MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33
  1. #1
    Join Date
    Aug 2018
    Posts
    24
    vCash
    15000

    Default Khabib vs Mc Gregor, Nations, Religion, Hatred, Ego, Testosterone, Chaos, Statism....

    [IMG]McGregor-vs-Khabib-1027665[/IMG]
    Then Khabib continues: You cannot talk about religion, you can not talk about a nation, you can not talk about that stuff?

    And there you have it, the truth comes out, this is how Khabib really thinks and if he could kill for his principals I assume he would ( that is my opinion after watching the actions of Khabib when the fight was over), where have we seen this before?
    Khabib, you just had your revenge, you dominated Mc Gregor and punished him for all the words he threw at you, but they were just words (except for the bus incident in which case Mc Gregor was punished by law). Now remember you are in the US where there is freedom of speech. If you want to see how president Trump is mocked every second of the day just look at the mass media and SNL.
    Khabib states he wants to change how people talk when participating as an MMA fighter, his totalitarian indoctrinated thought pattern from birth is coming to the surface, attempting to dictate how other people should behave. A Muslim who wants to control what people do and say, with that said he portrays Islam in bad light, it’s plain and simple, statism and authoritarianism.
    Khabib continues: this is respect for the sport, this is not trash talking sport, I want to change the game? This is hilarious and hypocritical, not allowed to trash talk before the fight according Khabib, but you can instigate violence after the fight is over?

    Read More Here: http://basboon.com/?p=6874

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Door de pillen vergeet je helemaal dat er een off-topic sectie is, Bas.
    It's okay to be white

  3. #3
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Kan er geen speld tussen krijgen. Zelfs Kadyrov beledigen mag niet. Tja. Geweldige vechter maar hij hoeft zich niet zo druk te maken, nergens voor nodig en het is nogal sneu.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Freedom of speech....tot waar wil je die rekkeb? Wat voor wereld leven we als er geen moraal meer is? Kunnen we onbeperkt roepen wat we willen onder het mom van "vrijheid van meningsuiting"? Is het normaal dat we bv kinderen leren anderen uit te schelden? Is het normaal dat we gewoon zomaar mensen kwetsen over hun ras, geloof, familie, enz?

  5. #5
    Join Date
    Aug 2018
    Posts
    24
    vCash
    15000

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Freedom of speech....tot waar wil je die rekkeb? Wat voor wereld leven we als er geen moraal meer is? Kunnen we onbeperkt roepen wat we willen onder het mom van "vrijheid van meningsuiting"? Is het normaal dat we bv kinderen leren anderen uit te schelden? Is het normaal dat we gewoon zomaar mensen kwetsen over hun ras, geloof, familie, enz?
    Ik quote Hans Theeuwen: "Dit omdat hij onlangs een liedje over ze heeft geschreven (in werkelijkheid is het 1 regel in een heel lied, maar alla). Teeuwen geeft aan dat hij het leuk vond om de meiden van Halal die volgens hem vrij ?kuis? overkomen, in een seksuele context te plaatsen (audio). De toon van het gesprek is daarna gezet als de dames meteen in het offensief gaan ?want zij doen de intro?. Wat zich ontspint is een interessant gesprek dat zich ontwikkelt van een gesprek over beledigen naar de kern van vrijheid van meningsuiting. Het begint met ‘een gezellige intro’, maar rond 2 minuut 45 wordt het interessant, dan stellen de dames Hans Teeuwen de vraag waarom hij toch zoveel godsdiensten beledigt en dán begint het college van Hans:
    ?Alles wat enige status heeft, heeft namelijk ook een vorm van macht. En macht corrumpeert altijd. Het moet (daarom) geridiculiseerd kunnen worden, als dat niet meer kan, dan krijg je enge toestanden.. een dictatuur of zoiets en daarom moet dat gebeuren vind ik.?
    Als de dames vinden dat beledigen ?heel anders is dan vrijheid van meningsuiting?, reageert Hans:
    ?Nou, een mening kan beledigend zijn. Het kan (dus) zijn dat als ik mijn mening geef, het voor iemand anders beledigend is. Bovendien is een belediging voor sommige mensen gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen. En dat zou dan kunnen betekenen dat we ?daar niet over zouden mogen praten?, want dat is beledigend. Dat is heel erg multi-interpretabel!?
    Meiden van Halal: waar ligt dan de grens?
    Hans Teeuwen: ?De grens ligt bij geweld. Dat mensen zich beledigd voelen ?daar kiezen ze toch zelf voor?. Jullie doen namelijk net alsof ?gevoeligheid en gekwetstheid? en je beledigd voelen een voorrecht is alleen voor gelovigen. Denken jullie dat als ik de tv aanzet, dat ik niet dingen zie die me ergeren, dat ik me niet beledigd zou kunnen voelen. Het valt mij op dat gelovigen vaak een neiging hebben om een monopolie op ?de waarheid? te hebben.?

  6. #6
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Als alles acceptabel is behalve geweld dan krijg je een onwerkbare samenleving. Dus het is volledig acceptabel dat een witte persoon naar een zwarte persoon roept:

    "Jij f*ck*ing zwarte aap"

    Ok nou dan weten we dat....
    Sambo / Combat JiuJitsu / Dutch Kickboxing

  7. #7
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    My god kan iemand deze zooi bij het offtopic voegen of deleten? Het zijn echt de slechtste stukken tekst die ik ooit heb gelezen.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Vrijheid van meningsuiting is dat je alle mag roepen.
    Beschaving is dat je dat niet doet.

  9. #9
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    En wie bepaald wat wel en niet beschaafd is? Wie bepaald wat goed en niet goed is? Dat is eigenlijk de fundamentele kwestie hier.

    Vrijheid van meningsuiting is geen goed idee voor mij. Dat überhaupt iedereen een podium of stemrecht moet krijgen voor alle topics is al een slecht idee. We moeten niet geďnteresseerd zijn in de mening van een stratenmaker in allerlei zaken (behalve stratenmaken, zijn welzijn, en dergelijke).

    PS: als iemand de thread kan verhuizen naar Offtopic is prima.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2018
    Posts
    24
    vCash
    15000

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    En wie bepaald wat wel en niet beschaafd is? Wie bepaald wat goed en niet goed is? Dat is eigenlijk de fundamentele kwestie hier.

    Vrijheid van meningsuiting is geen goed idee voor mij. Dat überhaupt iedereen een podium of stemrecht moet krijgen voor alle topics is al een slecht idee. We moeten niet geďnteresseerd zijn in de mening van een stratenmaker in allerlei zaken (behalve stratenmaken, zijn welzijn, en dergelijke).

    PS: als iemand de thread kan verhuizen naar Offtopic is prima.
    Jawhol Hernn Oberstormanfuhrer...

  11. #11
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Khabib heeft zich toch verontschuldigd voor die acties, dus blijkbaar ziet hij ook in dat het niet door de beugel kon.

    Verder als iedereen, elke dag, zijn buurman gaat lopen uitschelden onder het mom van vrijheid van meningsuiting, zullen er vast wat meer doden elk jaar te betreuren zijn, dat begrijpt zelfs een kind.

  12. #12
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    836
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by leks View Post
    Khabib heeft zich toch verontschuldigd voor die acties, dus blijkbaar ziet hij ook in dat het niet door de beugel kon.

    Verder als iedereen, elke dag, zijn buurman gaat lopen uitschelden onder het mom van vrijheid van meningsuiting, zullen er vast wat meer doden elk jaar te betreuren zijn, dat begrijpt zelfs een kind.
    Ik denk als die buurman nadenkt en beseft dat hij daardoor zijn salaris minimaal 10x hoger ziet worden hij het allemaal wel best zal vinden

  13. #13
    Join Date
    Aug 2018
    Posts
    24
    vCash
    15000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Ik denk als die buurman nadenkt en beseft dat hij daardoor zijn salaris minimaal 10x hoger ziet worden hij het allemaal wel best zal vinden
    probeer 100.000 x hoger...

  14. #14
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Huh ok dus volgens jullie logica is wat Khabib zegt allemaal gewoon dik in orde, zolang hij of iemand anders, hier maar financieel gewin bij heeft...

    Als je bereidt bent alles te doen of te laten voor geld dan is ergens geld toch je religie, wat is dan eigenlijk het verschil?

  15. #15
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    836
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by leks View Post
    Huh ok dus volgens jullie logica is wat Khabib zegt allemaal gewoon dik in orde, zolang hij of iemand anders, hier maar financieel gewin bij heeft...

    Als je bereidt bent alles te doen of te laten voor geld dan is ergens geld toch je religie, wat is dan eigenlijk het verschil?
    Wel als die ander een contract heeft getekend en precies weet waar die aan begint.
    Maar iedereen heeft het telkens over religie? Conor heeft niks onrespectvols over de islam gezegd naar mijn weten.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2018
    Posts
    24
    vCash
    15000

    Default

    Kijk de persconferentie, Khabib zegt dat je niet mag praten of religie of een land, daarna zegt hij dat MMA een respect sport is en dat hij de UFC wil veranderen.....

    Lees het hele artiekel hier http://basboon.com/?p=6874

  17. #17
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bas Boon View Post
    Kijk de persconferentie, Khabib zegt dat je niet mag praten of religie of een land, daarna zegt hij dat MMA een respect sport is en dat hij de UFC wil veranderen.....

    Lees het hele artiekel hier http://basboon.com/?p=6874
    Bas Boon die zijn argument onderbouwt met een artiekel van Bas Boon. (Wat trouwens dezelfde tietel heeft als deze topic) Ow wacht...geopend door Bas Boon als verwijzing naar zijn artiekel.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2018
    Posts
    24
    vCash
    15000

    Default

    Kijk een hater uit Alice in Wonderland, in het artikel staan voorbeelden van bv Mohammad Ali, videos en linken (niet van Bas Boon) Ik verwijs naar de persconferentie van Kabib zelf ( een video van de persconferentie kun je zien in het artikel), ben wel gevleid dat je denkt dat al die bronnen van mij zijn, ik begrijp dat sommige hier al tientallen jaren fan zijn.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2018
    Posts
    24
    vCash
    15000

    Default

    Quote Originally Posted by hakkelaar View Post
    Bas Boon die zijn argument onderbouwt met een artiekel van Bas Boon. (Wat trouwens dezelfde tietel heeft als deze topic) Ow wacht...geopend door Bas Boon als verwijzing naar zijn artiekel.
    Kijk een hater uit Alice in Wonderland, in het artikel staan voorbeelden van bv Mohammad Ali, videos en linken (niet van Bas Boon) Ik verwijs naar de persconferentie van Kabib zelf ( een video van de persconferentie kun je zien in het artikel), ben wel gevleid dat je denkt dat al die bronnen van mij zijn, ik begrijp dat sommige hier al tientallen jaren fan zijn.

  20. #20
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Welkom terug Bas. Ik heb dit en jou topics gemist.

  21. #21
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Freedom of speech....tot waar wil je die rekkeb? Wat voor wereld leven we als er geen moraal meer is? Kunnen we onbeperkt roepen wat we willen onder het mom van "vrijheid van meningsuiting"? Is het normaal dat we bv kinderen leren anderen uit te schelden? Is het normaal dat we gewoon zomaar mensen kwetsen over hun ras, geloof, familie, enz?
    Is het normaal? Op internet wel. Maargoed. Jij hebt liever dat iemand bepaald wat je mag zeggen? Ik vind het maar gelul. Jij bepaald of je beledigd wordt. Stel ik zeg je moeder is een hoer. Dan kunnen er 2 zaken de waarheid zijn, of ze is een hoer. Dus dan is het waar en hoef je niet beledigd te zijn. Of ze is geen hoer, dus so what.

    Verder kun je wel de hele dag scheldend door het leven gaan maar dan ben je zo je baan kwijt. Of wordt je geschorst. Of je maakt jezelf belachelijk. Dat was juist sterk van Nate Diaz, die had er gewoon schijt aan en pakte Conor ook aan in de kooi.

    Ik kan mij ook beledigd voelen door Wilders, Trump, pro en anti zwarte piet figuren, DENK, Baudet etc.

  22. #22
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Met andere woorden het mag allemaal. Een donkere iemand een zwarte aap noemen moet gewoon normaal zijn...ok ok fijn, dan weten we dat. Welkom in het nieuwe verharde Nederland.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2018
    Posts
    24
    vCash
    15000

    Default

    [QUOTE=CombatGuy;1329499]Met andere woorden het mag allemaal. Een donkere iemand een zwarte aap noemen moet gewoon normaal zijn...ok ok fijn, dan weten we dat. Welkom in het nieuwe verharde Nederland.[/QU

    Probeer nu eens dit nu eens begrijpend te lezen de quote van Han Theeuwen; dan stellen de dames Hans Teeuwen de vraag waarom hij toch zoveel godsdiensten beledigt en dán begint het college van Hans:
    ?Alles wat enige status heeft, heeft namelijk ook een vorm van macht. En macht corrumpeert altijd. Het moet (daarom) geridiculiseerd kunnen worden, als dat niet meer kan, dan krijg je enge toestanden.. een dictatuur of zoiets en daarom moet dat gebeuren vind ik.?
    Als de dames vinden dat beledigen ?heel anders is dan vrijheid van meningsuiting?, reageert Hans:
    ?Nou, een mening kan beledigend zijn. Het kan (dus) zijn dat als ik mijn mening geef, het voor iemand anders beledigend is. Bovendien is een belediging voor sommige mensen gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen. En dat zou dan kunnen betekenen dat we ?daar niet over zouden mogen praten?, want dat is beledigend. Dat is heel erg multi-interpretabel!?
    Meiden van Halal: waar ligt dan de grens?
    Hans Teeuwen: ?De grens ligt bij geweld. Dat mensen zich beledigd voelen ?daar kiezen ze toch zelf voor?. Jullie doen namelijk net alsof ?gevoeligheid en gekwetstheid? en je beledigd voelen een voorrecht is alleen voor gelovigen. Denken jullie dat als ik de tv aanzet, dat ik niet dingen zie die me ergeren, dat ik me niet beledigd zou kunnen voelen. Het valt mij op dat gelovigen vaak een neiging hebben om een monopolie op ?de waarheid? te hebben.?

    Adolf Hitler had een uitgesporken eigen mening maar dulde geen kritiek en beheersde de pers, zo had je vroeger de Spaanse Inquinsitie en kruistochten ten hede dagen Isis, DE Taliban, Al Nusra, Al Qaeda....

    In America en ook in Europa komt censuur wee de kop opsteken ( de staat wil niet dat je andere waarheden leest of kan zien) via Facebook, google, youtube, twitter, vele conservatieve/populisten worden geshadowbanned of helemaal verwijderd, dit metname vanwege de mid term elections. Het feminisme, social justice warriors en de linkse kliek voelen zich beledigd bij elke scheet en hekelen de waarheid en feiten, we kunnen nu het resultaat zien en het word alleen maar erger.....

  24. #24
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by CombatGuy View Post
    Met andere woorden het mag allemaal. Een donkere iemand een zwarte aap noemen moet gewoon normaal zijn...ok ok fijn, dan weten we dat. Welkom in het nieuwe verharde Nederland.
    Je haalt nogal wat zaken door elkaar maat. Dat iets wettelijk mag betekent niet automatisch dat het ook allemaal gewoon normaal moet zijn. Schelden mag, zolang het niet aanzet tot haat of gericht is tegen gezagdragers en/of de koning. Dat wil ik graag zo houden. Zeker als we het hebben over het ridiculiseren van religie, politici etc. Dat betekent niet dat het normaal is dat je overal mensen voor rotte vis gaat uit maken.

    Ik begrijp dat de topic starter, en de eerste tekst je een beetje versimpelt, maar effe wakker worden.

  25. #25
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    263
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Dat iets wettelijk mag betekent niet automatisch dat het ook allemaal gewoon normaal moet zijn.
    Je versterkt alleen mijn punt juist. Juist doordat het wettelijk mag wordt alles juist normaal gemaakt onder het mom "vrijheid van meningsuiting". Ook de zaken die jij niet normaal vind. Voor een ander is dat weer wel normaal.

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Dat betekent niet dat het normaal is dat je overal mensen voor rotte vis gaat uit maken.
    Nou waarom pleit je dan niet voor een wet die verbied dat je overal mensen voor rotte vis uitmaakt? Is toch beter?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •