MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 13 of 17 FirstFirst ... 391011121314151617 LastLast
Results 301 to 325 of 407
  1. #301
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Interview met Dana white over khabib

    https://www.mmafighting.com/2018/10/...-ufc-229-brawl
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #302
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    En als je constant je religie in het openbaar verheerlijkt moet je ook niet huilen als het dan wordt bekritiseerd
    Rare logica.

    -Wanneer verheerlijkt Khabib zijn religie?
    -En wat dan áls hij dat zou doen? Is dat vrijbrief ineens voor onnodig kwetsen door bespotten?
    -Er is een verschil tussen kritiek en bespotten

    Wat voor wereld leven we dan als er geen moraal meer is? Kunnen we onbeperkt roepen wat we willen onder het mom van "vrijheid van meningsuiting"? Is het normaal dat ik bv kinderen leer anderen uitschelden?

  3. #303
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Rare logica.

    -Wanneer verheerlijkt Khabib zijn religie?
    -En wat dan áls hij dat zou doen? Is dat vrijbrief ineens voor onnodig kwetsen door bespotten?
    -Er is een verschil tussen kritiek en bespotten

    Wat voor wereld leven we dan als er geen moraal meer is? Kunnen we onbeperkt roepen wat we willen onder het mom van "vrijheid van meningsuiting"? Is het normaal dat ik bv kinderen leer anderen uitschelden?
    Niet rare maar realistische logica. Je vecht in een andere land, je bent er te gast en hoort hun regels te volgen en in dit geval hebben ze vrijheid van meningsuiting en nogmaals, als je een publieke figuur bent die het belangrijk vind om zijn allah kreten keer op keer te schreeuwen naar publieken en het maar grappig vind om ze daarmee te irriteren(Bekijk nog maar eens de weigh ins en zijn speech) dan lok je het zelf uit. Khabib is daarmee een grotere troll dan Conor.

    Maar wat ik nog de grootste reden vind om het bekritiseren is het feit dat Khabib schijnheilig is. Hij doet zich voort als een of ander holy man terwijl hij connecties heeft met terroristen en dictators, zijn vrouw dwingt om in een deken compleet gedekt te zijn, zwervers uitlacht en vernedert voor een paar centen, geweld gebruikt over elke negatieve woord etc. Als je echt denkt dat Khabib de good guy is in het conflict ben je hopeloos.

  4. #304
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Niet rare maar realistische logica. Je vecht in een andere land, je bent er te gast en hoort hun regels te volgen en in dit geval hebben ze vrijheid van meningsuiting en nogmaals, als je een publieke figuur bent die het belangrijk vind om zijn allah kreten keer op keer te schreeuwen naar publieken en het maar grappig vind om ze daarmee te irriteren(Bekijk nog maar eens de weigh ins en zijn speech) dan lok je het zelf uit. Khabib is daarmee een grotere troll dan Conor.

    Maar wat ik nog de grootste reden vind om het bekritiseren is het feit dat Khabib schijnheilig is. Hij doet zich voort als een of ander holy man terwijl hij connecties heeft met terroristen en dictators, zijn vrouw dwingt om in een deken compleet gedekt te zijn, zwervers uitlacht en vernedert voor een paar centen, geweld gebruikt over elke negatieve woord etc. Als je echt denkt dat Khabib de good guy is in het conflict ben je hopeloos.
    Jij bent gestoord. Sorry dat ik het zeg. Nadat Connor op alle fronten overklast en vernederd is kom jij met deze onzin.

    Heeft Khabib Connor zijn religie, vader, familie en land beledigd? Deed Connor dit niet steeds bij andere tegenstanders? Kijk hoe hij Aldo behandelde en andere tegenstanders. Boontje komt om zijn loontje. Khabib laat zijn 1 keer gaan en we hebben onze moraalridder weer.

    Wees sportief. Ik vind Connor ook een walgelijk persoon, net als Mayweather, maar het zijn topvechters die respect verdienen voor hun kwaliteiten.

  5. #305
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Jij bent gestoord. Sorry dat ik het zeg. Nadat Connor op alle fronten overklast en vernederd is kom jij met deze onzin.

    Heeft Khabib Connor zijn religie, vader, familie en land beledigd? Deed Connor dit niet steeds bij andere tegenstanders? Kijk hoe hij Aldo behandelde en andere tegenstanders. Boontje komt om zijn loontje. Khabib laat zijn 1 keer gaan en we hebben onze moraalridder weer.
    Je ouders zijn waarschijnlijk broer en zus, sorry dat ik het zeg. Ik kwam met pure feiten, jij met een typische slachtoffer-complex zoals alle anderen. Met argumenten van een 8 jarige: jantje begon dus kijk niet naar mij. Er is genoeg mis met Conor maar hij omarmd het. Khabib is een waardeloze mens voor alle redenen die ik net noemde en die jij negeerde, maar hij doet zich voor als heilige boontje. Dat is het verschil.

    Wees sportief. Ik vind Connor ook een walgelijk persoon, net als Mayweather, maar het zijn topvechters die respect verdienen voor hun kwaliteiten.
    Wat is dit voor een contradictie machine, je kunt niet een standpunt kiezen. Verdoe mijn tijd niet aub, de grotere jongens van mixfight willen me zo nog quoten.

  6. #306
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Je vecht in een andere land, je bent er te gast en hoort hun regels te volgen en in dit geval hebben ze vrijheid van meningsuiting en nogmaals, als je een publieke figuur
    Ik verwachtte eigenlijk op je antwoorden op mijn vragen, maar goed. En ja hij volgt de regels op deze ene keer na dan helaas. Ga je nu zeggen dat Khabib normaal een monster is die zich midraagd? Alsjeblieft zeg...

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    die het belangrijk vind om zijn allah kreten keer op keer te schreeuwen naar publieken en het maar grappig vind om ze daarmee te irriteren
    Hij prijst en dankt zijn Heer alleen tussen zijn teksten door af en toe, so what? Maar ik zie dat je nu prijs hebt gegeven van jouw werkelijke issue. Het probleem zit blijkbaar bij jou de diepe haat tegenover religie of islam.

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Khabib is daarmee een grotere troll dan Conor.
    Je doet erg je best om met een argument te komen, maar je kan er eerlijk voor uit komen dat je gewoon een hekel hebt aan moslims of gelovigen. Je kon beter direct open kaart spelen dat je Khabib niet moet omdat hij moslim is. Dan hoef je je niet meer in te spannen met onredelijke theorieën bedenken + dat bespaart mij (en anderen) tijd om posts van islamofoben te gaan lezen want jouw 'argumenten' doen er dan niet meer toe.

    Dag

  7. #307
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.672
    vCash
    126000

    Default

    T15boxing ik zie vaak je reacties op MF.
    Leuk dat je mening hebt en dat je die met ons deelt over de verschillende vechtsporten, vechters, organisaties etc waar we hier over discussiëren. Wij beiden zijn het bijvoorbeeld ook eens dat Semy Schilt de HW GOAT is van het Kickboksen.

    Maar ik begrijp je obsessie met de Islam en het geloof in het algemeen eigenlijk niet? Dit is toch een vechtsport forum geen religieuze, politieke forum? Constant begin je er over.. elke keer. Dit valt iedereen wel op.
    Of je bent een extreem rechtse pvver die een obsessie heeft met de Islam of misschien een ex vluchteling uit het Midden-Oosten die van een zogenaamde Islamitische regime is gevlucht? Maar goed wat het ook is.. wat maakt het uit toch? We hoeven het hier niet altijd te merken dat je anti Islam, anti geloof hier bent. Zo leuk zijn als je het wat minder zou hebben over dat soort zaken die eigenlijk niks te maken hebben met de vechtsport. Osu!

  8. #308
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    T15boxing ik zie vaak je reacties op MF.
    Leuk dat je mening hebt en dat je die met ons deelt over de verschillende vechtsporten, vechters, organisaties etc waar we hier over discussiëren. Wij beiden zijn het bijvoorbeeld ook eens dat Semy Schilt de HW GOAT is van het Kickboksen.

    Maar ik begrijp je obsessie met de Islam en het geloof in het algemeen eigenlijk niet? Dit is toch een vechtsport forum geen religieuze, politieke forum? Constant begin je er over.. elke keer. Dit valt iedereen wel op.
    Of je bent een extreem rechtse pvver die een obsessie heeft met de Islam of misschien een ex vluchteling uit het Midden-Oosten die van een zogenaamde Islamitische regime is gevlucht? Maar goed wat het ook is.. wat maakt het uit toch? We hoeven het hier niet altijd te merken dat je anti Islam, anti geloof hier bent. Zo leuk zijn als je het wat minder zou hebben over dat soort zaken die eigenlijk niks te maken hebben met de vechtsport. Osu!
    Niet echt, het is alweer heel lang geleden dat we dit voor het laatst deden. En in dit geval is het een zeer relevante onderwerp, sterker nog dit is momenteel het onderwerp waar iedereen in MMA het over heeft. Dus ik heb een legitiem excuus om mijn eeuwige wijsheid te delen ook al is het niet pc.

  9. #309
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    T15boxing ik zie vaak je reacties op MF.

    ....

    Maar ik begrijp je obsessie met de Islam en het geloof in het algemeen eigenlijk niet?
    Ah, de bevestiging. Dank, ben een tijd niet op t forum geweest.

    Anyway, ik hoop heel erg dat ze Khabib vs Tony boeken. Ik hoor al geluiden van een rematch Khabib vs Conor waar ik echt van zou balen.

  10. #310
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default Khabib Nurmagomedov won't be stripped of MMA title

    Last edited by Impulse; 10-10-2018 at 09:37.

  11. #311
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Tip: bekijk de aflevering van Joe Rogan met John Kavanagh (coach Conor) Zeer realistische kerel met een goede visie.

  12. #312
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by hakkelaar View Post
    Tip: bekijk de aflevering van Joe Rogan met John Kavanagh (coach Conor) Zeer realistische kerel met een goede visie.
    Heb hem ook bekeken idd , die John kavanagh krijgt veel shit over hem heen . Maar komt op mij idd ook over als nuchter en met beide benen op de grond.
    Leuk om te horen hoe hij alles heeft beleeft afgelopen jaren.

    Het interview met die man die de weight cuts begeleid bij de meeste UFC vechters vond ik ook heel interessant . Zo vertelde hij bevoordeeld dat hij Frankie Edgar op 125 en 135 kan krijgen als hij dat zou willen.
    Ook dat Romero de laatste partij tegen Whittaker bij hem aanklopte om hem te helpen met de weight cut en dat hij aan het begin van de fight week nog 217 woog.

  13. #313
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  14. #314
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    paychecks? ppv results?
    “We didn’t do 3 million,” White told TMZ Sports. “But it’s so hard to crack 2 million. Even [Mike] Tyson vs. [Evander] Holyfield was at like 1.995 [million]. Things like that didn’t crack 2 million. We’re way over 2 million, so I’m happy.”

    Payouts:
    http://www.mmafighting.com/platform/...storic-paydays

  15. #315
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Zouden ze echt meer dan 2 miljoen gedaan hebben?

    Edit: Op tapology staat dat ze 2.5 miljoen gedaan hebben, dat is echt extreem veel.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  16. #316
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Je ouders zijn waarschijnlijk broer en zus, sorry dat ik het zeg.
    Ja als je zoiets doms zegt kun je jezelf beter excuseren. Ik weet dat het pijn doet dat Connor volkomen gedomineerd is en overklast. Zelfs staand kon Connor niet domineren. Jij laat met deze hopeloze en hysterische reacties zien gefrustreerd te zijn. Het is jouw verlies en iedereen ziet het.
    Ik kan ook over jouw ouders beginnen maar ik heb medelijden met hun resultaat wat jij bent.....

    Ik kwam met pure feiten, jij met een typische slachtoffer-complex zoals alle anderen.
    Klopt: Connor had een ronde gewonnen. Wow wat goed zeg. Connor werd overklast en gewurgd en zelfs met valsspelen zoals broekje trekken, illegaal knieen, het hek vast houden kon hij niets inbrengen....maar hij won een ronde. Bravo goed feit....

    Ook was Khabib zgn. onsportief. Wat een giller is vergeleken wat Connor deed binnen en buiten de octagon. Nu en eerder.

    Jij hebt een Calimero mentaliteit en jouw feiten zijn eerder zwakke meningen...

    Met argumenten van een 8 jarige: jantje begon dus kijk niet naar mij. Er is genoeg mis met Conor maar hij omarmd het.
    Jij niet. Je zit te piepen en te zanikken. En meet met twee maten...

    Khabib is een waardeloze mens voor alle redenen die ik net noemde en die jij negeerde, maar hij doet zich voor als heilige boontje. Dat is het verschil.
    Een waardeloos mens? Je noemt geen reden. Alles wat jij noemde bij Khabib deed Connor en nog extra's. Khabib omarmde het ook en boodt zijn excuses aan.
    Maar hij wel geschorst worden en mcGregor niet.....dat is een feit? Jouw niveau is laag zeg.

    wat is dit voor een contradictie machine, je kunt niet een standpunt kiezen. Verdoe mijn tijd niet aub, de grotere jongens van mixfight willen me zo nog quoten.
    Misschien moet jij jezelf bijscholen want jouw niveau is erg laag. Dat je iemand als persoon walgelijk vind maakt niet dat hij geen groot sportman kan zijn...

    Het is in jouw droomwereld een contradictie omdat jij ook wel weet dat Khabib een wereldtopper is, maar jouw haat maakt jou oneerlijk.

  17. #317
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Statement van khabib_nurmagomedov

    "I would like to address @ufc
    Why didn't you fire anyone when their team attacked the bus and injured a couple of people? They could have killed someone there, why no one says anything about insulting my homeland, religion, nation, family?

    Why do you have to punish my team, when both teams fought. If you say that I started it, then I do not agree, I finished what he had started.

    In any case, punish me, @zubairatukhugov has nothing to do with that.
    If you think that I’ll keep silent then you are mistaken. You canceled Zubaira’s fight and you want to dismiss him just because he hit Conor. But don’t forget that it was Conor who had hit my another Brother FIRST, just check the video.

    if you decide to fire him, you should know that you’ll lose me too. We never give up on our brothers in Russia and I will go to the end for my Brother. If you still decide to fire him, don’t forget to send me my broken contract, otherwise I'll break it myself.

    And one more thing, you can keep my money that you are withholding. You are pretty busy with that, I hope it won’t get stuck in your throat. We have defended our honor and this is the most important thing. We intend to go to the end.
    #Brothers"
    -----------

    Hij heeft wel principes. Respect.
    Sambo / Combat JiuJitsu / Dutch Kickboxing

  18. #318
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Statement van khabib_nurmagomedov

    "I would like to address @ufc
    Why didn't you fire anyone when their team attacked the bus and injured a couple of people? They could have killed someone there, why no one says anything about insulting my homeland, religion, nation, family?

    Why do you have to punish my team, when both teams fought. If you say that I started it, then I do not agree, I finished what he had started.

    In any case, punish me, @zubairatukhugov has nothing to do with that.
    If you think that I’ll keep silent then you are mistaken. You canceled Zubaira’s fight and you want to dismiss him just because he hit Conor. But don’t forget that it was Conor who had hit my another Brother FIRST, just check the video.

    if you decide to fire him, you should know that you’ll lose me too. We never give up on our brothers in Russia and I will go to the end for my Brother. If you still decide to fire him, don’t forget to send me my broken contract, otherwise I'll break it myself.

    And one more thing, you can keep my money that you are withholding. You are pretty busy with that, I hope it won’t get stuck in your throat. We have defended our honor and this is the most important thing. We intend to go to the end.
    #Brothers"
    -----------

    Hij heeft wel principes. Respect.
    Weet iemand voor hoeveel fights hij nog een contract heeft.
    Want anders is het afgelopen met khabib als hij besluit niet meer te vechten voor de UFC en hem aan zijn contract houden.
    Al zal dat in Rusland weinig gevolgen hebben.
    100% terecht dat conor hem een klap gaf want die “brother” was over de kooi aant springen niet om het gevecht te stoppen maar om ook gezellig mee te stompen.
    Dus niet net alsof doen dat deze “brother” onschuldig is.

  19. #319
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Hoezo is het terecht dat Conor hem suckerpunched? Hij keek niet eens naar Conor. Hij wou over het hek.

    En hoe weet jij wat hij wou doen bij Khabib? Misschien wou hij klappen uitdelen of wou hij Khabib eruit halen of de boel sussen? We zullen het nooit weten. Betekent niet dat Conor hem mag suckerpunchen en een oorlog in de octagon start.

    Conor en Khabib waren allebei fout. Maar er moet niet met twee maten gemeten worden. Khabib straffen is geen probleem, maar straf dan Conor ook.

  20. #320
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Hij heeft idd wel principes, maar echt slim is het niet. Beter pakt hij gewoon zijn geld in de UFC en deelt het met zijn vrienden en familie, daar helpt hij iedereen en zichzelf beter mee.

    Niemand is onschuldig in dit verhaal, Conor en maten niet en Khabib en maten niet. Hoop dat beide gestraft worden maar er niet te lang uitliggen. Wil toch wel een rematch zien. Niet omdat ze zo gewaagd waren aan elkaar, maar om het hele verhaal erom heen lol.

    Conor had destijds zwaarder gestraft moeten worden met het busincident. Khabib had niet de octagon uit moeten springen en iemand daar aan moeten vallen, hij had ze allemaal recht in hun gezicht uit moeten lachen omdat hij hun de mond gesnoerd heeft en Conor zwaar overtroffen heeft. Jammer genoeg hebben ze daar moeite mee in dat cultuurtje.

  21. #321
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Of hij het echt doet valt natuurlijk nog te bezien, maar het lijkt wel een mooi stukje loyaliteit van Khabib.

  22. #322
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    2,4 miljoen PPV's. Koekkoek.

  23. #323
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    2,4 miljoen PPV's. Koekkoek.
    En dat wordt alleen maar meer met een rematch. Het is eigenlijk zielig maar dit trekt de aandacht van veel mensen die de UFC nog niet volgen. Het zou me niks verbazen als een rematch voor bijna 3 miljoen ppv's zorgt.

  24. #324
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Hoezo is het terecht dat Conor hem suckerpunched? Hij keek niet eens naar Conor. Hij wou over het hek.

    En hoe weet jij wat hij wou doen bij Khabib? Misschien wou hij klappen uitdelen of wou hij Khabib eruit halen of de boel sussen? We zullen het nooit weten. Betekent niet dat Conor hem mag suckerpunchen en een oorlog in de octagon start.

    Conor en Khabib waren allebei fout. Maar er moet niet met twee maten gemeten worden. Khabib straffen is geen probleem, maar straf dan Conor ook.
    Zeker is conor ook fout maar we moeten nu niet net alsof doen dat deze “brother” van khabib met een vredige oplossing die kooi over probeerde te klimmen want dat is gewoon onzin.

  25. #325
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Zeker is conor ook fout maar we moeten nu niet net alsof doen dat deze “brother” van khabib met een vredige oplossing die kooi over probeerde te klimmen want dat is gewoon onzin.
    Dus je vind het belachelijk dat Khabib over de ring klimt en iemand aanvalt en je vind het oké dat Conor iemand van de rand van de kooi slaat ? Raar verhaal.

    Maar anyway: Dana is een zakenman en heeft voor zijn pricepony Artem al een paar keer gered dus deze knakker blijft gewoon in de UFC.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •