MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 17 FirstFirst ... 34567891011 ... LastLast
Results 151 to 175 of 407
  1. #151
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik heb nog eens de partij tegen Diaz gekeken. Conor moet het echt in de eerste twee, misschien drie ronden afmaken anders gaat zijn conditie hem parten spelen. Zeker tegen iemand als Khabib. Ik zie wel kansen voor Conor gezien Khabib zijn dekking niet top is en zijn reache een stuk minder is als die van Conor.

    Ik begreep wel dat hij zich veel heeft gefocused op conditie maar ik heb ook het gevoel dat hij nogal wat feest!

    Anyway, ik heb een sportsbar gevonden hier wast ik het live op bigscreen kan kijken voor 10 dollar of zelfs gratis als ik er al ben tijdens college football, dus maak er een leuk avondje van met de vrouw.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #152
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik heb nog eens de partij tegen Diaz gekeken. Conor moet het echt in de eerste twee, misschien drie ronden afmaken anders gaat zijn conditie hem parten spelen. Zeker tegen iemand als Khabib. Ik zie wel kansen voor Conor gezien Khabib zijn dekking niet top is en zijn reache een stuk minder is als die van Conor.

    Ik begreep wel dat hij zich veel heeft gefocused op conditie maar ik heb ook het gevoel dat hij nogal wat feest!

    Anyway, ik heb een sportsbar gevonden hier wast ik het live op bigscreen kan kijken voor 10 dollar of zelfs gratis als ik er al ben tijdens college football, dus maak er een leuk avondje van met de vrouw.
    Ik denk dat conor zijn conditie wel goed zit.
    Fysiek vind ik hem er ook goed uitzien hij oogt sterk en is volgens mij wat spier massa aangekomen vooral op zijn beneden heb ik het idee.

    Denk dat hij het op de grond nog verrassend goed gaat dien tegen khabib. Beter dan elke tegenstander die khabib ooit gehad heeft.

    Feit blijft dat dit echt een partij is waar nix over te zeggen is en ik geen euro op durf te wedden. Alleen een beetje Vcash.

    Conor claimt overigens 56 miljoen dollar over te gaan houden aan deze partij . Ben benieuwd.

    Hopen dat het snel zondag morgen is ik Ben iig aan het aftellen .

  3. #153
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Ik denk dat conor zijn conditie wel goed zit.
    Fysiek vind ik hem er ook goed uitzien hij oogt sterk en is volgens mij wat spier massa aangekomen vooral op zijn beneden heb ik het idee.

    Denk dat hij het op de grond nog verrassend goed gaat dien tegen khabib. Beter dan elke tegenstander die khabib ooit gehad heeft.

    Feit blijft dat dit echt een partij is waar nix over te zeggen is en ik geen euro op durf te wedden. Alleen een beetje Vcash.

    Conor claimt overigens 56 miljoen dollar over te gaan houden aan deze partij . Ben benieuwd.

    Hopen dat het snel zondag morgen is ik Ben iig aan het aftellen .
    Ik hoop dat zijn conditie goed genoeg is. Als hij Khabib conditioneel bij kan houden gaat hij Khabib slopen. Hij is staand zo goed, zo precies en hij weet de afstand zo goed in te schatten, zijn takedown defense is ook goed. Ik denk dat hij wint op KO als zijn conditie goed genoeg is.

    56 miljoen, bizar man. Iedereen kan zeggen wat ze willen maar zonder zijn bizarre gedrag had hij nooit zoveel geld binnen gesleept en had de UFC nooit zo explosief gegroeid als in de afgelopen jaren. Petje af hoor, van straatschoffie naar multimillionaire en vergeet de andere vechters en lui om hen heen die hij ook rijk maakt.

  4. #154
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik neig toch naar Connor , Khabib heeft vaak zijn kin omhoog

  5. #155
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik neig toch naar Connor , Khabib heeft vaak zijn kin omhoog
    Helemaal mee eens ik denk ook dat khabib te slordig is staand en dat conor dit afstraft. Hij komt vaak blind zonder te kijken in om te clinchen en voor de take down te gaan.

    Maar zoals ik al zei ik durf er geen geld op in te zetten.

    Wie er wint maakt ook verder niet uit heb er vooral heel veel zin in en hoop dat het gelijk opgaat en dat we als fans kunnen genieten.
    Niet dat conor 25 minuten lang op de grond word geslacht of khabib binnen 1 min tegen de vlakte ligt.

  6. #156
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik ga toch voor Khabib, De partij van Gegard zorgt ervoor dat ik Khabib nog meer kans geef. Gegard heeft ook dat stroperige als ze eenmaal op de grond zijn. Alsof je een zak zand van je af probeert de duwen die elke keer weer verplaatst als je hem net weg hebt. En ik kan me niet voorstellen dat Conor het staand kan houden. (En ik heb er ook echt geld op gezet hoewel dat totaal niet rendabel. Conor is underdog 1.60/2.40)

  7. #157
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik ga toch voor Khabib, De partij van Gegard zorgt ervoor dat ik Khabib nog meer kans geef. Gegard heeft ook dat stroperige als ze eenmaal op de grond zijn. Alsof je een zak zand van je af probeert de duwen die elke keer weer verplaatst als je hem net weg hebt. En ik kan me niet voorstellen dat Conor het staand kan houden. (En ik heb er ook echt geld op gezet hoewel dat totaal niet rendabel. Conor is underdog 1.60/2.40)
    Gegard zijn stand up is wel van een ander niveau dan dat van Khabib. Gegard zijn dekking is ook top.

  8. #158
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Gegard is op de grond ook niet zo goed als Khabib. Eigenlijk is niemand dat behalve DC.

  9. #159
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Mars
    Posts
    253
    vCash
    89460

    Default


  10. #160
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Gegard is op de grond ook niet zo goed als Khabib. Eigenlijk is niemand dat behalve DC.
    Het begint allemaal staand, en daar zitten eennpaar niveaus verschil tussen McGregor en Khabib. Khabib moet de eerste twee ronden overleven, dan gaat McGregor het moeilijk krijgen. Maar ja, das allemaal theorie.

  11. #161
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  12. #162
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    We moeten ook niet vergeten dat we ook nog Pettis - Ferguson krijgen, daar verwacht ik dat Pettis voor de upset zorgt.
    Ook krijgen we nog Volkov tegen Lewis, dat kan ook nog wel eens oorlog worden.
    Ik heb er echt heel veel zin in.

  13. #163
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    308
    vCash
    129959

    Default


  14. #164
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Whoeeehoeeee.
    McCracker gaat die Dagastanie wel even pakken.
    Maar euh serieus ik heb geen idee.
    Als Khabib geraakt wordt en hard dan zit ie wel in de problemen. Ik gok dat het zo iets wordt als Conor tegen Mendez. Conor gaat zeker Khabib raken, maar ook neergehaald worden.

  15. #165
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Khabib is wel geïrriteerd denk dat conor toch in zijn hoofd zit.
    Dat heeft bij alle tegenstanders tegen gewerkt. Alleen Diaz was er tegen bestand en kon verbaal tegen hem op.

    Khabib had een voorbeeld moeten nemen aan Dennis Siver.
    Die ging er nig het beste mee om.
    Had ik van khabib toch wel verwacht.

    @S.B. Ferguson vs Pettis Word Idd ook een zieke partij we zijn er bijna 🙏🏻🙏🏻. Mijn gevoel zegt idd ook een upstet win van Pettis.

    @e-type kan ik mijn Vcash al inzetten??

  16. #166
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Alleen Diaz was er tegen bestand en kon verbaal tegen hem op.
    Diaz kon er verbaal tegen op? Het enige wat hij had in te brengen was alles wat McGregor zei te herhalen met het woord Fuck ervoor. Maar Diaz is gewoon een vechter die zich op een juiste manier weet te motiveren met haat gevoel tegenover zijn tegenstander. Diaz wil zijn tegenstander juist haten, denk ook dat de mindgames van Conor juist averechts gewerkt hebben bij Nate.

  17. #167
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Denken jullie dat het positief of negatief is voor Khabib dat hij niet samen met Conor in die persconferentie zat? Conor had hem nog lekker kunnen zieken, maar nu zat hij daar alleen een beetje te wachten. Hoe dan ook wel een goede zet van Mcgregor denk ik.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  18. #168
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Positief voor Khabib, scheelt hem ergernis en energie. Gewoon eigen focus op de weightcut.

    Man, ik ben zo bang dat er weer iets mis gaat al lijkt Khabib aardig slank al de afgelopen dagen. Mag wel verwachten dat alles on point is met een dergelijke grote partij.

  19. #169
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Khabib poste om 14 uur al dat hij op gewicht was. Dat komt vast wel goed dan

  20. #170
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  21. #171
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Khabib is gewogen hij was de eerste 155.
    Tony Ferguson ook 155.

    Wat is die Yana Kunitskaya trouwens een lekker wijf zeg.

  22. #172
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    308
    vCash
    129959

    Default

    McGregor ook gewogen: 154,5

  23. #173
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Ok, dit slaat helemaal nergens op; maar heb het gevoel dat Conor dit niet gaat redden (his worst nightmare gaat beleven) Net als velen hier heb ik in mijn vrije uurtjes nog wat partijen van de heren bekeken, niets in mij zegt dat Conor dit beest gaat stoppen. Ik ben iig razend benieuwd.

  24. #174
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Fight day!!!!

  25. #175
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Boeit me geen moer wie er gaat winnen. Als het maar een knal partij wordt. Niet een KO van Conor binnen 30 sec. En geen LnP 5 rondes lang van Khabib. Helaas zijn hun stylen te verschillend. Dus ik verwacht beide afwachtend. Maar hoop dat ze er een echte oorlog van gaan maken.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •