MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 15 of 17 FirstFirst ... 511121314151617 LastLast
Results 351 to 375 of 407
  1. #351
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Vechtpartij 2 is géén gevolg van vechtpartij 1. Als Conor niet die totaal onnodige hoek uitdeelde dan was er überhaupt geen tweede vechtpartij!
    t.
    Kan ik je ook inhuren als stand-up comedian??? Ik heb wel interesse 😂😂😂

    Als je ontkent dat vechtpartij 2 geen gevolg was van vechtpartij 1 ontken je ws ook de holocaust.
    Slaan heb je zeker niet te doen als je gaat slaan ben je fout dus zo ook Conor.
    Dat conor hem een hoek geeft heb je niet te doen maar heb ik alle begrip voor die gast klom over de kooi om zijn team maten af te stompen en niet om de boel op te lossen.
    Last edited by Suplex; 13-10-2018 at 12:16.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #352
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Als je ontkent dat vechtpartij 2 geen gevolg was van vechtpartij 1 ontken je ws ook de holocaust.
    Het was geen gevolg nee. Er was totaal niks aan de hand in de octagon. En zelfs buiten de octagon was het redelijk snel opgelost door de vele security.

  3. #353
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Het was geen gevolg nee. Er was totaal niks aan de hand in de octagon. En zelfs buiten de octagon was het redelijk snel opgelost door de vele security.
    Ok

  4. #354
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Khabib is verantwoordelijk voor beide vechtpartijen.
    Vechtpartij 2 is een gevolg van vechtpartij 1. Als vechtpartij 1 niet was begonnen door khabib had vechtpartij 2 er niet geweest
    Als je deze redenering volgt : Khabib was niet gaan knokken als Conor zijn grote bek een beetje dicht had gehouden van tevoren.
    Dat is de hele essentie van het verhaal.

    Iedereen deelt altijd gretig filmpjes als een getreiterd ventje zijn belager bodyslammed. Prachtig. Pesters moeten aangepakt worden. De belager snapt er niks van want het is toch maar een geintje allemaal. Dat ziet de gepeste helemaal anders.

    Begrijp me goed; als je in de fight game zit dan hoort een beetje trashtalk er bij. Maar wat is een beetje ? Ik heb me altijd ziek gelachen om Sonnen en Bisping. Conor gaat op en over de grens. Dus dit zat er al een tijdje aan te komen.

  5. #355
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Als je deze redenering volgt : Khabib was niet gaan knokken als Conor zijn grote bek een beetje dicht had gehouden van tevoren.
    Dat is de hele essentie van het verhaal.

    Iedereen deelt altijd gretig filmpjes als een getreiterd ventje zijn belager bodyslammed. Prachtig. Pesters moeten aangepakt worden. De belager snapt er niks van want het is toch maar een geintje allemaal. Dat ziet de gepeste helemaal anders.

    Begrijp me goed; als je in de fight game zit dan hoort een beetje trashtalk er bij. Maar wat is een beetje ? Ik heb me altijd ziek gelachen om Sonnen en Bisping. Conor gaat op en over de grens. Dus dit zat er al een tijdje aan te komen.
    De enige goede verklaring.

    'must spread...'



    50-Cent heeft Khabib 2M dollar voor z'n eerste gevecht beloofd als ie z'n woord houdt en de UFC vaarwel zegt. 0,50 regelt het dan verder wel met de UFC volgens z'n tweets.
    It's okay to be white

  6. #356
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik vind dat er sowieso meer geknokt moet worden buiten de ring, de sport wordt wel erg saai anders.

    We hebben meer Badr Hari's nodig, dat trekt ook de echte fans aan die je aan wilt trekken.

    Daarnaast vind ik het ook prachtig dat nobelprijswinnaars zoals o.a. Khadyrov de sporters steunen, goed om te zien dat onze sporters zich met deze pareltjes van de samenleving inlaten. Ik heb hoop dat Kim Yong Un binnenkort met Cormier afspreekt, zonde dat Koni nooit van zich heeft laten horen in de sport.

    Voorgaande en knokpartijen zoals vorige week zaterdag gaan deze sport groot maken, in het kickboksen waren we altijd al goed bezig op de nederlandse galas, ik ben blij dat ze dit in de UFC nu ook overnemen.

  7. #357
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik vind het trouwens geweldig dat er eindelijk weer een event is, zonder nederlanders, wat gewoon 15 paginas aan reacties oplevert. Voorpret, event zelf en de ''nabeschouwing''. mooi toch?
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  8. #358
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Wie gaat Khabib dan wel verslaan? Ik zie het voorlopig niet gebeuren ....

  9. #359
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Niemand, is gewoon verreweg de beste.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  10. #360
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Wie gaat Khabib dan wel verslaan? Ik zie het voorlopig niet gebeuren ....
    Enige kanshebber is Ferguson denk ik, maar zie hem ook niet winnen. Misschien McGregor in een rematch.

  11. #361
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Ik vind het trouwens geweldig dat er eindelijk weer een event is, zonder nederlanders, wat gewoon 15 paginas aan reacties oplevert. Voorpret, event zelf en de ''nabeschouwing''. mooi toch?
    Dat komt door mij. Ik breng de controverse maar het triggered wel de nieuwe gevoelige generatie. So be it.

  12. #362
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    213
    vCash
    160677

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Dat komt door mij. Ik breng de controverse maar het triggered wel de nieuwe gevoelige generatie. So be it.
    Moet het je nageven; toch best knap dat je nog kan typen met je hoofd in je eigen aars...
    En niet de ironie kaart spelen aub..

    On topic; die rematch gaat er natuurlijk gewoon komen, $$$$$$$$

  13. #363
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Wie gaat Khabib dan wel verslaan? Ik zie het voorlopig niet gebeuren ....
    GSP

  14. #364
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    GSP
    10 jaar geleden haha

  15. #365
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    10 jaar geleden haha
    Nu ook. Als hij natuurlijk 155 lbs haalt.

  16. #366
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Ben Askren op 165 pounds misschien. Zelfde stijl als Khabib, maar hij is iets groter.

  17. #367
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Nu ook. Als hij natuurlijk 155 lbs haalt.
    Ik ben fan, maar geloof niet dat GSP nog kan winnen van Khabib. Maar goed, hoe realistisch is deze match up?

  18. #368
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ik ben fan, maar geloof niet dat GSP nog kan winnen van Khabib. Maar goed, hoe realistisch is deze match up?
    Zeer realistisch denk ik , khabib heeft aangegeven dat zijn weight cutt weer heftig was en dat hij toevallen heeft gehad. Hij blijft niet lang meer op 155.

    Zou wel een doodsaaie partij zijn volgens mij 😂😂😂

  19. #369
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Als ik de UFC was zou ik nu Khabib en Ferguson zich even op de best bekeken PPV even hebben laten zien wat ze waard zijn, die 2 lekker voor een titel partij matchen. Conor vs Poirier of Kevin Lee voor een nieuwe kans op een titel shot. Ik denk dat dat uiteindelijk ook nog flink wat in het laatje gaat brengen op die manier en het toch een hoop fans tevreden zal stellen.

  20. #370
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Conor gaat echt niet vechten tegen Lee of Poirier. Poirier heeft hij al verslagen en beide hebben te weinig marketingwaarde. Die gaat gewoon tegen Diaz nog een keer, de rematch tegen Khabib, misschien GSP en anders stoppen.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  21. #371
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Conor gaat echt niet vechten tegen Lee of Poirier. Poirier heeft hij al verslagen en beide hebben te weinig marketingwaarde. Die gaat gewoon tegen Diaz nog een keer, de rematch tegen Khabib, misschien GSP en anders stoppen.
    De 3e partij tegen diaz zie ik nog niet gebeuren die zal er altijd zijn beetje onder het gezegde “ wat in het vat zit verzuurd niet” die partij zal altijd geld op brengen wat er ook gebeurt en wanneer deze ook gebeurt.
    Er zou sprake kunnen zijn van 18 maandag voor khabib las ik van de week ergens in dat geval word khabib gestript en denk ik fat we Ferguson vs Mcgregor krijgen.
    Dana heeft bevestigd dat als khabib voor een jaar of langer geschorst word hij gestript zal worden.
    Hoe dan ook vind ik dat Ferguson de volgende titel shot verdient. Maar ja Het is altijd maar de vraag of hij het haalt tot de octagon en hij brengt geen geld op dus niet interessant voor de UFC .
    Last edited by Suplex; 15-10-2018 at 17:58.

  22. #372
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Pettis vs mcgregor zou ik graag willen zien.
    +1 maar na het pak slaag van Ferguson denk ik dat Lee en Poirier eerder kans maken op een titelshot. Pettis tegen McGregor zou daarom een lastige titel contender zijn.

  23. #373
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Heeft die 50 cent aandelen in Bellator?

  24. #374
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    50 cent heeft zeker een samenwerkingsverband met Bellator. ze verkopen ook allerlei producten van elkaar zoals de 50 cent Champagne

  25. #375
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ik ben fan, maar geloof niet dat GSP nog kan winnen van Khabib. Maar goed, hoe realistisch is deze match up?
    GSP heeft aangegeven dat hij begin 2019 weer wil vechten en hij ziet in Khabib de ideale tegenstander.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •