
    Last edited by Bromios; 07-10-2018 at 11:45. Reason: iets vergeten

  25. #225
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    1. Wat een pot.
    2. Ik had gelijk
    3. Als je iemand maanden uitdaagt, dan gebeuren deze dingen.

    IK vind wel dat Dana en zijn crew meer had mogen anticiperen, en vooruit denken, op de komende acties.
    Iets met de juiste mensen op de juiste plekken neerzetten. Dus Dana moet niet lopen janken achteraf.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •