MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.653
    vCash
    126000

    Default UFC Vechter beledigd GLORY Kickboxing, Enfusion kampioen reageert!

    http://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/...ioen-reageert/

    Wat zijn eigenlijk de gage van vechters van Glory en Enfusion?
    Israel Adesanya die maar 2500 dollar krijgt voor een partij in Glory, dat is echt belachelijk weinig.
    Bij de UFC is het wel duidelijk hoeveel ze verdienen. Een transparant beleid over de betalingen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Gast wat is dit voor verrotte clickbait titel ga weg joh

  3. #3
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Niks mis mee.. Iedereen heeft altijd het idee dat je bij Glory dikke gage's kan pakken, maar de mensen die er full time van kunnen leven zijn op 2 handen te tellen. De rest verdient net genoeg Euro's om mee aan hun reet te krabben. En dat geldt ook voor Enfusion. Kickboksen in Nederland is voor weinig mensen lucratief. Door het schimmige verleden zijn sponsoren nog terughoudend.
    In Azie en Amerika draaien de organisaties op sponsorinkomsten en zijn daardoor qua salaris veel gunstiger dan hier in Nederland.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Niks mis mee.. Iedereen heeft altijd het idee dat je bij Glory dikke gage's kan pakken, maar de mensen die er full time van kunnen leven zijn op 2 handen te tellen. De rest verdient net genoeg Euro's om mee aan hun reet te krabben. En dat geldt ook voor Enfusion. Kickboksen in Nederland is voor weinig mensen lucratief. Door het schimmige verleden zijn sponsoren nog terughoudend.
    In Azie en Amerika draaien de organisaties op sponsorinkomsten en zijn daardoor qua salaris veel gunstiger dan hier in Nederland.
    Oke, interessant om te weten.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Gast wat is dit voor verrotte clickbait titel ga weg joh
    Ik ga niet weg.. Je bent niet verplicht om er op te klikken. Lekker door scrollen.

  6. #6
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ik ga niet weg.. Je bent niet verplicht om er op te klikken. Lekker door scrollen.
    Je vervuilt het forum met dit soort berichten. Plak gewoon het artikel in het topic of maak je SEO op orde als je graag meer hits op je website wilt.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  7. #7
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.653
    vCash
    126000

    Default

    HAHA het is mijn website niet. Maak je niet druk man. En ik heb nog geen klachten gehad van de mede forumleden en beheerders, jij bent de eerste. Je kon je welgemeende advies ook gewoon bij je reactie plaatsen in plaats van je botte reactie. Het ergste geval kan je mij altijd nog blokkeren

  8. #8
    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    167
    vCash
    20420

    Default

    Gezellige boel hier... Ben het wel met S.B. eens, het is clickbait.
    echter de reactie kon inderdaad anders...
    Nu snap ik ook waarom Mixfight de laatste tijd achteruit gaat helaas...
    Het ooit zo mooie en gezellige forum verliest steeds meer me intresse en volgens mij ook van andere gebruikers...

  9. #9
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    http://www.vechtsportinfo.nl/nieuws/...ioen-reageert/

    Wat zijn eigenlijk de gage van vechters van Glory en Enfusion?
    Israel Adesanya die maar 2500 dollar krijgt voor een partij in Glory, dat is echt belachelijk weinig.
    Bij de UFC is het wel duidelijk hoeveel ze verdienen. Een transparant beleid over de betalingen.
    Alsof iedereen bij de UFC met bakken geld naar huis gaat.

  10. #10
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default


  11. #11
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by train2grow View Post
    Gezellige boel hier... Ben het wel met S.B. eens, het is clickbait.
    echter de reactie kon inderdaad anders...
    Nu snap ik ook waarom Mixfight de laatste tijd achteruit gaat helaas...
    Het ooit zo mooie en gezellige forum verliest steeds meer me intresse en volgens mij ook van andere gebruikers...

    Als je je daar al door laat afschrikken....
    It's okay to be white

  12. #12
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Oudnieuws lijkt mij. Alleen de grote vechters bij glory verdienen lekker. Rico verdiende ook niet veel tot de badr fight. Heb gelezen dat glory tussen de 5 ton en 1.5 miljoen winst pakt bij een evenement. Triest dat ze bepaalde jongens dan voor 2500 de ring in laten gaan.

  13. #13
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by lacrim View Post
    Oudnieuws lijkt mij. Alleen de grote vechters bij glory verdienen lekker. Rico verdiende ook niet veel tot de badr fight. Heb gelezen dat glory tussen de 5 ton en 1.5 miljoen winst pakt bij een evenement. Triest dat ze bepaalde jongens dan voor 2500 de ring in laten gaan.

    Als je die toegangsprijzen af en toe ziet...kolere...
    It's okay to be white

  14. #14
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lacrim View Post
    Oudnieuws lijkt mij. Alleen de grote vechters bij glory verdienen lekker. Rico verdiende ook niet veel tot de badr fight. Heb gelezen dat glory tussen de 5 ton en 1.5 miljoen winst pakt bij een evenement. Triest dat ze bepaalde jongens dan voor 2500 de ring in laten gaan.
    Is toch bij de grotere UFC ook niet veel anders? Daar verdienen ook alleen de grote namen echt goed. De rest moet het met een appel en een eitje doen.

  15. #15
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Is toch bij de grotere UFC ook niet veel anders? Daar verdienen ook alleen de grote namen echt goed. De rest moet het met een appel en een eitje doen.
    Verschil tussen de UFC en glory is groot. Bij de ufc verdient een vechter zonder reputatie tussen de 10 en 23K. De grote namen pakken minimaal 2 ton. Als je dan hoort dat bij glory jongens vechten voor 2/3 duizend tja... ben benieuwd wat rico en badr pakken, en of het veel verschilt met wat de zwaargewichten bij de UFC verdienen.

  16. #16
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Klopt... vind het gewoon raar dat ze vechters als saki en spong niet meer konden betalen terwijl ze zulke bedragen binnenharken.

  17. #17
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lacrim View Post
    Klopt... vind het gewoon raar dat ze vechters als saki en spong niet meer konden betalen terwijl ze zulke bedragen binnenharken.
    En dat terwijl Saki en Spong Glory groot hebben gemaakt. In het begin namen ze hetop de pof, toen Glory eenmaal groot begon te worden en de heren aan hun einde van hun contract zaten kregen ze geen verhoging als ze contract wouden verlengen. Tsja

  18. #18
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    En dat terwijl Saki en Spong Glory groot hebben gemaakt. In het begin namen ze hetop de pof, toen Glory eenmaal groot begon te worden en de heren aan hun einde van hun contract zaten kregen ze geen verhoging als ze contract wouden verlengen. Tsja
    Achja stank voor dank he. Maargoed beide heren zitten nu op de juiste plek en hebben de mogelijkheid om meer te verdienen dan ooit als ze goed presteren.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •