MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 109
  1. #76
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Mooie aanval van Hall inderdaad. Wel verdedigde Penn verkeerd door de verkeerde kant op te draaien. Spijtig om te zien dat Penn niets meer in te brengen heeft op dit niveau. Hij was toch altijd een van mijn favorieten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Damn dit had ik niet verwacht en ook niet gehoopt. Nunes is tha bomb

  3. #78
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Zo jammer , denk dat Germaine dit ook had gekund. Germaine vs Nunes zal er denk ik niet van komen ,ze zijn te bang dat Germaine wint.

  4. #79
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Pat82 View Post
    No surprises there, Jones met 2 vingers in de neus.
    Gustafsson zat niet veel overtuiging in. Wist dat het een ongelijke strijd was met alles wat Jones ongestraft in zijn lichaam mag stoppen en hij niet. Hij is voor het geld gegaan. Wel sneu voor hem dat hij nu ook nog meer geld kwijt is aan de belastingdienst.

  5. #80
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Jones slaat op het achterhoofd of zie ik dat verkeerd?

  6. #81
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Gustafsson zat niet veel overtuiging in. Wist dat het een ongelijke strijd was met alles wat Jones ongestraft in zijn lichaam mag stoppen en hij niet. Hij is voor het geld gegaan. Wel sneu voor hem dat hij nu ook nog meer geld kwijt is aan de belastingdienst.
    Denk niet dat je met een pictogram in je lichaam veel meer voordeel hebt. En dit gevecht werd gewonnen op fight iq. Zeer goede strategie van zijn hoek. Door buiten zijn bereik te blijven zag Gus er minder goed uit dan hun eerste partij. Toen was het ook voor het eerst dat Jones iemand vocht met zo'n lange reach.

  7. #82
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Zo jammer , denk dat Germaine dit ook had gekund. Germaine vs Nunes zal er denk ik niet van komen ,ze zijn te bang dat Germaine wint.
    k denk dat je nog droomt.
    Germaine slaat lang niet zo hard als Nunes. En Cyborg had tien van die harde knallen nodig om eindelijk ko te gaan. Germaine gaat dat nooit trekken.

    KUT trouwens van Siyar. Sterke tegenstander hoor, maar zo zonde van zijn streak.
    It's okay to be white

  8. #83
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    196
    vCash
    15500

    Default

    Bah, iedereen waar ik voor was heeft verloren...

  9. #84
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    k denk dat je nog droomt.
    Germaine slaat lang niet zo hard als Nunes. En Cyborg had tien van die harde knallen nodig om eindelijk ko te gaan. Germaine gaat dat nooit trekken.

    KUT trouwens van Siyar. Sterke tegenstander hoor, maar zo zonde van zijn streak.
    ze zeggen op Twitter dat hij :"Fuck America"zei als dat echt zo is dan kan hij zijn carierre bij de UFC wel vergeten

  10. #85
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Zo jammer , denk dat Germaine dit ook had gekund. Germaine vs Nunes zal er denk ik niet van komen ,ze zijn te bang dat Germaine wint.
    Kom op zeg, is dat me een partijtje onzin.


    Ik heb helaas geen torrent gevonden maar ben niet zo verrast door Nunes, dat is gewoon een gigantisch beest.
    En Penn moet er gewoon mee kappen, asap.
    Last edited by LightHeavyWeight; 30-12-2018 at 16:11.

  11. #86
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ze zeggen op Twitter dat hij :"Fuck America"zei als dat echt zo is dan kan hij zijn carierre bij de UFC wel vergeten
    Verbaast me niets dat hij zijn ware aard laat zien. En met zo'n mindset ga je het ook niet ver schoppen.

  12. #87
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ze zeggen op Twitter dat hij :"Fuck America"zei als dat echt zo is dan kan hij zijn carierre bij de UFC wel vergeten

    Lijkt me stug dat ie hiervoor ontslagen zou worden. Millender is een sukkel dat ie dat vertelt bij de persco trouwens, alsof iedereen maar met bloemetjes strooit tijdens zo'n knalpartij.


    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Verbaast me niets dat hij zijn ware aard laat zien. En met zo'n mindset ga je het ook niet ver schoppen.
    Hij vecht bij de fokking UFC man. Hoezo, 'hij gaat het niet ver schoppen'?

    Of is dit weer zo'n moslimdingetje van je?
    It's okay to be white

  13. #88
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by kendamac View Post
    Denk niet dat je met een pictogram in je lichaam veel meer voordeel hebt. En dit gevecht werd gewonnen op fight iq. Zeer goede strategie van zijn hoek. Door buiten zijn bereik te blijven zag Gus er minder goed uit dan hun eerste partij. Toen was het ook voor het eerst dat Jones iemand vocht met zo'n lange reach.
    Dat spul heeft een halfwaardetijd van 8 uur dus hij heeft gedurende zijn trainingsperiode wel meer dan een picogrammetje in zijn lichaam gehad. En daarnaast word Turinabol hoofdzakelijk als maskerings of als versnijdingsmiddel gebruikt. Het gerucht gaat dat ze voor Jones speciaal rvs plaspotjes gebruiken omdat zijn pis door de plastic bakjes heen smelt.

    Het is gewoon echt zonde dat hij zoveel vecht-iq en talent heeft en zich toch vol stopt met rotzooi. Haalt de glans er duidelijk van af. Maar valsspelen loont; dat is wel duidelijk.

  14. #89
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Lijkt me stug dat ie hiervoor ontslagen zou worden. Millender is een sukkel dat ie dat vertelt bij de persco trouwens, alsof iedereen maar met bloemetjes strooit tijdens zo'n knalpartij.




    Hij vecht bij de fokking UFC man. Hoezo, 'hij gaat het niet ver schoppen'?

    Of is dit weer zo'n moslimdingetje van je?
    Hij kan niet worstelen of algemeen grapplen en hij heeft zo'n wilde chute boxe style staand. 4-3 in de fokking UFC tegen lagere niveau. Ook gevoelig voor blessures en nu laat hij zijn ware aard zien. Hoe ver denk jij dat hij nu nog gaat komen, e?

  15. #90
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Hij kan niet worstelen of algemeen grapplen en hij heeft zo'n wilde chute boxe style staand. 4-3 in de fokking UFC tegen lagere niveau. Ook gevoelig voor blessures en nu laat hij zijn ware aard zien. Hoe ver denk jij dat hij nu nog gaat komen, e?
    Hij staat op één van de grootste kaarten van het jaar en verliest na drie eerdere wins op decision tegen één van UFC's grootste talenten. Vecht afgelopen 16 maanden lekker driemaal, vorig gevecht POTN. Al zijn wins voortijdig geëindigd, z'n losses op decision. Lijkt me dat ie het prima doet.

    Wat bedoel je met ware aard eigenlijk?
    It's okay to be white

  16. #91
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Default

    Wow..Amanda..wat een overwinning

    Lijkt me toch wel een goede matchmaking om Germaine tegen Amanda te zien en met het juiste game plan is alles mogelijk!!

    Dana:
    Amanda versus Germaine , Let's make it hapen !

  17. #92
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Overigens was Condit-Chiesa ook een hogeschool partij zeg. Jammer dat het zo snel afgelopen was.

  18. #93
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Robvandee View Post
    Lijkt me toch wel een goede matchmaking om Germaine tegen Amanda te zien en met het juiste game plan is alles mogelijk!!

    Dana:
    Amanda versus Germaine , Let's make it hapen !
    De Randamie verdient het echt niet om zomaar tegen Nunes te vechten. Dat zou echt heel vreemd zijn. Ze heeft nauwelijks wat bewezen in de UFC.

  19. #94
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Maar valsspelen loont; dat is wel duidelijk.
    Ik denk niet dat het in deze partij tegen Gustavsson geholpen heeft (mocht hij PEDs hebben ingenomen). Hij heeft niet de overwinning binnengesleept op conditie of iets dergelijks. Jones heeft Alex ontmantelt dmv zijn strategie. Ik zie daarom deze overwinning wel als een zuivere overwinning (al had hij wat ingenomen).

  20. #95
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Ik denk niet dat het in deze partij tegen Gustavsson geholpen heeft (mocht hij PEDs hebben ingenomen). Hij heeft niet de overwinning binnengesleept op conditie of iets dergelijks. Jones heeft Alex ontmantelt dmv zijn strategie. Ik zie daarom deze overwinning wel als een zuivere overwinning (al had hij wat ingenomen).
    PEDs = beter herstel = meer trainen = betere performance

  21. #96
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Ik denk niet dat het in deze partij tegen Gustavsson geholpen heeft (mocht hij PEDs hebben ingenomen). Hij heeft niet de overwinning binnengesleept op conditie of iets dergelijks. Jones heeft Alex ontmantelt dmv zijn strategie. Ik zie daarom deze overwinning wel als een zuivere overwinning (al had hij wat ingenomen).
    Slaat volgens mij 3 keer op het achterhoofd.

  22. #97
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    De Randamie verdient het echt niet om zomaar tegen Nunes te vechten. Dat zou echt heel vreemd zijn. Ze heeft nauwelijks wat bewezen in de UFC.
    Hey combatguy,

    Dank voor je reactie,

    Wanneer je bedoelt dat ze nog weinig partijen heeft gevochten in de UFC, dat ben ik met je eens..... maar ze heeft gewonnen van Holly Holm (2e bantamweight) en onlangs heeft Germaine gewonnen van Penntington ( 4e op de ranking )

    Germaine staat nu ook 1e in de ranking dus verdient ze het zeker wel naar mijn mening

    Misschien eerst nog een gevecht tegen de nummer 3 Vieira , als ze deze wint dan zeker tegen Amanda

    Groet,
    Rob

  23. #98
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    PEDs = beter herstel = meer trainen = betere
    performance
    Betere performance in uithoudingsvermogen bv. Maar hoe Jones won had niks met PEDs te maken. Dat was puur op een betere strategie/vecht IQ.

  24. #99
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Ik geef Germain trouwens weinig kans tegen deze Nunes

  25. #100
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Betere performance in uithoudingsvermogen bv. Maar hoe Jones won had niks met PEDs te maken. Dat was puur op een betere strategie/vecht IQ.
    1. Je kunt je blijven herhalen maar je snapt niks van PEDS. Als je peds gebruikt kun je harder, vaker en beter trainen. Dan heb je dus ook meer tijd om je vecht intelligentie er in te slijpen. Als je voor Jones 2014 als startpunt gebruikt. (eerste keer dat hij gepakt werd) dan heeft hij dus ten opzichte van Gus 4 jaar lang harder en vaker kunnen trainen.
    2. Als het voor hem alleen om vecht intelligentie en strategie draait waarom gebruikt hij dan ? Hij heeft het klaarblijkelijk niet nodig.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •