MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 17 1234511 ... LastLast
Results 1 to 25 of 407
  1. #1
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default UFC 229- Khabib vs Conor

    Helwani meld via zijn twitter dat deze datum gepland staat voor wat de grootste MMA partij ooit moet worden
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  2. #2
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Dat is wel de partij waar de meeste mensen op wachten. En ook de échte MMA-liefhebbers willen deze pot zien, lijkt me..
    En gaat Khabib Conor opvouwen, of gaat Conor met zijn stand-up juist niet te pakken zijn? Ik heb echt geen idee.. Maar ik zal op de hand zijn van onze Russische vriend!

  3. #3
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Dit is de ultieme striker vs grappler matchup.
    Mcgregor die staand met kop en schouders boven de rest uitsteek en op die redelijk op de grond is vs khabib die met kop en schouder boven de rest uitsteekt op de grond en een zwakke stand up heeft.
    Zolang conor het gevecht staand kan houden heeft khabib geen schijn van kans .
    Zodra khabib het gevecht naar de grond kan halen heeft conor geen schijn van kans.

    Voor wie je ook bent het is de partij die iedereen wil zien.

    Ik denk dat alles aan komt op de eerste take down poging van khabib. Conor gaat hem raken als khabib blind rechtdoor voor de take down gaat net als altijd als tie erop zit is het gedaan met khabib , krijgt khabib de take down is het gedaan met conor.

  4. #4
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Dit is de ultieme striker vs grappler matchup.
    Mcgregor die staand met kop en schouders boven de rest uitsteek en op die redelijk op de grond is vs khabib die met kop en schouder boven de rest uitsteekt op de grond en een zwakke stand up heeft.
    Zolang conor het gevecht staand kan houden heeft khabib geen schijn van kans .
    Zodra khabib het gevecht naar de grond kan halen heeft conor geen schijn van kans.

    Voor wie je ook bent het is de partij die iedereen wil zien.

    Ik denk dat alles aan komt op de eerste take down poging van khabib. Conor gaat hem raken als khabib blind rechtdoor voor de take down gaat net als altijd als tie erop zit is het gedaan met khabib , krijgt khabib de take down is het gedaan met conor.
    Ik ben het eens met wat jij zegt, behalve dat Khabib zwak stand up is. Hij is redelijk.
    Hele mooie pot als deze er komt.

  5. #5
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ben heel benieuwd of deze op ufc 229 komt of op 230, Khabib wil graag op 230, Conor maakt het denk ik niet uit want die verkoopt toch wel.Weet iemand of het waar is dat Conor geeist heeft dat andere vechters geen PPV geld krijgen als hij vecht?
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  6. #6
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Ben heel benieuwd of deze op ufc 229 komt of op 230, Khabib wil graag op 230, Conor maakt het denk ik niet uit want die verkoopt toch wel.Weet iemand of het waar is dat Conor geeist heeft dat andere vechters geen PPV geld krijgen als hij vecht?
    UFC 229 is de bedoeling , of dat zo is weet ik niet maar zou me nix verbazen als het zo is typisch conor.

    Denk dat een PPV met alleen khabib vs Conor ook gewoon verkoopt.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2017
    Posts
    2
    vCash
    70000

    Default

    Mensen doen net alsof Khabib geen standup heeft. Vraag raiging Al, e.a.. Iedereen is doodsbang voor de takedown waaardoor gunn standup zwaar minder wordt. Let maar op met conr. Ikdenk dat ie met een looping linker k.o. gaat die connor.

    Connor wil alleen vegas vanwege belastingklimaat.

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    wel een dikke pot
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #9
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Zojuist officieel bevestigd tijdens de persconferentie van de UFC op UFC 229 las Vegas
    Khabib vs Mcgregor voor de undisputed LW titel.

  10. #10
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Mss ff de kop aan passen .

    UFC 229 khabib vs mcgregor

  11. #11
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default Ufc228 Conor vs Khabib

    In Las Vegas, voor lightweight titel. Verheug me nu al op de voorpret.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Ja, ufc 229....waar kan ik (of iemand anders) dat wijzigen?

  13. #13
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk niet dat deze pot door gaat. Conor gaat t afzeggen hij weet dat ie kansloos is tegen Khabib. Zijn waarde zal alleen bergafwaarts gaan als hij deze verliest en de kans is vrij groot. Hij gaat t op een blessure gooien als deze pot er komt is het over een paar jaar.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    95
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Ik denk niet dat deze pot door gaat. Conor gaat t afzeggen hij weet dat ie kansloos is tegen Khabib. Zijn waarde zal alleen bergafwaarts gaan als hij deze verliest en de kans is vrij groot. Hij gaat t op een blessure gooien als deze pot er komt is het over een paar jaar.
    Gelet op de voorgeschiedenis van beide vechters is het een stuk aannemelijker dat Khabib om welke reden dan ook niet in de octagon zal verschijnen op 6 oktober. McGregor zal er wel zijn.

    Hopelijk staat Ferguson vs Porier ook op deze kaart zodat er dan in ieder geval een replacement is.

    Maar het liefst zie ik deze partij natuurlijk gewoon gebeuren op 6 oktober. McGregor heeft nog 2 maandjes om z'n takedowndefence te verbeteren ...

  15. #15
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Ik denk niet dat deze pot door gaat. Conor gaat t afzeggen hij weet dat ie kansloos is tegen Khabib. Zijn waarde zal alleen bergafwaarts gaan als hij deze verliest en de kans is vrij groot. Hij gaat t op een blessure gooien als deze pot er komt is het over een paar jaar.
    Dit is echt gebaseerd op niks. Mcgregor is nog nooit een uitdaging uit de weg gegaan. Doet ook rematches twee gewichtsklassen hoger, dus ik zie dit echt niet gebeuren.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  16. #16
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by ruud View Post
    Gelet op de voorgeschiedenis van beide vechters is het een stuk aannemelijker dat Khabib om welke reden dan ook niet in de octagon zal verschijnen op 6 oktober. McGregor zal er wel zijn.

    Hopelijk staat Ferguson vs Porier ook op deze kaart zodat er dan in ieder geval een replacement is.

    Maar het liefst zie ik deze partij natuurlijk gewoon gebeuren op 6 oktober. McGregor heeft nog 2 maandjes om z'n takedowndefence te verbeteren ...
    Poirier vecht op Ufc230 tegen Nate Diaz...

  17. #17
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Poirier vecht op Ufc230 tegen Nate Diaz...
    Beiden dus al in training voor als er iets mocht gebeuren Conor (dan zetten ze Poirier tegen Diaz voor de titel), of Kabib (trilogie Connor VS Diaz). Slim.

    Conor staat er wel. Kabib moet gewicht halen en noet geblesseerd raken.....dan wint ie gewoon volgens mij en gaat Conor richting Hollywood.

  18. #18
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Ik denk niet dat deze pot door gaat. Conor gaat t afzeggen hij weet dat ie kansloos is tegen Khabib. Zijn waarde zal alleen bergafwaarts gaan als hij deze verliest en de kans is vrij groot. Hij gaat t op een blessure gooien als deze pot er komt is het over een paar jaar.
    Wat een onzin , je kan een hekel aan de man hebben en de persoon conor is voor mij ook een eind gezakt maar als vechter gaat hij nix uit de weg en staat hij er altijd an maakt hij het waar.
    Zoals al gezegd als khabib maar zorgt dat hij niet geblesseerd raakt en op gewicht is.

  19. #19
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Tony Ferguson zal ook op de card vechten en bij eventuele blessure invallen

  20. #20
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Eerst zien dan geloven deze pot.

    Ik zet mijn geld op Khabib; hij is staand beter dan je denkt en heeft daarnaast een kop van staal.
    En zoals al gezegd is de standup van zijn tegenstanders wat minder doordat hij op de takedown loert.

    Maar goed; Conor heeft ons al vaker verbaast.

    Ik vind het afbreukrisico voor deze pot groot voor Conor.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    GSP wil de winnaar van deze pot.

  22. #22
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    GSP wil de winnaar van deze pot.
    Denk dat GSP weinig titelshots meer krijgt van Dana.
    Denk dat het alleen gebeurt als conor het wil .
    Last edited by Suplex; 06-08-2018 at 21:38.

  23. #23
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  24. #24
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Denk dat GSP weinig titelshots meer krijgt van Dana.
    Denk dat het alleen gebeurt als conor het wil .
    Of Khabib dus..

  25. #25
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Jammer had liever Tony tegen Khabib gezien.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •