MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 19 of 19
  1. #1
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default THE PUNCH het nieuwe vechtsportprogramma.

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Alle vechtsportliefhebbers zijn er mee eens als wij zeggen dat de vechtsport meer aandacht verdiend. Dan hebben wij het niet over de negatieve aandacht die de ‘mainstream media’ de sport graag geven.
    De nieuwe en oude vechtsportplatformen doen het goed en er komt steeds meer aandacht voor de sport. Ook de ‘mainstream media’ ziet het succes en slaat zijn slag. GLORY wordt inmiddels uitgezonden op Veronica en andere media beginnen meer over onze geliefde sport te schrijven. Zo is het niet verassend dat er eindelijk een programma met het thema vechtsport online komt.
    The Punch beschrijft zichzelf als een programma voor iedere kijker die vechtsport een warm hart toe draagt. De beginnende fans die alles net hebben ontdekt dankzij social media of fans van het eerste uur de al kijken sinds de tijden van de K1. In het programma praten ze recht voor zijn raap over vechtsport, serieuze onderwerpen maar ook luchtige gesprekken. Jeroen Post, bekend als ringspeaker van WFL of je kent hem nog van TMF, zal het programma presenteren.
    In de trailer zijn Ernesto Hoost, Sem Schilt, Peter Aerts, Clyde van Brunswijk en Sem Tevette al te zien. De glorieuze oud-kampioenen schuiven aan tafel als deskundigen om eerlijk, oprecht en onafhankelijk te praten over vechtsport. The Punch is er voor de sport en om de nieuwe generaties vechters een gezicht te geven.
    The Punch is vanaf maandag 17 september te zien met iedere dag nieuwe video’s over vechtsport.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Eerste aflevering met Semmy Schilt, Ernesto Hoost, Clyde Brunswijk en Sam Tevette.

  4. #4
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Waar is het te zien?
    Ben wel benieuwd, hoop dat het niet zo een eenzijdig programma wordt die puur ter promotie voor een bepaalde organisatie is en gewoon alle organisaties bespreekt. GLORY, ONE Championship, WFL, Bellator, KUNLUN, ENFUSION en eventueel wat kleinere promoties ook aandacht geeft.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Waar is het te zien? Ben wel benieuwd, hoop dat het niet zo een eenzijdig programma wordt die puur ter promotie voor een bepaalde organisatie is en gewoon alle organisaties bespreekt. GLORY, ONE Championship, WFL, Bellator, KUNLUN, ENFUSION en eventueel wat kleinere promoties ook aandacht geeft.
    Het is nu nog alleen op Youtube te zien. Dit is hun kanaal https://www.youtube.com/channel/UC0X...m9KU1ZBX1VowIk had bij mijn vorige reactie al de eerste volledige uitzending gezet.Laten we inderdaad hopen dat het niet alleen een WFL/Spike show gaat worden.

  6. #6
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Het is nu nog alleen op Youtube te zien. Dit is hun kanaal https://www.youtube.com/channel/UC0X...m9KU1ZBX1VowIk had bij mijn vorige reactie al de eerste volledige uitzending gezet.Laten we inderdaad hopen dat het niet alleen een WFL/Spike show gaat worden.
    oh ja dank je.. benieuwd of het aanslaat. Als het alleen een SPIKE/WFL promo wordt, geef ik het weinig kans en zou dit een gemiste mogelijkheid zijn.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Tweede aflevering met Aygun vs Kwasi. Leuke Breakdown tussen die twee, was meer een discussie over de onverslagen fightrecord van Aygun dan de partij zelf.
    Ernesto en Semmy hadden goede kritiek over het constant bitje spugen van Murat Aygun.

  8. #8
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Dus toch enkelt maar een WFL promo talkshow..

  9. #9
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    en voor dat dit negatief over komt! Zo is het niet bedoeld. maar ik had gehoopt op een belangeloos programma die alle organisaties bespreekt

  10. #10
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Het is nu de fight week van WFL met dat 8 mans toernooi. Misschien gaat ze het nog wel bespreken over andere organisaties en vechters buiten WFL, tenminste ik mag het hopen. Jeroen Post stelt tot nu toe wel goede vragen aan de legends en aan de vechters.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    The Legends




  12. #12
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    en voor dat dit negatief over komt! Zo is het niet bedoeld. maar ik had gehoopt op een belangeloos programma die alle organisaties bespreekt
    zeker belangrijk, echter moet het wel ergens van betaald worden.

  13. #13
    Join Date
    Jun 2016
    Posts
    94
    vCash
    121500

    Default

    Alleen een wfl promo? Of komt glory deze week aan de beurt?

  14. #14
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    zeker belangrijk, echter moet het wel ergens van betaald worden.
    Ja ik weet ook wel hoe het werkt..Maar dromen mag toch wel

  15. #15
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Ja ik weet ook wel hoe het werkt..Maar dromen mag toch wel
    haha, zeker kerel

  16. #16
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Dan doe dat ook en nodig de mensen die verstand van MMA hebben ook even uit! Dan kan je meteen Bellator, OneFC, UFC en Rizin bespreken

  17. #17
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Vechtsportprogramma maar ik zie alleen kickboxen? Zojuist is de grootste MMA gevecht in de historie voorbij geweest en 0% aandacht....hmmm

    Er was trouwens ook nog Vechtersbazen toch? Ik heb helaas een tijdje niks meer vernomen. Zij gaven wel meer aandacht aan meerdere vechtsporten.

  18. #18
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    waarom geen samenvoeging?
    Denk dat je dan minder druk hebt(om de week een programma maken
    een maal MMA en een maal de rest...
    En ee groter bereik..

  19. #19
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.649
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb nu wel in de gaten dat ze bij de The Punch alleen maar WFL partijen bespreken. Jammer! Deze week begint de podcast weer van VechtersBazen. Die bespreken gelukkig wel alles wat er in de vechtsport wereld gebeurt.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •