MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 16 of 17 FirstFirst ... 6121314151617 LastLast
Results 376 to 400 of 407
  1. #376
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    D
    las ik van de week ergens in dat geval word khabib gestript en denk ik dat we Ferguson vs Mcgregor krijgen.
    Ik denk niet dat Conor ooit nog moeilijke partijen zal accepteren met tegenstanders die niet een grote naam hebben bij het publiek. Hij kan er alleen maar op verliezen. Ik denk de enige opties die Conor wil:

    -rematch Khabib
    -Diaz
    -GSP
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #377
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Diaz is een grote naam geworden dankzij Conor. Op zichzelf stelt hij niets voor joh.

  3. #378
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Diaz is een grote naam geworden dankzij Conor. Op zichzelf stelt hij niets voor joh.
    Dus?
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  4. #379
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Dus?
    Dus die hoort niet in dat rijtje. Conor verkoopt tegen een Ferguson, Holloway, Lee of Woodley net zo goed als tegen Diaz. Denk dat alleen Khabib en GSP nog wat extra's brengen.

  5. #380
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Dus die hoort niet in dat rijtje. Conor verkoopt tegen een Ferguson, Holloway, Lee of Woodley net zo goed als tegen Diaz. Denk dat alleen Khabib en GSP nog wat extra's brengen.
    Dus je denkt dat conor vs Woodley , Holloway rn Ferguson de zelfde ppv rate haalt als tegen diaz??
    Diaz brengt toch echt wel wat extras ipv deze saaie mutsen.
    Ferguson en Woodley zijn huilbabys en Holloway is te vriendelijk .

  6. #381
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Dus je denkt dat conor vs Woodley , Holloway rn Ferguson de zelfde ppv rate haalt als tegen diaz??
    Diaz brengt toch echt wel wat extras ipv deze saaie mutsen.
    Ferguson en Woodley zijn huilbabys en Holloway is te vriendelijk .
    Dat denk ik. Gewoon omdat Conor zelf verkoopt. Wie de B kant van de lp is, is bijzaak. Diaz is uiteraard ook een jankerd. Zal ook niet voor niets zijn dat hij na McGregor weer in de anonimiteit verdween.
    Alleen GSP en Khabib hebben een verhaal/fanbase die echt een extra duwtje kunnen geven. Verder is het all Conor.

  7. #382
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Dat denk ik. Gewoon omdat Conor zelf verkoopt. Wie de B kant van de lp is, is bijzaak. Diaz is uiteraard ook een jankerd. Zal ook niet voor niets zijn dat hij na McGregor weer in de anonimiteit verdween.
    Alleen GSP en Khabib hebben een verhaal/fanbase die echt een extra duwtje kunnen geven. Verder is het all Conor.
    Dit is echt enorme onzin, als iemand niet in de anonimiteit verdwenen is na Conor is het Diaz.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  8. #383
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Dit is echt enorme onzin, als iemand niet in de anonimiteit verdwenen is na Conor is het Diaz.
    OH ja, ik was zijn gevecht vergeten tegen..... uhm..... Oh ja, niemand.

  9. #384
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    OH ja, ik was zijn gevecht vergeten tegen..... uhm..... Oh ja, niemand.
    En toch elke dag in de pers.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  10. #385
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    En toch elke dag in de pers.
    Daar komt zijn jankerige kant naar boven ja. Kom, Nate heeft sowieso altijd in de schaduw van zijn grote broer gestaan. En zonder Conor had hij daar nog steeds gezeten. Dat mensen PPV's kopen om hem tegen McGregor te zien in een trilogie geef ik toe, maar zet hem tegen een willekeurige andere tegenstander en hij verkoopt ook hooguit 250.000 PPV's. Maw Conor maakt Diaz een PPV kanon. Zoals hij dat zal doen met een Fergie of Woodley.

  11. #386
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Daar komt zijn jankerige kant naar boven ja. Kom, Nate heeft sowieso altijd in de schaduw van zijn grote broer gestaan. En zonder Conor had hij daar nog steeds gezeten. Dat mensen PPV's kopen om hem tegen McGregor te zien in een trilogie geef ik toe, maar zet hem tegen een willekeurige andere tegenstander en hij verkoopt ook hooguit 250.000 PPV's. Maw Conor maakt Diaz een PPV kanon. Zoals hij dat zal doen met een Fergie of Woodley.
    Hier zit wel een kern van waarheid in. Khabib staat ook niet bepaald bekend als een PPV kanon. Maar staat nu wel op 1 in de hoogste PPV's aller tijden. En dat heeft te maken met het feit dat hij tegen Conor vocht. Conor weet bijna elke tegenstander wel zo erg te tergen, en er pre-fight zo'n spectakel van te maken dat iedereen wil kijken. Volgens mij staat hij ook 5x in de top 6 hoogste UFC PPV's aller tijden.

  12. #387
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Maar de factor bij Khabib was ook die busincident en dergelijke wat ze gehypet hebben. En Diaz trekt meer PPVs aan dan Ferguson of Lee, ook al is het geen wereldse vechter.


    Report: Uncle says Khabib wants Ferguson, then retirement – and turned down $15 million for McGregor rematch

    https://mmajunkie.com/2018/10/uncle-...mpression=true

    Hoop dat dit waar is. Top vent die Khabib.

  13. #388
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Maar de factor bij Khabib was ook die busincident en dergelijke wat ze gehypet hebben.
    Het busincident wat door Conor is veroorzaakt.

  14. #389
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Dat is het em juist. De busincident was met Khabib en niet Diaz. En dat is waarschijnlijk de grootste factor waarom Khabib vs Conor 1 een grotere PPV zou zijn dan Diaz vs Conor 3.

  15. #390
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Maar de factor bij Khabib was ook die busincident en dergelijke wat ze gehypet hebben. En Diaz trekt meer PPVs aan dan Ferguson of Lee, ook al is het geen wereldse vechter.


    Report: Uncle says Khabib wants Ferguson, then retirement – and turned down $15 million for McGregor rematch

    https://mmajunkie.com/2018/10/uncle-...mpression=true

    Hoop dat dit waar is. Top vent die Khabib.
    Zijn oom zegt hier dat als Khabib vertrekt bij de UFC dat hij dan acht anderen meeneemt. " Who cares" , de enige waarde die Khabib heeft voor de UFC is wanneer hij een rematch tegen Conor accepteert, voor de rest zal het de UFC boeien wat hij en zijn maatjes doen, voor hen tien anderen.

    Begrijp me niet verkeerd, heel goed dat die jongen principes heeft waar hij zich aan houdt, maar hij moet zich niet vergissen in zijn marktwaarde. Alle publiciteit is door Conor gegenereerd, en het torenhoge salaris wat hij zou krijgen voor de partij heeft hij ook aan Conor te danken. Wanneer hij niet tegen Conor vecht is hij gewoon een hele goede vechter zonder marktwaarde.

  16. #391
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Zijn oom zegt hier dat als Khabib vertrekt bij de UFC dat hij dan acht anderen meeneemt. " Who cares" , de enige waarde die Khabib heeft voor de UFC is wanneer hij een rematch tegen Conor accepteert, voor de rest zal het de UFC boeien wat hij en zijn maatjes doen, voor hen tien anderen.

    Begrijp me niet verkeerd, heel goed dat die jongen principes heeft waar hij zich aan houdt, maar hij moet zich niet vergissen in zijn marktwaarde. Alle publiciteit is door Conor gegenereerd, en het torenhoge salaris wat hij zou krijgen voor de partij heeft hij ook aan Conor te danken. Wanneer hij niet tegen Conor vecht is hij gewoon een hele goede vechter zonder marktwaarde.
    Denk dat je hier ff een mis calculatie maakt.
    Voor zijn partij met conor was khabib geen grote publieks trekker ik denk dat dit nu wel het geval is en hij Rusland en de wereldwijde moslim gemeenschap nu als fan heeft.
    In Rusland en de moslim gemeenschap is hij nu een held.

  17. #392
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Denk dat je hier ff een mis calculatie maakt.
    Voor zijn partij met conor was khabib geen grote publieks trekker ik denk dat dit nu wel het geval is en hij Rusland en de wereldwijde moslim gemeenschap nu als fan heeft.
    In Rusland en de moslim gemeenschap is hij nu een held.
    Ik ben benieuwd of zij bereid zijn een ppv te kopen voor hem. Daarnaast denk ik dat het zo weer weg ebt omdat er minder interesse is in de UFC in de moslimgemeenschap zover ik kan zien in mijn omgeving ( althans mijn oude omgeving, hier is nauwelijks een moslimgemeenschap).

  18. #393
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat Askren idd een lastige zou zijn...
    Tegen GSP zou ik het echt niet weten. Maar Tony wordt gepakt door Kabib

  19. #394
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Default

    Conor is de PPV kampioen, all about the money!! Toch zie ik graag Nate nog een keer tegen Conor en het liefst op 170 pound... Altijd spannend en vermakelijk....en het zal me niet verbazen wanneer Nate nog wint ook dmv een klem/ verwurging !!!

  20. #395
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Diaz is een grote naam geworden dankzij Conor. Op zichzelf stelt hij niets voor joh.
    Staat dit er nu echt?
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  21. #396
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Staat dit er nu echt?
    Als je naar zijn record kijkt heeft hij inderdaad niet het meest indrukwekkende record. Maar voor mensen die verder kijken is dit inderdaad een vreemde uitspraak. Diaz is voor niemand een makkelijke tegenstander. Hij heeft zowel staand als op de grond super high level skills en bovenalles een extreem goede conditie.

  22. #397
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Staat dit er nu echt?
    Dana White in 2014:

    I love Nate Diaz. Nate Diaz is actually one of my favorite kids. I always got along with Nate, Nate was always great. Lowest rated FOX show ever. Lowest rated FOX show ever. His numbers, he doesn't pull the numbers in. Nick (Diaz) is a needle mover. Nick moves the needle. [Nate] doesn't pull good numbers.

    "Listen, if Nate Diaz was the guy, we'd work it out in a minute. If you move the needle, those are the guys that make the big money. You realize he's like 1-3 in his last three fights? He's 1-3, he's nowhere near a title fight, he's never won a title, and he doesn't move the needle."

  23. #398
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Als je naar zijn record kijkt heeft hij inderdaad niet het meest indrukwekkende record. Maar voor mensen die verder kijken is dit inderdaad een vreemde uitspraak. Diaz is voor niemand een makkelijke tegenstander. Hij heeft zowel staand als op de grond super high level skills en bovenalles een extreem goede conditie.
    Ik zeg nergens dat hij geen talentvolle partij is, maar ik beweer slechts dat Diaz niet meer PPV's zal doen dan een Woodley of Ferguson.

  24. #399
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Dana White in 2014:

    I love Nate Diaz. Nate Diaz is actually one of my favorite kids. I always got along with Nate, Nate was always great. Lowest rated FOX show ever. Lowest rated FOX show ever. His numbers, he doesn't pull the numbers in. Nick (Diaz) is a needle mover. Nick moves the needle. [Nate] doesn't pull good numbers.

    "Listen, if Nate Diaz was the guy, we'd work it out in a minute. If you move the needle, those are the guys that make the big money. You realize he's like 1-3 in his last three fights? He's 1-3, he's nowhere near a title fight, he's never won a title, and he doesn't move the needle."
    Also Dana White:
    - I'm never giving Amanda Nunes a main event again
    - We're not selling the UFC
    - Women will never fight in the UFC
    - We did the Reebok deal for the fighters
    - etc etc etc
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  25. #400
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Also Dana White:
    - I'm never giving Amanda Nunes a main event again
    - We're not selling the UFC
    - Women will never fight in the UFC
    - We did the Reebok deal for the fighters
    - etc etc etc
    Doet verder weinig af aan de cijfertjes van Nate.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •