MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 12 of 17 FirstFirst ... 28910111213141516 ... LastLast
Results 276 to 300 of 407
  1. #276
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    DUS???!!??!!?!
    Khabib is gekwetst en kan dan maar zo even over het hek springen en wat gaan rossen? .
    Heb ik dat gezegd? TIP: zie mijn post erboven
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #277
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Volgens kavanagh riep conor gelijk na de wedstrijd om een rematch en dat hij het nergens anders over heeft. Dana White bevestigd dat hij een rematch heeft gevraagd .
    Dus dat zal het wel worden dan.

  3. #278
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Wat kan jij ongelofelijk dom overkomen. Echt niet te doen. Ik denk dat overige uitleg overbodig is.
    X2

  4. #279
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Moet jij nou altijd religie erbij halen als reden? Vermoeiend man. Ga lekker een dagje uit of zo. Even met je neus uit je muffe rukbunker
    X2

  5. #280
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Ik kwam na lange tijd even kijken. Maar ik zie dat die T15 nog steeds gewoon actief is met zijn PVV comments.
    Was weer even leuk om even de comments te lezen.
    Wat khabib deed kan niet.
    Connor heeft het wel uitgelokt. Als je over ouders begint zullen 7 van de 10 niet westerse vechters je aanvallen, simpel.
    Connor die het grote slachtoffer lijkt van dit gebeuren. Is wel degelijk de man die de eerste klap na het gevecht in de ring uitdeelde (toen hij khabib achterna ging sloeg hij de broer van khabib 2x) en daarom werd Connor aangevallen omdat de gene die hij geslagen had werd tegengehouden.
    Dus khabib en Connor hebben beide geslagen waar dat niet mocht.
    Ik denk dat Connor daarom ook geen aangifte wilt doen.
    Dillen Denis gun ik die klappen. Kijken of hij wel aangifte gaat doen..

    Verder vond ik het echt gaat dat Connor na ronde 3 tegen Khabib zei “its Just business” dat was echt gaar en leek bijna om een verzoek om genade.
    Khabib heeft die man vernederd zoals voorspeld en verwacht.
    Ben benieuw wat de volgende match wordt voor Khabib, Toni en Connor.

    Zal me niks verbazen dat ze khabib lang schorsen en dus strippen. Fergusson en Connor laten vechten voor de belt of intermbelt en khabib dan tegen de winnaar van die pot.
    En dan hoopt de UFC uiteraard dat Connor wint van Tony.

  6. #281
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Volgens kavanagh riep conor gelijk na de wedstrijd om een rematch en dat hij het nergens anders over heeft. Dana White bevestigd dat hij een rematch heeft gevraagd .
    Dus dat zal het wel worden dan.

    Na zo’n pak slaag verdient niemand een rematch.
    Maar ja....$$$$$$$$

  7. #282
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    De NSAC is een zaak begonnen tegen zowel Kabib als Conor.

  8. #283
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    http://www.espn.com/mma/story/_/id/2...mpression=true

    Gelukkig. Nu komt de UFC in een moeilijke beslissing terecht want gaan ook zij serieuze boetes opleggen aan Conor zoals ze willen doen met Khabib? Ik schat in: NOOIT. Dus vanwege die reden zal ik niet verwachten dat Khabib een serieuze boete zal krijgen vd UFC.

  9. #284
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Ze gaan Khabib helemaal niks doen. Hooguit een schorsing van max 1 jaar. Aangezien hij toch maar 1 gevecht per jaar draait ofzo zal de schorsing niks in de weg zitten. Dana doet alsof dit allemaal heel erg is, maar hij is de uiteindelijke winnaar. Gratis publiciteit en ja zelfs negatieve publiciteit is publiciteit, gratis en wel. Een rematch tegen Conor is dus ook totaal niet interessant. Het niveau was gewoon te groot. Khabib deed wat hij beloofde en heeft laten zien dat hij oppermachtig was. Dana kan zogenaamd heel ‘disappointed’ zijn, maar dat is één en al gefake! Hij kan gewoon niet om Khabib heen.

    Tijdens de persconferentie whisky promoten?! Dat is echt not done! Sport met alcohol vermengen. Dana doet alles voor geld en zal zelfs de beelden van hetgeen gebeurd is vooral gaan gebruiken om een rematch te verkopen.

    Dit is gewoon keiharde business, sport is slechts een bijzaak!

  10. #285
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by MoCCino View Post
    Ze gaan Khabib helemaal niks doen. Hooguit een schorsing van max 1 jaar. Aangezien hij toch maar 1 gevecht per jaar draait ofzo zal de schorsing niks in de weg zitten. Dana doet alsof dit allemaal heel erg is, maar hij is de uiteindelijke winnaar. Gratis publiciteit en ja zelfs negatieve publiciteit is publiciteit, gratis en wel. Een rematch tegen Conor is dus ook totaal niet interessant. Het niveau was gewoon te groot. Khabib deed wat hij beloofde en heeft laten zien dat hij oppermachtig was. Dana kan zogenaamd heel ‘disappointed’ zijn, maar dat is één en al gefake! Hij kan gewoon niet om Khabib heen.

    Tijdens de persconferentie whisky promoten?! Dat is echt not done! Sport met alcohol vermengen. Dana doet alles voor geld en zal zelfs de beelden van hetgeen gebeurd is vooral gaan gebruiken om een rematch te verkopen.

    Dit is gewoon keiharde business, sport is slechts een bijzaak!
    naast de Proper 12 whisky stond er ook een wodka en biermerk in die octagon.

  11. #286
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default



    Zeer goede analyse

  12. #287
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by MoCCino View Post
    Ze gaan Khabib helemaal niks doen. Hooguit een schorsing van max 1 jaar. Aangezien hij toch maar 1 gevecht per jaar draait ofzo zal de schorsing niks in de weg zitten.
    Gewoon 5 partijen in 2 jaar gedraaid, is niet zoveel mis mee toch?
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  13. #288
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MoCCino View Post
    Aangezien hij toch maar 1 gevecht per jaar draait ofzo zal de schorsing niks in de weg zitten.
    Dit was Khabibs 3e gevecht in 9 maanden tijd. Desondanks denk ik dat een lange schorsing Dana heel goed uit zo komen.

    Quote Originally Posted by MoCCino View Post
    Tijdens de persconferentie whisky promoten?! Dat is echt not done! Sport met alcohol vermengen. Dana doet alles voor geld en zal zelfs de beelden van hetgeen gebeurd is vooral gaan gebruiken om een rematch te verkopen.
    Tjah..it's all about the benjamins. Fight business is money business.

  14. #289
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    De NSAC is een zaak begonnen tegen zowel Kabib als Conor.
    Volgens mij heeft conor wel een probleem nu , die had nog een voorwaardelijke straf nav het bus incident als ze daarbij nog de persconferentie optellen tegen diaz dat hij die blikken gooit is hij er verloopig nog niet.

    Jammer dat de act van Conor zo uit de hand is gelopen. Eerst was hij echt gevat slim en grappig tijdens persconferenties en in zijn trash talk.

  15. #290
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Ik kwam na lange tijd even kijken. Maar ik zie dat die T15 nog steeds gewoon actief is met zijn PVV comments.
    Was weer even leuk om even de comments te lezen.
    Wat khabib deed kan niet.
    Connor heeft het wel uitgelokt. Als je over ouders begint zullen 7 van de 10 niet westerse vechters je aanvallen, simpel.
    Connor die het grote slachtoffer lijkt van dit gebeuren. Is wel degelijk de man die de eerste klap na het gevecht in de ring uitdeelde (toen hij khabib achterna ging sloeg hij de broer van khabib 2x) en daarom werd Connor aangevallen omdat de gene die hij geslagen had werd tegengehouden.
    Dus khabib en Connor hebben beide geslagen waar dat niet mocht.
    Ik denk dat Connor daarom ook geen aangifte wilt doen.
    Dillen Denis gun ik die klappen. Kijken of hij wel aangifte gaat doen..

    Verder vond ik het echt gaat dat Connor na ronde 3 tegen Khabib zei “its Just business” dat was echt gaar en leek bijna om een verzoek om genade.
    Khabib heeft die man vernederd zoals voorspeld en verwacht.
    Ben benieuw wat de volgende match wordt voor Khabib, Toni en Connor.

    Zal me niks verbazen dat ze khabib lang schorsen en dus strippen. Fergusson en Connor laten vechten voor de belt of intermbelt en khabib dan tegen de winnaar van die pot.
    En dan hoopt de UFC uiteraard dat Connor wint van Tony.
    Ik denk dat je met "niet westers" iets anders bedoelt.

    Eskimo's hebben hier geen last van.

  16. #291
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Bravo KHABIB! Is niet ok wat hij na zijn zwaar verdiende overwinning heeft gedaan maar ik wil het liever over de game hebben.
    Khabib domineerde vanaf het begin en ohhhh wat was ronde 2 vernederend voor Conor! He wantedddd 2 change his face 4 realllll! 3e ronde staand kwam Khabib totaal niet in de problemen. 4e ronde afgemaakt. Prachtige vechter en Conor mag voorlopig achterin de rij sluiten. Looser.

  17. #292
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Volgens mij heeft conor wel een probleem nu , die had nog een voorwaardelijke straf nav het bus incident als ze daarbij nog de persconferentie optellen tegen diaz dat hij die blikken gooit is hij er verloopig nog niet.

    Jammer dat de act van Conor zo uit de hand is gelopen. Eerst was hij echt gevat slim en grappig tijdens persconferenties en in zijn trash talk.
    Idd, hij weet niet van stoppen. Er was een periode dat ik het allemaal nog wel grappig vond maar de laatste persconferentie was echt te.

    Ben benieuwd wat de straffen gaan zijn. Ook al is het een lul tegenwoordig en heeft Khabib hem redelijk gedomineerd, zijn partijen zijn vermakelijk en hij doet mooie dingen in de octagon.

  18. #293
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    CONOR MCGREGOR
    TEAMMATE CALLED KHABIB ...
    'F**KING MUSLIM RAT'

    https://www.google.co.uk/amp/amp.tmz...is-muslim-rat/
    ------------

    Respectloos tuig die Conor en Danis. Dit versterkt alleen maar de hypocrisie en de dubbele maat van bepaalde media. Brendan Schaub zei het ook in zn podcast, dat er niet eerlijk wordt gehandeld in het portretteren van Khabib.

  19. #294
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Je zou toch denken dat ringside security hier ook wat aan zou moeten doen toch ? Hij is toch 1 van de coaches naast de ring ? Ik weet niet wat daar de regels voor zijn maar racistische praat hoort niet lijkt me. De UFC heeft dit knap uit de hand laten lopen. Conor en zijn entourage zijn vergeten dat het een act was en zijn hun gangster act zelf gaan geloven. Triest.

  20. #295
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    253
    vCash
    89460

    Default Conor McGregor vs. Khabib Nurmagomedov (UFC 229 Gracie Breakdown)


  21. #296
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Er komen steeds meer filmpjes vrij met wat de heren tijdens de partij tegen elkaar zeiden, ik vind zelf dit wel een mooie:
    https://www.instagram.com/p/BosU79dg...=15a6yqfi4lvhn

    Wat een machtsvertoon achteraf gezien...
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  22. #297
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Er komen steeds meer filmpjes vrij met wat de heren tijdens de partij tegen elkaar zeiden, ik vind zelf dit wel een mooie:
    https://www.instagram.com/p/BosU79dg...=15a6yqfi4lvhn

    Wat een machtsvertoon achteraf gezien...
    Whahaha. Hij was echt boos. Conor toch in zijn hoofd gekropen. Nog knap dat hij er niet zoals Aldo in vloog dan.

    Geeft Conor wel een kans voor de rematch. Minder boze Khabib slaat vast minder hard.

  23. #298
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    CONOR MCGREGORTEAMMATE CALLED KHABIB ...'F**KING MUSLIM RAT'https://www.google.co.uk/amp/amp.tmz...is-muslim-rat/------------Respectloos tuig die Conor en Danis. Dit versterkt alleen maar de hypocrisie en de dubbele maat van bepaalde media. Brendan Schaub zei het ook in zn podcast, dat er niet eerlijk wordt gehandeld in het portretteren van Khabib.
    En TMZ is je bewijs? Je bent vrij makkelijk te overtuigen zolang khabib wordt neergezet als een zielige slachtoffertje.En als je constant je religie in het openbaar verheerlijkt moet je ook niet huilen als het dan wordt bekritiseerd(wordt ook gedaan met bijv. christenen maar dat wordt dan weer niet gezien als "racisme"). Vooral niet voor zo'n neppe, schijnheilige figuur als hem.
    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Je zou toch denken dat ringside security hier ook wat aan zou moeten doen toch ? Hij is toch 1 van de coaches naast de ring ? Ik weet niet wat daar de regels voor zijn maar racistische praat hoort niet lijkt me. De UFC heeft dit knap uit de hand laten lopen. Conor en zijn entourage zijn vergeten dat het een act was en zijn hun gangster act zelf gaan geloven. Triest.
    Nog een democraat die een religie als ras ziet. We hebben een paar echte gediplomeerde UT'ers hier.

  24. #299
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Conor is gewoon een 4chan troll en iedereen gaat er met boter en suiker in.

  25. #300
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Je zou toch denken dat ringside security hier ook wat aan zou moeten doen toch ? Hij is toch 1 van de coaches naast de ring ? Ik weet niet wat daar de regels voor zijn maar racistische praat hoort niet lijkt me. De UFC heeft dit knap uit de hand laten lopen. Conor en zijn entourage zijn vergeten dat het een act was en zijn hun gangster act zelf gaan geloven. Triest.

    Het is dan ook geen racistische praat.

    Je biologisch afkomst kan je niet kiezen, je religie wel.


    Valt me op dat mensen uit bepaalde "niet-westerse" culturen moeite hebben met het begrip racisme.


    En respect wordt immer opgeëist door de respectlozen. Ik word doodziek van dat geouwehoer over respect.



    En mcGregor kan terug naar de tekentafel, die is op alle fronten overklast. Gevalletje zelfoverschatting.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •