MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 62 of 62

Thread: UFC 230

  1. #51
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Oh en Adesanya top.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Mooi event wel uiteindelijk, die Adesanya is wel echt een enorm talent. Hoop dat ze hem Jacare geven nu.
    Weidman kan beter stoppen, die heeft zijn laatste partijen zo veel schade opgelopen...
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  3. #53
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Het main event wordt:..........
    Shevchenko tegen Eubanks (3-2) voor de vacant flyweight title.
    We krijgen een live moord te zien in de MSG. Wat is dit voor enorm slecht verhaal.
    Wat een zwaar leven heeft Shevchenko.

  4. #54
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Weidman kan beter stoppen, die heeft zijn laatste partijen zo veel schade opgelopen...
    Dat krijg je ervan als je andermans schade viert(Anderson Silva in de rematch). Weidman was niets meer dan een leugen. Hij was goed tegen oude Brazilianen voor USADA maar zelfs daar kan hij niet meer mee wegkomen.

  5. #55
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Dat krijg je ervan als je andermans schade viert(Anderson Silva in de rematch). Weidman was niets meer dan een leugen. Hij was goed tegen oude Brazilianen voor USADA maar zelfs daar kan hij niet meer mee wegkomen.
    Misschien heb ik een andere partij gezien maar Weidman vocht super tegen een van de beste middleweights.

  6. #56
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Misschien heb ik een andere partij gezien maar Weidman vocht super tegen een van de beste middleweights.
    Volgens mij heb je een andere partij gezien ja.

  7. #57
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    De main event was natuurlijk droevig. Op voorhand wisten we al dat Lewis eigenlijk geen kans had tegen DC. Dit soort mannen heeft altijd 'a punchers chance', maar zelfs die kans was nihil. Zo is natuurlijk ook wel gebleken. Als het hierna Brock wordt, is het een beetje droevig gesteld met de zwaarste klasse. Ik hoop nog altijd op een re-match met Stipe.
    Adesanya is een zeer interessante vechter, hopelijk zien we hem snel tegen iemand uit de top 5. En Weidman... Tja, wat moeten we zeggen over Weidman? Tegen Rockhold deed ie het best aardig, maar door een mislukte spinning kick ging het bergafwaarts. Tegen Romero niet onaardig, maar een keiharde knie tegengekomen. Tegen 'onze' Gegard ook niet slecht, maar zijn aanstellerij 'backfirede' (mooi vernederlandst, al zeg ik het zelf). En nu tegen Jacare weer niet slecht, maar weer een KO tegen. Kan geen toeval meer zijn, lijkt me. Ik denk dat hij inmiddels teveel schade heeft opgelopen en het misschien eens een klasse lager moet proberen (lees: Bellator ofzo).
    Als er niks misgaat, hebben we volgende maand misschien wel de meest interessante main event van het jaar. Ik kan niet wachten!

  8. #58
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Superstick View Post
    Als er niks misgaat, hebben we volgende maand misschien wel de meest interessante main event van het jaar. Ik kan niet wachten!
    We hebben komende maand vier titel partijen waar ik allemaal de wekker voor ga zetten, deze partij heb ik nog het meest zin in, ook door de geweldige trailer:
    https://twitter.com/ufc/status/1059174192040546304
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  9. #59
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    250.000 PPV buys , das nie best

  10. #60
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    250.000 PPV buys , das nie best
    DC verkoopt gewoon niet. Zet Jones tegen hem en de PPV's gaan als hete broodjes over de toonbank.

  11. #61
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Toch gek, geweldige vechter met een hoog irritant Amerikaans showgehalte.

  12. #62
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Toch gek, geweldige vechter met een hoog irritant Amerikaans showgehalte.
    Ik denk dat het zelfs voor de gemiddelde Amerikaan "te Amerikaans" is.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •