MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 17 FirstFirst 123456713 ... LastLast
Results 51 to 75 of 407
  1. #51
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Als Conor wat vaker had gevochten zou ik hem meer kans geven. Iedereen kan KO, Khabib ook.
    Maar die worstelskills van Khabib zijn zo overweldigend dat hij niet meer nodig heeft dan dat.
    En toch hoor je dat over bijna iedereen waar Conor tegen vecht. Aldo zou te allround zijn, Mendes een te goede worstelaar, Diaz zou na de eerste partij de tweede ook even winnen, Eddie zou een te goede worstelaar zijn...
    Conor is wel speciaal hoor, ik ben geen enorme fan maar schrijf hem ook tegen niemand af.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  2. #52
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    253
    vCash
    89460

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    En toch hoor je dat over bijna iedereen waar Conor tegen vecht. Aldo zou te allround zijn, Mendes een te goede worstelaar, Diaz zou na de eerste partij de tweede ook even winnen, Eddie zou een te goede worstelaar zijn...
    Conor is wel speciaal hoor, ik ben geen enorme fan maar schrijf hem ook tegen niemand af.
    Conor kan de beste vechters eruit laten zien als amateurs, dat is gewoon een feit. Zijn timing en precisie zijn ronduit uitmuntend, daarbij is ie ook nog heel goed met geestelijke oorlogsvoering waarmee hij zijn tegenstanders over het algemeen weet te frustreren, en ze dingen laat doen die ze normaal gesproken niet zouden doen.
    Denk zelf dat Khabib de beste kwaliteiten in huis heeft om deze kraker naar zijn hand te zetten, maar het blijft moeilijk om een voorspelling te doen.

  3. #53
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Knoopwafel View Post
    , daarbij is ie ook nog heel goed met geestelijke oorlogsvoering waarmee hij zijn tegenstanders over het algemeen weet te frustreren, en ze dingen laat doen die ze normaal gesproken niet zouden doen.
    Dit is exact wat ik denk. Als Khabib doet wat hij al 26 partijen doet; zijn tegenstander naar de grond werken en hem aftuigen dan acht ik McGregor niet in staat daar wat aan te doen. (Niemand in deze divisie)
    Maar hij laat zich nu al opfokken dus hij wil waarschijnlijk net als zovele anderen voor hem Conor vernederen en dan loop je het risico op een knockout.

    Op Nate na; die heeft niet genoeg hersens om zich op te laten fokken. En is daarnaast staand gewoon beter.

  4. #54
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    En toch hoor je dat over bijna iedereen waar Conor tegen vecht. Aldo zou te allround zijn, Mendes een te goede worstelaar, Diaz zou na de eerste partij de tweede ook even winnen, Eddie zou een te goede worstelaar zijn...
    Conor is wel speciaal hoor, ik ben geen enorme fan maar schrijf hem ook tegen niemand af.
    Ja klopt wel maar niet van mij hoor. Ik hoopte dat Aldo hem zou slopen en dacht ook wel dat hij met lowkicks effectief kon zijn. Ik denk dat Khabib best K.O. kan maar dat McGregor te lang aan de zijlijn heeft gestaan. Maar in deze sport is het altijd verrassend wat er kan gebeuren.

  5. #55
    Join Date
    May 2016
    Posts
    142
    vCash
    121500

    Default

    Op Nate na; die heeft niet genoeg hersens om zich op te laten fokken. En is daarnaast staand gewoon beter.
    Staand beter dan Khabib, bedoel je dan toch neem ik aan? Want hij is staand niet beter dan Conor.

  6. #56
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Alles valt of staat met de kin van khabib. Khabib komt als een blinde op mcgregor afgestormd voor de take down.
    Conor gaat hem raken en goed ook .
    de grote vraag is of khabib ze kan incasseren.
    Khabib is geen finsher dus dat betekend 5 rondes die staand beginnen. 5 rondes waarin khabib op zijn khabibs blind er in loopt voor de take down.
    Daar is conor op zijn sterkst,
    Minimaal 5 kansen voor de KO voor mcgregor die gaat khabib gewoon neerhalen.

    Het record van 26-0 klinkt imposanter dan het daadwerkelijk is.
    Enige grote win op zijn record is RDA.
    Barboza en MJ zijn aardige winst partijen maar niet meer dan dat.
    Last edited by Suplex; 29-08-2018 at 19:18.

  7. #57
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Alles valt of staat met de kin van khabib. Khabib komt als een blinde op mcgregor afgestormd voor de take down.
    Conor gaat hem raken en goed ook .
    de grote vraag is of khabib ze kan incasseren.
    Khabib is geen finsher dus dat betekend 5 rondes die staand beginnen. 5 rondes waarin khabib op zijn khabibs blind er in loopt voor de take down.
    Daar is conor op zijn sterkst,
    Minimaal 5 kansen voor de KO voor mcgregor die gaat khabib gewoon neerhalen.

    Het record van 26-0 klinkt imposanter dan het daadwerkelijk is.
    Enige grote win op zijn record is RDA.
    Barboza en MJ zijn aardige winst partijen maar niet meer dan dat.
    Ik vind dat ook wel kortzichtig, Conor is een counterpuncher en Khabib wacht meestal wel rustig af met zijn takedowns. Als je kijkt naar Conor tegen Mendes zie je dat Conor vrij weinig succes heeft tegen snelle takedowns. Het is meer als je staand tegen hem wil knokken dat hij je pakt op het moment dat je inloopt.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  8. #58
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Ik geef Conor meer dan een punchers chance. Check deze analyses van BJJ Scout:
    https://youtu.be/T3ZmS5zxFEA

    https://youtu.be/Oh7ZDuC77gY

  9. #59
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Ik vind dat ook wel kortzichtig, Conor is een counterpuncher en Khabib wacht meestal wel rustig af met zijn takedowns. Als je kijkt naar Conor tegen Mendes zie je dat Conor vrij weinig succes heeft tegen snelle takedowns. Het is meer als je staand tegen hem wil knokken dat hij je pakt op het moment dat je inloopt.
    Tegen Mendes vocht McGregor met een knieblessure waardoor hij minder goed kon bewegen en voor zijn manier van vechten is dat wel vrij belangrijk.

  10. #60
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    Tegen Mendes vocht McGregor met een knieblessure waardoor hij minder goed kon bewegen en voor zijn manier van vechten is dat wel vrij belangrijk.
    Dan weten we alsnog niet of het waar is wat hij zegt, want we hebben hem verder nooit tegen iemand gezien die wil worstelen.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  11. #61
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Dan weten we alsnog niet of het waar is wat hij zegt, want we hebben hem verder nooit tegen iemand gezien die wil worstelen.
    In de ufc niet nee.

  12. #62
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Ik geef Conor meer dan een punchers chance. Check deze analyses van BJJ Scout:
    https://youtu.be/T3ZmS5zxFEA

    https://youtu.be/Oh7ZDuC77gY
    Thanks hiervoor, dit is top! Reps!
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  13. #63
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    In de ufc niet nee.
    Een partij uit 2012 of eerder lijkt me niet relevant. Of bedoel je Mayweather?
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  14. #64
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Een partij uit 2012 of eerder lijkt me niet relevant. Of bedoel je Mayweather?
    Nee, bedoelde idd Cage Warriors. Uiteraard ander niveau.

  15. #65
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Ik vind dat ook wel kortzichtig, Conor is een counterpuncher en Khabib wacht meestal wel rustig af met zijn takedowns. Als je kijkt naar Conor tegen Mendes zie je dat Conor vrij weinig succes heeft tegen snelle takedowns. Het is meer als je staand tegen hem wil knokken dat hij je pakt op het moment dat je inloopt.
    Dit is wel het mooie van deze partij , er is niemand die 100% overtuigd is van de winst van khabib of Conor.
    Of je nu fan bent van conor of khabib of een hater.

    Fijn dat we nu is een inhoudelijke discussie hebben op mixfight en dat er objectief word gepost op basis van de skills van de vechters! Zonder elkaar af te zeiken of bod te doen.

  16. #66
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik vind de co-main ook wel echt heel vet. Pettis tegen Ferguson zie ik nog wel eens gewonnen worden door Pettis aangezien Ferguson het nog wel eens lastig heeft tegen andere ''flashy strikers'' als Vannata en Barboza en dat Pettis er echt goed uitzag tegen Chiesa (ook al is die niet van het niveau van Ferguson).
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  17. #67
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Superstick View Post
    Staand beter dan Khabib, bedoel je dan toch neem ik aan? Want hij is staand niet beter dan Conor.
    Hahahaha, humor

  18. #68
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Ik vind de co-main ook wel echt heel vet. Pettis tegen Ferguson zie ik nog wel eens gewonnen worden door Pettis aangezien Ferguson het nog wel eens lastig heeft tegen andere ''flashy strikers'' als Vannata en Barboza en dat Pettis er echt goed uitzag tegen Chiesa (ook al is die niet van het niveau van Ferguson).
    Deze partij durf ik helemaal niks over te zeggen. Gewoon een goeie matchup. Zijn we niet meer zo gewend van de UFC. Zouden ze vaker moeten doen.

  19. #69
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Superstick View Post
    Staand beter dan Khabib, bedoel je dan toch neem ik aan? Want hij is staand niet beter dan Conor.
    Zeker is Diaz staand niet beter als conor. Diaz heeft een kin van beton die hem heeft gered maar hij is zeker niet de betere boxer.
    Conor sloeg Nate 3x neer in de 2e partij die zaten er spat zuiver op. Nate herstelde er van terwijl dat dit normaal een “touch of dead” is als conor je zo raakt.

  20. #70
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Deze partij durf ik helemaal niks over te zeggen. Gewoon een goeie matchup. Zijn we niet meer zo gewend van de UFC. Zouden ze vaker moeten doen.
    Goeie matchup idd en een goeie stand in als khabib het niet haalt das altijd maar de vraag.
    Al heb ik toch een lichte voorkeur voor conor vs khabib. Maar voor conor vs Ferguson zet ik ook mijn wekkertje!

  21. #71
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik heb het gevoel dat Pettis die partij gaat pakken, gebaseerd op niks.

  22. #72
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Zeker is Diaz staand niet beter als conor. Diaz heeft een kin van beton die hem heeft gered maar hij is zeker niet de betere boxer.
    Conor sloeg Nate 3x neer in de 2e partij die zaten er spat zuiver op. Nate herstelde er van terwijl dat dit normaal een “touch of dead” is als conor je zo raakt.
    Eerste pot raakte Diaz hem waar hij hem wilde raken. Had McGregor helemaal niks in te brengen. 2e pot had McGregor een hoop geleerd maar werd hij nog altijd veel vaker geraakt dan dat hij ze zelf raakte. Hij sleepte de partij (terecht) binnen op basis van die knockdowns (waar Diaz inderdaad gewoon van opstond). Verdere statistieken waren overweldigend voor Nate. Dus om nou te concluderen dat McGregor een veel betere bokser is dan Diaz vind ik een beetje kort door de bocht. Maar die discussie is al vaker gevoerd en met iemand die een profielfoto van McGregor heeft is het slecht discussiėren.

    Back to Khabib-McGregor.

  23. #73
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    . Maar die discussie is al vaker gevoerd en met iemand die een profielfoto van McGregor heeft is het slecht discussiėren.
    .
    Goeie inhoudelijke reactie , alleen jammer van dit zinnetje brompotje.
    Je bent op de goede weg je komt er wel. 😘😘

  24. #74
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    253
    vCash
    89460

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Eerste pot raakte Diaz hem waar hij hem wilde raken. Had McGregor helemaal niks in te brengen.
    Wil niet teveel offtopic gaan, maar dat Connor in de 1e partij niks had in te brengen is natuurlijk echt niet waar. Connor deed het tot bijna het einde van de 1e ronde goed, en takelde Nate behoorlijk toe. Daarna kantelde het tij omdat Conor vrij snel moe werd.

    Wellicht dat Nate beter bokst, maar dat wil niet zeggen dat zijn totale standup beter is, want dat is gewoon niet zo. We hebben het hier trouwens toch over MMA en niet alleen over boksen??

  25. #75
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Knoopwafel View Post
    Wil niet teveel offtopic gaan, maar dat Connor in de 1e partij niks had in te brengen is natuurlijk echt niet waar. Connor deed het tot bijna het einde van de 1e ronde goed, en takelde Nate behoorlijk toe. Daarna kantelde het tij omdat Conor vrij snel moe werd.

    Wellicht dat Nate beter bokst, maar dat wil niet zeggen dat zijn totale standup beter is, want dat is gewoon niet zo. We hebben het hier trouwens toch over MMA en niet alleen over boksen??
    Kijk brompotje hij heb geen profielfoto van mcgregor met hem Kun je discussiėren 😉

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •