MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 88
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Spike presents: WFL Final 8 nu al de zwaarste kickboksbeproeving ooit

    Bron foto: World Fighting League
    Spike presents: WFL Final 8 nu al de zwaarste kickboksbeproeving ooit

    Aug 22, 2018 Acht van Nederlands meest getalenteerde zwaargewicht kickboksers, BoyBoy Martin, Andrei Stoica, Sam Tevette, Clyde Brunswijk, Fabio Kwasi, Murat Aygun, Fred Sikking en Nordine Mahiedinne, maken zich op voor de zwaarste beproeving ooit in het Nederlandse kickboksen.


    Zij hebben nog slechts zeven weken te gaan om het op zaterdag 22 september tegen elkaar op te nemen en te bepalen wie de eerste WFL Final 8-kampioen wordt tijdens Spike Presents: WFL Final 8 in TopSportCentrum Almere. Tickets zijn te koop via wfltickets.com en vanaf 20.00 uur is de Final 8 LIVE te zien op Spike TV.

    Tot het bittere einde strijden de acht finalisten zaterdag 22 september door om te bepalen wie de eerste WFL Final 8 kampioen wordt en naar huis gaat met de WFL World Champion Heavyweight-belt. De winnaar moet drie wedstrijden op één avond winnen, net zoals de K-1 Legendes Peter Aerts, Semmy Schilt en Ernest Hoost. In de eerste ronde starten de volgende kickboksers tegenover elkaar in de ring:

    • Fabio Kwasi vs. Murat Aygun
    • Sam Tevette vs. Clyde Brunswijk
    • BoyBoy Martin vs. Andrei Stoica
    • Fred Sikking vs. Nordine Mahiedinne

    De laatstgenoemde partij Fred Sikking vs. Nordine Mahiedinne vervangt de eerder aangekondigde match Ibrahim El Bouni vs. Levi Rigters. De acht zwaargewichten die nu in de Final 8 staan hebben zich keer-op-keer bewezen en hun plek voor deze nu al legendarische strijd veroverd tijdens de Final 16 of tijdens het WFL Final 8 Wildcardtoernooi.

    Superfight: Jorina Baars vs. Anissa Haddaoui
    Naast de Final 8 biedt het event een verzameling van Superfights en toernooien. WFL heeft één Superfight al bekendgemaakt. Een match waar heel kickboksminnend Nederland al zeven jaar op wacht: Jorina Baars vs. Anissa Haddaoui. Een superfight tussen twee A-klasse vrouwelijke sporters die op dit moment de wereldtop van het kickboksen domineren.

    Volg Spike presents: WFL Final 8 LIVE
    Spike presents: WFL Final 8 vindt plaats op zaterdag 22 september in TopSportcentrum Almere en wordt vanaf 20.00 uur LIVE uitgezonden op Viacom-zender Spike. Ga voor tickets naar wfltickets.com. Get ready!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Dik.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.668
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk zelf dat Murat Aygun dit toernooi zal gaan winnen alhoewel ik Fabio Kwasi ook een goede kickbokser vind, die moeten gelijk tegen elkaar aan de bak. Jammer dat die andere niet meer mee zullen doen. Nu hopen dat er geen blessureleed zal komen voor dit toernooi en het gewoon doorgaat.

  4. #4
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ik denk zelf dat Murat Aygun dit toernooi zal gaan winnen alhoewel ik Fabio Kwasi ook een goede kickbokser vind, die moeten gelijk tegen elkaar aan de bak. Jammer dat die andere niet meer mee zullen doen. Nu hopen dat er geen blessureleed zal komen voor dit toernooi en het gewoon doorgaat.
    Kan dat ik het mis heb, maar hadden ze niet 2 reserves voor dit toernooi?
    Zou voldoende moeten zijn, hoop ik...

  5. #5
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Ja, Sergio Pique vecht de reserve partij tegen levi Kuyken

  6. #6
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Klopt. Partij van rigters gaat niet door. Daarvoor zijn de 2 reservevechters ingezet. Baal behoorlijk dat rigters niet mee doet. Heb hem een toernooi zien winnen voor rings. Is leuke vechter

  7. #7
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Nou nou, " de zwaarste kickboksbeproeving ooit" . Ik kan me zwaardere final 8s herinneren.

  8. #8
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hakkelaar View Post
    Nou nou, " de zwaarste kickboksbeproeving ooit" . Ik kan me zwaardere final 8s herinneren.
    http://k-1fans.info/pics/k1final2008.jpg
    Ze bedoelen van 2018 denk hahaha.
    Ja dat waren toppers en dikke partijen.
    Alleen maar monsters.

  9. #9
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by hakkelaar View Post
    Nou nou, " de zwaarste kickboksbeproeving ooit" . Ik kan me zwaardere final 8s herinneren.
    http://k-1fans.info/pics/k1final2008.jpg
    Mijn god niet te doen wat een killers.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  10. #10
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Superfight gaat dus alvast niet door.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.668
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk niet dat ze op tijd iemand kunnen regelen voor Jorina Baars.
    Boy Boy Martin is geblesseerd geraakt en vecht niet in de Final 8. Zijn trainingsmaatje Levi Kuyken zal in zijn plaats gaan en het opnemen tegen Andrei Stoica.

  12. #12
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Zwaarste beproeving voor de 8 heren in kwestie

  13. #13
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Iemand een idee hoe laat de final 8 beginnen? Of is er een programma met tijden bekend?

  14. #14
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    Iemand een idee hoe laat de final 8 beginnen? Of is er een programma met tijden bekend?

    Misschien moet je de OP even helemaal lezen.
    It's okay to be white

  15. #15
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Thanks!

  16. #16
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hakkelaar View Post
    Nou nou, " de zwaarste kickboksbeproeving ooit" . Ik kan me zwaardere final 8s herinneren.
    http://k-1fans.info/pics/k1final2008.jpg
    Op tijd terug van stappen. Niet teveel gedronken. Vertwijfeld een crappy stream zoeken, achterover zakken met een 6 pack en een zak chips en klaar om de stream te verversen zodra ie uitvalt.

  17. #17
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ik denk niet dat ze op tijd iemand kunnen regelen voor Jorina Baars.
    Watskebeurt?

  18. #18
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.668
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Watskebeurt?
    ANISSA HADDAOUI CANCELT PARTIJ JORINA BAAS

    Sep 15, 2018 Donderdag 13 september kreeg Melvin Manhoef te horen dat deze partij niet door kon gaan. Maar dit is niet de enige afzegging.


    Jorina Baars baalt als een stekker, ze heeft natuurlijk hard getraind voor deze rematch. Ze keek erg uit naar de partij omdat ze na lange tijd weer in Nederland kon vechten. Baars zou zaterdag 22 september vechten tegen Anissa Haddaoui tijdens WFL in Almere. De rematch tegen addaoui was lang van tevoren aangekondigd en vele wilden deze partij graag zien. Haddaoui gaf in het interview met ons aan dat ze wel wat recht te zetten had. Helaas zal zij haar revanche niet krijgen.
    Haddaoui stond 9 september in de ring tijdens Kunlun 76 in China. Zij vocht in het Mulan Legend 8 vrouwentoernooi en maakte kans op een tweede Kunlun-titel. Anissa zette een mooi prestatie neer maar verloor op punten van haar Chinese tegenstander. Dit verbaasde Anissa en haar team. Het komt vaker voor dat vechters in het buitenland op deze manier van hun winst worden bestolen.
    Haddoui cancelt haar partij tegen Baars omdat ze in het toernooi een blessure heeft opgelopen. Maar ook omdat het verlies in China haar zwaar valt. Ze is bezig met de verwerking en met het indienen van bezwaar. Baars die hoopt alsnog te kunnen vechten op zaterdag 22 september en is hard opzoek naar een tegenstander.
    Dit is niet de enige afzegging van WFL. Boy Boy Martin heeft afgezegd wegens privé redenen. Martin vocht in de Final 16 tegen Fred Sikking maar verloor op punten. Later bleek dat de jury een fout had gemaakt en werd Martin de volgende dag toch uitgeroepen als winnaar. Dit zorgde ervoor dat Boy Boy toch door ging naar de Final 8. Andrei Stoica zal nu tegenover Levi Kuyken

    Bron: http://mixfight.com/2018/09/Anissa-H...ij-Jorina-Baas


  19. #19
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Je gaat toch ook niet 3 weken voor zo’n partij nog een toernooi vechten. Zeker niet in China, moet je 2 keer herstellen van een jet-lag en alle risico’s die een toernooi vechten met zich mee brengt.

  20. #20
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.668
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Capo dei capii View Post
    Je gaat toch ook niet 3 weken voor zo’n partij nog een toernooi vechten. Zeker niet in China, moet je 2 keer herstellen van een jet-lag en alle risico’s die een toernooi vechten met zich mee brengt.
    Ik ben het helemaal met je eens. Domme actie van Mike's gym om dat toe te laten. Geld binnen harken is oke maar je moet wel realistisch zijn dat er wel echte blessures gaan komen, het is geen potje tafelvoetbal en helemaal als je een belangrijke wedstrijd er na hebt geboekt.

  21. #21
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ook een manier om Jorina te ontlopen en toch te cashen.

  22. #22
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ik ben het helemaal met je eens. Domme actie van Mike's gym om dat toe te laten. Geld binnen harken is oke maar je moet wel realistisch zijn dat er wel echte blessures gaan komen, het is geen potje tafelvoetbal en helemaal als je een belangrijke wedstrijd er na hebt geboekt.
    1. Dit wist WFL toen ze tekende (lijkt me sterk).
    2. Er staat in het contract dat dit niet had gemogen en WFL gaat schadevergoeding eisen.
    3. WFL heeft hier helemaal niet over nagedacht (lijkt me sterk).

    Punt lijkt me dat de gages relatief beperkt zijn en ze dus zo veel mogelijk willen vechten. Het lijkt me aan de promotor en de managers om te zorgen dat dit gezond en commercieel verantwoord gebeurd. Fans nu de lul, al betwijfel ik dat er veel mensen specifiek voor deze partij komen (sorry).

  23. #23
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.668
    vCash
    126000

    Default

    Net op tijd. WFL heeft Amel Dehby geregeld voor Jorina Baars.

  24. #24
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.668
    vCash
    126000

    Default

    Zoals bekend zal de winnaar van het Kickbokstoernooi op een avond liefst driemaal moeten winnen om aanspraak te kunnen maken op de titel.
    Hieronder de deelnemers en het bracket. De winnaar zal dus de WFL titel en een Bellator Kickboxing contract tekenen.

    Bron:
    http://mmadna.nl/behalve-een-wfl-titel-ook-een-bellator-contract-op-het-spel-tijdens-wfl-evenementen/

  25. #25
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    806
    vCash
    126000

    Default

    Full fight card?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •