MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    806
    vCash
    126000

    Default Benjamin Adegbuyi Vs Badr Hari

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  3. #3
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Das wel een partij die ik graag wil zien.
    Denk dat Badr een zware dobber aan hem krijg.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.668
    vCash
    126000

    Default

    Ja een zeer interessante HW partij om te maken. Ik zie Benjamin Adegbuyi dit nog wel winnen.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ok Badr fanboys kom er maar in...……..

  6. #6
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    398
    vCash
    126000

    Default

    Bader wint dit heeft meer kans te winnen hij kan veel beter vechten dan Benjamin alleen Benjamin zal wat groter zijn maar ja we hebben badr vaker grotere tegenstanders naar de vlakte zien werken

  7. #7
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.668
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bami112 View Post
    Bader wint dit heeft meer kans te winnen hij kan veel beter vechten dan Benjamin alleen Benjamin zal wat groter zijn maar ja we hebben badr vaker grotere tegenstanders naar de vlakte zien werken
    Klopt, voor 2012. Ik denk dat Badr het echt moeilijk gaat krijgen tegen Benjamin Adegbuyi die lichamelijk sterker is, ook wel een goede conditie heeft en het belangrijkste: gemotiveerder is.
    Het vuur in Badr is helaas al lang gedoofd, was ook te zien in maart tegen Gerges.
    Last edited by Eindbaas; 24-09-2018 at 02:46.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Helemaal mee eens. De oude Badr zien we niet meer terug, alleen de Badr die nog een tas geld komt halen. Af en toe horen we nog een gevaarlijke kreet om een partij te promoten. Ik zie hem als een kermisattractie, zoals Maradona. Overal op komen draven, puur op naam en hopen op een stunt, eigenlijk weet iedereen wel beter. Rico weet dit ook, maar wil best nog een keer. Gelijk heeft ie $

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Ik denk niet dat je Badr kan afschilderen als een soort Bob Sapp. Iemand zo als hij kan zeker nog meedraaien met de top als hij ervoor gaat. Op deze leeftijd moet je er wat harder aan trekken dan de jonge helden.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.668
    vCash
    126000

    Default

    Inderdaad Micha, nu kan het nog maar dan moet geld niet alleen zijn grootste hoofdreden zijn wat eigenlijk altijd wel zijn grootste factor is geweest om te presteren. Het is natuurlijk mooi meegenomen maar hij moet laten zien dat hij nog op hoog niveau iets kan laten zien. Je wilt niet de kickboks geschiedenis in gaan als iemand die zijn grote talent aan het einde van zijn carrière weggooit. Ik zou als ik hem was wat meer wedstrijden pakken voordat hij tegen een Rico gaat. Wedstrijdritme . Misschien om weer te starten bijv tegen die Fransman Nicolas Wamba een leuke subtopper en daarna tegen Adegbuyi of Marschall daarna tegen Rico en dan voor altijd stoppen en geen Peter Aerts comebacks maken.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Inderdaad Micha, nu kan het nog maar dan moet geld niet alleen zijn grootste hoofdreden zijn wat eigenlijk altijd wel zijn grootste factor is geweest om te presteren. Het is natuurlijk mooi meegenomen maar hij moet laten zien dat hij nog op hoog niveau iets kan laten zien. Je wilt niet de kickboks geschiedenis in gaan als iemand die zijn grote talent aan het einde van zijn carrière weggooit. Ik zou als ik hem was wat meer wedstrijden pakken voordat hij tegen een Rico gaat. Wedstrijdritme . Misschien om weer te starten bijv tegen die Fransman Nicolas Wamba een leuke subtopper en daarna tegen Adegbuyi of Marschall daarna tegen Rico en dan voor altijd stoppen en geen Peter Aerts comebacks maken.
    x2

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •