MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 88
  1. #51
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.668
    vCash
    126000

    Default

    Inderdaad! Politiek meer niet. Ik hoop dat die Franse Mocro bij GLORY gaat vechten. Mooie vechtstijl.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Die Nordine Mahieddine is zwaar bestolen! Ronde 1 en 2 waren overduidelijk voor hem. Als underdog zo ver komen en dan mag je mindere tegenstander een cadeautje krijgen van WFL omdat hij zitplaatsen vult.
    Politiek spelletje joh, vond kwasi ook beter dan murat. Die nourdinne komt er wel hoor, anders word hij wel opgepikt door glory als hij zo door gaat. Zuur dat je word bestolen van 100K

  3. #53
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Die Nordine Mahieddine is zwaar bestolen! Ronde 1 en 2 waren overduidelijk voor hem. Als underdog zo ver komen en dan mag je mindere tegenstander een cadeautje krijgen van WFL omdat hij zitplaatsen vult.
    Inderdaad. En ook niet eens close of zo.

  4. #54
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Melvin schaam je
    Nourdinne zou aanwinst voor glory zijn

  5. #55
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Ondanks de onterechte winnaar en het niet al te hoge niveau blijft zo’n 8 mans toernooi wel iets bijzonders. Leuk ook dat het gewoon op zaterdag avond op het open kanaal live werd uitgezonden. Nourdinne wel de meest complete vechter en blijft super jammer dat hij niet de overwinning kreeg, vooral voor hem zelf.

    Ik zie net dat ze 45.000 kijkers hebben gehaald. Voor Spike vrij hoge aantallen.
    Last edited by Capo dei capii; 23-09-2018 at 08:04.

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    niemand die vindt dat Aygun terecht heeft gewonnen?

  7. #57
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.668
    vCash
    126000

    Default

    Nee, ik ben zelf ook een fan Murat Aygun maar dit slaat echt nergens op. Zelfs Aygun kon het geloven en vroeg het na aan de jury of het klopt.

    Kijk even op bijv Facebook bij de paginas van Spike, Wfl etc iedereen vindt dit een schandalige uitslag.
    Kwasi en Bruinswijk zijn in mijn ogen ook genaaid.

  8. #58
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    41
    vCash
    30500

    Default

    Zeer vreemde uitslag van de finale. Jorina vocht ook precies tegen haar kleine zusje (bijna 10kg zwaarder). Ik hoop dat dat kleine zusje een aardige vergoeding heeft gekregen om dit gevecht aan te nemen.

  9. #59
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.668
    vCash
    126000

    Default

    Trouwens Melvin Manhoef doet ook het management van Aygun.

  10. #60
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Trouwens Melvin Manhoef doet ook het management van Aygun.
    1en1is2 dus

  11. #61
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    niemand die vindt dat Aygun terecht heeft gewonnen?
    Nee. En die Belg Kuyken werd ook genaaid imo.

  12. #62
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Nee, ik ben zelf ook een fan Murat Aygun maar dit slaat echt nergens op. Zelfs Aygun kon het geloven en vroeg het na aan de jury of het klopt.

    Kijk even op bijv Facebook bij de paginas van Spike, Wfl etc iedereen vindt dit een schandalige uitslag.
    Kwasi en Bruinswijk zijn in mijn ogen ook genaaid.
    Kwasi was ook een beetje dom bezig. Hij had de partij in de pocket en na al die waarschuwingen van de scheids had die gewoon moeten stoppen met actie’s maken nadat scheids break had gezegd. Dat had die de punt aftrek niet gehad en was er sowieso geen twijfel. Ondanks de punt aftrek had die in mijn ogen sowieso gewonnen.

  13. #63
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Capo dei capii View Post
    Kwasi was ook een beetje dom bezig. Hij had de partij in de pocket en na al die waarschuwingen van de scheids had die gewoon moeten stoppen met actie’s maken nadat scheids break had gezegd. Dat had die de punt aftrek niet gehad en was er sowieso geen twijfel. Ondanks de punt aftrek had die in mijn ogen sowieso gewonnen.
    Klopt,die punt was de druppel voor ze.

  14. #64
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Het was geen twijfel over de winnaar. Overduidelijk ronde 1 en 2 voor Fransman. Eerste ronde sloeg hij aan het einde aygun zwaar aan. Zou eigenlijk 8 tellen moeten krijgen, maar de bel ging. Laatste ronde misschien wat gelijk op, maar zeker niet voor aygun

  15. #65
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Op facebook gaat nu iedereen ook los op de pagina van WFL. Ligt het aan mij of leek murat zich ook rotgeschrokken toen hij hoorde dat hij had gewonnen? Volgensmij geloofde hij het zelf ook niet.

  16. #66
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Misschien dacht hij dat de winnaar uit de blauwe hoek kwam terwijl hij toch meer tafels had verkocht

  17. #67
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Als WFL kijken wij terug op een zeer geslaagd evenement en op topprestaties van alle atleten die gisteravond in de ring stonden. Het bericht heeft ons bereikt dat Nordine Mahieddine protest heeft aangetekend op het jurybesluit (verzorgd door ISKA) op zijn verlies in de WFL Final 8 finale tegen Murat Aygun. Op verzoek bekijkt ISKA de finalepartij opnieuw en zal hier een snel een uitspraak over doen. Zodra de uitkomst hiervan duidelijk is maken we dit bekend.






















  18. #68
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Trouwens Melvin Manhoef doet ook het management van Aygun.
    Een slager die zijn eigen vlees keurt😂

  19. #69
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Nee. En die Belg Kuyken werd ook genaaid imo.
    *2.

    Nourdinne en Kuyken hadden finale moeten draaien. Rest was B-nivo. Geldt ook voor Stoica die als een Griekse God de ring binnenkomt, maar zijn bijnaam Mr. KO niet waarmaakt.

    Nog meer respect voor Ibrahim el Bouni die WFL vanuit principe de rug toekeert. Ik hoop dat Melvin deze waarschuwingen serieus neemt. Zeker na zijn eigen (onterecht verloren) eerste partij tegen Carvalho.

  20. #70
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.668
    vCash
    126000

    Default

    Goed zo WFL - Spike/Bellator en de "neutrale" ISKA nog meer negatieve aandacht voor onze sport die net uit de modder komt.

    https://sportnieuws.nl/vechtsport/tw...estoken-kaart/

    Zou mooi zijn als Ome Cor en Remon Daalder die Nordine Mahieddine een Glory contract zouden geven, ze zijn toch opzoek naar goede zwaargewichten en Franse vechters: Mahieddine. Een middelvinger naar hun concurrenten (WFL & Bellator)

    https://sportnieuws.nl/vechtsport/no...kbokszege-wfl/

    Andrei "Mr K.O" Stoica was wel een tegenvaller die avond inderdaad... En die Belg Levi Kuyken, wat extra spiermassa laten kweken kan nog een hele goede worden in de nabije toekomst en dat geldt eigenlijk ook voor Fabio Kwasi en Clyde Bruinswijk.

  21. #71
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.668
    vCash
    126000

    Default


  22. #72
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Sorry maar daar geloof ik geen ruk van. Al die beslissingen stinken naar belangenverstrengelingen. Ook Stoica - Kuyken. Waar is Stoica de superster? SuperKombat. Manhoef wil vast vaker wat Roemenen laten komen.

  23. #73
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Nordine Mahieddine staat als vechter bij Glory op de site?

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  25. #75
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.668
    vCash
    126000

    Default

    Onderzoek naar gewonnen kickboksfinale van Enschedeër
    https://www.tubantia.nl/enschede/ond...deer~a2d7bb98/

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •