MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 32 of 32
  1. #26
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Op een puntensysteem kon dat nooit een draw zijn. Fury had de overwinning moeten krijgen. Echt een corrupte bende daar.

    Maar dit puntensysteem slaat eigenlijk nergens op. Ik zou effectieve schade hoger belonen dan puntjes scoren die geen effect hebben. In een echt gevecht kan je wel leuk en aardig je tegenstander eruit tikken, maar als hij geen duidelijke schade ondervind en zo urenlang kan doorvechten en overleeft....tjah. Dan zal ik dat liever zien als gelijkspel. Zo zie ik MMA ook liever met gelijkspel.

    Zo was deze wedstrijd een mooi voorbeeld van dit foute puntensysteem. Fury was dominant en had de controle en is duidelijk de betere met "tikkie", maar de laatste knockdown van Wilder weegt voor mij veel zwaarder want in een echt gevecht is dat een beslissende factor aangezien die knockdown wordt opgevolgd door GNP.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Op een puntensysteem kon dat nooit een draw zijn. Fury had de overwinning moeten krijgen. Echt een corrupte bende daar.

    Maar dit puntensysteem slaat eigenlijk nergens op. Ik zou effectieve schade hoger belonen dan puntjes scoren die geen effect hebben. In een echt gevecht kan je wel leuk en aardig je tegenstander eruit tikken, maar als hij geen duidelijke schade ondervind en zo urenlang kan doorvechten en overleeft....tjah. Dan zal ik dat liever zien als gelijkspel. Zo zie ik MMA ook liever met gelijkspel.

    Zo was deze wedstrijd een mooi voorbeeld van dit foute puntensysteem. Fury was dominant en had de controle en is duidelijk de betere met "tikkie", maar de laatste knockdown van Wilder weegt voor mij veel zwaarder want in een echt gevecht is dat een beslissende factor aangezien die knockdown wordt opgevolgd door GNP.
    Fury is idd bestolen als je naar de punten kijkt , wilder is ook bestolen. De scheids gaf fury te veel tijd om te herstellen na die laatste knockdown. Hij stond niet eens na 10 tellen. Maar de scheids was niet heel vlot met tellen

  3. #28
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    Gompie, de wedstrijd is al geweest... Ik had in mijn hoofd dat het iets van 6 december zou zijn.
    Ach, Een rematch of een van hun tegen joshua, maakt me niet uit zal allemaal wel leuk zijn

  4. #29
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Op een puntensysteem kon dat nooit een draw zijn. Fury had de overwinning moeten krijgen. Echt een corrupte bende daar.

    Maar dit puntensysteem slaat eigenlijk nergens op. Ik zou effectieve schade hoger belonen dan puntjes scoren die geen effect hebben. In een echt gevecht kan je wel leuk en aardig je tegenstander eruit tikken, maar als hij geen duidelijke schade ondervind en zo urenlang kan doorvechten en overleeft....tjah. Dan zal ik dat liever zien als gelijkspel. Zo zie ik MMA ook liever met gelijkspel.

    Zo was deze wedstrijd een mooi voorbeeld van dit foute puntensysteem. Fury was dominant en had de controle en is duidelijk de betere met "tikkie", maar de laatste knockdown van Wilder weegt voor mij veel zwaarder want in een echt gevecht is dat een beslissende factor aangezien die knockdown wordt opgevolgd door GNP.

    In een echt gevecht zijn er geen regels. Daarom is boksen ook een sport. MMA trouwens ook.

  5. #30
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Dat het een sport is weten we. Alleen het was de bedoeling dmv de sport jezelf te trainen voor een echt gevecht zonder fataal afloop. Je kan natuurlijk niet veilig trainen/sporten als er geen regels zijn. Mijn kritiek is dat de sport zich veranderd naar iets wat weinig meer te maken heeft met trainen voor de realiteit.

  6. #31
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Fury is idd bestolen als je naar de punten kijkt , wilder is ook bestolen. De scheids gaf fury te veel tijd om te herstellen na die laatste knockdown. Hij stond niet eens na 10 tellen. Maar de scheids was niet heel vlot met tellen
    In werkelijkheid was het een zuivere KO wat opgevolgd zou worden met GnP. Daarom is Wilder voor mij de werkelijke winnaar omdat hij simpelweg de tegenstander heeft uitgeschakeld. Ja Fury heeft meer techniek, maar het is blijkbaar niet genoeg om een tegenstander zó te beschadigen dat het effect heeft.

  7. #32
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Fury is idd bestolen als je naar de punten kijkt , wilder is ook bestolen. De scheids gaf fury te veel tijd om te herstellen na die laatste knockdown. Hij stond niet eens na 10 tellen. Maar de scheids was niet heel vlot met tellen
    Lees ook veel dat Wilder niet in de neutrale hoek bleef staan, daarmee helpt hij zichzelf ook niet.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •