MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 17 FirstFirst 1234567814 ... LastLast
Results 76 to 100 of 407
  1. #76
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Kijk brompotje hij heb geen profielfoto van mcgregor met hem Kun je discussiėren 😉
    Whahaha, serieus op je pik getrapt geloof ik. Vanavond weer lekker in je McGregor pyama in je bedje en onder je McGregor dekbedje en morgen voel je je weer beter.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Knoopwafel View Post
    Wil niet teveel offtopic gaan, maar dat Connor in de 1e partij niks had in te brengen is natuurlijk echt niet waar. Connor deed het tot bijna het einde van de 1e ronde goed, en takelde Nate behoorlijk toe. Daarna kantelde het tij omdat Conor vrij snel moe werd.

    Wellicht dat Nate beter bokst, maar dat wil niet zeggen dat zijn totale standup beter is, want dat is gewoon niet zo. We hebben het hier trouwens toch over MMA en niet alleen over boksen??
    Volgens mij hebben Nate en Nick allebei niet zo'n denderende eerste ronde in de meesten van hun partijen. Ze moeten eerst hun range vinden voordat ze beginnen te raken en dan gaat het volume omhoog. Dat kunnen zijn beiden echt heel lang volhouden. En de tegenstander meestal niet. En ze kunnen ook beiden incasseren, daarom bloeden ze ook zo snel. Die hebben behoorlijk wat littekenweefsel.

    Trappen doen de Diaz brothers nooit maar ik moet zeggen dat ik McGregor daarin ook niet denderend vind. Een serieuze lowkick is bijna niemand op te betrappen in MMA;. Dus wat is dan precies standup. Volgens mij is een takedown poging doen omdat je genoeg klappen heb gehad geen goeie standup. Incasseren en doorknokken hoort er ook bij.

    Ziet er er technisch allemaal mooier en gelikter uit bij Conor ? Ja. Is dat beter ? Geen idee. Daarover verschillen de meningen al jaren. Gaan we ook niet uitkomen denk ik.

  3. #78
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Alles valt of staat met de kin van khabib. Khabib komt als een blinde op mcgregor afgestormd voor de take down.
    Conor gaat hem raken en goed ook .
    de grote vraag is of khabib ze kan incasseren.
    Khabib is geen finsher dus dat betekend 5 rondes die staand beginnen. 5 rondes waarin khabib op zijn khabibs blind er in loopt voor de take down.
    Daar is conor op zijn sterkst,
    Minimaal 5 kansen voor de KO voor mcgregor die gaat khabib gewoon neerhalen.

    Het record van 26-0 klinkt imposanter dan het daadwerkelijk is.
    Enige grote win op zijn record is RDA.
    Barboza en MJ zijn aardige winst partijen maar niet meer dan dat.
    Volgens firas zahabi een van de beste mma choaches, heeft khabib een fenomenale single leg waar heeft veel techniek in zit.
    Zijn pressure en judo is ook uitstekend met heel wat techniek, zie de breakdowns van dan hardy. Dus zo blind loopt hij er niet in, ik denk dat je bedoelt hij gaat er soms wild in met zijn handen want dat is wel zo.

    Ik geef deze partij een 50/50 procent kans, het kan zijn dat mcgregor khabib zijn takedowns de eerste paar rondes vermijdt en khabib goed raakt, maar het kan ook een khabib partij worden waar hij mcgregor als pop neer gooit en sloopt met klappen.

  4. #79
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Whahaha, serieus op je pik getrapt geloof ik. Vanavond weer lekker in je McGregor pyama in je bedje en onder je McGregor dekbedje en morgen voel je je weer beter.
    Nee hoor brompotje verre van dat het was sarcastisch bedoelt vandaar ook de knipoog een beetje humor heb je toch wel? Of ben je een echte brompot?

  5. #80
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Volgens firas zahabi een van de beste mma choaches, heeft khabib een fenomenale single leg waar heeft veel techniek in zit.
    Zijn pressure en judo is ook uitstekend met heel wat techniek, zie de breakdowns van dan hardy. Dus zo blind loopt hij er niet in, ik denk dat je bedoelt hij gaat er soms wild in met zijn handen want dat is wel zo.

    Ik geef deze partij een 50/50 procent kans, het kan zijn dat mcgregor khabib zijn takedowns de eerste paar rondes vermijdt en khabib goed raakt, maar het kan ook een khabib partij worden waar hij mcgregor als pop neer gooit en sloopt met klappen.
    Elk scenario dat geschetst word hoe deze partij gaat verloopt in dit topic kan ik me in vinden het blijft een coin Flip de details maken niet veel uit.
    Het kan 2 kanten op Conor op KO of Khabib op mauling een tussen weg is er volgens mij niet.

  6. #81
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Of het wordt een snoozefest omdat niemand durft te engagen... option 3

  7. #82
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    251
    vCash
    89460

    Default

    Optie 4: het gaat helemaal niet door....oops!

  8. #83
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Knoopwafel View Post
    Optie 4: het gaat helemaal niet door....oops!
    Die kans is ook zeker aanwezig.

  9. #84
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Knoopwafel View Post
    Optie 4: het gaat helemaal niet door....oops!
    niet zeggen

  10. #85
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Voor de Amsterdammers, let goed op vandaag. misschien kom je Khabib wel tegen...

  11. #86
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Knoopwafel View Post
    Optie 4: het gaat helemaal niet door....oops!
    Laat ons nu gewoon in de waan dat khabib geen blessures krijgt en gewicht haalt 🙈🙈🙈

  12. #87
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Voor de Amsterdammers, let goed op vandaag. misschien kom je Khabib wel tegen...
    Waar?

    En een snooze fest wordt het niet, dat kan zeker Khabib niet eens.

  13. #88
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Arnhem
    Posts
    1.168
    vCash
    126000

    Default

    Enig idee hoe we hier in Nederland kunnen kijken?
    Assholes finish first, quote: #21
    “In fact, this should be one of the measures of how good a friendship is: Will your buddy let you fuck a midget in his bed? If the answer is yes, then you know that dude is solid.”

  14. #89
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Joris View Post
    Enig idee hoe we hier in Nederland kunnen kijken?
    Fox sports enige optie , even zon dag pas bestellen als je dat niet in je abonnement heb.

  15. #90
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Fox sports enige optie , even zon dag pas bestellen als je dat niet in je abonnement heb.
    Ik raad iedereen ook gewoon aan om het abonnement te nemen bij Fox. Kost je 14 eu per maand extra, maar hebt alle UFC evenementen gratis en je kan alle partijen de volgende ochtend vroeg terugkijken op de site. De meeste PPV's kijk ik zondagochtend om 7 uur via de site, er worden geen spoilers gegeven en het voelt dus alsof je live kijkt.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  16. #91
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Ik raad iedereen ook gewoon aan om het abonnement te nemen bij Fox. Kost je 14 eu per maand extra, maar hebt alle UFC evenementen gratis en je kan alle partijen de volgende ochtend vroeg terugkijken op de site. De meeste PPV's kijk ik zondagochtend om 7 uur via de site, er worden geen spoilers gegeven en het voelt dus alsof je live kijkt.
    Als je iemand kent die Fox heeft op Ziggo, vraag je de online inlog van die persoon. Je kunt namelijk overal (in Nederland denk ik) inloggen bij ZiggoGo en alle zenders live bekijken. En dat met 3 man tegelijk. Eenvoudig pc'tje aansluiten op je tv en klaar.
    Edit: En op ZiggoGo kun je het event ook nog eens terugkijken wanneer je wilt (tot een aantal dagen erna). Echt heel handig.

  17. #92
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    PPV bedragen en de tickets zijn weer ziek hoog voor dit event. Woodley vs Till was al rond de 69 dollar. Denk dat ik maar weer een sportsbar opzoek hier waar ik het live kan kijken of de volgende dag op MMA core.

  18. #93
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    PPV bedragen en de tickets zijn weer ziek hoog voor dit event. Woodley vs Till was al rond de 69 dollar. Denk dat ik maar weer een sportsbar opzoek hier waar ik het live kan kijken of de volgende dag op MMA core.
    Maar dan woon je dus in de VS? Dan zijn die potjes in ieder geval nog op een, enigszins, schappelijke tijd. Leuk man, sportsbar, chicken wings erbij, beetje bieren.. Wil ik ook nog een keer doen.

  19. #94
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Superstick View Post
    Maar dan woon je dus in de VS? Dan zijn die potjes in ieder geval nog op een, enigszins, schappelijke tijd. Leuk man, sportsbar, chicken wings erbij, beetje bieren.. Wil ik ook nog een keer doen.
    Ja woon in de VS. UFC 228 was wel relaxed want zit in dezelfde tijdzone. Vegas scheelt wel weer een beetje, twee uur eerder maar nog goed te doen.

    Vind alleen de bedragen zo belachelijk hoog worden. Als je met een groepje de ppv dokt is het wel te doen. Maar even met je gezin Conor Mcreggor live zien vechten, daar kan je van op een mooie vakantie.

  20. #95
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    20 september is er een pers-conferentie in New York

  21. #96
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ja woon in de VS. UFC 228 was wel relaxed want zit in dezelfde tijdzone. Vegas scheelt wel weer een beetje, twee uur eerder maar nog goed te doen.

    Vind alleen de bedragen zo belachelijk hoog worden. Als je met een groepje de ppv dokt is het wel te doen. Maar even met je gezin Conor Mcreggor live zien vechten, daar kan je van op een mooie vakantie.
    En hier en Europa kan je elk event zien voor 14 euro per maand en dan krijg je er nog andere sporten bij ook. Raar hoe dat werkt eigenlijk. Maar goed, kwestie van vraag en aanbod.

  22. #97
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Nadeel hier is natuurlijk dat je niet op prime time kan kijken als het in de USA is.

  23. #98
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Superstick View Post
    En hier en Europa kan je elk event zien voor 14 euro per maand en dan krijg je er nog andere sporten bij ook. Raar hoe dat werkt eigenlijk. Maar goed, kwestie van vraag en aanbod.
    Ja idd.

  24. #99
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Gisteren bij ufc fight night in Moskou hadden ze echt een gruwelijke nieuwe promo voor Mcgregor vs Khabib. Kan hem alleen niet terugvinden op YouTube. Centimeters dik kippenvel.

  25. #100
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    301
    vCash
    113500

    Default

    Persconferentie is vanavond live op Fox6.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •